Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- …
- 50
- chevron_right
peckas varsts nokilejis?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kā viņu var pārbaudīt?nuugjis rakstīja:peckas varsts nokilejis?
Sent from my iPhone using Tapatalk
2.8 motors.
Ātri uzkarst, kur varētu būt problēma? Termostars?
Ātri uzkarst, kur varētu būt problēma? Termostars?
ūdenssūknis varētu būt
Nerāda temperatūru instrumemtu panelī. Kurš daučiks par to atbild un kur atrodas? Nerāda arī degvielas līmeni. Pirms visu jauca ārā, šķiet rādīja
Apskaties drošinātājuKA-91 rakstīja:Nerāda temperatūru instrumemtu panelī. Kurš daučiks par to atbild un kur atrodas? Nerāda arī degvielas līmeni. Pirms visu jauca ārā, šķiet rādīja
Help!
Braucu no jūrmalas pa šoseju un tiku līdz luksaforiem aiz spices. sāka kāpt temperatūra,uzkapa līdz 100grādiem. apstājos un izčurāja radiators. Nomainiju radiatru ,bet nekādi nevar atgaisot. visu daru kā te rakstīts. Lieta tāda,ka viņš sāk vārīties un karsto gaisu nepoūš. visu laiku nāk ar spiedienu arā un kopa ar gaisu pa atgaisošanas skrūvi . izplešanās traukā arī burbuļo takā traks. kas divaini,radiators ir auksts. bet trubas karstas,atskaitot mazo loku. dzinējs m52b25. mufta arī nesaslēdzās pie temperatūras.
kas pa vainu? sūknis? blīve? nesaprotu ...
Braucu no jūrmalas pa šoseju un tiku līdz luksaforiem aiz spices. sāka kāpt temperatūra,uzkapa līdz 100grādiem. apstājos un izčurāja radiators. Nomainiju radiatru ,bet nekādi nevar atgaisot. visu daru kā te rakstīts. Lieta tāda,ka viņš sāk vārīties un karsto gaisu nepoūš. visu laiku nāk ar spiedienu arā un kopa ar gaisu pa atgaisošanas skrūvi . izplešanās traukā arī burbuļo takā traks. kas divaini,radiators ir auksts. bet trubas karstas,atskaitot mazo loku. dzinējs m52b25. mufta arī nesaslēdzās pie temperatūras.
kas pa vainu? sūknis? blīve? nesaprotu ...
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
man bija m50b20 lidziga situacija, galvas blive pateica chau, jo laicigi nepamainiju termomuftuthejudge rakstīja:Help!
Braucu no jūrmalas pa šoseju un tiku līdz luksaforiem aiz spices. sāka kāpt temperatūra,uzkapa līdz 100grādiem. apstājos un izčurāja radiators. Nomainiju radiatru ,bet nekādi nevar atgaisot. visu daru kā te rakstīts. Lieta tāda,ka viņš sāk vārīties un karsto gaisu nepoūš. visu laiku nāk ar spiedienu arā un kopa ar gaisu pa atgaisošanas skrūvi . izplešanās traukā arī burbuļo takā traks. kas divaini,radiators ir auksts. bet trubas karstas,atskaitot mazo loku. dzinējs m52b25. mufta arī nesaslēdzās pie temperatūras.
kas pa vainu? sūknis? blīve? nesaprotu ...
Tas scenārijs bez variantiem? vai man ir vēl pastāv naiva cerība?Laurikbmw rakstīja:man bija m50b20 lidziga situacija, galvas blive pateica chau, jo laicigi nepamainiju termomuftuthejudge rakstīja:Help!
Braucu no jūrmalas pa šoseju un tiku līdz luksaforiem aiz spices. sāka kāpt temperatūra,uzkapa līdz 100grādiem. apstājos un izčurāja radiators. Nomainiju radiatru ,bet nekādi nevar atgaisot. visu daru kā te rakstīts. Lieta tāda,ka viņš sāk vārīties un karsto gaisu nepoūš. visu laiku nāk ar spiedienu arā un kopa ar gaisu pa atgaisošanas skrūvi . izplešanās traukā arī burbuļo takā traks. kas divaini,radiators ir auksts. bet trubas karstas,atskaitot mazo loku. dzinējs m52b25. mufta arī nesaslēdzās pie temperatūras.
kas pa vainu? sūknis? blīve? nesaprotu ...
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
ja nav balta meesla uz ellas korka un ellas limenja raditaja tad vel varetu izglabt kkothejudge rakstīja:Tas scenārijs bez variantiem? vai man ir vēl pastāv naiva cerība?Laurikbmw rakstīja:man bija m50b20 lidziga situacija, galvas blive pateica chau, jo laicigi nepamainiju termomuftuthejudge rakstīja:Help!
Braucu no jūrmalas pa šoseju un tiku līdz luksaforiem aiz spices. sāka kāpt temperatūra,uzkapa līdz 100grādiem. apstājos un izčurāja radiators. Nomainiju radiatru ,bet nekādi nevar atgaisot. visu daru kā te rakstīts. Lieta tāda,ka viņš sāk vārīties un karsto gaisu nepoūš. visu laiku nāk ar spiedienu arā un kopa ar gaisu pa atgaisošanas skrūvi . izplešanās traukā arī burbuļo takā traks. kas divaini,radiators ir auksts. bet trubas karstas,atskaitot mazo loku. dzinējs m52b25. mufta arī nesaslēdzās pie temperatūras.
kas pa vainu? sūknis? blīve? nesaprotu ...
Pērkot jaunu radiatoru (lielo), kuru firmu vislabāk izvēlēties? Kādas ir atsauksmes?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Problēma tāda, ka, izbraucot mazāku gabalu, daļa dzesēšanas šķidruma tiek izspiesta kaut kur pa izplešanās bačoka apakšu. Braucot lielākus gabalus viss ok, nekas nepazūd. Kas varētu būt par vainu?
Nissen!maartyd rakstīja:Pērkot jaunu radiatoru (lielo), kuru firmu vislabāk izvēlēties? Kādas ir atsauksmes?
Es domāju BEHR būtu tāds ļoti labs variants..maartyd rakstīja:Pērkot jaunu radiatoru (lielo), kuru firmu vislabāk izvēlēties? Kādas ir atsauksmes?
Par NISSEN dzirdētas gan labas gan sliktas atsauksmes
Kaut kād man piedāvāja kkādu Ķīnu ar nosaukumu "AQUA..." (vai "ava...", kkas tāds, neatceros), tip arī esot normāls
Nylon rakstīja:Es domāju BEHR būtu tāds ļoti labs variants..maartyd rakstīja:Pērkot jaunu radiatoru (lielo), kuru firmu vislabāk izvēlēties? Kādas ir atsauksmes?
Par NISSEN dzirdētas gan labas gan sliktas atsauksmes
Kaut kād man piedāvāja kkādu Ķīnu ar nosaukumu "AQUA..." (vai "ava...", kkas tāds, neatceros), tip arī esot normāls
Behr maksa ka 3 nissen un 6 thermotec(kinas) radiatori
Lieta tāda - tikko ieswapots dzinējs m50b25. Joks tajā, ka tipa atgaisojām, bet tāpat karst augšā. Viens no simptomiem ir - braucu un pečku uzrauju uz maksimumu silto, karstums parādās, pasilda, tad atkal pūš auksto gaisu. vai varētu būt, ka tur vēl ir kāds liels gaisa burbulis, kas arī veicina pečkas raustīšanos no siltā uz auksto un vai šis gaisa burbulis var radīt motora karšanu?
Jā, sāc ar kārtīgu atgaisošanu.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Vel jo projām neesmu ticis galā ar karšanu.Pec tosola maiņas parādījās problēma,atgaisoju visu pareizi,stavot uz vietas nav problēmu,sakot braukt,izplešanas traukā,sak burbuļot viss,un kāpj temperatūra.Burtiski 2min pastāvot ar noslāpētu mašīnu viss atkal ir normali,piestartejot temperatūra nokrīt līdz normai.Vabrut kāds var palīdzēt?Motors m43b18
Tad nu problēma vēl joprojām ir...pēc antifrīza maiņas sākas problēmas ar temperatūru,brīžiem uzkāpj nokrit apstājoties mašīnu noslapejot burtiski uz dažām min.,mašīna sāk dzesēt un viss ir kārtībā un tā uz rinki.Nomainiju gan tormastatu,gan ūdens sūkni,problema palika tāda,ka izplešanās trauka ir spiediens un dzen ārā,pečka vspar nesilda(dalītā, bet nav digitālā)Radiotoram apakša arī auksta.Atgaisot arī nevar jo vainu dzen ārā tosolu un tas ir pilnīgi kā strūklaka ar spiedienu,vai arī tikai tvaiku un tā visu laiku.Ja nu kādam varbūt ir vēl kāds variants,būšu ļoti priecīgs par jebko ieteikto..Motora m43b18
Ja Tev gāzējot sāk burbuļot antifrīzs radiatorā (bačokā, kur pielej līdz līmenim), tad neko labu nevaru pateikt - blīve vai plaisa galvā..Da1ris rakstīja:Tad nu problēma vēl joprojām ir...pēc antifrīza maiņas sākas problēmas ar temperatūru,brīžiem uzkāpj nokrit apstājoties mašīnu noslapejot burtiski uz dažām min.,mašīna sāk dzesēt un viss ir kārtībā un tā uz rinki.Nomainiju gan tormastatu,gan ūdens sūkni,problema palika tāda,ka izplešanās trauka ir spiediens un dzen ārā,pečka vspar nesilda(dalītā, bet nav digitālā)Radiotoram apakša arī auksta.Atgaisot arī nevar jo vainu dzen ārā tosolu un tas ir pilnīgi kā strūklaka ar spiedienu,vai arī tikai tvaiku un tā visu laiku.Ja nu kādam varbūt ir vēl kāds variants,būšu ļoti priecīgs par jebko ieteikto..Motora m43b18
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- …
- 50
- chevron_right