Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- …
- 89
- chevron_right
Parasti tie kas nejedz tolkam sataisit ari suta visus 3majas talak vai iesaka swapot dvizhoku...andrjuha37 rakstīja:Piedodiet , bet reali jau zb , visi tadi ahunie meistari , bet kad uzzvani paradas 100500 problemas kape nesanak panemt tds'u
Ka cilveks var spriest par masinu ja nav to pat redzejis , a dzineju temboleje , pareizi zuze rakstija ka delj tadiem "brauc lidz pedejam" ir radies priekshtats ka visi tds'i mums ir nopisti lidz ruckaj , un tape neviens nenem preti vinjus , nesaku ka man ir idealas tds , bet nu lidz ruckaj ari nopists nav , bet sitie suda meistari kas tik gudri mak dirst un spriest laj iet 3 majas talak
P.S. piedodiet bet reali uzspraga jau , runats ar 6 cilvekiem un visi ka viens sala ved to tds uz tolmetu
Tadi nu ir tie musdienu auto "guru"...
P.s. Nerunaju tiesi par tds'iem
pa daudz rij (8-9l trase pie atruma 90Km/h) , ka ari bisku pastulbs palika , un kad braucot ieliec neitralaja RMP atri nokrit lidz 1k tad lenak lidz 800 un kamer mašina ripo - turas tie 800 RMP un mašita purinas , kad apstajes RMP norkit lidz 700 un itka viss ok , cik runaju ar cilvekiem - teica ka pa daudz padeve uzlikta , cik atceros kad reguleja pedejo reizi bija 2.6 vienibas kkur , pirmstam staveja 3.3 vien. un gaja norm , ka ari eda norm , ja nenaktos parlasit galvu , tad ari nedzitu otro reizi uz kompjaivars_e36 rakstīja:A kas tavam tds'am par vainu?
Sent from my iPhone using Tapatalk
patc isti nezinu kas tur un ka , tape mekleju cilveku kurš noregules , bet izskatas ka lielaka daļa mak tikaj muti virinat ...zenins rakstīja:Parasti tie kas nejedz tolkam sataisit ari suta visus 3majas talak vai iesaka swapot dvizhoku...andrjuha37 rakstīja:Piedodiet , bet reali ....
Tadi nu ir tie musdienu auto "guru"...
P.s. Nerunaju tiesi par tds'iem
Tur jau īsti nekā sarežģīta nav, noņem ieplūdnieku, atlaid 4 skrūves sūkņa augšpusē, bet tikai nedaudz atlaid, padauzi to sūkņa augšpusi uz priekšu vai atpakaļ, uz priekšu mazāk degvielas, uz aizmuguri vairāk, pievelc skrūves un skaties vai ir pietiekoši, bet tur jāpadauza butiski par milimetru.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vienīgais tā metode ir tīri uz ausi noregulēšanai, precīzi jau netrāpīsi bez īstajiem instrumentiem, bet es savam haļavā trāpiju iet labi un ēd maz. Bet starpcitu izklausās, ka tavā gadijumā pie vainas varētu būt kāda farsunka.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jo kad savam pārlasīju sūkni tad uzliku to elektro galvu sūknim, šķilu, negāja, značit par maz, pasitu vairāk, šķīlu, pieleca, bet rpm ļooti lēni kāpa un gāja tikai līdz kādiem 2.5k, pasitu vēl vairāk, šķīlu, rpm paši sāka kāpt, dzinējs gandrīz raznosā aizgāja, labi ka paspēju noslāpēt pasitu čuķ čuķ mazāk un bija čotka, tukšgaita kā vajag un apgriezieni smuki kāpj līdz redlainam.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
ņemt nost iepludnieku negribu , + man iepriekš reguleja nenoņemot viņu , kad bus brivajs lajks , meģinašu patc , ja nesanaks tad zvanišu vel vienam cilveciņam , ar farsunkam viss ok , smidzinataji parbauditi uz stenda , un sprausla ar vadu tika remonteta ( jo dzina soļķi )
tu esi traks :) taisi problēmas tur kur viņu nav tas ir skaidrs,ka ar tdsiem neviens negrib krāmēties :) naudas maz,darba daudz:) tas ka ieķeras rpm tas ir tikai labi :) var zināt kā regulēt :) paņem uzliec biki mazāku padevi,un brauc :) bet varu pateikt no pieredzes,ka tdsam ipāsi nemainās patērīņš no lielākas vai mazākaas padeves :)ja tds nav čipots,un nav biki lielāka padeve kā vajag,tad tas tds nebrauc vispār necik :(andrjuha37 rakstīja:ņemt nost iepludnieku negribu , + man iepriekš reguleja nenoņemot viņu , kad bus brivajs lajks , meģinašu patc , ja nesanaks tad zvanišu vel vienam cilveciņam , ar farsunkam viss ok , smidzinataji parbauditi uz stenda , un sprausla ar vadu tika remonteta ( jo dzina soļķi )
Man ir cipots , un kad panemu no leishiem , zem 8l/100km pat trase nevareja dabut , kad uzdauzija uz 3.5 vienibas un sukni caur kompi bija uzlikushi uz +20 tad pa trasi rija 5-6 litri , tad nacas parlasit galvu un pec tam sakas trobeli , tas ka rmp iekjeras uz 1k ir ok bet nah mashina purinas pie 800rmp ?krods rakstīja:tu esi traks :) taisi problēmas tur kur viņu nav tas ir skaidrs,ka ar tdsiem neviens negrib krāmēties :) naudas maz,darba daudz:) tas ka ieķeras rpm tas ir tikai labi :) var zināt kā regulēt :) paņem uzliec biki mazāku padevi,un brauc :) bet varu pateikt no pieredzes,ka tdsam ipāsi nemainās patērīņš no lielākas vai mazākaas padeves :)ja tds nav čipots,un nav biki lielāka padeve kā vajag,tad tas tds nebrauc vispār necik :(andrjuha37 rakstīja:ņemt nost iepludnieku negribu , + man iepriekš reguleja nenoņemot viņu , kad bus brivajs lajks , meģinašu patc , ja nesanaks tad zvanišu vel vienam cilveciņam , ar farsunkam viss ok , smidzinataji parbauditi uz stenda , un sprausla ar vadu tika remonteta ( jo dzina soļķi )
Par to darba daudz naudas maz , kad pie "vasilija" reguleju man visu satajsija pa 10 min , un paprasija 7 lati -tas nu gan bija smiekkigi , bet uz tadu sumu es vairs neceru , pasam butu nepieklajigi dot tik maz
aaa pavisam aizmirsu :) tdsam ir tā,ja ir par liela padeve ,rāda mazāku patēriņu,ja ir par maza padeve,rāda lielu patēriņu :) takā izdomā pats kā tev ir :)
Lielākā dīzeļbraucēju problēma ir nauda. Nu varbūt ne pati nauda, bet tās daudzums noteikti...
Kas jums liedz to prieku, aizbraukt uz jebkuru dīzeļcentru ? A?
Jebšu tur arī visi ir lohi, neko nejēdz utt ?
Šeit var vilkt paralēles ar automātkārbu braucējiem- tobiš izdzirdot par remonta izmaksām, ķer pēc validola...
p.s. pašam ar tīk tomāts...
Nu ko lai jums saka Ja esi piedzimis ar līkām rokām, var mēģināt dzīves laikā tās iztaisnot...
Kas jums liedz to prieku, aizbraukt uz jebkuru dīzeļcentru ? A?
Jebšu tur arī visi ir lohi, neko nejēdz utt ?
Šeit var vilkt paralēles ar automātkārbu braucējiem- tobiš izdzirdot par remonta izmaksām, ķer pēc validola...
p.s. pašam ar tīk tomāts...
Nu ko lai jums saka Ja esi piedzimis ar līkām rokām, var mēģināt dzīves laikā tās iztaisnot...
Dizeļcetra strada tadi kaa tu teici lo#*
Nejēdz saskruuveet visu atpakalj un nejedz pateikt kas pa vainu stasta pasakas par problemam kas nemaz nav [emoji1]
Nejēdz saskruuveet visu atpakalj un nejedz pateikt kas pa vainu stasta pasakas par problemam kas nemaz nav [emoji1]
iistenībā tā arī ir
ir kādi argumenti, jeb tikai ļer, ļer ,ler?
Saku no pieredzes [emoji6] jau pateicu kas un kaa nevis bla bal bal
Nu mani no dīzeļcentra apmeklējuma atturēja trīs nedēļu rinda. Labi vien ir, ka neatdevu auto dīzeļcentram, jo vismaz iemācijos pats to darīt un cenas atī ir max neadekvātas, par sūkņa nomaiņu prasīju vairākos servisos 100-200€ a darba tur uz 2-3h max.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ir probleema
Taa nu iedegaas sprauslas lampinna motors taakaa drusku nemieriigaks bet jauda nau zudusi, ka darbina tad kaa pielec tad uz 2000 apgriezieni uzreiz uzlec un peec tam uzreiz nokriitas kas tur ir
Taa nu iedegaas sprauslas lampinna motors taakaa drusku nemieriigaks bet jauda nau zudusi, ka darbina tad kaa pielec tad uz 2000 apgriezieni uzreiz uzlec un peec tam uzreiz nokriitas kas tur ir
Ieminot grīdā līdz redline mašina tākā aizrijas un noslāps. Pēctam startējot pielec uzreiz un rūc un iet normāli. Kas par vainu? Sprauslas?
Mosh degvielas filtrs paris gadus nav mainits..?
Pirs šīs ziemas kā nākas viss tika ziemai sagatavots, jaunu degvielas filtru ieskaitot...
taurings rakstīja:Ieminot grīdā līdz redline mašina tākā aizrijas un noslāps. Pēctam startējot pielec uzreiz un rūc un iet normāli. Kas par vainu? Sprauslas?
Nu dīzelisti sarosās....
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- …
- 89
- chevron_right