Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- …
- 50
- chevron_right
Pats sev uztaisīju lidmašīna pēc laika var šķirties no radiatora
ne,ne paldies paliksu pie orginalam lietam .....Grunte rakstīja:Pats sev uztaisīju lidmašīna pēc laika var šķirties no radiatora
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Tātad, stāsts sākās jau kādu laiciņu atpakaļ, īsāk sakot, uzreiz kā nopirku auto
Motors strādāja nevienmērīgi, atradu ieplūdniekam vakuuma noplūdi nomainiju visas blīves, gaisa masas mērītāju, uzliku citu ieplūdnieku, samainiju sveces, inžektora dačiku, gaisa filtru un vel iespējams kautko, ko jau neatceros, ar to epopeja turpinājās, jo aukstu vajadzēja kurbulēt pa 5-10 minūtēm un leca ļoti negribīgi, likās, ka pārlej, jo lec rīstoties un nedaudz smirdīgi pāris dienas atpakaļ sāka lekt auksts no pirmā apgrieziena, bet negrib lekt silts, līdz atdziest gandrīz pilnībā, tagad aizdomas krīt uz temperatūras sensoru un aizdedzi, t.sk. Sveču vadi, rīt domas mainīt visu to, varētu būt, ka domas ir pareizajā virzienā, vai pie vainas varētu būt vel kas un manas diagnostikas spējas ir metamas?
Motors strādāja nevienmērīgi, atradu ieplūdniekam vakuuma noplūdi nomainiju visas blīves, gaisa masas mērītāju, uzliku citu ieplūdnieku, samainiju sveces, inžektora dačiku, gaisa filtru un vel iespējams kautko, ko jau neatceros, ar to epopeja turpinājās, jo aukstu vajadzēja kurbulēt pa 5-10 minūtēm un leca ļoti negribīgi, likās, ka pārlej, jo lec rīstoties un nedaudz smirdīgi pāris dienas atpakaļ sāka lekt auksts no pirmā apgrieziena, bet negrib lekt silts, līdz atdziest gandrīz pilnībā, tagad aizdomas krīt uz temperatūras sensoru un aizdedzi, t.sk. Sveču vadi, rīt domas mainīt visu to, varētu būt, ka domas ir pareizajā virzienā, vai pie vainas varētu būt vel kas un manas diagnostikas spējas ir metamas?
Aizmirsu pierakstīt m43b18... un arī kad piele negrib strādāt līdz galam vienmērīgi...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Temp. Dačiks samainīts, uzlabojās tikai tas, ka strādā vienmērīgāk, silts nelec vel jo projām :hvz: mistiska žurka
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nav ne vismazākās nojausmas kāpēc šis ir atgaisošanas topikā, bet visdrīzākais mirstošs kloķenes devējs pie vainas.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Kuru temp. dačiku nomainiji?Zilo?kura gada m43?PkMaris rakstīja:Temp. Dačiks samainīts, uzlabojās tikai tas, ka strādā vienmērīgāk, silts nelec vel jo projām :hvz: mistiska žurka
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mainiju melno, zilais cik saprotu iet uz paneli, 95. Gada
Cik es atceros, zilais vienmēr ir bijis dačiks kas dod signālu kompim, melnais iet uz paneli :)PkMaris rakstīja:Mainiju melno, zilais cik saprotu iet uz paneli, 95. Gada
Nu pēc dedukcijas metodes vari mainīt visu pēc kārtas. Vajag diagnostiku....PkMaris rakstīja:Mainiju melno, zilais cik saprotu iet uz paneli, 95. Gada
Bet es arī par kloķenes devēju/šķību, bojātu demferi....
Es sapratu, ka zilais iet uz paneli pēc shēmas, varbūt smadzenes uz īso sagāja un ne tā sapratu, bet pēc nomaiņas vismaz vienmērīgāk strādāja, kloķenes devējs ir iepirkts, stāv to do listā uz nākamo brīvo dienu, plus e36 prieki ar rūsu, izlūza aizmugurē svira bez pacēlāja vairs e36 pirkt nedrīkst, mācība gūta... paldies par diagnostiku, reportošu tālāk, cik saprotu tad nepareizajā topikā trāpiju, sorii :/
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vēl joprojām neesmu ticis skaidrībā, kas par problēmu ir ar to manu dzinēju. Respektīvi m50b25 dzinējs - lielais radiators, elektro ventilators, termomuftas nav.
Problēma: braucot pilsētā silda labi, kā izbrauc ārpus 80+++ km/h pečka vairs nedod karsto gaisu, nāk tikai auksts. Termostats strādā normāli, abi gali silti pie darba temperatūras, tātad atvērties viņš atverās. Tosols nezūd un tosola dūms nesit laukā, spiediens īsti arī nav trubās. Sistēmu gaisoju vairākkārt, ar metodi, kad purns tiek pacelts gaisā, bet reāli nekādi baigie rezultāti nav. Kur varētu meklēt problēmu?
p.s. dzinējs stāv iekš e30 bundžas, ja tas kko maina.
Pirms swapa, ar vēl veco IS dzinēju, tādi joki nebija, tā kā negribētos likt vainu uz pečkas trubām, radiatoru, vai ko tādu.
Problēma: braucot pilsētā silda labi, kā izbrauc ārpus 80+++ km/h pečka vairs nedod karsto gaisu, nāk tikai auksts. Termostats strādā normāli, abi gali silti pie darba temperatūras, tātad atvērties viņš atverās. Tosols nezūd un tosola dūms nesit laukā, spiediens īsti arī nav trubās. Sistēmu gaisoju vairākkārt, ar metodi, kad purns tiek pacelts gaisā, bet reāli nekādi baigie rezultāti nav. Kur varētu meklēt problēmu?
p.s. dzinējs stāv iekš e30 bundžas, ja tas kko maina.
Pirms swapa, ar vēl veco IS dzinēju, tādi joki nebija, tā kā negribētos likt vainu uz pečkas trubām, radiatoru, vai ko tādu.
Maini termostatu
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Trubas uz pečku esi sajaucistomysss rakstīja:Vēl joprojām neesmu ticis skaidrībā, kas par problēmu ir ar to manu dzinēju. Respektīvi m50b25 dzinējs - lielais radiators, elektro ventilators, termomuftas nav.
Problēma: braucot pilsētā silda labi, kā izbrauc ārpus 80+++ km/h pečka vairs nedod karsto gaisu, nāk tikai auksts. Termostats strādā normāli, abi gali silti pie darba temperatūras, tātad atvērties viņš atverās. Tosols nezūd un tosola dūms nesit laukā, spiediens īsti arī nav trubās. Sistēmu gaisoju vairākkārt, ar metodi, kad purns tiek pacelts gaisā, bet reāli nekādi baigie rezultāti nav. Kur varētu meklēt problēmu?
p.s. dzinējs stāv iekš e30 bundžas, ja tas kko maina.
Pirms swapa, ar vēl veco IS dzinēju, tādi joki nebija, tā kā negribētos likt vainu uz pečkas trubām, radiatoru, vai ko tādu.
Nopirku BMW 316, ar 1,6 bendzina motoru, saimnieks ieteica turēt dzesēšanas radiatora vāciņu pus pievērtu , lai truba uz dzesēšanas šķidrumu nebūtu cieta , (ja aizkrūvē ciet tad paliek cieta) ja tur pspievērtu tad viss čikiniekā, kāpēc tā ir un kas jādara lai varu skrūvēt ciet? Mana doma bija tāda ka pie vainas ir galvas blīve, iespējams tā arī ir ? Gribētu zināt jūsu viedokli. Eļļas līmenis un krāsa ir normāla , viss kā vajag, tikai tosols izgaro turot to vāciņu vaļā.
Uztaisi testu - aizskūvē un skaties cik liels spiediens sistēmā ir. e36 ir jābūt spiedienam sistēmā pie darba temp., tā tas ir paredzēts, lai paceltu vārīšanās temperatūru un sistēmu padarītu efektīgāku.buba rakstīja:Nopirku BMW 316, ar 1,6 bendzina motoru, saimnieks ieteica turēt dzesēšanas radiatora vāciņu pus pievērtu , lai truba uz dzesēšanas šķidrumu nebūtu cieta , (ja aizkrūvē ciet tad paliek cieta) ja tur pspievērtu tad viss čikiniekā, kāpēc tā ir un kas jādara lai varu skrūvēt ciet? Mana doma bija tāda ka pie vainas ir galvas blīve, iespējams tā arī ir ? Gribētu zināt jūsu viedokli. Eļļas līmenis un krāsa ir normāla , viss kā vajag, tikai tosols izgaro turot to vāciņu vaļā.
Ja augšējā truba paliek tākā akmens - varbūt galvas blīve - tad viss slikti.
Tai trubai ir jābūt stingrai, bet ne tā, ka vispār nevar iespiest.
Vari arī pamērīt kāds spiediens sistēmā.
Korķim ir ~1bar atvēršanās spiediens (kad pa korķi nāks ārā spiediens)
Ja nav kā akmens, nekas nepil un nākošajā rītā nav peļķes un augšējā truba ir mīksta, pēc idejas varētu būt ok. (tas gan neizslēdz galvas blīvi par 100%, bet ideju var dabūt)
Tosols nesmaržo pēc degvielas? Izplūdes gāzes nav ar saldu smaržu? Uz eļļas mērītāja nav jogurts?
Ir 1.4bar korķis dīzeļiem, 2.0 bar un 2.8 bar benzīna motoriem.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Cik skatījos, atsauca tos 2.8bar korķus, tākā laikam nevar zināt īsti.Jānis.P rakstīja:Ir 1.4bar korķis dīzeļiem, 2.0 bar un 2.8 bar benzīna motoriem.
Normāls darba spiediens esot pie 1bar, cik lasīju.
btw - Daudz labu metožu - (beigās un otrajā daļā ir metodes, kuras ir uzticamas un nevajag spec instrumentus)
https://youtu.be/uVn-IDi7da8
No video viena laba metode - Aiztaisi korķi un piešķil, seko līdzi temperatūrai, skaties cik ātri paliek caurules cietas.
Ja temperatūra uzkāpj līdz vidum un tad caurules paliek cietas, vajadzētu būt ok.
JA esi piešķīlis un drīz vien pēctam trubas paliek cietas, kāmēr temperatūra vēl nav līdz vidum - galvas blīve starp cilindru un dzeses kanāliem.
Vēl viena - paņem eļļas paraugu no motora un uz kārtīgi uzkarsētas follijas/pannas/metāla uzlej mazliet. Eļļa tikai kūpēs, eļļa ar dzeses šķidrumu sprakšķēs un burbuļos. (neesmu gan 100% pārliecināts, jo aukstā laikā eļļā arī varētu būt kondensāts) bet tā - domāju, ka labs tests.
Man dačiks neiet tur kur uzrāda temperatūru, vispar 0 reakcija , mainīju visu spidometru domaju tas nojūdzies, bet tapat neiet, tas ta arī interesanti gribētos jau zināt auto temperatūru, bet par to foliju un cik atri trubas paliek cietas rit pamēģināšu,
Sveicināti vīri.
Intresē tāda lieta. varbūt jūs zinat kur dzesēšanas sistēmai var dabūt jaunas trubiņas dažada resnuma.. varbūt kautkur uz garumiem griež un tirgo?
Intresē tāda lieta. varbūt jūs zinat kur dzesēšanas sistēmai var dabūt jaunas trubiņas dažada resnuma.. varbūt kautkur uz garumiem griež un tirgo?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- …
- 50
- chevron_right