Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- …
- 50
- chevron_right
Ja nu kādu interesē gala rezultāts - tā arī bija, trubas biju sajaucis. Paldies par atsaucību.-AF- rakstīja:Trubas uz pečku esi sajaucistomysss rakstīja:Vēl joprojām neesmu ticis skaidrībā, kas par problēmu ir ar to manu dzinēju. Respektīvi m50b25 dzinējs - lielais radiators, elektro ventilators, termomuftas nav.
Problēma: braucot pilsētā silda labi, kā izbrauc ārpus 80+++ km/h pečka vairs nedod karsto gaisu, nāk tikai auksts. Termostats strādā normāli, abi gali silti pie darba temperatūras, tātad atvērties viņš atverās. Tosols nezūd un tosola dūms nesit laukā, spiediens īsti arī nav trubās. Sistēmu gaisoju vairākkārt, ar metodi, kad purns tiek pacelts gaisā, bet reāli nekādi baigie rezultāti nav. Kur varētu meklēt problēmu?
p.s. dzinējs stāv iekš e30 bundžas, ja tas kko maina.
Pirms swapa, ar vēl veco IS dzinēju, tādi joki nebija, tā kā negribētos likt vainu uz pečkas trubām, radiatoru, vai ko tādu.
Sveiki biedri! Netieku gudrs ar siltumu mashiinaa - pie darba temperatuuras tukshgaitaa puush veesu (var teikt aukstu) gaisu, bet tikliidz nedaudz pieskaras gaazei taa siltums paraadaas. Apgriezienos savukaart bez probleemaam, pat varetu teikt ka ljoti karsts gaiss puushaas. Sisteemaa antifriizs nekur nezuud, darba temperaturu sasniedz aatri, lieks spiediens sisteemaa nav, gaisots arii ir gan parasti gan ar purnu gaisaa, liekas ka gaiss iekshaa vairs nav, liidz ar ko jautajums - suuknis vai pechkas radiators? Tukshgaitaa skatoties bachokaa cirkulaaciju neredz, bet nedaudz pieduroties gaazei pa atpluudi dzeseshanas shkjidrums naak pa smuko. Trubas pie pechkas radiatora kas nak no pechkas vaarsta ir karstas, treshaa taada veesaaaka, vai tas varetu liecinat par to ka ciet tomeer radiators? Auto aprikots ar gaazi, tatad ir lieks loks kas apsilda gazes reduktoru, bet nu ieprieksheejaa ziemaa visas bija Ok. Auto ar m52 dzineju un digitalo klimu.
Lieku uz ūdenssūkni vai gaisu sistēmā, citu variantu nav.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Vēl pastāv tāda lieta kā pēckas vārstiņš, bet, ļoti iespējams, ka ūdenssūknim kādas pāris lāpstiņas pašķīdušas.
Pechkas vaarsts straadaa pareizi, siltu un aukstu var reguleet, ta ka domaju tur problema nebus, tas ari tika nesen mainits, jo vecais gan bija iekjiileejis.Inferno rakstīja:Vēl pastāv tāda lieta kā pēckas vārstiņš, bet, ļoti iespējams, ka ūdenssūknim kādas pāris lāpstiņas pašķīdušas.
Paarbaudiit jau suukni nekaa nevar lai buutu 100 procenti droshs, ne?Inferno rakstīja:Vēl pastāv tāda lieta kā pēckas vārstiņš, bet, ļoti iespējams, ka ūdenssūknim kādas pāris lāpstiņas pašķīdušas.
Ja viņš jau savu ir nokalpojis, tad pakustinot viņa asi būs jūtama brīvkustība. Lai gan gultnis nav noteicošais, parasti jau tieši lāpstiņas salūzt un paliek švakāka cirkulācija. Grozi kā gribi - tā visa ir zīlēšana kafijas biezumos.varis rakstīja:Paarbaudiit jau suukni nekaa nevar lai buutu 100 procenti droshs, ne?Inferno rakstīja:Vēl pastāv tāda lieta kā pēckas vārstiņš, bet, ļoti iespējams, ka ūdenssūknim kādas pāris lāpstiņas pašķīdušas.
Ok, paldies jums par info tatad sukni laikam jamaina pirmo, jacer ka ar to viss bus atrisinats, ja ne, tad jadomaa taalaak...
Kad Tu viņu izņemsi, visticamākais, ka pats sapratīsi, ir viņam pizdauskas vai nav.varis rakstīja:Ok, paldies jums par info tatad sukni laikam jamaina pirmo, jacer ka ar to viss bus atrisinats, ja ne, tad jadomaa taalaak...
vispar jau ir taa ka ja asij ir brivkustiba tad ari sucas garam dzeses skidrums un nogulsnes uzreiz ir redzamas. kaa ari biezak nevis apluzt sparninji bet apraujas sazobe kas starp asi un propelleri, respektivi ass griezas, propellers nee, un tad ikpalaikam sakjeras. bet tada gadijuma butu problemas ar tempreturu lidzigi ka beigtu termostatu, un to ari varetu pamanit vienkarsi iebazot aci radiatoraa.
jautatajam, no manas puses atbilde sada- ir piedrazats ar visadiem kalkjiem utt peckas radiators, kaa rezultataa pie loti minimalas plusmas(tuksgaitas)vins vienk nesilda, jo isti necirkule cauri. pie lielaka spiediena viss notiek.
radiatoriem orginali naak ieksa tadi ka spiralveida plastmasveidigi plusmas paildzinataji. lidzigi spiralveida makaroniem. tie sen jau sadrupusi un nosedusies kautkur, visticamakais ka peckas radiatoraa...
ps. ja kadam intresee ko tie tur radiatora dara, vini uztaisa plusmas celju daudz garaku no vienas radiatora puses lidz otrai, tada veida paildzinot dzesi, kjip garaks radiators...
jautatajam, no manas puses atbilde sada- ir piedrazats ar visadiem kalkjiem utt peckas radiators, kaa rezultataa pie loti minimalas plusmas(tuksgaitas)vins vienk nesilda, jo isti necirkule cauri. pie lielaka spiediena viss notiek.
radiatoriem orginali naak ieksa tadi ka spiralveida plastmasveidigi plusmas paildzinataji. lidzigi spiralveida makaroniem. tie sen jau sadrupusi un nosedusies kautkur, visticamakais ka peckas radiatoraa...
ps. ja kadam intresee ko tie tur radiatora dara, vini uztaisa plusmas celju daudz garaku no vienas radiatora puses lidz otrai, tada veida paildzinot dzesi, kjip garaks radiators...
...
Tieši par šo šorīt iedomājos, ja būtu beigts sūknis un aprauti spārniņi, vai nebūtu jākarst mašīnai? Manā gadījumā sulot nekas nesulo pie sūkņa, ar temp. viss ir kārtībā, uzsilst ātri, atveras termostats, paliek karsts radiators utt., arī stāvot uz vietas temp. nekāpj! Tieši tapēc arī par tām pečkas trubām rakstīju, ieejošās (tās kas nāk no pečkas vārsta) ir karstas, savukārt tā truba pa kuru nāk antifrīzs ārā no pečkas radiatora ir vēsāka, pēc loģikas spriežot sanāk tavs teiktais - vnk plūsma netiek cauri radiatoram un paspēj ļoti atdzist. Hmmm, tiešām laimes spēle ko mainīt pirmo - radiatoru vai sūkni...Armando rakstīja:vispar jau ir taa ka ja asij ir brivkustiba tad ari sucas garam dzeses skidrums un nogulsnes uzreiz ir redzamas. kaa ari biezak nevis apluzt sparninji bet apraujas sazobe kas starp asi un propelleri, respektivi ass griezas, propellers nee, un tad ikpalaikam sakjeras. bet tada gadijuma butu problemas ar tempreturu lidzigi ka beigtu termostatu, un to ari varetu pamanit vienkarsi iebazot aci radiatoraa.
jautatajam, no manas puses atbilde sada- ir piedrazats ar visadiem kalkjiem utt peckas radiators, kaa rezultataa pie loti minimalas plusmas(tuksgaitas)vins vienk nesilda, jo isti necirkule cauri. pie lielaka spiediena viss notiek.
radiatoriem orginali naak ieksa tadi ka spiralveida plastmasveidigi plusmas paildzinataji. lidzigi spiralveida makaroniem. tie sen jau sadrupusi un nosedusies kautkur, visticamakais ka peckas radiatoraa...
ps. ja kadam intresee ko tie tur radiatora dara, vini uztaisa plusmas celju daudz garaku no vienas radiatora puses lidz otrai, tada veida paildzinot dzesi, kjip garaks radiators...
saac ar pecks radiatora iznjemsanu un kartigu izskaloshanu
...
Ir pieredze ka tā skalošana tiešām palīdz? Ja jā, tad kā labāk skalot - mājās zem ūdenskrāna, vai vajag kkādu lielāku spiedienu? Mēs vnk vienam čomam vienreiz skalojām, likās tīrs utt, bet reāli siltums izmainījās tikai pēc jauna uzlikšanas...Armando rakstīja:saac ar pecks radiatora iznjemsanu un kartigu izskaloshanu
ar karsto spiedienmazgataju,(kartigu) un vajadzetu but ok, zem krana skalojot, nekas tur nebus
...
Sveiki, biedri!
Šorīt pie šiem mīnusiem vedu sievu uz darbu un braucot sāka kāpt dzinēja temp., domāju, ka gļuks dēļ aukstuma, jo braucot pat ja termomufta beigta dzinējam būtu jādzesējas, bet pie darba bultiņa jau bija uz sarkanā, uzreiz noslāpēju, trubas visas cietas, nogaidīju, attaisīju radiatoru, puse tosola protams pa zemi..
Kas varētu būt? Kkas dzesēšanas sistēmā aizsalis? Pēkšņi galvas blīve izpūsta? Vēl vakar braucu un viss bija ok.
Ja tas ko maina, vasarā nedaudz radiators suloja un biju iegāzis to želejveida žižu, kas līdzēja un radiators pārstāja sulot.
Šorīt pie šiem mīnusiem vedu sievu uz darbu un braucot sāka kāpt dzinēja temp., domāju, ka gļuks dēļ aukstuma, jo braucot pat ja termomufta beigta dzinējam būtu jādzesējas, bet pie darba bultiņa jau bija uz sarkanā, uzreiz noslāpēju, trubas visas cietas, nogaidīju, attaisīju radiatoru, puse tosola protams pa zemi..
Kas varētu būt? Kkas dzesēšanas sistēmā aizsalis? Pēkšņi galvas blīve izpūsta? Vēl vakar braucu un viss bija ok.
Ja tas ko maina, vasarā nedaudz radiators suloja un biju iegāzis to želejveida žižu, kas līdzēja un radiators pārstāja sulot.
Izklausās ka termomufte nobeigusies, nesabloķējas,
mēģināji viņu ar roku pagriezt ?
mēģināji viņu ar roku pagriezt ?
Nobeigusies termomufte nedzesē, ja viņa nesabloķējas , pašam nesen tā bija sanācis, kā stāvi sastrēgumā tā temperatūra iet uz augšu kā sāc braukt tā sāk ar pretvēju dzesēt!
Tev temperatūra kāpa stāvot uz vietas vai tieši braucot ?
Tev temperatūra kāpa stāvot uz vietas vai tieši braucot ?
Termomufte nebūs pie vainas, jo temp. kāpa tieši braucot.
Teorētiski braucot lēnāk par 40-50 km/h temperatūra tā vai tā kāps ar beigtu termomufti.
Ūdens sūknis ?
Ūdens sūknis ?
Pēdējais labojis Tobacco - 07 Jan 2017, 12:26, kopā labots 1 reizi.
Vot nezinu, var gadīties ka tā.
Ir veids kā to var pārbaudīt?
Ir veids kā to var pārbaudīt?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- …
- 50
- chevron_right