Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- …
- 89
- chevron_right
ja nevar uzgriezst agrāku,tad ķēde ir normāli izstiepusies:) variants ir sūknim uzstaisīt garākus caurumus,var arī sadales fazi var regulēt!melnu dūmu var dabūt uzmetot lielāku padevi!12mm plunžeri meklē no dodge ram,cummins diesels
STEIZDAMI !!!Mozz kaadam vajag!!!
Pardodu 2.5tds augshejos kedes slidnnus (mierinatajus utt. kaa vinnus sauc)
Veikala abi kopaa maxaa 106.00 eiro atdoshu pa 80.00 eiro vai mainu pret kedes spriegotaju un apaksheejo aluminija sliidni!!!
Pardodu 2.5tds augshejos kedes slidnnus (mierinatajus utt. kaa vinnus sauc)
Veikala abi kopaa maxaa 106.00 eiro atdoshu pa 80.00 eiro vai mainu pret kedes spriegotaju un apaksheejo aluminija sliidni!!!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Man jau ir degvielas padeve uzlikta lielāka, bet dūmu praktiski nav.krods rakstīja:ja nevar uzgriezst agrāku,tad ķēde ir normāli izstiepusies:) variants ir sūknim uzstaisīt garākus caurumus,var arī sadales fazi var regulēt!melnu dūmu var dabūt uzmetot lielāku padevi!12mm plunžeri meklē no dodge ram,cummins diesels
Kā tas ir, sadales fāzi regulēt?
draugs nepareizi saka :) ar uzgriestu turbīnu nekā nebūs :( lai tā lamata kustētos vajag čipot,vai likt mehānisko sūkni.ar 12mm plundžeri,un lielāku turbo,teiksim no m57 tad brauks.a bez šitā nekā nebūs :)
Kādas muļķības tur runājat par vēsturēm un vel nez ko. pašam pašlaik stāv tds, kurš gaida atdzimšanu jaunā būrī.
no e34 kas mainās ir radiatora izmēri un iespējams paduškas, pārējam būtu jāiet kopā, e34 tik kā platāks radiators un viss.
ne man bija mehānisks sūknis,nedz arī čipots, bet 2.5benzīnam diezgan labu gabalu turēja līdzi kā arī pirmajos 100-150m bāza arā, nav tie dīzeļi nemaz tik slikti kā visi domā, protams ir savas nianses, bet nu kuram motoram gan nav.
Jeb kuru motoru var sacelt labi, ja zin pareizo pieeju viņam.
Karterim ari vajadzetu but citadakam, motora pravodka idealaja gadijuma butu janem no e36 bet arii no e34 tur var uzlikt, tikai, ja pareizi atceros tad vadibas bloku isti vietaa dabut nevares.. vismaz benzinmotoriem tas taa irEdgarsE rakstīja:
draugs nepareizi saka :) ar uzgriestu turbīnu nekā nebūs :( lai tā lamata kustētos vajag čipot,vai likt mehānisko sūkni.ar 12mm plundžeri,un lielāku turbo,teiksim no m57 tad brauks.a bez šitā nekā nebūs :)
Kādas muļķības tur runājat par vēsturēm un vel nez ko. pašam pašlaik stāv tds, kurš gaida atdzimšanu jaunā būrī.
no e34 kas mainās ir radiatora izmēri un iespējams paduškas, pārējam būtu jāiet kopā, e34 tik kā platāks radiators un viss.
ne man bija mehānisks sūknis,nedz arī čipots, bet 2.5benzīnam diezgan labu gabalu turēja līdzi kā arī pirmajos 100-150m bāza arā, nav tie dīzeļi nemaz tik slikti kā visi domā, protams ir savas nianses, bet nu kuram motoram gan nav.
Jeb kuru motoru var sacelt labi, ja zin pareizo pieeju viņam.
Nu taa tdsam pazuda ellas spiediens kaadas variaacijas vareetu buut, pirmais jaaa ellas suuknis kirdik, bet kaadas citas probleemas ar to var vel buut ka pazuda ????
Sveicinati e36 biedri...
man ir diezgan mulsinosa un nedaudz miklaina problema
auto: BMW e36 318tds 1997.g. 1.7 touring
tad nu taa....
kadu laiku atpakal radas problema ka paradijas tada ka niidosa jeb dicosa skana no motortelpas..
skana apmeram(rakstiski gruti aprakstit bet nu apmeram ir sasda..iii...iii...iii...iii...)
bet kad nonem klemmi un uzliek atpakal tad pazud...
tad kad paradijas si problema nepienaca ari degviela uz motoru...
ae bakas sukni ir viss ok..bet ar ta elektronikas stekeriem nekas nav labi...jo nepadod stromu...bet nu lieluma ta problema tika noversta...
Galvena problema kas mani mulsina in interese ir ta dukona jo sodien kad klemme staveja uz akisa kartigi pievilkta ,pec kadam paris stundam paradija atkal si nidosa jeb dicosa skana...naak kkur no kvelsvecu vai sukna puses.. ka ari man sistema ir lkm gaiss ...bet ka lai to dabun ara es nezinu...un ari kkur spiez degvielu garam..kkur motora vidus dala
Ludzu palidziet saja problema,jo del sis nidosas jeb ducosas skanas akumulators ladejas ara...
man ir diezgan mulsinosa un nedaudz miklaina problema
auto: BMW e36 318tds 1997.g. 1.7 touring
tad nu taa....
kadu laiku atpakal radas problema ka paradijas tada ka niidosa jeb dicosa skana no motortelpas..
skana apmeram(rakstiski gruti aprakstit bet nu apmeram ir sasda..iii...iii...iii...iii...)
bet kad nonem klemmi un uzliek atpakal tad pazud...
tad kad paradijas si problema nepienaca ari degviela uz motoru...
ae bakas sukni ir viss ok..bet ar ta elektronikas stekeriem nekas nav labi...jo nepadod stromu...bet nu lieluma ta problema tika noversta...
Galvena problema kas mani mulsina in interese ir ta dukona jo sodien kad klemme staveja uz akisa kartigi pievilkta ,pec kadam paris stundam paradija atkal si nidosa jeb dicosa skana...naak kkur no kvelsvecu vai sukna puses.. ka ari man sistema ir lkm gaiss ...bet ka lai to dabun ara es nezinu...un ari kkur spiez degvielu garam..kkur motora vidus dala
Ludzu palidziet saja problema,jo del sis nidosas jeb ducosas skanas akumulators ladejas ara...
cik pus 2,5 tds turbina? vai vinju var kka regulet?
Protams var regulet, ar to senes stieni :)
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
tds - 1.1 barpoweredbygirts rakstīja:cik pus 2,5 tds turbina? vai vinju var kka regulet?
td - 0.9 bar
regulet var ar to tjagu kas tajsa vaļa klapanu kas nomet lieko spiedienu ( sorry savadak nemaceju paskaidrot )
uz cik minimalu spiedienu vinju varetu sagriezt?
parasti dara otradi bet nu nezinu , uz boostu vinja iziet diezgan atri , bet priekškam mazaku spiedienu ? tur tad jalien smadzenes ato bus palielu degvielas padeve un melni dumipoweredbygirts rakstīja:uz cik minimalu spiedienu vinju varetu sagriezt?
Startejot 2.5tds izsit gaizhu duumu.braucot nedumo vispar .idejas,kas par sudiem?
ar kompatu pa brugji
kadu dumu ?
nezinu vaj par to vsp ir jaiespringst , pašam kas notiek škiļot mašinu neskatijos , bet daudziem noveroju kad startejot ir neliels makonitis , bet kad piešķil - viss ok , un tie dizeļi nebija nojati , man kad ar atgazem bija problema ( csdd čalis patc bija sapisies , tape ari neizlaida) es mazgaju glušaku no iekšpuses lejot pa aizmuguri udeni iekša un tad gazejot , nu bisku melnais tas udens bija
rapsas dizeli nelei iekša ?
rapsas dizeli nelei iekša ?
Nevar vel saprast, kas tur apakša, bet var sākt meklēt es domāju kur iet uz īso, jo ja gadījuma vadi saberzušies un skarās savā starpā var taisīt arī visādus pigorus, gan modulātori var sāk pīkstēt gan arī sūknim vārstiņš, šinī gadijumā izklausās pēc ELAB vārsta.
Dūmi starta brīdī jāsāk skatīties ar secītēm, ja tās nesilda, tad iespējams degviela nespēj sadekt startējot dzinēju un no nesadegušās degvielas var parādītie dūms. Bet arī jāosta vai tas ir tiešām degvielas dūms jo līdis nēesmu pie māšīnas, arī nepateikšu, iespējams arī tā varētu būt eļļa kas nostāvoties motoram parādās degkamerā.
Viss ticamāk ka kāda no kvēlsvecēm vai pat vairakas.cipruss18 rakstīja:Startejot 2.5tds izsit gaizhu duumu.braucot nedumo vispar .idejas,kas par sudiem?
skaņa nāk no sūkņa!
NiC3 rakstīja:Sveicinati e36 biedri...
man ir diezgan mulsinosa un nedaudz miklaina problema
auto: BMW e36 318tds 1997.g. 1.7 touring
tad nu taa....
kadu laiku atpakal radas problema ka paradijas tada ka niidosa jeb dicosa skana no motortelpas..
skana apmeram(rakstiski gruti aprakstit bet nu apmeram ir sasda..iii...iii...iii...iii...)
bet kad nonem klemmi un uzliek atpakal tad pazud...
tad kad paradijas si problema nepienaca ari degviela uz motoru...
ae bakas sukni ir viss ok..bet ar ta elektronikas stekeriem nekas nav labi...jo nepadod stromu...bet nu lieluma ta problema tika noversta...
Galvena problema kas mani mulsina in interese ir ta dukona jo sodien kad klemme staveja uz akisa kartigi pievilkta ,pec kadam paris stundam paradija atkal si nidosa jeb dicosa skana...naak kkur no kvelsvecu vai sukna puses.. ka ari man sistema ir lkm gaiss ...bet ka lai to dabun ara es nezinu...un ari kkur spiez degvielu garam..kkur motora vidus dala
Ludzu palidziet saja problema,jo del sis nidosas jeb ducosas skanas akumulators ladejas ara...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- …
- 89
- chevron_right