Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- chevron_right
BMW e36 compact ir tāda problēma ka pūš salonā knapi siltu gaisu kaut gan pati pečka un tai pienākošas tubas ir karstas. Pečkas radiators ir alumīnija un pie noņemtas abšīvkas šofera pusē nevar roku noturēt pie tubām. Kas varētu būt pie vainas?
izklausās, ka vārsts, kurš regulē aukstā/karstā gaisa padevi nestrādā.
Vai tas ir kāds elektrisks vārsts pie pašas pečkas? Pēčkai blakussēdētāja pusē griežot uz karsto trose bīda aizvaru kas cik var saprast ir karstajam gaisam. Vai pie šādas darbības kaut kur būtu aizver augstā gaisa padeve?
Pečkas radiators tas būs..
Labvakar, cik nu labs.
318is m42 stāvot korķī pēkšņi sāka kāpt temperatūra, jau kādu laiku ievēroju, ka salonā vairs nepūš silto gaisu, un tagad vispār tikai auksts. Trubas arī ļoti cietas kad tausta tikko noslāpētu dzinēju, pēc 3-5 min normālas.
No rīta pielēju vēl 1l antifrīza, bet situācija tāda pati.
Ko pirmo vainot un mesties nomainīt ? Un nezinu vai tas ir normāli, bet pie 90° termomuftu ar pirkstiem varu mierīgi apturēt.
318is m42 stāvot korķī pēkšņi sāka kāpt temperatūra, jau kādu laiku ievēroju, ka salonā vairs nepūš silto gaisu, un tagad vispār tikai auksts. Trubas arī ļoti cietas kad tausta tikko noslāpētu dzinēju, pēc 3-5 min normālas.
No rīta pielēju vēl 1l antifrīza, bet situācija tāda pati.
Ko pirmo vainot un mesties nomainīt ? Un nezinu vai tas ir normāli, bet pie 90° termomuftu ar pirkstiem varu mierīgi apturēt.
99%, ka gaisa burbulis. Uzbrauc ar purnu slīpumā palielā un attaisi abus korķus(uzpildāmo un atgaisojamo) un lej iekšā tosolu, līdz līst ārā pa atgaisojamo, mašīnai darbojoties. Tad ieslēdz pečku uz karsto un same shit.Ja nu kas, tad pameklē, kaut kur jābūt šeit instrukcijai kā atgaisot.
Roīt meklēšu kalniņu. Paldies.
Teiktais apstiprinājās, bet vairāk gaisa bija nevis sistēmā bet man galvā, braucot ar tik tukšu dzeses sistēmu.
Jautāju pēc palīdzības.
Tātad tika iegādāts e36 ar ieceltu motoru no e34 m50b25, sākotnēji arī bijis tāds pats.
Uz doto brīdi kā ieslēdz aizdedzi, tā temperatūra visu laiku rāda max. Kaut vai atvienu abus devējus, tapat max.
Kur meklēt vainu, cik noprotu devējos tā nav, jo atvienojot nekas nemainās.
Tātad tika iegādāts e36 ar ieceltu motoru no e34 m50b25, sākotnēji arī bijis tāds pats.
Uz doto brīdi kā ieslēdz aizdedzi, tā temperatūra visu laiku rāda max. Kaut vai atvienu abus devējus, tapat max.
Kur meklēt vainu, cik noprotu devējos tā nav, jo atvienojot nekas nemainās.
Es noprotu tas notiek aukstam dzinējam, ja ?Rūdis rakstīja: ↑07 Dec 2017, 23:16 Jautāju pēc palīdzības.
Tātad tika iegādāts e36 ar ieceltu motoru no e34 m50b25, sākotnēji arī bijis tāds pats.
Uz doto brīdi kā ieslēdz aizdedzi, tā temperatūra visu laiku rāda max. Kaut vai atvienu abus devējus, tapat max.
Kur meklēt vainu, cik noprotu devējos tā nav, jo atvienojot nekas nemainās.
Viss drīzāk pats spidģiks nobeidzies.
- ikey07
Neatkarīgi auksts vai silts visu laiku max
Vados vaina vai panelī. Pieliec citu paneli paskaties
.
Pēdējais labojis Kalnz - 13 Jūn 2018, 09:31, kopā labots 1 reizi.
Vai šis ir pilns sets dzesēšanas trubām priekš M52B28 iekš e36?
https://www.aliexpress.com/item/Silicon ... autifyAB=0
9 gabalas!
https://www.aliexpress.com/item/Silicon ... autifyAB=0
9 gabalas!
Ko lai labāk dara ? Kaut kad atpakaļ nolūza atgaisošanas skruve, tikai ielikta metala, bet vitne jau bija aprauta iekšā, un kā stāv uz vietas karst, atgaiso un pēc nedēļas atkal tas pats. Ko lai izdara ar to atgaisošanas skruvi, ko varētu tur iešaut iekšā lai būtu hermētiski ?
Paprovē skrūvi aptiit ar silikona lentu
Nopērc jaunu termostata korpusu, nemaksā kosmosu!elvijs00 rakstīja: ↑18 Jūl 2018, 11:07 Ko lai labāk dara ? Kaut kad atpakaļ nolūza atgaisošanas skruve, tikai ielikta metala, bet vitne jau bija aprauta iekšā, un kā stāv uz vietas karst, atgaiso un pēc nedēļas atkal tas pats. Ko lai izdara ar to atgaisošanas skruvi, ko varētu tur iešaut iekšā lai būtu hermētiski ?
Kā būtu ar 20 gadus vecu detaļu nomaiņu uz jaunām?elvijs00 rakstīja: ↑18 Jūl 2018, 11:07 Ko lai labāk dara ? Kaut kad atpakaļ nolūza atgaisošanas skruve, tikai ielikta metala, bet vitne jau bija aprauta iekšā, un kā stāv uz vietas karst, atgaiso un pēc nedēļas atkal tas pats. Ko lai izdara ar to atgaisošanas skruvi, ko varētu tur iešaut iekšā lai būtu hermētiski ?
Vairs jau nav aktuāli.-AF- rakstīja: ↑29 Aug 2018, 13:10Kā būtu ar 20 gadus vecu detaļu nomaiņu uz jaunām?elvijs00 rakstīja: ↑18 Jūl 2018, 11:07 Ko lai labāk dara ? Kaut kad atpakaļ nolūza atgaisošanas skruve, tikai ielikta metala, bet vitne jau bija aprauta iekšā, un kā stāv uz vietas karst, atgaiso un pēc nedēļas atkal tas pats. Ko lai izdara ar to atgaisošanas skruvi, ko varētu tur iešaut iekšā lai būtu hermētiski ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- chevron_right