Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- …
- 107
- chevron_right
M50b25 tak nenāk ews nepārlasījies, ka m52b28?:)
Tas m43b16 bij 97.gada, a m50b25 94, ja nemaldos, un tam vienkārši bloks ar iekšām no m52b28 :)
Tas m43b16 bij 97.gada, a m50b25 94, ja nemaldos, un tam vienkārši bloks ar iekšām no m52b28 :)
ECU kastē nekarājas lieki vadi? Vai netālu no ECU štekera.. Pie galvenā releja pienāk +, kad pagriež atslēgu?
tākā izdevās pierūcināt šodien, tad padalīšos ar nedaudz skopo info, jo kas zin, varbūt kādam noderēs ar.
tākā nomainot dzinēju no m43b16 ar ews uz m50b25, kuram nav ews, sākumā negrieza ne starteris, ne bija dzirkstele, ne arī degvielas sūknis slēdzās iekšā. ar dogMas palīdzību savienoju divus resnos ews vadus kopā, un starteris aizgāja, taču dzirksteles vēljoprojām nebija.. tad nu šodien netīšām bimmerforumā uzdūros uz info par vēlviena vadiņa pārkniebšanu, kas nāk motora pravodkas apaļajā štekerī.
citēju '' If the blk/ylw to blk/grn is the only wires you did for EWS delete, you need to cut #7 on X20 to finish it''
man sanāca pārgriezt gaiši zaļo, un viss aizgāja..
tākā nomainot dzinēju no m43b16 ar ews uz m50b25, kuram nav ews, sākumā negrieza ne starteris, ne bija dzirkstele, ne arī degvielas sūknis slēdzās iekšā. ar dogMas palīdzību savienoju divus resnos ews vadus kopā, un starteris aizgāja, taču dzirksteles vēljoprojām nebija.. tad nu šodien netīšām bimmerforumā uzdūros uz info par vēlviena vadiņa pārkniebšanu, kas nāk motora pravodkas apaļajā štekerī.
citēju '' If the blk/ylw to blk/grn is the only wires you did for EWS delete, you need to cut #7 on X20 to finish it''
man sanāca pārgriezt gaiši zaļo, un viss aizgāja..
paslaik ir 1.8 motors kurs jau ir izcelts. stav 2.8 swaps(veca tipa ar metala varstu vaku). ko darit ar ews(ieprieks auto tada nebija) vai ari ir iespeja apiet vinu?
Pa lielam tā pati problēma man tgd no m42b18 ieliku m50b20.. 4-5h pazudētas nesaprašanā kpc nekas nelec, sūknis nešancē, starteris negriezh, engine relay arī nenošancē, karoch pa pilnu programmu, pa lielam apdomājos ka ews varētu maitāt dzīvi... tātad pnoderētu kāds info vai info avots kur pasmelties par to visu idejas, kā dabūt to motoru dzīvuEJANSONS rakstīja:paslaik ir 1.8 motors kurs jau ir izcelts. stav 2.8 swaps(veca tipa ar metala varstu vaku). ko darit ar ews(ieprieks auto tada nebija) vai ari ir iespeja apiet vinu?
ja gribi par velti sataisīt.. tavā pusē ir lietotājs sancix. viņš piedāvāja cēsiniekiem palīdzību..Burbul1s rakstīja:Pa lielam tā pati problēma man tgd no m42b18 ieliku m50b20.. 4-5h pazudētas nesaprašanā kpc nekas nelec, sūknis nešancē, starteris negriezh, engine relay arī nenošancē, karoch pa pilnu programmu, pa lielam apdomājos ka ews varētu maitāt dzīvi... tātad pnoderētu kāds info vai info avots kur pasmelties par to visu idejas, kā dabūt to motoru dzīvuEJANSONS rakstīja:paslaik ir 1.8 motors kurs jau ir izcelts. stav 2.8 swaps(veca tipa ar metala varstu vaku). ko darit ar ews(ieprieks auto tada nebija) vai ari ir iespeja apiet vinu?
Hm, man gan liekas ka M42 un M50 motoriem nenāca EWS. Nāk M43 (jaunākiem gadiem), M44, M52 motoriem..
Pa lielam noskaidrots ka iepriekšejam īpašniekam arī nebija ews un paskatījos ka manam arī ews bloks nav. Bet tad nevaru izdomāt kur slēpjas problēma.. :/ Vispār nekas nenostrādā griežot atslēgu. Jautājums - vai drošinātāju kastē nevarētu būt kāda vaina, itkā tas main shtekeris pie drošinātaju kastes sapas un 1.8is arī gāja, pa lielam loģiski nekam tur nevajadzētu mainīties, bet varbūt kāds zin precīzākRuu rakstīja:Hm, man gan liekas ka M42 un M50 motoriem nenāca EWS. Nāk M43 (jaunākiem gadiem), M44, M52 motoriem..
Spidometrā lampiņas iedegas?
Skaties plusa, masas vadus, skaties, vai pie galvenā releja pienāk strāda (ar testeri).
Skaties plusa, masas vadus, skaties, vai pie galvenā releja pienāk strāda (ar testeri).
Viens vads kurš ir melns izrādās ir pluss (nošpikoju no cita 320i) Aizdedze ieslēdzās jā, main relejs nošancē, starteris negriež, sūkni var beidzot pa taisno releju saliekot plaaist, bet ieliekot šūkņa releju sūknis nestrādā :/ No releja pa 87 nenāk arā, bet no evb, main relay un pastāvīgā 30 pienāk viss... relejus nomainīju tas pats arī ar citu releju.. bet pats relejs nostrādā ieslēdzot aizdedzidogMa rakstīja:Spidometrā lampiņas iedegas?
Skaties plusa, masas vadus, skaties, vai pie galvenā releja pienāk strāda (ar testeri).
Jautajums par swap.
Liekot m50b20 vietā m52b28 no e39 pravotka viss saiet? Cik sapratu tad jamaina ir karteris? Un ar ews nebuslielaks cakars neka no e36 vai e46?
Liekot m50b20 vietā m52b28 no e39 pravotka viss saiet? Cik sapratu tad jamaina ir karteris? Un ar ews nebuslielaks cakars neka no e36 vai e46?
E39 provodka ir garāka par aptuveni 20cm, tapēc tas ir labākais variants. E46 būtu jāgarina. Jebkuru EWS var atslēgt un vispār nebūs - es to izdarīju.
Karteris arī pret stabilizātoru metās... kāds zin kas varētu par vainu būt. Paduškas savādak ielikt nevaru :/ pacēlu arā ieliku atpakaļ, bet tpt motoru vajadzētu kādus 2cm vai 1cm uz priekšu...Burbul1s rakstīja:Jautājums nr 2. Motora paduškām ir vairāki varinati kā viņads var uzlikt? Motoru prasītos nedaudz uz priekšu, Jo nevar ieilit 1, 3 un 5 ātrumā, tikai neitrālais un visu ātrumi uz aizmuguri. Kārbas skrūves arī nesapas tajos caurumos kuros manuprāt jābūt, bet to moš arī kļūdos
Tev kulise kārbai ir no 6cil. un arī atsaite ir vajadzīga no 6cil.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
dilēma - mainīt M52B25 kompensātorus vai celt iekšā M52B28
motors labs, nepuņķojas un eļļu nerij
motors labs, nepuņķojas un eļļu nerij
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Kulise ir no 6 cil. par atsaiti nezinaaju, bet nu nonjeemu stabilizatoru nost, un protams probleema paliekJānis.P rakstīja:Tev kulise kārbai ir no 6cil. un arī atsaite ir vajadzīga no 6cil.
Kompensātori ~200 eiro + nomaiņa. M52B28 ap 600 eiro + nomaiņa. M52B25 ~400 eiro. Tālāk jau jārēķina un jādomā pašam, jo nav jau zināms kādu B28 iecelsi. Ja auto tīri ikdienai un braukšanai, tad taisītu esošo, bet ja grib arī normāli pagāzt pa trasi, tad drīzāk liktu 2.8. Esošajam B25 ja klab kompensatori, tad jau būs pagrūti arī pārdot, un nekādu ciparu jau nedabūsi par viņu. Uz B28 swapu visdrīzāk beigu cipars salasīsies lielāks, nekā remontējot esošo.Azbests rakstīja:dilēma - mainīt M52B25 kompensātorus vai celt iekšā M52B28
motors labs, nepuņķojas un eļļu nerij
p.s. Viss protams atkarīgs arī no finansēm.
finanses šobrīd paliek otrajā plānā, vienkārši domāju par to, ka motors dzīvelīgs un nekādu problēmu viņam nav, ja atskaita faktu, ka skan pēc dīzeļa
galva tač pēc būtības nav jāņem nost lai mainītu kompensātorus, vai ta ne?
galva tač pēc būtības nav jāņem nost lai mainītu kompensātorus, vai ta ne?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Nav jāņem.
karoch ar kulisi viss sadomāts, tgd 2x lietas vēl neiet pie sirds:
1 - Kartera kkāds pipsiks ir 1mm attalumaa no reikas un vibreejot noteikti skarsies :/ Ir kkas ko es būtu aizmirsis, ka man motors pa zemu ir?
2 - Kas pie kā ir jāvieno stūres pastūzim/reikai/bačokam trubas, vispār melna bilde
1 - Kartera kkāds pipsiks ir 1mm attalumaa no reikas un vibreejot noteikti skarsies :/ Ir kkas ko es būtu aizmirsis, ka man motors pa zemu ir?
2 - Kas pie kā ir jāvieno stūres pastūzim/reikai/bačokam trubas, vispār melna bilde
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- …
- 107
- chevron_right