Dzinēja eļļa
Es savam galvu dīzeļa vannā mazgāju un ar kaltiņu kasīju tos draņķus nost...
Ar pirkstu berzējas nost, bet tie tīrītāji neiedarbojas mehāniski, bet gan ķīmiski. Un ķīmija nav tā stiprākā... Ja gribi, vari mēģināt liet iekšā, bet ļoooti šaubos, ka tur viss paliks tīrs. Vismaz nevienam man zināmam auto tas nav sanācis. Bet - gadās taču arī izņēmumi...
Ar pirkstu berzējas nost, bet tie tīrītāji neiedarbojas mehāniski, bet gan ķīmiski. Un ķīmija nav tā stiprākā... Ja gribi, vari mēģināt liet iekšā, bet ļoooti šaubos, ka tur viss paliks tīrs. Vismaz nevienam man zināmam auto tas nav sanācis. Bet - gadās taču arī izņēmumi...
uzdegums ar tām ķīmijām noies tikai ja ir "svaigs" (piemēram, nobraukts pirmais eļļas intervāls pēc kapitalkas), ja jau ir mm biezs, tad kā jau te minēja par ķīmiju vari aizmirst. Manam e36 iepr saimnieks eļļu vispār laikam nebija mainījis, eļļas piedegumus no galvas ar tīru, neatšķaidītu skābi mazgāju 6x pēc katras pārejot ar birsti un kārcheri ar 90 grādiem.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kāds var skaidri pateikt +/- mūsu vecajiem dziējiem attiecībā pret sintētiku 5w40.
Vieni saka, ka labāk sintētiku, mazāk sildīt mašīnu, vairāk kilometrus braukt, cita skaņa motoram utt., citi apgalvo, ka jālej tikai pussint'\etika, jo tā arī paredzēta pabrauktiem dzinējiem, ir konsistence biezāka, labāk smērē utt?!
Kā tad īsti ir!?
Vieni saka, ka labāk sintētiku, mazāk sildīt mašīnu, vairāk kilometrus braukt, cita skaņa motoram utt., citi apgalvo, ka jālej tikai pussint'\etika, jo tā arī paredzēta pabrauktiem dzinējiem, ir konsistence biezāka, labāk smērē utt?!
Kā tad īsti ir!?
da N**** lej sintētiku, es ielēju pussintētiku, nožēloju, gribu sintētiku.
Pirms tam iekšā bija sintētika, jā kaut kur apakšā bija mikls dzinējs.
Bet tagad ar pussintētiku auksts motors tikko pielaižot klab, 2sec pēc pielaišanas vēl deg eļļas lampiņa, pats motors gaļimāk strādā.
Rezumē: ja ir paredzēta sintētika, tad tā arī jālej un nav ko tur izgudrot par veciem dzinējiem.
Ir taču šķirba - vecs bmw motors vai vecs žiguļa motors.
un labāk smērē sintētika, ja kas.
Pirms tam iekšā bija sintētika, jā kaut kur apakšā bija mikls dzinējs.
Bet tagad ar pussintētiku auksts motors tikko pielaižot klab, 2sec pēc pielaišanas vēl deg eļļas lampiņa, pats motors gaļimāk strādā.
Rezumē: ja ir paredzēta sintētika, tad tā arī jālej un nav ko tur izgudrot par veciem dzinējiem.
Ir taču šķirba - vecs bmw motors vai vecs žiguļa motors.
un labāk smērē sintētika, ja kas.
Nevaru iedomāties kāds sūds tur ir ieliets ja eļļas dēļ deg eļļas spiediena indikators, varbūt ir laiks pārbaudīt dzinēja stāvokli.
Būsi pārsteigts, bet m52 dzinējam ir paredzēta pussintētika. Varbūt pērkot eļļu vairāk uzmanības vajadzētu pievērst api sertifikācijai, nevis izvēlēties lētāko 05/10w40 kas atrodams veikala plauktos un grābt ciet.
Būsi pārsteigts, bet m52 dzinējam ir paredzēta pussintētika. Varbūt pērkot eļļu vairāk uzmanības vajadzētu pievērst api sertifikācijai, nevis izvēlēties lētāko 05/10w40 kas atrodams veikala plauktos un grābt ciet.
Pēdējais labojis he9600 - 01 Mai 2011, 19:52, kopā labots 1 reizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nezinu par m52, bet m50 nav paredzēta sintētika. Servis grāmatā bija rakstīts atkarībā no āra temperatūrām, kāda eļļa vajadzīga. Latvijai bija 10w40seeingman rakstīja:da N**** lej sintētiku, es ielēju pussintētiku, nožēloju, gribu sintētiku.
Pirms tam iekšā bija sintētika, jā kaut kur apakšā bija mikls dzinējs.
Bet tagad ar pussintētiku auksts motors tikko pielaižot klab, 2sec pēc pielaišanas vēl deg eļļas lampiņa, pats motors gaļimāk strādā.
Rezumē: ja ir paredzēta sintētika, tad tā arī jālej un nav ko tur izgudrot par veciem dzinējiem.
Ir taču šķirba - vecs bmw motors vai vecs žiguļa motors.
un labāk smērē sintētika, ja kas.
m52 tieši ir paredzēta sintētika, un spiediena lampiņa deg tikai īsu brīdi pēc auksta motora iedarbināšanas (1-2sec)he9600 rakstīja: Nevaru iedomāties kāds sūds tur ir ieliets ja eļļas dēļ deg eļļas spiediena indikators, varbūt ir laiks pārbaudīt dzinēja stāvokli.
Būsi pārsteigts, bet m52 dzinējam ir paredzēta pussintētika. Varbūt pērkot eļļu vairāk uzmanības vajadzētu pievērst api sertifikācijai, nevis izvēlēties lētāko 05/10w40 kas atrodams veikala plauktos un grābt ciet.
ar sintētiku lampiņa nodzisa momentāli
m52b25
Engine oil grade - cold climate: 0w/40 Synthetic
Engine oil grade - moderate climate: 0w/40 Synthetic
Engine oil grade - hot climate: 5w/40 Synthetic