Dzinēja eļļa

Profila bilde
Gofmans
Ziņojumi: 345
Pievienojies: 13 Mar 2011, 10:33
Braucu ar: Traktoru
Atrašanās vieta: Latvija,Rīga/Dārziņi/Ķengarags
Reputācija: 1
 

11 Apr 2011, 11:41

Kādu dzinējam eļļu labāk liet 2,5 td
Profila bilde
dreimanis_lv
Ziņojumi: 544
Pievienojies: 07 Mar 2011, 23:24
Braucu ar: negāzētu e46

15 Apr 2011, 20:43

intrese ar kadu kliirenu labak skalot dzineju lai atbrivotos no uzdegumiem? :byebye:
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

15 Apr 2011, 21:33

Nekādu. Uzdegumi jātīra mehāniski, izjaucot dzinēju. Citādi nav garantijas, ka no vārsta nokritušais uzdeguma gabals neiesprūst vārsta sēžā. Un tad vārsts vnk nestrādā un top jauns topiks "motram neiet visi cilindri"...
Profila bilde
dreimanis_lv
Ziņojumi: 544
Pievienojies: 07 Mar 2011, 23:24
Braucu ar: negāzētu e46

15 Apr 2011, 21:36

droshi ka sho darbibu var ka apiet :D
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

15 Apr 2011, 21:42

Jautājums no cita skatu punkta - kāpēc tu domā, ka motorā ir uzdegumi? Esi kko pajaucis vaļā? :rolleyes:
Profila bilde
dreimanis_lv
Ziņojumi: 544
Pievienojies: 07 Mar 2011, 23:24
Braucu ar: negāzētu e46

15 Apr 2011, 21:46

varbut to var nosaukt ka savadak! :rolleyes:
panemu nost varsta vaku un vis apkaltis ar kkadu hernju kas veidojas laika gaita neieverojot ellas maiņas!
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

15 Apr 2011, 22:09

Tos sū**** neviens "klīneris" nenovāks... ;)
Profila bilde
dreimanis_lv
Ziņojumi: 544
Pievienojies: 07 Mar 2011, 23:24
Braucu ar: negāzētu e46

15 Apr 2011, 22:13

ar pirkstu pavelkot labi nak nost,..tik tas darba ietilpigs process :D
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

15 Apr 2011, 22:19

Es savam galvu dīzeļa vannā mazgāju un ar kaltiņu kasīju tos draņķus nost... :emo:

Ar pirkstu berzējas nost, bet tie tīrītāji neiedarbojas mehāniski, bet gan ķīmiski. Un ķīmija nav tā stiprākā... Ja gribi, vari mēģināt liet iekšā, bet ļoooti šaubos, ka tur viss paliks tīrs. Vismaz nevienam man zināmam auto tas nav sanācis. Bet - gadās taču arī izņēmumi...
Profila bilde
dreimanis_lv
Ziņojumi: 544
Pievienojies: 07 Mar 2011, 23:24
Braucu ar: negāzētu e46

15 Apr 2011, 22:23

varbut kads veel var padalities pieredze :)
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

15 Apr 2011, 22:40

man pirmstam tika ieteikts dzineja skaiditajs xado, bet ta ari nekad neizmeginaju!
...
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

16 Apr 2011, 07:43

uzdegums ar tām ķīmijām noies tikai ja ir "svaigs" (piemēram, nobraukts pirmais eļļas intervāls pēc kapitalkas), ja jau ir mm biezs, tad kā jau te minēja par ķīmiju vari aizmirst. Manam e36 iepr saimnieks eļļu vispār laikam nebija mainījis, eļļas piedegumus no galvas ar tīru, neatšķaidītu skābi mazgāju 6x pēc katras pārejot ar birsti un kārcheri ar 90 grādiem. :emo:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Archizlv
Ziņojumi: 2022
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:43
Braucu ar: e46 320Ci
Atrašanās vieta: Island of Ireland
Reputācija: 3
 

01 Mai 2011, 18:11

Radaas jautaajums par ellam, noskatiju Castrol Magnetic un otrs ir Castrol GLX(laikam tos burtus taa isti neatceros), abas 10W40 pussinteetika. Kaadu no shiim divaam juus ieteiktu? Jo es iisti nemaaku pateikt, tik cena atshkiras.
Attēls
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

01 Mai 2011, 19:12

Kāds var skaidri pateikt +/- mūsu vecajiem dziējiem attiecībā pret sintētiku 5w40.
Vieni saka, ka labāk sintētiku, mazāk sildīt mašīnu, vairāk kilometrus braukt, cita skaņa motoram utt., citi apgalvo, ka jālej tikai pussint'\etika, jo tā arī paredzēta pabrauktiem dzinējiem, ir konsistence biezāka, labāk smērē utt?!


Kā tad īsti ir!?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

01 Mai 2011, 19:29

da N**** lej sintētiku, es ielēju pussintētiku, nožēloju, gribu sintētiku.
Pirms tam iekšā bija sintētika, jā kaut kur apakšā bija mikls dzinējs.
Bet tagad ar pussintētiku auksts motors tikko pielaižot klab, 2sec pēc pielaišanas vēl deg eļļas lampiņa, pats motors gaļimāk strādā.
Rezumē: ja ir paredzēta sintētika, tad tā arī jālej un nav ko tur izgudrot par veciem dzinējiem.
Ir taču šķirba - vecs bmw motors vai vecs žiguļa motors.
un labāk smērē sintētika, ja kas.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

01 Mai 2011, 19:44

:doh: Nevaru iedomāties kāds sūds tur ir ieliets ja eļļas dēļ deg eļļas spiediena indikators, varbūt ir laiks pārbaudīt dzinēja stāvokli.
Būsi pārsteigts, bet m52 dzinējam ir paredzēta pussintētika. :emo: Varbūt pērkot eļļu vairāk uzmanības vajadzētu pievērst api sertifikācijai, nevis izvēlēties lētāko 05/10w40 kas atrodams veikala plauktos un grābt ciet.
Pēdējais labojis he9600 - 01 Mai 2011, 19:52, kopā labots 1 reizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

01 Mai 2011, 19:47

seeingman rakstīja:da N**** lej sintētiku, es ielēju pussintētiku, nožēloju, gribu sintētiku.
Pirms tam iekšā bija sintētika, jā kaut kur apakšā bija mikls dzinējs.
Bet tagad ar pussintētiku auksts motors tikko pielaižot klab, 2sec pēc pielaišanas vēl deg eļļas lampiņa, pats motors gaļimāk strādā.
Rezumē: ja ir paredzēta sintētika, tad tā arī jālej un nav ko tur izgudrot par veciem dzinējiem.
Ir taču šķirba - vecs bmw motors vai vecs žiguļa motors.
un labāk smērē sintētika, ja kas.
Nezinu par m52, bet m50 nav paredzēta sintētika. Servis grāmatā bija rakstīts atkarībā no āra temperatūrām, kāda eļļa vajadzīga. Latvijai bija 10w40
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

01 Mai 2011, 19:58

he9600 rakstīja::doh: Nevaru iedomāties kāds sūds tur ir ieliets ja eļļas dēļ deg eļļas spiediena indikators, varbūt ir laiks pārbaudīt dzinēja stāvokli.
Būsi pārsteigts, bet m52 dzinējam ir paredzēta pussintētika. :emo: Varbūt pērkot eļļu vairāk uzmanības vajadzētu pievērst api sertifikācijai, nevis izvēlēties lētāko 05/10w40 kas atrodams veikala plauktos un grābt ciet.
m52 tieši ir paredzēta sintētika, un spiediena lampiņa deg tikai īsu brīdi pēc auksta motora iedarbināšanas (1-2sec)
ar sintētiku lampiņa nodzisa momentāli
m52b25
Engine oil grade - cold climate: 0w/40 Synthetic
Engine oil grade - moderate climate: 0w/40 Synthetic
Engine oil grade - hot climate: 5w/40 Synthetic
Profila bilde
Archizlv
Ziņojumi: 2022
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:43
Braucu ar: e46 320Ci
Atrašanās vieta: Island of Ireland
Reputācija: 3
 

01 Mai 2011, 20:11

Archizlv rakstīja:Radaas jautaajums par ellam, noskatiju Castrol Magnetic un otrs ir Castrol GLX(laikam tos burtus taa isti neatceros), abas 10W40 pussinteetika. Kaadu no shiim divaam juus ieteiktu? Jo es iisti nemaaku pateikt, tik cena atshkiras.
tad kaa tur palika, pofig kuru lej?
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

01 Mai 2011, 20:18

nez, autodata uzrāda pussintētiku, atkārtošos vēlreiz - šādiem motoriem ir pilnīgi po sintētika vai pussintētika, galvenais ir eļļas kvalitāte
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.