Throttle body kit
Sveiki :) Kads var but zin kaut ko par 6ito zveru http://www.dbilas-shop.com/Products/Thr ... ::213.html jo nekadas norm infas nav par vinju interneta kas reali vinju ir uzlicis :(
Reti kurš pirks uzparikti, kas maksā tikpat, cik viņa e36 :) Bet pēc idejas jau tas pats, kas m3 droseles, t.i., vairāk gaisa, lielāka jauda :)
P.S. Kārtīgi neiedziļinājos, bet tas ir tikai ieplūdnieks, vai tomēr arī karburatoru tipa brīnums?
P.S. Kārtīgi neiedziļinājos, bet tas ir tikai ieplūdnieks, vai tomēr arī karburatoru tipa brīnums?
ieplūdnieks ar vairākām droselēm, līdzīgi kā eur m3
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Labāk uzmest budžetturbo.
labak jav tad vienkarsi no m3 iepludi panemt + izpludi un nauda vel dafiga paliks pari , jo neizskatas ka kaut kas vairak ka pa iepludes kolektoru tas buutu
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
+ vēl būs nepieciešama individuāla čipošana vai regulējams vadības bloks + regulācijas.
tadu redzeju e30.lv tirgo pa 70ls tik no m20 bet laikam ka deres
ir labakas lietas ko likt uz auto, par saadu agregaatu varetu domat tikai tad kad tiesam tiesam nekas cits vairs nau atlicis
...
Paldies par atbildem. Bet izskatas ka ari neviens ar vinju dzive nav saskaries :(
Ar to M3 iepludes kolektoru nemaz tik vienkar6i nav ka tikai nopirkt un uzlikt tur vel daudz kas jamaina krc tas pats gandriz cik maksa 6itas brinums sanak ja ne vel dargak. Iznakums no ta M3 kolektora ne ipa6i patik tas pats kas ar M50 uz M52 motora uz maziem apgriezienime ma6ina palike par mironi. :(
Ar to M3 iepludes kolektoru nemaz tik vienkar6i nav ka tikai nopirkt un uzlikt tur vel daudz kas jamaina krc tas pats gandriz cik maksa 6itas brinums sanak ja ne vel dargak. Iznakums no ta M3 kolektora ne ipa6i patik tas pats kas ar M50 uz M52 motora uz maziem apgriezienime ma6ina palike par mironi. :(
nu nevajag jau nu te kko muhļīt, man ar m50 kolektoru pie mazajiem apgriezieniem nekāds mironis nebija, tas varbūt gan tāpēc, ka ieplūstošā gaisa t* sensors palika oriģinālajā vietā, nevis tur kur viņš nāk m50 kolektoram un visu laiku tiek pieirsts ar karsto gaisu, līdz ar to paiet laiks no tā brīža, kad drosele ir pilnībā vaļā un kompis saprot patieso ieplūstošā gaisa temperatūru. Bet nu nedomāju ka tam vien vajadzētu mašīnu par mironi pataisīt.
bez tam, liec schrick ieplūdes kolektoru, tas dod jaudu gan midreindžā gan pie augstiem rpm, tiesa pie augstiem ne tik daudz ka m50
bez tam, liec schrick ieplūdes kolektoru, tas dod jaudu gan midreindžā gan pie augstiem rpm, tiesa pie augstiem ne tik daudz ka m50
reku pats scrick aprakstijis kas notiek ar M50 un vinju tipa kolektoriem
We have found this combination of upgrades and software to yield the best results for producing top-end power. Note: using the M50 manifold shifts the power band higher in the RPM range. This is GREAT for track cars but not well-suited for street cars where the OBDII manifold works best to produce torque at lower RPM. OBDII ir M52 kolektors
We have found this combination of upgrades and software to yield the best results for producing top-end power. Note: using the M50 manifold shifts the power band higher in the RPM range. This is GREAT for track cars but not well-suited for street cars where the OBDII manifold works best to produce torque at lower RPM. OBDII ir M52 kolektors
Nu a tu esi braucis ar normāli uztaisītu OBDI konversiju?
nenoliedzu, ka ar m52 ieplūdi iet čutj čutj labāk pie tiem zemajiem abarotiem, bet atšķirība ir praktiski nejūtama, ar "dirsu" es to nemaz nejutu...
nenoliedzu, ka ar m52 ieplūdi iet čutj čutj labāk pie tiem zemajiem abarotiem, bet atšķirība ir praktiski nejūtama, ar "dirsu" es to nemaz nejutu...
nevajag ar vinju braukt pilns ir ar tadiem aprakstiem ka M50 dod tikai uz high RPM jaudu uz zemiem pa zud jauda. Ko mes dabunam track caru kas edis vairak bendzinu. Ikdiena neviens ne spidzina ma6inu pari 5k RPM. Protams tu vinju uzliki izgazi naudu neteiksi tagad ka tev saka ma6ina sudigak iet uz low RPM.
ahujenna izgāzu naudu 20ls nu mega nauda salīdzonot ar tavu 2k eur ieplūdnieku.
un ak jā - man nopietni ēda mazāk ar m50, pašlaik sēžu uz m52, jo sanāca daži kasjaki ar to kolektoru, tagad domāju vai ir tolks likt atpakaļ - vai nepārdošu auto.
Un vispār ja neesi braucis ar m50 ieplūdi uz m52 tad vispār kā tu vari atļauties apgalvot, ka mašīna paliek par mironi pie zemiem rpm?
un ak jā - man nopietni ēda mazāk ar m50, pašlaik sēžu uz m52, jo sanāca daži kasjaki ar to kolektoru, tagad domāju vai ir tolks likt atpakaļ - vai nepārdošu auto.
Un vispār ja neesi braucis ar m50 ieplūdi uz m52 tad vispār kā tu vari atļauties apgalvot, ka mašīna paliek par mironi pie zemiem rpm?
Tas nav mans kolektors es prasiju vai kads ir saskaries. Kaut kas aizgaja ne ta tapec ka smadzens ir jadzen zem M50 kolektora gumijas specialas ari ja perk priek6 vinja nevis kaut kada 6kuni tupa uzmest vinju ljoti tut tur sajuti kaut ko normali. Uzlikt M50 kolektoru izmaksa apmeram ap 500ls . Laikam razotajs un jaudas likne muldes za to tev taisniba.
tu esi stulbs vai izliecies?
jā ej pērc ieplūdi, kas maksā vairāk nekā pati mašīna.
un kādas tev vēl smadzenes kur jādzen, zem kādiem kolektoriem?
man sanāca huiņa, jo gribēju uztaisīt kā vācieši dara, attiecģi neīsto līdzekli ivēlējos, ir vairāki veidi, kā "šķūnī" to kolektoru var pat ļoti normāli uzlikt, vajag tikai izmantot smadzenes, nevis būt stulbai, cērpamai aitai kas iet visus sūdiņus pērk pa 500ls, jo redz tā ir tūuuuuuninga detaļa.
starp citu ļoti daudzi, gan ārzemēs gan te pat latvijā nerubī atšķirību starp m50b20 un m50b25 ieplūdi, tāpēc arī uzliekot m50b20 ieplūdi sanāk baigi "labi" dyno rezultāti.
Un vēl ja m50 ieplūde būtu tik slikta midreindžā un butu domāta tikai trasei, kad griež pāri 5k rpm, tad jau visi, kam ir 325, pabraukt nevarētu.
Un vispār ko tu tagad gribi te panākt? Ceri, ka kāds būs tik "gudrs" lai liktu 2k euro sūdu, kas dod ~20zs uz ielas mašīnas?
Gribēji dzirdēt kko no pieredzes, pateicu tev no pieredzes, ka m50 nav tik sūdains kā tu viņu mālē, bet tev laikam gribas dzirdēt tikai savu viedokli - laipni lūdzu tevi, seko instrukcijai šeit
jā ej pērc ieplūdi, kas maksā vairāk nekā pati mašīna.
un kādas tev vēl smadzenes kur jādzen, zem kādiem kolektoriem?
man sanāca huiņa, jo gribēju uztaisīt kā vācieši dara, attiecģi neīsto līdzekli ivēlējos, ir vairāki veidi, kā "šķūnī" to kolektoru var pat ļoti normāli uzlikt, vajag tikai izmantot smadzenes, nevis būt stulbai, cērpamai aitai kas iet visus sūdiņus pērk pa 500ls, jo redz tā ir tūuuuuuninga detaļa.
starp citu ļoti daudzi, gan ārzemēs gan te pat latvijā nerubī atšķirību starp m50b20 un m50b25 ieplūdi, tāpēc arī uzliekot m50b20 ieplūdi sanāk baigi "labi" dyno rezultāti.
Un vēl ja m50 ieplūde būtu tik slikta midreindžā un butu domāta tikai trasei, kad griež pāri 5k rpm, tad jau visi, kam ir 325, pabraukt nevarētu.
Un vispār ko tu tagad gribi te panākt? Ceri, ka kāds būs tik "gudrs" lai liktu 2k euro sūdu, kas dod ~20zs uz ielas mašīnas?
Gribēji dzirdēt kko no pieredzes, pateicu tev no pieredzes, ka m50 nav tik sūdains kā tu viņu mālē, bet tev laikam gribas dzirdēt tikai savu viedokli - laipni lūdzu tevi, seko instrukcijai šeit
piekritiishu gan seeingman...to 2k veeto kolektoru var litk ja tur uuber paarbuuveets dzineejs.
labaak tos paaris simti ls ieguldiit kaadaa jaunaaka modelja 3.0 vai 2.8 dzineejaa un brauks beedu nezinaadam..
tas pats likt m50 pa 500 ls -- nee nee. taapat no taa labuma nekaada nebuus.. pa padsmit lati veel var padomaat..
labaak tos paaris simti ls ieguldiit kaadaa jaunaaka modelja 3.0 vai 2.8 dzineejaa un brauks beedu nezinaadam..
tas pats likt m50 pa 500 ls -- nee nee. taapat no taa labuma nekaada nebuus.. pa padsmit lati veel var padomaat..
kuraa vietaa m50 kolektoru uzlikt uz m52 izmaksaa 500ls, izstaastiet?
ja veel daljeeji pie reizes motoru paarlasa?
ja veel daljeeji pie reizes motoru paarlasa?
Luk 6eit ir vis aprakstits kas vajadzigs lai parezi stradatu M50 kolektors + remaping un tad saliec kopa cik tas vis maksa
http://www.turnermotorsport.com/p-5469- ... ifold.aspx
http://www.turnermotorsport.com/p-5469- ... ifold.aspx
Nu tu esi čalis...
Sāc varbūt lasīt savus linkus?
Tevis dotajā linkā ir runa par m50 ieplūdes + M3 sadales vārpstu uzstādīšanu, kā arī tavs "remappings" ir shark injectors, kurš darbojas tikai uz US modeļiem.
Bez tam, frāze "pareizi strādātu" - nu čali bļin... m52 motora vadība (siemens MS41.0) ir adaptīva un ļoti viegli adaptējas tam papildus gaisa daudzumam, ko motors saņem caur m50 ieplūdi, pēc 70 nobrauktiem km tā ir 100% adaptējusies.
Un lai paceltu max rpm uz 7k, es domaju, ka tur ģēnijam nav jābūt...
Btw neesi gadījumā ārzemēs? Mentalitāte tev tāda - neko nesaprotu, bet ja tas dārgi maksā, tad noteikti ir labs...
Sāc varbūt lasīt savus linkus?
Tevis dotajā linkā ir runa par m50 ieplūdes + M3 sadales vārpstu uzstādīšanu, kā arī tavs "remappings" ir shark injectors, kurš darbojas tikai uz US modeļiem.
Bez tam, frāze "pareizi strādātu" - nu čali bļin... m52 motora vadība (siemens MS41.0) ir adaptīva un ļoti viegli adaptējas tam papildus gaisa daudzumam, ko motors saņem caur m50 ieplūdi, pēc 70 nobrauktiem km tā ir 100% adaptējusies.
Un lai paceltu max rpm uz 7k, es domaju, ka tur ģēnijam nav jābūt...
Btw neesi gadījumā ārzemēs? Mentalitāte tev tāda - neko nesaprotu, bet ja tas dārgi maksā, tad noteikti ir labs...