Throttle body kit

Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

07 Jūn 2012, 09:43

mlin man visu laiku likaas ka renio to murgo :D:D jo bildiite taad pati :D tagad tik pamaniiju :lol:
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

07 Jūn 2012, 15:10

Paldies, ka pateici, ka tas nav RENIO :D
Profila bilde
Nofear
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 18 Mar 2012, 15:27
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga

07 Jūn 2012, 16:11

Lieta tada ka es ari kadreiz biju domajis ka ieliekot M50 kolektoru bus labak. Bet nebija nekad M52 motora braukaju ar M50. Kad no pirku 6ito ma6inu domaju kas pirmais tiks darits likts M50 kolektors. Kad pienaca laiks likt saka 6tukot vai pa tie6iem vin6 kaut ko dos jo bija tikai dzirdets no kaut kada Dadja Vasjas ka uz M52 motora ir ja liek M50 kolektors.Loznajot pa netu visur kur nelien apmeram 6itas variants kas te notiek :D Ilgi ne domadams aizbraucu pie BMW specialista kas 27 gadus tikai gar BMW nemas. Nu tad vin6 man visu skaidri un gai6i paskaidroja ka no viena M50 koletora jegas nekadas jo stock throttle body nespe izlaist gaisu normali pat priek6 M52 kolektora kur nu vel runat par M50. Un protams ari velams M3 Camshafts. Viss kopa tas apmeram ari sanak 500ls. To ka M52 adaptejas es zinu :) bet ja ir kaut kadas modifikacijas motoram ari velams ir 4ipot vinju. Sorry links ne tas steiga sapisos. Bet nu kas zin var but tev taisniba.
Tad ludzu DYNO test pirms un pec
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

07 Jūn 2012, 16:50

domajau ka netaa ir 100 un viens dyno tests! otrkaart droseli liek arii no m50 nevis no m52
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

07 Jūn 2012, 18:30

Nofear rakstīja:Lieta tada ka es ari kadreiz biju domajis ka ieliekot M50 kolektoru bus labak. Bet nebija nekad M52 motora braukaju ar M50. Kad no pirku 6ito ma6inu domaju kas pirmais tiks darits likts M50 kolektors. Kad pienaca laiks likt saka 6tukot vai pa tie6iem vin6 kaut ko dos jo bija tikai dzirdets no kaut kada Dadja Vasjas ka uz M52 motora ir ja liek M50 kolektors.Loznajot pa netu visur kur nelien apmeram 6itas variants kas te notiek :D Ilgi ne domadams aizbraucu pie BMW specialista kas 27 gadus tikai gar BMW nemas. Nu tad vin6 man visu skaidri un gai6i paskaidroja ka no viena M50 koletora jegas nekadas jo stock throttle body nespe izlaist gaisu normali pat priek6 M52 kolektora kur nu vel runat par M50. Un protams ari velams M3 Camshafts. Viss kopa tas apmeram ari sanak 500ls. To ka M52 adaptejas es zinu :) bet ja ir kaut kadas modifikacijas motoram ari velams ir 4ipot vinju. Sorry links ne tas steiga sapisos. Bet nu kas zin var but tev taisniba.
Tad ludzu DYNO test pirms un pec
priekš kam čipot ja stokā vadbība pavelk to visu :super:
Profila bilde
Nofear
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 18 Mar 2012, 15:27
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga

07 Jūn 2012, 19:40

Ar to 4ipo6anu ari viena jezga un nesapra6an kads saka nekada gadijuma nedrikst 4ipot ma6inai pazud resurs. Tad jautajums uz cik tad no krit vin6 pus gadu pa brauksi vai gadu un motors ados galus vai tomer ta izmaina ir tik neiciga ka atrak es no pirk6u citu ma6inu. Neviens tolkam nevar pateikt :D
Nu tad vel ir cilveki saka ka tomer ja 4ipo jo ta ma6ina lidz galam ne saprot ko tad vina tur salika.
Daudzi saka adaptejas un viss ir kartiba nu tad beigas kamer tiksi skaidriba prata var sajukt :D
Rekur ir video kura parada ka 4ipo6ana palidz http://www.youtube.com/watch?v=qZPDjjF5KTY
bet ticet vinam vai ne tas jau katram pa6am ja lemj.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Jūn 2012, 21:58

Blad, pirmkārt beidz rakstīt ar tiem 4 un 6, tā raksta pumpaini tīņi, acis izmežģīt var...
Otrkārt, saproti cilvēk, tavs viedoklis pašlaik ir: "esmu lasījies internetā, runācis ar kko tur tipa spečuku un skatījies smukas bildītes", kā tautā saka - kņigu ņečital no imeņije jestj. Savukārt es esmu gan pats licis virsū m50 ieplūdi, gan arī pa vadības bloka kartēm rakājies.
Mašīna saprot kas ir uzlikts.... ko viņa tur tev saprot? MAFs kompim parāda ieplūstošā gaisa daudzumu attiecīgi pēc tā un apgriezieniem un gāzes pedāļa stāvokļa tiek izrēķināta slodze, attīecīgi pēc kuras & rpm tiek izrēķināts cik garam jābūt degvielas sprauslas impulsam, tālāk aizdedzes momentam, un tālāk jau izplūdes fāzē atgāzes plūst gar lambdu, kas "redz" skābekļa daudzumu izplūdes gāzēs, respektīvi pie skābekļa klātbūtnes ierubas signāls - liess un nākošajam degvielas sprauslas impulsam tiek pievienots pieskaitāmais un reizinātājs, kas to attiecīgi noregulē, tā motors visu laiku staigā no "trekns" uz "liess", tādejādi balansējot uz ideāla AFR robežas.
Kas ir remappings? prosta kko kartēs bīdīt nav jēgas, jo tālāk tāpat adaptācijas process mēģina dabūt ideālo AFR pēc lambdas mērījumiem bišku jau adaptācijas procesam palīdz uzreiz iestatot pareizās vērtības, jo kkur lasīju ka pie līdz galam nospiesta pedāļa it kā adaptācijas netiek ņemtas vērā, cik tas ir patiesi hvz. Var rubīt lambdu nost un grūst kādu gribi maisījumu iekšā bet tad jau sākas motora kaušana, ja to izdara nepareizi. Nu, tagad apgaismo mani, kā lieli profi dara to, ko visi sauc maģiskajā vārdā "cipošana" a.k.a. remappings.
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

07 Jūn 2012, 22:31

seeingman rakstīja:Blad, pirmkārt beidz rakstīt ar tiem 4 un 6, tā raksta pumpaini tīņi, acis izmežģīt var...
Otrkārt, saproti cilvēk, tavs viedoklis pašlaik ir: "esmu lasījies internetā, runācis ar kko tur tipa spečuku un skatījies smukas bildītes", kā tautā saka - kņigu ņečital no imeņije jestj. Savukārt es esmu gan pats licis virsū m50 ieplūdi, gan arī pa vadības bloka kartēm rakājies.
Mašīna saprot kas ir uzlikts.... ko viņa tur tev saprot? MAFs kompim parāda ieplūstošā gaisa daudzumu attiecīgi pēc tā un apgriezieniem un gāzes pedāļa stāvokļa tiek izrēķināta slodze, attīecīgi pēc kuras & rpm tiek izrēķināts cik garam jābūt degvielas sprauslas impulsam, tālāk aizdedzes momentam, un tālāk jau izplūdes fāzē atgāzes plūst gar lambdu, kas "redz" skābekļa daudzumu izplūdes gāzēs, respektīvi pie skābekļa klātbūtnes ierubas signāls - liess un nākošajam degvielas sprauslas impulsam tiek pievienots pieskaitāmais un reizinātājs, kas to attiecīgi noregulē, tā motors visu laiku staigā no "trekns" uz "liess", tādejādi balansējot uz ideāla AFR robežas.
Kas ir remappings? prosta kko kartēs bīdīt nav jēgas, jo tālāk tāpat adaptācijas process mēģina dabūt ideālo AFR pēc lambdas mērījumiem bišku jau adaptācijas procesam palīdz uzreiz iestatot pareizās vērtības, jo kkur lasīju ka pie līdz galam nospiesta pedāļa it kā adaptācijas netiek ņemtas vērā, cik tas ir patiesi hvz. Var rubīt lambdu nost un grūst kādu gribi maisījumu iekšā bet tad jau sākas motora kaušana, ja to izdara nepareizi. Nu, tagad apgaismo mani, kā lieli profi dara to, ko visi sauc maģiskajā vārdā "cipošana" a.k.a. remappings.
Ar visu cieņu pret jūsu daiļradi,seeingman. :super:
BET, kaut kas te neštimmē.... man ir perfekta redzes atmiņa un absolūta dzirde. :yes: (tie mani +)
šis posts tā īsti neiet ar kādu/iem citiem postiem kopā. :lol:
no malas šķiet, ka kuļamies kā pliki pa nātrēm un esam kādam blakus stāvējuši , kas kaut ko dara,bet krievu valodas teicieni diemžēl nav jūsu stiprā puse.(kāpēc sapratīsiet)...МНЕНИЕ ;)
visas šīs lietas nav cilvēkiem "parastiem " saprotamas/vajadzīgas utt.
iekš LV nav forumu kur to apspriest, diemžēl atliek tikai rus un en...
ar cieņu. ;)


P.S. es jau lēnām rāpjos vantīs... :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Jūn 2012, 22:52

Visu cieņu vanšu kāpējam :lol: bet nu man krievu val. nekad nav bijusi stiprā puse un uz to nekad arī neesmu tēmējis...
Pie temata - tā pa visam dziļi ieslīgu tēmā tikai iepriekšējā postā, varbūt tev izlikās ka kaut kas tur atšķiras, jo savādāk noformulēju, bet viedoklis visam, no manis, ir viens - m50 kolektors uz m52 pirms TU ir ahujenna un nekāds čiptjūnings tur nav vajadzīgs, lai to baudītu ielas mašīnai.
Cepiens ir par to, ka šī topika varonis, kas ,acīmredzot, ir izlīdis no piektdienas, uzskata, ka visu var izdarit tikai un vienīgi pa dārgo - m50 kolektoru ulikt izmaksā 500ls un tāpat huiņa vien sānakot - auto par mironi paliekot un pa ielu pabraukt nevarot... Un baigi interesējas par kkādu, ielas mašīnai tik tiešām nevajadzīgu, 2k eur vērtu sūdu.
Tajā pašā laikā, es kā cilvēks ar kaut kādu pieredzi šinī jomā dalos ar to viņam, bet viņš man dirš pretī kkādu huiņu, par ko pats, cik redzams saprot maz.
Un vēl, pa virsu visam, besī tā "čipošana, lai mašīna zinātu, kas viņai ir uzlikts" zin paņem un ieraksta vadības blokā, tā tagad tev ir m50 ieplūde un lokanais dildo uz kapota, dod man 20 zirgus. :doh:
Profila bilde
Nofear
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 18 Mar 2012, 15:27
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga

07 Jūn 2012, 23:00

Ka lai es zinu ka to vini dara neasu nekad prasijis. Tad cik saprotu pec tava rakstita man ir verts likt M50 kolektoru vai tomer talak gazt ar to M52??
Sorry par tiem 4-6 negribas man likt LV klaviaturu :D
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

07 Jūn 2012, 23:03

Labāk būs ar M50 kolektoru. ;) Uzliec to un atslābsti. :hahaha:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Jūn 2012, 23:04

laacz.lv vari nokačāt apostrofu, sanāk maz aiņem un ātri uzlikt lv klaviatūru.
un, jā, ir vērts likt m50 - arī bez m3 sadalenēm un remapošanas.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=544874
šeit vari pasmelties idejas, kā uzmeistarot, saglabājot m52 kartera ventilāciju, oriģinālo IAT sensoru un tukšgaitas regulatoru.
m50 kolektorā iebūvēto IAT sensoru izmantot nav tolka, viņš ir sliktā vietā nolikts. tolks viņu tur atstāt tikai kā korķi :hahaha:

pats sapņoju pie m50 likšanas atpakaļ izportēt ieplūdes un izplūdes caurumus vēl + 325/328 izpūtējs, betnu finansiālā nakotne man miglā tīta :lol:
Pēdējais labojis Liss - 07 Jūn 2012, 23:07, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

07 Jūn 2012, 23:06

Par dildo nosmējos :D :D :D
Profila bilde
Nofear
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 18 Mar 2012, 15:27
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga

07 Jūn 2012, 23:08

To saitu biju jau petijis labu laiku atpakalj :) Tagad bus jatrod tas kolektors par normalu ciparu :) Jo neasu LV :D
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Jūn 2012, 23:14

ā nu jā aizmirsu piebilst - ja neesi tehnisks cilvēks, tad labāk brauc vien tālāk ar savu m52 kolektoru, jo neko nesaprotot labāk nagus klāt tiešām nebāzt. Lai gan, ja neeksperimentē, tad neko arī neiemācās :hahaha:
Līdz 100ls visu to pasākumu velkot, sanāk diezgan izdevīgs jaudas pieaugums, patēriņš arī tev nepalielināsies - man ar m50 ieplūdi, ar visu to ka piesūca nedaudz gaisu, uz šosejas ar pilnu mašīnu pie 110km/h, turot konstantu ātrumu pa līdzenu ceļu, ņammāja 6.5l/100 sanāca 11l pilsētā un 7l uz šosejas, tagad ar m52 ieplūdi uzliktu atpakaļ tādos ciparos ierakstīties nesanāk.
Profila bilde
Nofear
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 18 Mar 2012, 15:27
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga

08 Jūn 2012, 23:11

Paldies par bridinajumu :super: Kaut ko jau saprotu bet tur nekad nebiju degunu bazis :D
Tad vel tads jautajums to camshaft lietotu likt vai labak tomer jaunu ???
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

09 Jūn 2012, 00:41

Ja par kolektora aizikšanu bez īpašām zināšanām vēl vār strīdēties, tad camshaft'u a.k.a. sadales vārpstu/as neaiztiec ieliksi nepareizi, vārstus salocīsi un ne to vien nopisīsi.
Teicu, atstāj visu kā ir, tikai uzliec m50 ieplūdi un priecājies.
m3 sadalene, kanālu portēšana, kompresijas palielināšana jau ir pasākuma "jaudas palielināšana" dārgajā galā, kurā cilvēki bez nopietnām tehniskām zināšanām purnu nebāž.
Ieskatam video ar m54 sadalenju installu:
http://www.youtube.com/watch?v=qi32A3QDyV4
Un atceries, ka sadalenes ir ļoti viegli salauzt pat nepraizi skrūvējot nost. Bija gadījums kur powera vienam čalim servisā salauza sadaleni un vēl teica, ka džeka vaina, jo viņam nebija noslīpēti vārsti :hahaha:
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

09 Jūn 2012, 01:27

jaa par sadalenju skruveshanu piekritu, ir tikai viens veidz kaa vinas noskruvet un nevar vienkarsi sakt visas skruves pec kartas skruvet valjaa :yes:
...
Profila bilde
Nofear
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 18 Mar 2012, 15:27
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga

09 Jūn 2012, 11:09

Pats to camshaft netaisos mainit :) Kadu labak ta pirkt lietotu vai jaunu?? Un to camshaft ja liks vispar tad tikai gada beigas vai nakosh gad :D Redzes cik tas viss kopa sanak ja tur ta summa sanak tuvu M3 dzinejam tad labak to ielikt :) 3.0 litru dzineju nevis 3.2 :super: Ja zinu kads var but uzrakstis vieglak tad jau M3 no pirkt, bet tad man lidz vinam vel 4 gadi jagaida kur es dzivoju apdroshinashan ljoti darga ja tev nav 30 gadu :(
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

09 Jūn 2012, 16:16

US m3 sadaleni atrast ir praktiski nereāli, tā ka vieglāk/ātrāk būs paņemt jaunu no schrick piedāvājuma.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.