M50B25 kapitalais remonts
cik apmeram izmaksatu M50B25 kapitalais remonts cik liela ir atskiriba starp pirms un pec remonta vai ir liela jega to dariit!paldies!
Pēdējais labojis aviators - 26 Jūn 2012, 18:20, kopā labots 1 reizi.
neatmaksaajas un nav izdeviigi shitam dzineejam. labaak 2.8 restaureet. vismaz zinasi kur ieguldi naudu atskiriibu ljoti justu ja buutu galiigi beigts un tad restareetu, bet taa tikai paaris desmit zirgu dabuutu...
+1Agris rakstīja:neatmaksaajas un nav izdeviigi shitam dzineejam. labaak 2.8 restaureet. vismaz zinasi kur ieguldi naudu atskiriibu ljoti justu ja buutu galiigi beigts un tad restareetu, bet taa tikai paaris desmit zirgu dabuutu...
Un var jau arī sabāzt iekšā 2.8 iekšas vai arī uzmeisatrot vēl lielāku projektu,tad jutīs starpību. Bet nu ja motors nav galīgi nokauts,tad nav jēgas vnk tāpat aiz neko darīt jaukt ārā un skrūvēties.
coupe 2.8
un 2.8 bāzt iekš tā 2.5 arī īsti jēgas nav.tas jaudas pieaugums pret darbu un līdzekļiem ieguldītajiem ir smieklīgs.savu būvēju pa ziemu.pa lēnam pirko ko vajadzēja.blīves vien pie 180 lvl.tikai blīves.kopā salasījās kkas ap 450,500lvl,ja ne vairāk.un jēgas no tiem 500lvl man tagad būtu vairāk nekā no tiem apmēram 10 kumeļiem.
salīdzini vecu 2.5 ar tikko pārlasītu 2.8 - 10 kumeļi vien tur nebūs, vēl ja atstāj m50 ieplūdi...
nu nebija tie kumeļi stallī vēl apsprāguši.ja turklāt ņem vērā ka abiem jauda zs mērot atšķiras par apaļu vienu.
samēri jaudu ar 2.8 kam ir m50 ieplūde un samēri griezes momentus.
Pēdējais labojis vilks25 - 03 Jūl 2012, 15:36, kopā labots 1 reizi.
man tam dzinējam ir
2.8 swaps
galvas pilnīgs remonts,ieplūdes izplūdes kanāli paplašināti,pulēti,piedzīti pēc kolektoru izmēriem
izplūdes kolektors ņemts no m52,paplašināts līdz blīves diametram,pārmetināts no ārpuses
minimāli atviegloti,pulēti klaņi
virzuļu galvas pulētas
m50 ieplūde
virzuļu grupas sadzītas ideāli vienādā svarā
honēts bloks
nedaudz palielināta kompresijas pakāpe
paaugstināts degvielas spiediens
čipots ecu
atvieglots salons
un ar to visu 402 metros biju ātrāks par lietotāja xuligan m50b25 kuru viņš nopirka par 300 latiem, aptuveni par 3 korpusiem.viņš tam savam bembim pat eļļu nav nomainījis,vienīgi dzerdami čipu iespraudām ecu.nav tā vērts
labi,spolē mans bez pārgāzes ar pirmo,otro,un ja stipri uz pedāļa nozpiež arī trešo.bet stipri ātrāks gan nav
2.8 swaps
galvas pilnīgs remonts,ieplūdes izplūdes kanāli paplašināti,pulēti,piedzīti pēc kolektoru izmēriem
izplūdes kolektors ņemts no m52,paplašināts līdz blīves diametram,pārmetināts no ārpuses
minimāli atviegloti,pulēti klaņi
virzuļu galvas pulētas
m50 ieplūde
virzuļu grupas sadzītas ideāli vienādā svarā
honēts bloks
nedaudz palielināta kompresijas pakāpe
paaugstināts degvielas spiediens
čipots ecu
atvieglots salons
un ar to visu 402 metros biju ātrāks par lietotāja xuligan m50b25 kuru viņš nopirka par 300 latiem, aptuveni par 3 korpusiem.viņš tam savam bembim pat eļļu nav nomainījis,vienīgi dzerdami čipu iespraudām ecu.nav tā vērts
labi,spolē mans bez pārgāzes ar pirmo,otro,un ja stipri uz pedāļa nozpiež arī trešo.bet stipri ātrāks gan nav
Jautājums tādam kas zin, reāli cik izmaksātu uztaisīt m50b25tu kapitālo remontu?
vajadzētu zināt cik izietu visās blīvēs, gredzenos utt.
vajadzētu zināt cik izietu visās blīvēs, gredzenos utt.
BMW-Big Money Waste
stipri atkarīgs no tā kur pērc daļas un vai ir pieejamas atlaides.
man tas izmaksātu max 300ls (ar visu - ķēdēm, spriegotājiem utt), klientam stabīli 450 un uz augšu.
man tas izmaksātu max 300ls (ar visu - ķēdēm, spriegotājiem utt), klientam stabīli 450 un uz augšu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
un tās jau tik rezerves daļas