Izplūdes sistēma

Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...

20 Mar 2016, 10:50

Ny jaa m50b25 iet divas...))
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

25 Mai 2016, 18:59

Veči, vajag padomus.
Tatad pašreiz ir b20 auto, ar ieliktu b28, bet izplude palika veca, ar vienu trubu.
Vajag visu sataisit ka nakas.
Ir šadas prasibas:
* OEM LOOK: divas izejošas hrometas trubas, ar atšķirigu garumu, aļa M3
* SOUND: dobjaka un agresivaka skaņa par stock izpludi >>>LINK<<<
* CSDD friendly: nu te viss ir saprotams
* $$$: līdz 1k par materialiem un darbu
* Performance ziņa vajag lai nav sliktak par stock :D
* BOLT-ON: šīs ir opcionali, jo vienkarši nezinu, kam varetu uzticet darbu tā, lai viss ir skaisti salikts, ar smuķiem lenķiem un sexy šuvem.

Ko darīt? Ar ko sakt?
Vajag tas divas trubas, vai ari pietiks ar vienu 2.5", jo es skatos uz magnaflow bunduliem, bet tiem visiem ir kaut kadi stulbi uzgaļi, 101 variacija un nav normala varianta ar divam ieejošam trubam.
Ir mūsu bananu republika piejami kaut kadi bolt-on risinajumi? Pagaidam esmu redzejis tikai ebay variantus, bet baigas uzticibas tiem nav. Kadam ir atsauksmes?

Galvenais jautajums, ka atveleto budžetu būtu visefektivak izteret?

Varbut pratigak bus uzmest stock b28 izpludi un miers, kaut ari skaņa nav diez ko interesanta, un pati par sevi izplude ir smaga?!
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

25 Mai 2016, 20:04

Liec normālu parastu 2.8 izplūdi un dzīvo laimīgs. Atlikušos 900E iztērē kur jēdzīgi. Kad motorā būsi visu savedis kārtībā kā gribēsies, tad varēsi aprēķināt izplūdi kā vajag tavam setup un iegūsi arī rezultātu no tā.
Ja tik ļoti gribas kādu troksni, tad atrodi kādu gala bunduli un viss būs normāli.
Neaizmirsīsim, ka USA M3 izplūde ir 1:1 ar M52B28 (neesmu drošs par vidu/galu, bet kolektors točna). Tā kā ar OEM izplūdi līdz tiem 240hp viņš mierīgi elpo.
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

25 Mai 2016, 20:08

funkyasshit rakstīja:Liec normālu parastu 2.8 izplūdi un dzīvo laimīgs. Atlikušos 900E iztērē kur jēdzīgi. Kad motorā būsi visu savedis kārtībā kā gribēsies, tad varēsi aprēķināt izplūdi kā vajag tavam setup un iegūsi arī rezultātu no tā.
Ja tik ļoti gribas kādu troksni, tad atrodi kādu gala bunduli un viss būs normāli.
Neaizmirsīsim, ka USA M3 izplūde ir 1:1 ar M52B28 (neesmu drošs par vidu/galu, bet kolektors točna). Tā kā ar OEM izplūdi līdz tiem 240hp viņš mierīgi elpo.
Jebkura gadijuma gribu likt gala citu bunduli, bet uz ko konkreti skatities? Jo cik esmu redzejis, visi ir ar 1 ieejošu trubu. :rolleyes:
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

25 Mai 2016, 20:48

dynamite rakstīja:
funkyasshit rakstīja:Liec normālu parastu 2.8 izplūdi un dzīvo laimīgs. Atlikušos 900E iztērē kur jēdzīgi. Kad motorā būsi visu savedis kārtībā kā gribēsies, tad varēsi aprēķināt izplūdi kā vajag tavam setup un iegūsi arī rezultātu no tā.
Ja tik ļoti gribas kādu troksni, tad atrodi kādu gala bunduli un viss būs normāli.
Neaizmirsīsim, ka USA M3 izplūde ir 1:1 ar M52B28 (neesmu drošs par vidu/galu, bet kolektors točna). Tā kā ar OEM izplūdi līdz tiem 240hp viņš mierīgi elpo.
Jebkura gadijuma gribu likt gala citu bunduli, bet uz ko konkreti skatities? Jo cik esmu redzejis, visi ir ar 1 ieejošu trubu. :rolleyes:
Remus, AC schnitzer, ja atrodi. Var paņemt magla flow to universālo, kas izskatās pēc rezonatora, tam vienkārši divas smukas ņeržas caurules uzmetināt, lai ielien difuzorā. Kaut kā tā.
Profila bilde
mkmini
Ziņojumi: 150
Pievienojies: 03 Mar 2016, 16:46
Reputācija: 1
 

25 Mai 2016, 22:46

funkyasshit rakstīja:Liec normālu parastu 2.8 izplūdi un dzīvo laimīgs. Atlikušos 900E iztērē kur jēdzīgi.
viedi vārdi
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

26 Mai 2016, 09:57

funkyasshit rakstīja:Liec normālu parastu 2.8 izplūdi un dzīvo laimīgs. Atlikušos 900E iztērē kur jēdzīgi. Kad motorā būsi visu savedis kārtībā kā gribēsies, tad varēsi aprēķināt izplūdi kā vajag tavam setup un iegūsi arī rezultātu no tā.
Ja tik ļoti gribas kādu troksni, tad atrodi kādu gala bunduli un viss būs normāli.
Neaizmirsīsim, ka USA M3 izplūde ir 1:1 ar M52B28 (neesmu drošs par vidu/galu, bet kolektors točna). Tā kā ar OEM izplūdi līdz tiem 240hp viņš mierīgi elpo.
Ok, peņemsim ka uz doto brīdi ta arī darīšu, bet galvenais jautajums tapat paliek atverts. Kur? Ka? Ko? darīt, ar ko jasak, ja grib kaut ko sakarigaku un street legal. Kadi ir bolt on risinajumi?
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

26 Mai 2016, 10:27

Cik maksa OEM izplude? Vai OEM izplūde in no nerūsējoša tērauda?

Es vienozīmīgi liktu Magnaflow bunduli, rezonātoru un nerūsējošas trubas, ja auto ir hobijs. Poly gumijas vietā, bet tad jataisa custom stiprinājumi. Adparts lapā nav viss Magnaflow piedāvājums, paskaties ko vēlies un sūti augša.

Zinu ka boriss no foruma metina custom visu. Pats izvēlējos Driftadarbnīcas pakalpojumus, joprojām priecājos par izplūdes skaņu.

Vel ir Inex.lv kantoris.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

01 Jūn 2016, 01:26

Aiz gara laika skatos netā par izplūdēm visu ko. 2.5/2.8 gadījumā nesanāk, ka stockā ir Unequal Length kolektors, kamēr ISam ir Equal length ar garākām trubām? Tad teorētiski - 2.8 izplūdei(kur visā garumā 2 trubas, jo 2.5 laikam kkur savienojas vienā un pēctam atkal divās, ja nejaucu ar "2.3") sakombinējot kolektorus no diviem IS kolektoriem, ieviešot x-pipe un iemetinot high-flow katalizatoru - arī vajadzētu būt kaut kādam rezultātam? Patīkamai skaņai toč :hahaha:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Klifans
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 17 Feb 2014, 23:37
Atrašanās vieta: Jelgava

03 Jūn 2016, 19:59

Sveiki! Stulbs jautājums, bet cik lambda zondes nāk M52B20 (1996. gada maijs)?
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

03 Jūn 2016, 20:36

Klifans rakstīja:Sveiki! Stulbs jautājums, bet cik lambda zondes nāk M52B20 (1996. gada maijs)?
2
Klifans
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 17 Feb 2014, 23:37
Atrašanās vieta: Jelgava

03 Jūn 2016, 20:51

Nylon rakstīja:
Klifans rakstīja:Sveiki! Stulbs jautājums, bet cik lambda zondes nāk M52B20 (1996. gada maijs)?
2
Kur viņas atrodās?
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

04 Jūn 2016, 01:38

Skrūvējas iekšā izplūdes kolektoros, katrā kolektorā viena zonde. Otrs gals katrai zondei ir zem vidus dekoratīvas plastmasas, kura nāk pa virsu motoram.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

04 Jūn 2016, 11:17

TomSkarsts rakstīja:Aiz gara laika skatos netā par izplūdēm visu ko. 2.5/2.8 gadījumā nesanāk, ka stockā ir Unequal Length kolektors, kamēr ISam ir Equal length ar garākām trubām? Tad teorētiski - 2.8 izplūdei(kur visā garumā 2 trubas, jo 2.5 laikam kkur savienojas vienā un pēctam atkal divās, ja nejaucu ar "2.3") sakombinējot kolektorus no diviem IS kolektoriem, ieviešot x-pipe un iemetinot high-flow katalizatoru - arī vajadzētu būt kaut kādam rezultātam? Patīkamai skaņai toč :hahaha:
tu jau vari mēģināt, bet saproti - izplūde tas nav poh kāds zirneklis, x-pipe, dārgs bundulis un bus zajebis. Visam tam ir rēķināmi garumi, diametri un savienojumu novietojums. Protams, vēl ir tāds fenomens, ka citreiz eksperimentējot sanāk uztaisīt labāk nekā rēķinot to visu, bet tas ir ar sīkām nobīdēm...
Klifans
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 17 Feb 2014, 23:37
Atrašanās vieta: Jelgava

06 Jūn 2016, 01:27

Nylon rakstīja:Skrūvējas iekšā izplūdes kolektoros, katrā kolektorā viena zonde. Otrs gals katrai zondei ir zem vidus dekoratīvas plastmasas, kura nāk pa virsu motoram.
Liels paldies!
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

04 Aug 2016, 00:16

Esmu dzirdējis,ka ar laiku katalizātori "aizdiršas" un ir grūti izvadīt atgāzes. Protams ka 20 gadīgam auto tur viss varētu būt ciet.. Ir vispār jēga smerēties uz griezt ārā katiņus? Kāds ieguvums no tā, ja neskaita peso par katiem? :D
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

04 Aug 2016, 01:13

Ja ar dzinēja vadību un mehānisko daļu viss ok, tad nekas tur neaug ciet un arī 20gadīgam auto būs labs kats.
Ja kats netiks aizstāts ar labu rezonatoru, tad iegūsi pretīgu izplūdes skaņu un 0.1zs (lasīt, uz dirsas stenda neko nejutīsi, ja kats bija labs).
Nekāds dižais pesso ar nesanāks, jo sen jau tupa uz svara neviens nepieņem, šauj analīzes cik dārgmetālu atlicis. Būs paveicies ja 5-4to daļu no rezonatora summas/darba atgūsi atpakaļ.
Vārdu sakot, ja tiešām tam katiņam nav galīgi kapi, tad noteikti nav vērts. Apskati pēdējos ta protokolus, ja co 0.0x un hc 50-100, tad tas kats vēl būs dzīvotājs kādu laiku un nav vērts pie viņa skarties klāt.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

04 Aug 2016, 09:06

he9600 rakstīja:Ja ar dzinēja vadību un mehānisko daļu viss ok, tad nekas tur neaug ciet un arī 20gadīgam auto būs labs kats.
Ja kats netiks aizstāts ar labu rezonatoru, tad iegūsi pretīgu izplūdes skaņu un 0.1zs (lasīt, uz dirsas stenda neko nejutīsi, ja kats bija labs).
Nekāds dižais pesso ar nesanāks, jo sen jau tupa uz svara neviens nepieņem, šauj analīzes cik dārgmetālu atlicis. Būs paveicies ja 5-4to daļu no rezonatora summas/darba atgūsi atpakaļ.
Vārdu sakot, ja tiešām tam katiņam nav galīgi kapi, tad noteikti nav vērts. Apskati pēdējos ta protokolus, ja co 0.0x un hc 50-100, tad tas kats vēl būs dzīvotājs kādu laiku un nav vērts pie viņa skarties klāt.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Paldies par info,+1 :super:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

04 Aug 2016, 13:34

Nesen nodevu M43 katalizatoru. Sanāca 1kg un 30eur ieguvu Tolmetā. :hahaha:

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

04 Aug 2016, 13:44

Tevi apkāsa,m43 katiņš 50eur maksā :hahaha: vai arī Tavs bija jau vairāk pabojāts,enivej mums te tolmets šamos neņem,jo nav ar ko pārbaudīt.dodu autokatalizatori.lv
benzīna dzinējam jau kats parasti nav ciet ,vainu viņam ir viss ok,vainu viņš sen ir izdedzis jau :hahaha: