Viss par Dīzeļiem

Profila bilde
Gofmans
Ziņojumi: 345
Pievienojies: 13 Mar 2011, 10:33
Braucu ar: Traktoru
Atrašanās vieta: Latvija,Rīga/Dārziņi/Ķengarags
Reputācija: 1
 

Atbildēt 28 Apr 2011, 22:44

Šodien noņemot gaisa filtra vāku konstatēju ka no trubas kura aiziet uz turbīni sit atpakaļ eļļu. Noņemot to trubu pie turbīnes ir vis vienā eļļā :doh: kirdik turbīnei ???
Profila bilde
seeingman
Ziņojumi: 2522
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

Atbildēt 29 Apr 2011, 16:19

Brauc pie speciālistiem un skaties.
A tu vispār zināji, ka turbo mašīnām jālej tikai sintētiskā eļļa un jāmaina biežāk nekā atmosfēriskajiem?
+ pēc braukšanas labāk būtu padarbināt motoru tukšgaitā kādu minūti pirms izslēgt.
Pūt vējiņi turbo garage
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

Atbildēt 29 Apr 2011, 17:08

Minūti tīri nevajag darbināt, bet pāris sekundes gan, ja nav īpaši spīdzināts tas motors :bmw:
Profila bilde
seeingman
Ziņojumi: 2522
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

Atbildēt 29 Apr 2011, 21:42

nu tas atkarīgs cik liela turbīne. Tas laiks ir paredzēts, lai turbīna samazinātu apgriezienus un atdzesētos ar eļļu, savadāk, ja izslēdz dzinēju momentā pēc braukšanas, tad turbīnei vairs nepienāk eļļa, kas to dzesētu, bet tā vēl joprojām smuki rotē kādu laiciņu.
Pūt vējiņi turbo garage
Profila bilde
Gofmans
Ziņojumi: 345
Pievienojies: 13 Mar 2011, 10:33
Braucu ar: Traktoru
Atrašanās vieta: Latvija,Rīga/Dārziņi/Ķengarags
Reputācija: 1
 

Atbildēt 10 Mai 2011, 08:41

Tātad Nomainīju turbīnu iepriekšējā izrādās nav tolkam strādājusi. Pie kādiem apgriezieniem viņai vajadzētu sākt griezties ?? UN vai to var kaut kā regulēt ??
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9803
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

Atbildēt 10 Mai 2011, 09:15

Turbīna griežas visu laiku, bet maksimālā pūte ir kaut kur virs 2k laikam. Par dīzeļiem neko nezinu :lol: Regulēt laikam, ka nevarēja (laikam), jo viss ir atkarīgs no turbīnas uzbūves.
emizz
Ziņojumi: 138
Pievienojies: 26 Mar 2011, 18:51
Braucu ar: Honda EH9 un MA8
Atrašanās vieta: Jūrmala
Contact:

Atbildēt 10 Mai 2011, 23:58

Es dzirdēju, ka regulējas gan..tas jāajautā autoelektriķim.. pārliecības nav..
Citāds veikals bērniem
Attēls
Profila bilde
Anderss
Ziņojumi: 585
Pievienojies: 22 Apr 2011, 14:35
Braucu ar: e39 3.0 D

Atbildēt 05 Aug 2011, 12:46

Intreses pēc pastāstiet kā strādā turbīna un kas tai klāt pievienots ? Paldies :) vnk pašam ir 2.5tds
Profila bilde
seeingman
Ziņojumi: 2522
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

Atbildēt 05 Aug 2011, 19:17

http://www.youtube.com/watch?v=Xp-EVOPBhIo
Ja nesaproti angliski, tad īsumā: turbo izmanto izplūdes gāzu plūsmu, lai grieztu turbīnu, kas spiež gaisu iekšā motorā = vairāk skābekļa cilindrā katrā gājienā = lielāka efektivitāte un ja ir atbilstošs spiediens turbīna var vēl palielināt degvielas padevi, tādejādi vēl vairāk palielinot efektivitāti un jaudu.
Turbīnai ir pievienota pie izplūdes kolektora, tai cauri iet gaisa truba uz ieplūdi, kā arī eļļas padeve.
Pūt vējiņi turbo garage
Profila bilde
Arājs
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 03 Mai 2011, 10:44
Braucu ar: 318tds(2.5tds-chip)
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt 06 Aug 2011, 09:23

Jeb kā teics Klārksons "(turbīna) Izplūdes gāzes ieplūst turbīnā, un griež to, tad notiek kkāda maģija un jūs braucat ātrāk!" :lol:
Dzīvē dzīvo dzīvu dzīvi...
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
Rumkins
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 06 Sep 2011, 10:57
Sākšu ar ar iepriekšēju atvainošanos par jauna topi kauzcepšanu. Bet kā jau visi jauniņie es ar uzcepu :). Tatad esmu BMW ipašnieks nu jau auptuveni mēnesi - taka no bmw sajega maza un par auto ar sajēga maza :). Zinu zinu tūlit sūtīs uz diagnoztiku- to arī darīšu bet vispirms varbūtības varianti. Tātād problemas:

Kā kuru rītu ir tā ka pagriežot atslēgu gaidot nodziestam kvelsveces nedziest nost iesmidzes lampiņa. Ja mēģina pielaist - nelec. Ja vairākas reizes paslēgā atslēgu (nepielaižot) iesmidzes lampiņa arī nodziest un pielaist var normāli. Citu rītu vis ok nekas lieks nedeg pielaižot pielec normāli, motors trādaā vienmērīgi. Pēc ilgāka laika (kamēr motors uzsilst) pabraucot. noslāpējot uz kādām 10 un vairāk min darbinot ilgi jāžāgē ( aptuveni 4-8 sek. kā kuru reizi) pielec un izsit baigos dūmus zili- baltā krāsā. Aukstam dumus nesit. Tad vēl ir šaize kad ilgāk pabraukājot- arī kā kuru reizi motors sāk nevienmērīgi strādāt pat tahometrs raustās( raustās uz augšu). Tas pats ir arī braucot mšina sāk raustīties ( ja būtu benzina dzinējs domātu kads pods neiet -svece to strādā to nē). Ja uzgāzē lidz kadi 5K apgriezieni, raustīšanās uz kadu laiku pāriet. arī stāvot tas pats. Vēl man tākā liekas ka pie maziem apgriezieniem auto ir šausmīgi kūtrs (silts vai auksts), bet kā paveras turbīna tad jau liekas ka vis ok.. Jo iepriekš man bija MB c220 D un likas ka jauda ir krietni lielāka pie maziem apgriezieniem no 1-2.2k. Man viens paziņa ieteica RG varstu iztīrīt -tika izdarīts, izmaiņas nekādās dižās nemaniju.
Ceru uz jūsu atsaucību.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9803
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Tur viennozīmīgi jābrauc uz diagnostiku (pie Ulda, ja Rīgā) un lai skatās. Bet pagaidām šķiet augstspiediena sūkņa, sprauslu problēmas, bet no dīzeļiem maz jēdzu :rolleyes:
Rumkins
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 06 Sep 2011, 10:57
Kas Būtu uldis kur vinu atrast vai irkadi kontakti arī zināmi
Rumkins
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 06 Sep 2011, 10:57
Vakar biju diagnoztikā. Konstatēja ka kautkaadas probleemas ar bākā esošo sūkni. Jameklē jauns
Rumkins
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 06 Sep 2011, 10:57
Būtu liels lūgums ielikt DIY sadaļā kā nomainīt bākas sūkni
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9803
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Pacentīšos uztaisīt, bet brīvdienās varbūt :)
Ozijs
Ziņojumi: 40
Pievienojies: 19 Jūl 2011, 23:36
Braucu ar: 318
Ja ar siltu motoru ir jazage tad tas nozime kad tev augspiediena suknis iet uz beigam. Un kad aukstu no ritiem nevar pielaist un deg kvelsveces lampinja tas nozime ka kada kvelsece ir beigta. Apgriezieni tev leka del augstspiediena sukna.

Vot tak.

Ja perc bmw dizei tad japerk pec 95 gada, jo viniem tie augstspiediena sukni ir izsturigaki.
Rumkins
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 06 Sep 2011, 10:57
Ganjau ka sūknim ar kaukada kibele ir. Bet kad biju piebraucis serveisaa auto bija jau krietni uzsilis un taa rustiisanas notika kad tika piesleegta diagnoztika. Sākuma lika vainu uz sukna elektronisko daļu. Bet kad pārbaudiijato elemantaaro variantu ar pateereetajiem un izgrieztu stuuri nekas nemainijas. Tad to taka atmeta. Raustīšanas bija tāda itkaa gaisu kaukur rautu utt. Nonema slaucinu no filtra pa kurieni pienak degviela. un lika iesleegt aizdedzi lai bākas suknis sak pumpet degvielu . Degviela vispār netecēja. Tad lika pameeginaat pagriezt motoru( piedarbināt) tad lenām tikai sāka no degvielas kautkas parādīties. Teoretiski Ja buutu caurspidiga caurulīte tad to varētu redzēt bez šļaukas noņemšanas. Bet iepriekšējais saimnieks jau bija licis kautkaadu pretvārstu- kas jau nozīme ka kautkas ar bakas sūkni nebija OK. Kā izskaidroja servisā tad problema veidojas sekojoši: auto uzsilst--> siltai degvielai skrienot atpakaļ uz bāku( abratkai) uzsilst bakā esošis suuknis , kas ir ar defektu. Un tadēl tā varētu būt. Protams pieļauju domu ka tā nebūs istā problēma bet ar kautko ir jāsāk. Kā servisa veci pateica tad bretpludes vārstus likt virsū ir kategoriski aizliegts :nenene: .
Man nevis dega kvelsveces lampina bet iesmidzināšanas lampiņa. Viesn cits servisa dzeks pirms diagnoztikas teica ka sistēmā udens. Bet vins nav nekads dizel specs. A kur taisiju diagnoztiku veci teica tas ar varētu but saistīts ar to pasu bākas sūkni jo nepadeva taja mirklī degvielu . Kā būs nezinu, cerams labi.
Rumkins
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 06 Sep 2011, 10:57
Pa nedēļas nogali tika ned\udz apkopts auto. Jauni filtri jauna eļliņa UN jauns bakas sūknis- kā jau cerība bija maza sūkņa nomaiņa vēlamo rezultātu nedeva :sad: . Turpinu meklēt naākamo vaininieku- Augstspiediena sūknis. Tiek meklēti visi iespējamiem meistari un numuri. Ja ir zināmi lūgums padalīties. Kad problēma būs novērsta - atrisinājums tiks paziņots.
Ozijs
Ziņojumi: 40
Pievienojies: 19 Jūl 2011, 23:36
Braucu ar: 318
Vaina vienozimigi ir augstspiediena sukni.
Atbildēt