Viss par Dīzeļiem
Šodien noņemot gaisa filtra vāku konstatēju ka no trubas kura aiziet uz turbīni sit atpakaļ eļļu. Noņemot to trubu pie turbīnes ir vis vienā eļļā kirdik turbīnei ???
Tātad Nomainīju turbīnu iepriekšējā izrādās nav tolkam strādājusi. Pie kādiem apgriezieniem viņai vajadzētu sākt griezties ?? UN vai to var kaut kā regulēt ??
Intreses pēc pastāstiet kā strādā turbīna un kas tai klāt pievienots ? Paldies :) vnk pašam ir 2.5tds
http://www.youtube.com/watch?v=Xp-EVOPBhIo
Ja nesaproti angliski, tad īsumā: turbo izmanto izplūdes gāzu plūsmu, lai grieztu turbīnu, kas spiež gaisu iekšā motorā = vairāk skābekļa cilindrā katrā gājienā = lielāka efektivitāte un ja ir atbilstošs spiediens turbīna var vēl palielināt degvielas padevi, tādejādi vēl vairāk palielinot efektivitāti un jaudu.
Turbīnai ir pievienota pie izplūdes kolektora, tai cauri iet gaisa truba uz ieplūdi, kā arī eļļas padeve.
Ja nesaproti angliski, tad īsumā: turbo izmanto izplūdes gāzu plūsmu, lai grieztu turbīnu, kas spiež gaisu iekšā motorā = vairāk skābekļa cilindrā katrā gājienā = lielāka efektivitāte un ja ir atbilstošs spiediens turbīna var vēl palielināt degvielas padevi, tādejādi vēl vairāk palielinot efektivitāti un jaudu.
Turbīnai ir pievienota pie izplūdes kolektora, tai cauri iet gaisa truba uz ieplūdi, kā arī eļļas padeve.
Jeb kā teics Klārksons "(turbīna) Izplūdes gāzes ieplūst turbīnā, un griež to, tad notiek kkāda maģija un jūs braucat ātrāk!"
Dzīvē dzīvo dzīvu dzīvi...
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
Sākšu ar ar iepriekšēju atvainošanos par jauna topi kauzcepšanu. Bet kā jau visi jauniņie es ar uzcepu :). Tatad esmu BMW ipašnieks nu jau auptuveni mēnesi - taka no bmw sajega maza un par auto ar sajēga maza :). Zinu zinu tūlit sūtīs uz diagnoztiku- to arī darīšu bet vispirms varbūtības varianti. Tātād problemas:
Kā kuru rītu ir tā ka pagriežot atslēgu gaidot nodziestam kvelsveces nedziest nost iesmidzes lampiņa. Ja mēģina pielaist - nelec. Ja vairākas reizes paslēgā atslēgu (nepielaižot) iesmidzes lampiņa arī nodziest un pielaist var normāli. Citu rītu vis ok nekas lieks nedeg pielaižot pielec normāli, motors trādaā vienmērīgi. Pēc ilgāka laika (kamēr motors uzsilst) pabraucot. noslāpējot uz kādām 10 un vairāk min darbinot ilgi jāžāgē ( aptuveni 4-8 sek. kā kuru reizi) pielec un izsit baigos dūmus zili- baltā krāsā. Aukstam dumus nesit. Tad vēl ir šaize kad ilgāk pabraukājot- arī kā kuru reizi motors sāk nevienmērīgi strādāt pat tahometrs raustās( raustās uz augšu). Tas pats ir arī braucot mšina sāk raustīties ( ja būtu benzina dzinējs domātu kads pods neiet -svece to strādā to nē). Ja uzgāzē lidz kadi 5K apgriezieni, raustīšanās uz kadu laiku pāriet. arī stāvot tas pats. Vēl man tākā liekas ka pie maziem apgriezieniem auto ir šausmīgi kūtrs (silts vai auksts), bet kā paveras turbīna tad jau liekas ka vis ok.. Jo iepriekš man bija MB c220 D un likas ka jauda ir krietni lielāka pie maziem apgriezieniem no 1-2.2k. Man viens paziņa ieteica RG varstu iztīrīt -tika izdarīts, izmaiņas nekādās dižās nemaniju.
Ceru uz jūsu atsaucību.
Kā kuru rītu ir tā ka pagriežot atslēgu gaidot nodziestam kvelsveces nedziest nost iesmidzes lampiņa. Ja mēģina pielaist - nelec. Ja vairākas reizes paslēgā atslēgu (nepielaižot) iesmidzes lampiņa arī nodziest un pielaist var normāli. Citu rītu vis ok nekas lieks nedeg pielaižot pielec normāli, motors trādaā vienmērīgi. Pēc ilgāka laika (kamēr motors uzsilst) pabraucot. noslāpējot uz kādām 10 un vairāk min darbinot ilgi jāžāgē ( aptuveni 4-8 sek. kā kuru reizi) pielec un izsit baigos dūmus zili- baltā krāsā. Aukstam dumus nesit. Tad vēl ir šaize kad ilgāk pabraukājot- arī kā kuru reizi motors sāk nevienmērīgi strādāt pat tahometrs raustās( raustās uz augšu). Tas pats ir arī braucot mšina sāk raustīties ( ja būtu benzina dzinējs domātu kads pods neiet -svece to strādā to nē). Ja uzgāzē lidz kadi 5K apgriezieni, raustīšanās uz kadu laiku pāriet. arī stāvot tas pats. Vēl man tākā liekas ka pie maziem apgriezieniem auto ir šausmīgi kūtrs (silts vai auksts), bet kā paveras turbīna tad jau liekas ka vis ok.. Jo iepriekš man bija MB c220 D un likas ka jauda ir krietni lielāka pie maziem apgriezieniem no 1-2.2k. Man viens paziņa ieteica RG varstu iztīrīt -tika izdarīts, izmaiņas nekādās dižās nemaniju.
Ceru uz jūsu atsaucību.
Tur viennozīmīgi jābrauc uz diagnostiku (pie Ulda, ja Rīgā) un lai skatās. Bet pagaidām šķiet augstspiediena sūkņa, sprauslu problēmas, bet no dīzeļiem maz jēdzu
Kas Būtu uldis kur vinu atrast vai irkadi kontakti arī zināmi
Vakar biju diagnoztikā. Konstatēja ka kautkaadas probleemas ar bākā esošo sūkni. Jameklē jauns
Būtu liels lūgums ielikt DIY sadaļā kā nomainīt bākas sūkni
Pacentīšos uztaisīt, bet brīvdienās varbūt :)
Ja ar siltu motoru ir jazage tad tas nozime kad tev augspiediena suknis iet uz beigam. Un kad aukstu no ritiem nevar pielaist un deg kvelsveces lampinja tas nozime ka kada kvelsece ir beigta. Apgriezieni tev leka del augstspiediena sukna.
Vot tak.
Ja perc bmw dizei tad japerk pec 95 gada, jo viniem tie augstspiediena sukni ir izsturigaki.
Vot tak.
Ja perc bmw dizei tad japerk pec 95 gada, jo viniem tie augstspiediena sukni ir izsturigaki.
Ganjau ka sūknim ar kaukada kibele ir. Bet kad biju piebraucis serveisaa auto bija jau krietni uzsilis un taa rustiisanas notika kad tika piesleegta diagnoztika. Sākuma lika vainu uz sukna elektronisko daļu. Bet kad pārbaudiijato elemantaaro variantu ar pateereetajiem un izgrieztu stuuri nekas nemainijas. Tad to taka atmeta. Raustīšanas bija tāda itkaa gaisu kaukur rautu utt. Nonema slaucinu no filtra pa kurieni pienak degviela. un lika iesleegt aizdedzi lai bākas suknis sak pumpet degvielu . Degviela vispār netecēja. Tad lika pameeginaat pagriezt motoru( piedarbināt) tad lenām tikai sāka no degvielas kautkas parādīties. Teoretiski Ja buutu caurspidiga caurulīte tad to varētu redzēt bez šļaukas noņemšanas. Bet iepriekšējais saimnieks jau bija licis kautkaadu pretvārstu- kas jau nozīme ka kautkas ar bakas sūkni nebija OK. Kā izskaidroja servisā tad problema veidojas sekojoši: auto uzsilst--> siltai degvielai skrienot atpakaļ uz bāku( abratkai) uzsilst bakā esošis suuknis , kas ir ar defektu. Un tadēl tā varētu būt. Protams pieļauju domu ka tā nebūs istā problēma bet ar kautko ir jāsāk. Kā servisa veci pateica tad bretpludes vārstus likt virsū ir kategoriski aizliegts .
Man nevis dega kvelsveces lampina bet iesmidzināšanas lampiņa. Viesn cits servisa dzeks pirms diagnoztikas teica ka sistēmā udens. Bet vins nav nekads dizel specs. A kur taisiju diagnoztiku veci teica tas ar varētu but saistīts ar to pasu bākas sūkni jo nepadeva taja mirklī degvielu . Kā būs nezinu, cerams labi.
Man nevis dega kvelsveces lampina bet iesmidzināšanas lampiņa. Viesn cits servisa dzeks pirms diagnoztikas teica ka sistēmā udens. Bet vins nav nekads dizel specs. A kur taisiju diagnoztiku veci teica tas ar varētu but saistīts ar to pasu bākas sūkni jo nepadeva taja mirklī degvielu . Kā būs nezinu, cerams labi.
Pa nedēļas nogali tika ned\udz apkopts auto. Jauni filtri jauna eļliņa UN jauns bakas sūknis- kā jau cerība bija maza sūkņa nomaiņa vēlamo rezultātu nedeva . Turpinu meklēt naākamo vaininieku- Augstspiediena sūknis. Tiek meklēti visi iespējamiem meistari un numuri. Ja ir zināmi lūgums padalīties. Kad problēma būs novērsta - atrisinājums tiks paziņots.
Vaina vienozimigi ir augstspiediena sukni.