Zonde.
Par cik diagnostikā uzrādīja problēmas ar zondi, tad radās pāris jautājumi:
1. Vai zonde var būt beigta, ja atgāzes ir kārtībā?
2. Diagnostikā rādīja, ka zonde nestrādā, bet tiek sildīta. Kāds varbūt var sīkāk pastāstīt par to?
3. Cik ļoti var uzticēties datoram? Kau kā negribās nopirkt jaunu zondi par velti. Patēriņš ir krietni palielinājies, apgriezieni tagad neraustās.
4. Kāds varētu no e-parts.lv iemest man linku, kuru no visām zondēm tieši vajag 2.0 vanoss 94. gada dzinējam? Skatos uz bosch zondēm, bet cenas arī viņām svārstās no 40-80 ls
https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16 ... 2809/tab:1
1. Vai zonde var būt beigta, ja atgāzes ir kārtībā?
2. Diagnostikā rādīja, ka zonde nestrādā, bet tiek sildīta. Kāds varbūt var sīkāk pastāstīt par to?
3. Cik ļoti var uzticēties datoram? Kau kā negribās nopirkt jaunu zondi par velti. Patēriņš ir krietni palielinājies, apgriezieni tagad neraustās.
4. Kāds varētu no e-parts.lv iemest man linku, kuru no visām zondēm tieši vajag 2.0 vanoss 94. gada dzinējam? Skatos uz bosch zondēm, bet cenas arī viņām svārstās no 40-80 ls
https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16 ... 2809/tab:1
1. jā
2. tas nozīmē ka zondes apsilde strādā (zondes apsildes relejs strādā un strāva pienāk), bet zonde nestrādā (dod konstantu lielumu)
3. ja jau ir kļūda tad arī ar zondi nav kārtībā, var pāmērīt pie pašas zondes melnajā vadā vai spriegums staigā no 0 - 1v (viens rādījums zem 0.5 otrs virs) ja viss normāli, tad iespējams vaina vados - ecu neredz signālu. Dažreiz mēdz mest klūdu uz zondi kaut gan tā strādā, tas ir gadījumos, kad kāds cits vadības elements ļoti pārlej/liesina un zonde grib koriģēt, bet nespēj (rādījumi visu laiku pa "augšu" vai leju), bet šis neizklausas tāds gadījums
4. ar vin kodu ej uz veikalu un tur pēc kataloga atradīs vajadzīgo, cenas viena ražotāja zondēm atšķirās variantos vai būs nepieciešams griest nost veco zondi un vienot vadus vai pie zondes būs nepieciešamā garuma vads ar štekeri.
2. tas nozīmē ka zondes apsilde strādā (zondes apsildes relejs strādā un strāva pienāk), bet zonde nestrādā (dod konstantu lielumu)
3. ja jau ir kļūda tad arī ar zondi nav kārtībā, var pāmērīt pie pašas zondes melnajā vadā vai spriegums staigā no 0 - 1v (viens rādījums zem 0.5 otrs virs) ja viss normāli, tad iespējams vaina vados - ecu neredz signālu. Dažreiz mēdz mest klūdu uz zondi kaut gan tā strādā, tas ir gadījumos, kad kāds cits vadības elements ļoti pārlej/liesina un zonde grib koriģēt, bet nespēj (rādījumi visu laiku pa "augšu" vai leju), bet šis neizklausas tāds gadījums
4. ar vin kodu ej uz veikalu un tur pēc kataloga atradīs vajadzīgo, cenas viena ražotāja zondēm atšķirās variantos vai būs nepieciešams griest nost veco zondi un vienot vadus vai pie zondes būs nepieciešamā garuma vads ar štekeri.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu iet tāpat kā gāja ar beigtu zondi, par patēriņu varētu diskutēt, bet liekas ka tieši mazāk ēd. Powerā draugs rakstīja: http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php? ... 09&start=0 un man arī teica, ka gadu braukāja ar atvienotu un viss stīgā
biedē šitas komentārs:
Bez zondes nevajg apkārt vizināties, izveidosies uzdegumi uz cilindriem, vārstiem utt. Pats esu redzējis saliektu vārstu dēļ uzdedžiem. Tiesa arī ar beigtu lambda zondi tika pabraukts labu laiciņu.
Jāskatās kā ar naudām un jāpērk vien ātrāk tā titāna zonde
biedē šitas komentārs:
Bez zondes nevajg apkārt vizināties, izveidosies uzdegumi uz cilindriem, vārstiem utt. Pats esu redzējis saliektu vārstu dēļ uzdedžiem. Tiesa arī ar beigtu lambda zondi tika pabraukts labu laiciņu.
Jāskatās kā ar naudām un jāpērk vien ātrāk tā titāna zonde
Galvenais, lai strādā
http://www.schmiedmann.com/3_series/E36 ... 3.htm#7619
rekur pašā apakšā ir tāda, kādai tev jābūt
http://www.schmiedmann.com/3_series/E36 ... 3.htm#7619
rekur pašā apakšā ir tāda, kādai tev jābūt
http://www.jekabpilsautocentrs.lv
par cenām, nesanāk nemaz tik dārgi, jo ir atšķirība vai pieredzējis diagnostiķis ar norm aparatūru to defektu atrod 15min, vai kāds garāžās taustas pus dienu un beigās nodefektē nepareizi.
par cenām, nesanāk nemaz tik dārgi, jo ir atšķirība vai pieredzējis diagnostiķis ar norm aparatūru to defektu atrod 15min, vai kāds garāžās taustas pus dienu un beigās nodefektē nepareizi.
Pēdējais labojis he9600 - 26 Mai 2011, 21:56, kopā labots 1 reizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Aizrakstīju šiem e-pastu par diagnostiku.he9600 rakstīja:Jēkabpils autocentrs
uztaisi tur vienreiz norm diagnostiku.
Cena ir 15ls un ja vainu 100% neatrod, tad nav jāmaksā. Ļoti iepricināja, un tuvākajā laikā došos uz Jēkabpili
Cerams nesanāks vilties un tur tiešām atradīs vainu
Tev ir kāda vadības sistēma BOSCH vai SIEMENS ???
Cik esmu lasījies pa netu tad uz BMW iesaka likt oriģinālās zondes.
Diagnostikā skatās kā tā zonde strādā, cik esmu datorā redzējis ir jābūt vienmērīgai līknei, nevis saraustītai.
Cik esmu lasījies pa netu tad uz BMW iesaka likt oriģinālās zondes.
Diagnostikā skatās kā tā zonde strādā, cik esmu datorā redzējis ir jābūt vienmērīgai līknei, nevis saraustītai.
Siemens vadība, lieki tika izmesta nauda un uzlikta cita lietota Siemens zonde, bet vaina ir citur.
Pats trakākais, ka man motors strādā vienmērīgi un nekas neraustās, tikai patēriņš liels.
Pats trakākais, ka man motors strādā vienmērīgi un nekas neraustās, tikai patēriņš liels.
cik liels ?
uz vietas ļurinot 18litri.
Kā tas ir uz vietas ļurinot ???
Un kā tu to mēri ???
Un kā tu to mēri ???
Braukājot pa mazpilsētu un mēru pēc bākas, bet tas nav svarīgi, jo degmaisījums ir par treknu, pēc atgāzu aparāta skatoties.
Nu ja tu mēri no pilnas bākas nobraucot 100km un tad atkal pielejot tad 18 toč ir padaudz.
Kas tev notiek ar svecēm un spolēm ???
Kas tev notiek ar svecēm un spolēm ???