Zonde.

Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

13 Jūl 2011, 21:39

Nu,ja.Kad būs brīvāks laiks,jāpameklē kaut kur Liepājā kādu normālu iestādi,kur savu :bmw: bimbalu :bmw: pie vadiņiem piespraust, un lai tā kārtīgi izložņā gan to zondi,gan visu pārējo :lol:
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

13 Jūl 2011, 21:48

ja virs 0.5 neaiziet, tad zonde vislaik iet pa apakšu, tb rāda, ka ir liess degmaisījums.
Sāk palikt pavisam interesanti, vai būšu spējīgs veikt internetdiagnostiku :hahaha:
m40 ir problēmas ar aizdedzi (neticēsiet, bet sveču/svečvadu/sadalītāja/begunoka dēļ arī var būt liesais), ļoti biežs defekts ir izdedzis sadalītāja vāciņš un begunoks. Uzmet aci sadalītāja vāciņam un begunokam, sveces nomainam, jo diezvai iepriekšējais saimnieks īsi pirms pārdošanas būs mainījis vai parādam specam, kurš tās spēs novērtēt.
īsāk sakot 60/40 uz zonde/aizdedze, cits vadības elements - defektaina temp devēja un mērītāja (ja vien nav jau tik gļukains, ka tas motors knapi kust uz priekšu) zondei vajadzētu spēt "nokoriģēt"
ļoti svētīgi būtu apskatīties atgāzes ar analizatoru, diagnostikas iespējas m40 ir pavājas, aprobežojas ar kļūdu nolasīšanu un pāris faktiskajiem lielumiem, no kuriem derīgi tur ir tikai 4. Vot diagnostikas iekārta + analozators gan ir spēks - vainīgais m40 atrodams 5 minūtēs.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

13 Jūl 2011, 21:55

Atgāzu analizators - Tu domā aparāu, kas rāda CO, CO2, HC utt?
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

13 Jūl 2011, 21:56

Jā.
Tu vēl ar tām zondes problēmām neesi ticis galā?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

13 Jūl 2011, 22:09

Nē, vēl neesmu aizbraucis līdz jēkabpilij, bija pagājušā nedēļa jāstrādā, šonedēļ augstskolās jāstājas un vietējais Madonā, pie kura bija sarunāts, - uzmeta. :D
Tā ka nākamnedēļ vajadzētu sadūšoties :D
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

13 Jūl 2011, 22:36

1. teikšu vēlreiz, ka ar testeri zondes nevar nomērīt, jo pārāk strauji mainās vērtība - testeris piefiksēs kaut ko mistisku pa vidu, piemēram paņem ieslēdz līdzstrāvas režīmu uz 500v un iebāz rozetē un brīnies kāpēc nerāda 220v

2. nevajag irst uz ekonometru, kad braucu bez zondēm visur ripojot nerādīja zemāk par 10 nerādīja a tagad normāli rāda - arī sanāk precīzi.
a jūs ko, skataties, kad ir vienmērīgs ātrums, ka rāda tik un tik, bet viņš jau rāda momentāno, paskaties, ko rāda, kad uzņem ātrumu.
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

14 Jūl 2011, 07:42

:doh: Laikam esi izglītības upuris, bet bez prakses. Pieslēdz savu auto oscilogrāfam un tad nu apskaties kāda tad ir līkne un padomā kurus "punktus" testers visdrīzāk attēlos. Kā jau minēju, protams, ar oscilogrāfu ir cita aršana, bet ja tā nav, tad var izlīdzēties, no testera var izvilkt pietiekoši precīzus rādījumus lai spriestu par zondes darbību. Kāpēc gan bosch kts, gan vedis produktos, kuros nav iebūvētā oscilogrāfa, tomēr rāda zondes voltāžu tāpat kā testers - mēs tiekam mānīti ar pilnīgi aplamiem rādījumiem? :lol:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

14 Jūl 2011, 09:15

seeingman rakstīja:1. teikšu vēlreiz, ka ar testeri zondes nevar nomērīt, jo pārāk strauji mainās vērtība - testeris piefiksēs kaut ko mistisku pa vidu, piemēram paņem ieslēdz līdzstrāvas režīmu uz 500v un iebāz rozetē un brīnies kāpēc nerāda 220v

2. nevajag irst uz ekonometru, kad braucu bez zondēm visur ripojot nerādīja zemāk par 10 nerādīja a tagad normāli rāda - arī sanāk precīzi.
a jūs ko, skataties, kad ir vienmērīgs ātrums, ka rāda tik un tik, bet viņš jau rāda momentāno, paskaties, ko rāda, kad uzņem ātrumu.
Man redzami nekas ekonometra rādījumos nav mainījies, kad nopirku, kad braucu ar atvienotu zondi un kad braucu tagad ar citu zondi.
Spiežot grīdā 'bultiņa" protams pazūd no "ekrāna" :D
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

15 Jūl 2011, 17:50

he9600 rakstīja:ja virs 0.5 neaiziet, tad zonde vislaik iet pa apakšu, tb rāda, ka ir liess degmaisījums.
Sāk palikt pavisam interesanti, vai būšu spējīgs veikt internetdiagnostiku :hahaha:
m40 ir problēmas ar aizdedzi (neticēsiet, bet sveču/svečvadu/sadalītāja/begunoka dēļ arī var būt liesais), ļoti biežs defekts ir izdedzis sadalītāja vāciņš un begunoks. Uzmet aci sadalītāja vāciņam un begunokam, sveces nomainam, jo diezvai iepriekšējais saimnieks īsi pirms pārdošanas būs mainījis vai parādam specam, kurš tās spēs novērtēt.
īsāk sakot 60/40 uz zonde/aizdedze, cits vadības elements - defektaina temp devēja un mērītāja (ja vien nav jau tik gļukains, ka tas motors knapi kust uz priekšu) zondei vajadzētu spēt "nokoriģēt"
ļoti svētīgi būtu apskatīties atgāzes ar analizatoru, diagnostikas iespējas m40 ir pavājas, aprobežojas ar kļūdu nolasīšanu un pāris faktiskajiem lielumiem, no kuriem derīgi tur ir tikai 4. Vot diagnostikas iekārta + analozators gan ir spēks - vainīgais m40 atrodams 5 minūtēs.
TO HE9600
tev izrādījās taisnība,ņemot vērā tavu viedokli,atradu vienu diagnostikas vietu,aizbraucu,pieslēdzu,un šis saka,ka zonde tāda lēndarbīga.
pacēlu auto,ieskrūvēju citu (ngk)lietotu,un volā,džeks saka,ka cita lieta,.Nu tagad janomēģina,bet cerams ka būs ok.paldies
Attēls
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

15 Jūl 2011, 17:54

he9600 rakstīja:ja virs 0.5 neaiziet, tad zonde vislaik iet pa apakšu, tb rāda, ka ir liess degmaisījums.
Sāk palikt pavisam interesanti, vai būšu spējīgs veikt internetdiagnostiku :hahaha:
m40 ir problēmas ar aizdedzi (neticēsiet, bet sveču/svečvadu/sadalītāja/begunoka dēļ arī var būt liesais), ļoti biežs defekts ir izdedzis sadalītāja vāciņš un begunoks. Uzmet aci sadalītāja vāciņam un begunokam, sveces nomainam, jo diezvai iepriekšējais saimnieks īsi pirms pārdošanas būs mainījis vai parādam specam, kurš tās spēs novērtēt.
īsāk sakot 60/40 uz zonde/aizdedze, cits vadības elements - defektaina temp devēja un mērītāja (ja vien nav jau tik gļukains, ka tas motors knapi kust uz priekšu) zondei vajadzētu spēt "nokoriģēt"
ļoti svētīgi būtu apskatīties atgāzes ar analizatoru, diagnostikas iespējas m40 ir pavājas, aprobežojas ar kļūdu nolasīšanu un pāris faktiskajiem lielumiem, no kuriem derīgi tur ir tikai 4. Vot diagnostikas iekārta + analozators gan ir spēks - vainīgais m40 atrodams 5 minūtēs.
starp citu,pēc diagnostikas unkuļa apmeklējuma,un zondes nomaiņas,aizbraucot mājās,intereses pēc pieliku atkal testeri,uzgriezu uz 20 voltiem,un vola,iepriekšējais rādījums no 0,24... līdz 0,54...
bet tagad cipari lēkā kā negudri no 0,24... līdz 0,89... :hahaha:
Attēls
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

22 Jūl 2011, 15:24

seeingman rakstīja: 2. nevajag irst uz ekonometru, kad braucu bez zondēm visur ripojot nerādīja zemāk par 10 nerādīja a tagad normāli rāda - arī sanāk precīzi.
a jūs ko, skataties, kad ir vienmērīgs ātrums, ka rāda tik un tik, bet viņš jau rāda momentāno, paskaties, ko rāda, kad uzņem ātrumu.
skatījos video un šokējos, ka spiežot grīdē ekonometrs neuzkāpa vairāk par 20l/100km

par šito Tu domāji, ja viss kārtībā, tad spiežot grīdā nevaajdzētu bultiņai pazust no redzes loka?
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

22 Jūl 2011, 17:23

Ar pirmo, otro pazūd no redzes loka, ar trešo ja nemaldos jau var redzēt to bultiņu. ;)
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

22 Jūl 2011, 17:24

ā, būs jāpaskatās kā man viņa uzvedās :D
Profila bilde
kuRRmis
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 14 Mar 2011, 13:14
Braucu ar: 328
Reputācija: 1
 

02 Aug 2011, 14:41

kādas lamdas zondes vajag priekš motora M52B28 (97.g.)? firma, tips, vadi? neko no tam zondēm vēl nesaprotu... esmu tik dzirdejis, ka ir BOSCH vai SIEMENS zondes :idiots:
kādas man vajag meklet, jeb tas jaskatas reali pec vadiem un pec vecajam zondem jaskatas?
Attēls
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

02 Aug 2011, 15:09

Tev noteikti siemens(ap 90ls) zondi vajag. Ņem VIN kodu un dodies uz veikalu pakaļ.
P.S. Tev nenāk 2 zondes?
rolis
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 25 Mar 2011, 11:35
Braucu ar: E36&E30

02 Aug 2011, 15:31

putns26 rakstīja:
he9600 rakstīja:ja virs 0.5 neaiziet, tad zonde vislaik iet pa apakšu, tb rāda, ka ir liess degmaisījums.
Sāk palikt pavisam interesanti, vai būšu spējīgs veikt internetdiagnostiku :hahaha:
m40 ir problēmas ar aizdedzi (neticēsiet, bet sveču/svečvadu/sadalītāja/begunoka dēļ arī var būt liesais), ļoti biežs defekts ir izdedzis sadalītāja vāciņš un begunoks. Uzmet aci sadalītāja vāciņam un begunokam, sveces nomainam, jo diezvai iepriekšējais saimnieks īsi pirms pārdošanas būs mainījis vai parādam specam, kurš tās spēs novērtēt.
īsāk sakot 60/40 uz zonde/aizdedze, cits vadības elements - defektaina temp devēja un mērītāja (ja vien nav jau tik gļukains, ka tas motors knapi kust uz priekšu) zondei vajadzētu spēt "nokoriģēt"
ļoti svētīgi būtu apskatīties atgāzes ar analizatoru, diagnostikas iespējas m40 ir pavājas, aprobežojas ar kļūdu nolasīšanu un pāris faktiskajiem lielumiem, no kuriem derīgi tur ir tikai 4. Vot diagnostikas iekārta + analozators gan ir spēks - vainīgais m40 atrodams 5 minūtēs.
starp citu,pēc diagnostikas unkuļa apmeklējuma,un zondes nomaiņas,aizbraucot mājās,intereses pēc pieliku atkal testeri,uzgriezu uz 20 voltiem,un vola,iepriekšējais rādījums no 0,24... līdz 0,54...
bet tagad cipari lēkā kā negudri no 0,24... līdz 0,89... :hahaha:
kurā Liepājas bodē biji uz diagnostiku un kā tagad ar degvielas patēriņu? ir samazinājies?
Profila bilde
kuRRmis
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 14 Mar 2011, 13:14
Braucu ar: 328
Reputācija: 1
 

02 Aug 2011, 17:09

uteo rakstīja:Tev noteikti siemens(ap 90ls) zondi vajag. Ņem VIN kodu un dodies uz veikalu pakaļ.
P.S. Tev nenāk 2 zondes?
nāk divas, jaa. SIEMENS
Attēls
15. LAMBDA PROBE SIEMENS 2 09/1995 11781748762 See SI 120995022
Attēls
Profila bilde
kuRRmis
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 14 Mar 2011, 13:14
Braucu ar: 328
Reputācija: 1
 

02 Aug 2011, 19:17

Kaa tur ir ar atshkjiribu starp universalajam un originalajam zondeem?
Lamda zonde sanaak ir sensors ar analogu signaalu?
Kas tieshi atshkjiras original no universalajam kvalitates zinja? labaks pats sensors?

Un kur labak pirkt jaunu - latbemaa vai kur?
Attēls
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

02 Aug 2011, 19:34

Siemens vadībai vai tad vispār ir arī universālās? Ja arī ir tad liec tpt siemens.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

02 Aug 2011, 20:11

Cik tantes runā, tad SIEMENS zondes vēl var lietotas pirkt, nav tik traki, bet BOSCH tikai un vienīgi jaunas, vai analogu NTK zondi.