No 2,0 uz 2,5
Lieta tāda,ka esmu stingri nolēmis meklēt 2,5i motoru.
Tgd kupejā iekša stāv 2,0 nevanos...ja sameklēju 2,5 (arī nevanosu),ar ko man vēl jareiķinās?Vai tad ir vajadzīgs tas EWS? Kārba un reduktors man liekas,ka var palikt?
Tgd kupejā iekša stāv 2,0 nevanos...ja sameklēju 2,5 (arī nevanosu),ar ko man vēl jareiķinās?Vai tad ir vajadzīgs tas EWS? Kārba un reduktors man liekas,ka var palikt?
jā,hadene visa paliek. skaties vai tev vadības sapas,vai nav tā ka tas 2.0 nav siemens. Ja sapas,tad vadi un pat vadības bloks manuprāt tas pats. GMM cita un laikam arī viss. BET pirms ķer un grab visu parliecinies,lai zini 100%,jo pats darijis neēsmu tāpec varu arī samelot.
Nu jā..tpc jau arī gribu likt arī nevanosu,jo vadība toč viņam sapas :)
Būs jaizčeko tas viss pirms darīšanas.
Būs jaizčeko tas viss pirms darīšanas.
Un pusasis jau drošvien,ka jau ir janomainaKobreti rakstīja:jā,hadene visa paliek. skaties vai tev vadības sapas,vai nav tā ka tas 2.0 nav siemens. Ja sapas,tad vadi un pat vadības bloks manuprāt tas pats. GMM cita un laikam arī viss. BET pirms ķer un grab visu parliecinies,lai zini 100%,jo pats darijis neēsmu tāpec varu arī samelot.
Kopā ar reduktoru, kardānu un muftu
var jau ari atstat mazo reduktoru un tievas pusasis, un neaiztikt vispar ritoso dalju, tik cik ilgi tas mazas lietas kalpos...
...
pārsvarā jau viss der, tik cik vajag no 2.5 GMM, gofru un gaisa filtra kasti, jo 2.5 GMM ir lielāks diametrs
Nu tas viss jau buutu sīkunms par ritošo. Pusasis jau drošvien janomaina. Paslīpējot noteikti ātri nobirtu.Armando rakstīja:var jau ari atstat mazo reduktoru un tievas pusasis, un neaiztikt vispar ritoso dalju, tik cik ilgi tas mazas lietas kalpos...
Vnk lielāks jautājums ir par elektroniku. Aizdedze utt.
nu aizdedze, elektronika jau var palikt vecaa, viss var palikt vecais, ja pasu smadzeni nemaini, tad viss ir loti vienkarsi. ieliec citu dzineju savieno visu un gatavs, par to gmm isti nezinu bet to nomainit uz jauno vispar nau problemas.
...
Man ar taa liekas.
Vnk mums te viens umņiks arii no 2,0 paargaaja uz 2,5..šamējs mainiija visu (aizdedzi,vadiibu,EWS) bet vņam iepriekš bija m50b20 2nieks,bet 2,5 bija Vanosa.
Vnk mums te viens umņiks arii no 2,0 paargaaja uz 2,5..šamējs mainiija visu (aizdedzi,vadiibu,EWS) bet vņam iepriekš bija m50b20 2nieks,bet 2,5 bija Vanosa.
man liekas ka m50 nav ews
nu vanoss jau ir savādāks, tur ir vajadzīgs vanosa kompis, vadi, gaisa mērītājs.
ko tu domā ar "aizdedzi"?
nu vanoss jau ir savādāks, tur ir vajadzīgs vanosa kompis, vadi, gaisa mērītājs.
ko tu domā ar "aizdedzi"?
m50 nav vienīgasi 2.5 dzinējs.
Aizdedzi laikam mainīja dēļ EWS antenas viņa gan nāk no aizdedzes korpusa nost, bet es nezinu vai 100% der virsū aizdedzes slēdzenei, kam oriģināli nav nākuši
Aizdedzi laikam mainīja dēļ EWS antenas viņa gan nāk no aizdedzes korpusa nost, bet es nezinu vai 100% der virsū aizdedzes slēdzenei, kam oriģināli nav nākuši
Atsleegu..intis rakstīja:man liekas ka m50 nav ews
nu vanoss jau ir savādāks, tur ir vajadzīgs vanosa kompis, vadi, gaisa mērītājs.
ko tu domā ar "aizdedzi"?
Jo cik no vinja sapratu,tad tur ir kkaada fīča saistībā ar EWS un to kas ateodas atslēgā
vareja vienkārši atslēgu atvērt un izņemt čipu, nevis visu tgd mainīt
Tpc jau saku,ka umņiks
cik tad tur taa darba aizdedzi nomainit, burtiski 10 min, tik vienigais talak par durvju uc sledzenem gan. tad jaatstaj otra aclega durvimseeingman rakstīja:vareja vienkārši atslēgu atvērt un izņemt čipu, nevis visu tgd mainīt
...
cik tad tur tā darba čipu pārlikt, burtiski 1 min, un šaubos, ka tādam, kas nekad nav mainījis, aizdedazi nomainīt būtu 10 minArmando rakstīja:cik tad tur taa darba aizdedzi nomainit, burtiski 10 min, tik vienigais talak par durvju uc sledzenem gan. tad jaatstaj otra aclega durvimseeingman rakstīja:vareja vienkārši atslēgu atvērt un izņemt čipu, nevis visu tgd mainīt
ja jau cilveks maina dzineju tad nomainit aizdedzi vispar ir sikums
katraa zinja pietiek oftopiks
katraa zinja pietiek oftopiks
...