dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3220
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Contact:
Reputācija: 47
 
babitos rakstīja:
26 Mar 2019, 21:40
sveiki visiem ir problēma uzliku m50b25 iepludes kolektoru uz m52b28 kārtera ventilāciju palaidu atmosfēra lieta tāda iedarbinot autiņu vis strāda čotka paiet 10min varbūt mazāk apgriezieni nokrīt uz 500 dzinējs strāda nevienmērīgi braucot sāk ristities un šķaudīt izputēja vismaz man tā izsklausas griežot dzinēju apmēram no 2000-2500 autiņš švaki velk un ristas šķaud izputēja bet līdz 4000 pēc 4000 iet lopa kas varētu būt ?slēdzu pie kompja rada ka abas zondes sprāgst bet skan ļoti dīvaini jo pirms tam vis bija ok un vai pēkšņi var tā viņas abas divas viena laika nosprāgt ?
varbūt kāds ar tādu ir saistījies rakstīet pm vai wahatsappa 262031tris5
liels paldies jau iepriekš
a un aizmirsu uzrakstīt pabraukājot tā no slāpējot dzinēju piemēram aizejot uz veikalu atgriezos atpakaļ darbinu dzinēju un atka vis čotka līdz brīdim kad pājiet 5 min sākas atkal tas pats
moš sāc ar to, ka novērs savu gateri un izdari kā rūpnīcā bija paredzēts?
Profila bilde
Ernestsful
Ziņojumi: 89
Pievienojies: 05 Mai 2014, 18:10
Braucu ar: 325 kupeju
Atrašanās vieta: Kuldīga
-AF- rakstīja:
08 Apr 2019, 20:53
Pirmkārt, m50b25 taustam nav atzara, tev ir m52tausts iebāzts.

Tievā caurulīte nāk ieplūdes kolektorā pie tukšgaitas regulātora caurules un resnāka caurule nāk pirms droseles.
Iespējams tev ir kāds uztaisījis gateri un tapēc nestrādā ventilācija pareizi.
Otrs variants- ieplūdes sadalenei nav vāks uzlikts un sadalene met eļļu pa taisno ventilācijā.
Trešais variants - tavam motoram ir pizda.
šī ir visa m50 ventilācija?
Pielikumi
DSC_0001.jpg
DSC_0001.jpg (27.8 KiB) Skatīts 486 reizes
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3220
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Contact:
Reputācija: 47
 
Yep ;)
Profila bilde
Ernestsful
Ziņojumi: 89
Pievienojies: 05 Mai 2014, 18:10
Braucu ar: 325 kupeju
Atrašanās vieta: Kuldīga
-AF- rakstīja:
08 Apr 2019, 21:53
Yep ;)
un par to pipstiķi kurš brīvs ir, viņš ņem gaisu ja?
Profila bilde
dzhonsons
Ziņojumi: 241
Pievienojies: 27 Jan 2013, 22:07
Braucu ar: E46 Touringu
Atrašanās vieta: Rīga un Ķekava
Reputācija: 1
 
Ja Tu domā to “atzaru” uz eļļas ščupa, tad nē - tam tur nav jābūt, kā jau AF rakstīja. To Tu vienkārši aiztaisi ciet.
Profila bilde
Konstruktors
Ziņojumi: 52
Pievienojies: 06 Nov 2013, 22:23
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Ja par šo jautāšu jau ir runāts, tad pasakat kurā sadaļā.
Vai e36 un e34/e30 M50b25 ieplūdes atšķiras? Jo googlejot u.t.t atrodu divu veidu m50b25 ieplūdes, ar nelielām atšķirībām. Ar pieredzi un zināšanām bagātākie varat pateikt vai tam ir kāda būtiska nozīme?

1) M50b25 ieplūde kurai temp sensors ir šeit un savādāka paskata FPR pulķis
pic2.png
pic2.png (253.47 KiB) Skatīts 453 reizes
,
pic4.png
pic4.png (324.48 KiB) Skatīts 453 reizes
2)Tad ir šada, kur temp. sensors un FPR puļķis ir apakšā.
pic3.png
pic3.png (822.18 KiB) Skatīts 453 reizes
Tam visam ir kaut kāda nozīme, vai vnk M50b25 ieplūdem laika gaitā ir vairākas ražosanas revīzijas utml? Izglītojiet, būšu pateicīgs :supeer:
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2521
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Riga, Mežciems
Reputācija: 20
 
Jauna tipa temp sensors zem kolektora..
Ir vel 3 tips..stuceris uz vakumniku uzreiz virs temp deveja un nav horizontals, bet skatas uz augsu... :)
Attēls
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5841
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Contact:
Reputācija: 22
 
Pirmajā bildē tas nav temp. sensors, bet gan droseles stāvokļa sensors.
Attēls
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1705
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 335d
Atrašanās vieta: Valmiera
Reputācija: 1
 
Ernestsful rakstīja:
08 Apr 2019, 20:10
kāds var pastāstīt par m50b25 kartera ventilāciju? eļļas ščupam man nāk atzars,nekas pie viņa nebija klāt, to vienkārši noglušīju,(pareizi, nepareizi darīju?) gmm iekšā ir eļļa, vis bagažnieks mospļaudīts ar eļļas punktiem. jautājums tad vai vispār man tā ventilācija ir, ja tas atzars bija nepievienots ne pie kā. kādam varbūt kāda bilde ir kā prezīci tā ventilkācija vienojās? visa grīda slapja eļļā, izskatās ka no karteri nāk ārā kur ščups ieiet iekšā.
Apskaites vai 8 det ir kārtīgī ievietots tam paredzētjā vietā, vai krāmējoties neesi pavilcis uz augšu.
Pielikumi
TRF.jpg
TRF.jpg (87.96 KiB) Skatīts 398 reizes
e36
Profila bilde
Uga
Ziņojumi: 152
Pievienojies: 16 Nov 2014, 14:50
Braucu ar: žurku
Atrašanās vieta: Rūjienā/Valmiera
Sveiki, lieta tāda, swapoju motoru, bija 1.8i un ieliku m52b28 no e39, problēma ir tāda ka deg lādēšanas lampiņa panelī, bet kad pieliek testeri pie akumulatora rāda 14.24, tas nozīmē ka viņš lādē, bet man tad sanāk kaut kas nav ar vadiem ja? varbūt kāds zina kur vavrētu būt problēma? :o
Profila bilde
JurisArBembi
Ziņojumi: 18
Pievienojies: 26 Mar 2019, 22:44
Braucu ar: e36 328Tu compact
Atrašanās vieta: Saulkrasti
Uga rakstīja:
19 Apr 2019, 08:03
Sveiki, lieta tāda, swapoju motoru, bija 1.8i un ieliku m52b28 no e39, problēma ir tāda ka deg lādēšanas lampiņa panelī, bet kad pieliek testeri pie akumulatora rāda 14.24, tas nozīmē ka viņš lādē, bet man tad sanāk kaut kas nav ar vadiem ja? varbūt kāds zina kur vavrētu būt problēma? :o
Swapoju m52tub28 - ar uzlādes lampu viss čotka. Tev pinouts var atšķirties - man bij jasavieno x20 štekera 25 pin ar x60004 štekera pin 1 vadu. Pielikumā iemetīšu bildi. Tas ir siemens vadībai.
Pielikumi
PINOUTS.png
PINOUTS.png (1.26 MiB) Skatīts 311 reizes
Profila bilde
Uga
Ziņojumi: 152
Pievienojies: 16 Nov 2014, 14:50
Braucu ar: žurku
Atrašanās vieta: Rūjienā/Valmiera
JurisArBembi rakstīja:
20 Apr 2019, 12:29
Uga rakstīja:
19 Apr 2019, 08:03
Sveiki, lieta tāda, swapoju motoru, bija 1.8i un ieliku m52b28 no e39, problēma ir tāda ka deg lādēšanas lampiņa panelī, bet kad pieliek testeri pie akumulatora rāda 14.24, tas nozīmē ka viņš lādē, bet man tad sanāk kaut kas nav ar vadiem ja? varbūt kāds zina kur vavrētu būt problēma? :o
Swapoju m52tub28 - ar uzlādes lampu viss čotka. Tev pinouts var atšķirties - man bij jasavieno x20 štekera 25 pin ar x60004 štekera pin 1 vadu. Pielikumā iemetīšu bildi. Tas ir siemens vadībai.
Paldies izmēģināšu :super:
Profila bilde
Uga
Ziņojumi: 152
Pievienojies: 16 Nov 2014, 14:50
Braucu ar: žurku
Atrašanās vieta: Rūjienā/Valmiera
Un vēl viens jautājums ieswapotajam M52b28 ierobežotājs ieslēdzas pie 5.3k apgriezieniem kas varētu būt par vainu? ;)
Profila bilde
JurisArBembi
Ziņojumi: 18
Pievienojies: 26 Mar 2019, 22:44
Braucu ar: e36 328Tu compact
Atrašanās vieta: Saulkrasti
Uga rakstīja:
20 Apr 2019, 18:13
Un vēl viens jautājums ieswapotajam M52b28 ierobežotājs ieslēdzas pie 5.3k apgriezieniem kas varētu būt par vainu? ;)
Pats vel neesu tam pieķēries (vēl jadabū pareizais spidometrs jo tas no 1.8 motora rāda pārdabiski lielus apgriezienus) Bet cik rakājos pa visādiem info tad ECU ir jāzin mašīnas ātrums, signālu ņem no aizm. labā riteņa abs sensora un jāsavieno ar x60004 štekera 22 pin vadu. Bet tev ko un kā vajadzēs precizēt no kāda spečuka. Ja saķinī padalies ar infu. Ā vienīgais tur ir jābūt pareizajam ABS zobu izmēram lai ECU saņem īsto signālu.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5841
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Contact:
Reputācija: 22
 
Nejauc cilvēkam galvu, te runa iet par single vanos no E39, cik noprotu. ;)

Pravotka no E36? Cik atceros, ja liek E36 pravotku uz E39 motora, tad tur bija papildus vads jāizvelk no ģeneratora, lai nedegtu lādēšanas lampiņa.

Lai dabūtu max dzinēja rpm, jāizvelk papildus vads no EWS uz spidometru.
Attēls
Profila bilde
JurisArBembi
Ziņojumi: 18
Pievienojies: 26 Mar 2019, 22:44
Braucu ar: e36 328Tu compact
Atrašanās vieta: Saulkrasti
Nixon rakstīja:
23 Apr 2019, 13:54
Nejauc cilvēkam galvu, te runa iet par single vanos no E39, cik noprotu. ;)

Pravotka no E36? Cik atceros, ja liek E36 pravotku uz E39 motora, tad tur bija papildus vads jāizvelk no ģeneratora, lai nedegtu lādēšanas lampiņa.

Lai dabūtu max dzinēja rpm, jāizvelk papildus vads no EWS uz spidometru.
Ok tev varbūt taisnība - M52tuB28 un M52B28 ir div dažādas lietas drošvien - es vēl tikai mācos, bet nu ja kādam kādi jautājumi par M52TUb28 swapu ta jūtos baigais spečuks tagad :D :D :D
FigeDipe
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 22 Apr 2019, 22:48
Sveiki, uzsitu karteri , velejos nonemt nost atskruveju visas skruves, nonemu stures pastiprinātāju un pacelu motoru , bet karteris priekseja pusē karajjas jaau vala , bet. Aizmugure pie karbas neegrib nakt nost .
M50b25
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 267
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Contact:
Reputācija: 3
 
FigeDipe rakstīja:
30 Apr 2019, 08:28
Sveiki, uzsitu karteri , velejos nonemt nost atskruveju visas skruves, nonemu stures pastiprinātāju un pacelu motoru , bet karteris priekseja pusē karajjas jaau vala , bet. Aizmugure pie karbas neegrib nakt nost .
M50b25
visas skrūves atskrūvēji? piem. no kārbas gala ?
M Power or no power..
FigeDipe
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 22 Apr 2019, 22:48
A bit rakstīja:
30 Apr 2019, 08:35
FigeDipe rakstīja:
30 Apr 2019, 08:28
Sveiki, uzsitu karteri , velejos nonemt nost atskruveju visas skruves, nonemu stures pastiprinātāju un pacelu motoru , bet karteris priekseja pusē karajjas jaau vala , bet. Aizmugure pie karbas neegrib nakt nost .
M50b25
visas skrūves atskrūvēji? piem. no kārbas gala ?
Ja es nemaldos tur bija 3 skruves 2 uz 8 mucinu un viena uz 10 , un augstak nedaudz bija lielakas kas tur karbu .
limon
Ziņojumi: 28
Pievienojies: 18 Jan 2017, 23:24
Konstruktors rakstīja:
12 Apr 2019, 21:56
Ja par šo jautāšu jau ir runāts, tad pasakat kurā sadaļā.
Vai e36 un e34/e30 M50b25 ieplūdes atšķiras? Jo googlejot u.t.t atrodu divu veidu m50b25 ieplūdes, ar nelielām atšķirībām. Ar pieredzi un zināšanām bagātākie varat pateikt vai tam ir kāda būtiska nozīme?

1) M50b25 ieplūde kurai temp sensors ir šeit un savādāka paskata FPR pulķis
pic2.png, pic4.png

2)Tad ir šada, kur temp. sensors un FPR puļķis ir apakšā.
pic3.png

Tam visam ir kaut kāda nozīme, vai vnk M50b25 ieplūdem laika gaitā ir vairākas ražosanas revīzijas utml? Izglītojiet, būšu pateicīgs :supeer:
Priekš e30 swapa svarīgi bija tās kolektora plastmasas spuras, kas traucēja standarta vakumpastiprinātājam. Tās spuras var mierīgi noslīpēt, bet tie, kuri grib pa smuko, lai meklē kolektoru no e36 un būs skaisti!!
Atbildēt