dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3154
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 47
 
babitos rakstīja:
26 Mar 2019, 21:40
sveiki visiem ir problēma uzliku m50b25 iepludes kolektoru uz m52b28 kārtera ventilāciju palaidu atmosfēra lieta tāda iedarbinot autiņu vis strāda čotka paiet 10min varbūt mazāk apgriezieni nokrīt uz 500 dzinējs strāda nevienmērīgi braucot sāk ristities un šķaudīt izputēja vismaz man tā izsklausas griežot dzinēju apmēram no 2000-2500 autiņš švaki velk un ristas šķaud izputēja bet līdz 4000 pēc 4000 iet lopa kas varētu būt ?slēdzu pie kompja rada ka abas zondes sprāgst bet skan ļoti dīvaini jo pirms tam vis bija ok un vai pēkšņi var tā viņas abas divas viena laika nosprāgt ?
varbūt kāds ar tādu ir saistījies rakstīet pm vai wahatsappa 262031tris5
liels paldies jau iepriekš
a un aizmirsu uzrakstīt pabraukājot tā no slāpējot dzinēju piemēram aizejot uz veikalu atgriezos atpakaļ darbinu dzinēju un atka vis čotka līdz brīdim kad pājiet 5 min sākas atkal tas pats
moš sāc ar to, ka novērs savu gateri un izdari kā rūpnīcā bija paredzēts?
Profila bilde
Ernestsful
Ziņojumi: 74
Pievienojies: 05 Mai 2014, 18:10
Braucu ar: Degušu kupeju
Atrašanās vieta: Kuldīga
-AF- rakstīja:
08 Apr 2019, 20:53
Pirmkārt, m50b25 taustam nav atzara, tev ir m52tausts iebāzts.

Tievā caurulīte nāk ieplūdes kolektorā pie tukšgaitas regulātora caurules un resnāka caurule nāk pirms droseles.
Iespējams tev ir kāds uztaisījis gateri un tapēc nestrādā ventilācija pareizi.
Otrs variants- ieplūdes sadalenei nav vāks uzlikts un sadalene met eļļu pa taisno ventilācijā.
Trešais variants - tavam motoram ir pizda.
šī ir visa m50 ventilācija?
Pielikumi
DSC_0001.jpg
DSC_0001.jpg (27.8 KiB) Skatīts 183 reizes
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3154
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 47
 
Yep ;)
Profila bilde
Ernestsful
Ziņojumi: 74
Pievienojies: 05 Mai 2014, 18:10
Braucu ar: Degušu kupeju
Atrašanās vieta: Kuldīga
-AF- rakstīja:
08 Apr 2019, 21:53
Yep ;)
un par to pipstiķi kurš brīvs ir, viņš ņem gaisu ja?
Profila bilde
dzhonsons
Ziņojumi: 236
Pievienojies: 27 Jan 2013, 22:07
Braucu ar: E46 Touringu
Atrašanās vieta: Rīga un Ķekava
Reputācija: 1
 
Ja Tu domā to “atzaru” uz eļļas ščupa, tad nē - tam tur nav jābūt, kā jau AF rakstīja. To Tu vienkārši aiztaisi ciet.
Profila bilde
Konstruktors
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 06 Nov 2013, 22:23
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Ja par šo jautāšu jau ir runāts, tad pasakat kurā sadaļā.
Vai e36 un e34/e30 M50b25 ieplūdes atšķiras? Jo googlejot u.t.t atrodu divu veidu m50b25 ieplūdes, ar nelielām atšķirībām. Ar pieredzi un zināšanām bagātākie varat pateikt vai tam ir kāda būtiska nozīme?

1) M50b25 ieplūde kurai temp sensors ir šeit un savādāka paskata FPR pulķis
pic2.png
pic2.png (253.47 KiB) Skatīts 150 reizes
,
pic4.png
pic4.png (324.48 KiB) Skatīts 150 reizes
2)Tad ir šada, kur temp. sensors un FPR puļķis ir apakšā.
pic3.png
pic3.png (822.18 KiB) Skatīts 150 reizes
Tam visam ir kaut kāda nozīme, vai vnk M50b25 ieplūdem laika gaitā ir vairākas ražosanas revīzijas utml? Izglītojiet, būšu pateicīgs :supeer:
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2495
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Riga, Mežciems
Reputācija: 19
 
Jauna tipa temp sensors zem kolektora..
Ir vel 3 tips..stuceris uz vakumniku uzreiz virs temp deveja un nav horizontals, bet skatas uz augsu... :)
Attēls
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5803
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Contact:
Reputācija: 22
 
Pirmajā bildē tas nav temp. sensors, bet gan droseles stāvokļa sensors.
Attēls
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1662
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 330i
Atrašanās vieta: Valmiera
Reputācija: 1
 
Ernestsful rakstīja:
08 Apr 2019, 20:10
kāds var pastāstīt par m50b25 kartera ventilāciju? eļļas ščupam man nāk atzars,nekas pie viņa nebija klāt, to vienkārši noglušīju,(pareizi, nepareizi darīju?) gmm iekšā ir eļļa, vis bagažnieks mospļaudīts ar eļļas punktiem. jautājums tad vai vispār man tā ventilācija ir, ja tas atzars bija nepievienots ne pie kā. kādam varbūt kāda bilde ir kā prezīci tā ventilkācija vienojās? visa grīda slapja eļļā, izskatās ka no karteri nāk ārā kur ščups ieiet iekšā.
Apskaites vai 8 det ir kārtīgī ievietots tam paredzētjā vietā, vai krāmējoties neesi pavilcis uz augšu.
Pielikumi
TRF.jpg
TRF.jpg (87.96 KiB) Skatīts 95 reizes
e36
Uga
Ziņojumi: 150
Pievienojies: 16 Nov 2014, 14:50
Braucu ar: žurku
Atrašanās vieta: Rūjienā/Rīga
Sveiki, lieta tāda, swapoju motoru, bija 1.8i un ieliku m52b28 no e39, problēma ir tāda ka deg lādēšanas lampiņa panelī, bet kad pieliek testeri pie akumulatora rāda 14.24, tas nozīmē ka viņš lādē, bet man tad sanāk kaut kas nav ar vadiem ja? varbūt kāds zina kur vavrētu būt problēma? :o
Profila bilde
JurisArBembi
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 26 Mar 2019, 22:44
Braucu ar: e36 318Ti compact
Atrašanās vieta: Saulkrasti
Uga rakstīja:
19 Apr 2019, 08:03
Sveiki, lieta tāda, swapoju motoru, bija 1.8i un ieliku m52b28 no e39, problēma ir tāda ka deg lādēšanas lampiņa panelī, bet kad pieliek testeri pie akumulatora rāda 14.24, tas nozīmē ka viņš lādē, bet man tad sanāk kaut kas nav ar vadiem ja? varbūt kāds zina kur vavrētu būt problēma? :o
Swapoju m52tub28 - ar uzlādes lampu viss čotka. Tev pinouts var atšķirties - man bij jasavieno x20 štekera 25 pin ar x60004 štekera pin 1 vadu. Pielikumā iemetīšu bildi. Tas ir siemens vadībai.
Pielikumi
PINOUTS.png
PINOUTS.png (1.26 MiB) Skatīts 8 reizes
Atbildēt