dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

V1Beta
Ziņojumi: 2075
Pievienojies: 28 Jūl 2012, 13:36
Braucu ar: E36 Coupe
Reputācija: 1
 
nu tad, ja es izdomātu mainīt, tad man no 6 cyl uz 6 cyl un nekādu problēmu.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
36tajam vispār piekare NAV, pa lielam. Maksā kapeikas un sastāv no pāris elementiem :)
Profila bilde
djjys
Ziņojumi: 616
Pievienojies: 21 Okt 2011, 22:39
Braucu ar: Atejvaku
Jaut istiem speciem, motors 2.8 cik tad isti vinju var uzlabot nu zs domaju un griezi, kas tieshi jauzlabo. taka tiku pie grand vojagera man e36 tiks taisits mocishanai!!! :clap:
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
dogMa rakstīja:36tajam vispār piekare NAV, pa lielam. Maksā kapeikas un sastāv no pāris elementiem :)
nujau nujau, :D posmi tik dazhi, bet ja gribi tur visu atjaunot, beigas cipars tapat salecas, ar visu to ka tur itka neka nau ;)
...
Profila bilde
djjys
Ziņojumi: 616
Pievienojies: 21 Okt 2011, 22:39
Braucu ar: Atejvaku
Gribas zinat nu cik tad isti parasts dzeks var to motoru uzlabot un kas tieshi jadara lai max no ta motora dabutu ara bez turbinas, par reduktoriem un karbam +/- sapratu kas un ka, bet nu ir doma panjemt no erdas motoru ja veel ir un tad kirurgiski iejaukties, pasedinat galvu varb kadu klokeni pamainit, spara ratu,nu domaju tagad saprati kas man padoma!!!! :giggle:
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
ieliec kloķeni no voyagera un nosēdini galvu par 2mm :gigigi:
un galvu kā domā sēdināt? ar ēveli vei smilšpapīru?
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Tika izjaukts M42B18 dzinējs, nomainītas klaņu šāles, klaņi, kloķene un salikts atpakaļ kopā... Ielēju 5l 10W40 eļļu un šķīlu klāt - viss smuki rūcēja (tikai bez izpūtēja). Nākamajā dienā pieliku radiatoru, uzlēju antifrīzu un atkal šķīlu klāt - viss rūc un viss notiek, bet pēkšņi parādās kautkāds tikšķis motorā. :doh: Pieliku izpūtēju, lai vairāk saprastu kas tā pa skaņu, un pieliekot izpūtēju, nepārspīlējot, izklausās pēc dīzeļa. :lol: Tad vienā brīdī iedegās eļļas lampiņa, noslāpēju nost, pēc 10 minūtēm atkal pielaidu un lampiņa vairs nedeg. :rolleyes: Jauda itkā ir, bet nu skaņa vienkārši atbaidoša.

Rekur uzgāju vēlvienu, kam tāda pati problēma :hahaha:


Sākumā domāju, ka varbūt eļļa ar antifrīzu tikusi kopā un eļļa pa šķidru, bet pārbaudīju antifrīzu radiatorā un tas ir galīgi svaigs, bez jebkādām eļļas paliekām, un dzinēja temperatūra arī ir OK.

Kādi varianti, kas varētu būt pa vainu? Kompensatori? Nepareizas ''atmetkas''? Ķēde? :rolleyes: Pirms motora izjaukšanas gāja klusi pirms šāles nenobira. :D
Attēls
arčaarča
Ziņojumi: 7
Pievienojies: 12 Dec 2012, 02:42
Braucu ar: 316
ielēju 95 šodien, to pašu ko leju jau no laika gala.. minūtes 30 pabraukājos, un 3 reizes pēc kārtas noslāpa... sajūgs izspiests, viss kā vajag un kā parasti ..
nobraucu 200 m un pazūd jauda autiņam.. vsjo viss, spied uz gāzes nekas nenotiek.
nometu mierā, pielaidu atkal. 20 m mierā atkal.
griežu, nelec. noņēmu nost vadus no aķīša, 5 min pagaidīja, aiziet... brauc normāli atkal....un tad atkal pēc laiciņa pazuda jauda , kamēr pārslēdzos no 2 roba uz 3.. spiežu gāzi, neiet. iemetu 2 aiziet...
tagad stāvēja pie mājas, mēģināju pielaist atkal, ar pirmo nepieleca, ar otro aiziet..
tagad domāju, vai varbūt tikai elektronika nogļukoja? vai vainīgs kāds filtrs, vai sūknis ,vai kas cits.
auto 99 gada, 3 serija
Profila bilde
korsa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1363
Pievienojies: 10 Jūn 2011, 20:59
Braucu ar: Pilnpiedziņu
Atrašanās vieta: Rīga;Koknese, Helsinki
Reputācija: 3
 
Nixon rakstīja:Tika izjaukts M42B18 dzinējs, nomainītas klaņu šāles, klaņi, kloķene un salikts atpakaļ kopā... Ielēju 5l 10W40 eļļu un šķīlu klāt - viss smuki rūcēja (tikai bez izpūtēja). Nākamajā dienā pieliku radiatoru, uzlēju antifrīzu un atkal šķīlu klāt - viss rūc un viss notiek, bet pēkšņi parādās kautkāds tikšķis motorā. :doh: Pieliku izpūtēju, lai vairāk saprastu kas tā pa skaņu, un pieliekot izpūtēju, nepārspīlējot, izklausās pēc dīzeļa. :lol: Tad vienā brīdī iedegās eļļas lampiņa, noslāpēju nost, pēc 10 minūtēm atkal pielaidu un lampiņa vairs nedeg. :rolleyes: Jauda itkā ir, bet nu skaņa vienkārši atbaidoša.

Rekur uzgāju vēlvienu, kam tāda pati problēma :hahaha:

Sākumā domāju, ka varbūt eļļa ar antifrīzu tikusi kopā un eļļa pa šķidru, bet pārbaudīju antifrīzu radiatorā un tas ir galīgi svaigs, bez jebkādām eļļas paliekām, un dzinēja temperatūra arī ir OK.

Kādi varianti, kas varētu būt pa vainu? Kompensatori? Nepareizas ''atmetkas''? Ķēde? :rolleyes: Pirms motora izjaukšanas gāja klusi pirms šāles nenobira. :D
Izklausās jau riktīgs dzenis. Tie nav kompensatori? Ko ar tiem dariji, ja kko vispār dariji? Mainiji vai tiiriji, mazgāji?
Man bij kādreiz līdzīgs variants(Opel Kadet :D ) pēc aprautām šālēm-pilns motors ar metāla daļiņām, kas bij salīdušas arī kompensātoros.
Ja nebuutu atmetkas pareizi, tad sitoties vārstiem pret virzuļiem nebūtu jaudas :D
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 
eļļas sūknis strādā?
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Ar kompensatoriem nekas netika darīts - kad izjaucu motoru, ieliku kastē un tā viņi visu to laiku tur stāvēja, pirms likšanas iekšā nedaudz apslaucīju un viss. :rolleyes:
Nu es par to vārstu sišanos to pašu padomāju un tad tam motoram jau būtu beigas tagad, jo padarbināts viņš tagad ir diezgan jau.

Kā tieši noteikt vai eļļas sūknis strādā? :rolleyes:
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
arčaarča rakstīja:ielēju 95 šodien, to pašu ko leju jau no laika gala.. minūtes 30 pabraukājos, un 3 reizes pēc kārtas noslāpa... sajūgs izspiests, viss kā vajag un kā parasti ..
nobraucu 200 m un pazūd jauda autiņam.. vsjo viss, spied uz gāzes nekas nenotiek.
nometu mierā, pielaidu atkal. 20 m mierā atkal.
griežu, nelec. noņēmu nost vadus no aķīša, 5 min pagaidīja, aiziet... brauc normāli atkal....un tad atkal pēc laiciņa pazuda jauda , kamēr pārslēdzos no 2 roba uz 3.. spiežu gāzi, neiet. iemetu 2 aiziet...
tagad stāvēja pie mājas, mēģināju pielaist atkal, ar pirmo nepieleca, ar otro aiziet..
tagad domāju, vai varbūt tikai elektronika nogļukoja? vai vainīgs kāds filtrs, vai sūknis ,vai kas cits.
auto 99 gada, 3 serija
Kas pa motoru? Ļooti ož pēc kloķvārpstas apgriezienu devēja.
Zajec
Ziņojumi: 54
Pievienojies: 26 Feb 2012, 11:51
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga, centrs
Spečuki, iesakiet kur vest mazgāt izjauktu dzinēju (bloks, galva un citas detaļas) no eļļas un visiem sūdiem kas ir uzdeguši ?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Jebkurā mazgātuvē izmazgās. Tikai neaizmirsti pēc tam ar gaisu kārtīgi visus kanālus izpūst.
Zajec
Ziņojumi: 54
Pievienojies: 26 Feb 2012, 11:51
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga, centrs
Paldies, vienīgi bloks un galva ir diezgan briesmīgā paskatā, itkā tas būtu darbojies uz malku un oglēm :D Ceru ka varēs nomazgāt tas kas tur ir uzdaudzis...
Atradu vēl vienu kantori, kurš tīra ar ultraskaņu, varbūt kāds kaut ko par to ir dzirdējis ? :)
arčaarča
Ziņojumi: 7
Pievienojies: 12 Dec 2012, 02:42
Braucu ar: 316
motors ir 1.9
tagad vakarā atkal izmetu loku, pēc pāris h stāvot mierā, pieleca, bet pēc 10 sec noslāpa.. pēc tam aizgāja normāli.
braucot baaaigais patēriņš.. čujs ka arī benzīna filtrs jānomaina būs..
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Nixon rakstīja: Ar kompensatoriem nekas netika darīts - kad izjaucu motoru, ieliku kastē un tā viņi visu to laiku tur stāvēja, pirms likšanas iekšā nedaudz apslaucīju un viss. :rolleyes:
Nu es par to vārstu sišanos to pašu padomāju un tad tam motoram jau būtu beigas tagad, jo padarbināts viņš tagad ir diezgan jau.

Kā tieši noteikt vai eļļas sūknis strādā? :rolleyes:
:doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:
apsveicu, vari jaukt atkal vaļā un vārstus atjaunot, jo to sēžas būs izdegušas :super:
kompensatori, pirms likšansa atpakaļ ir jāizspaida mīksti, tā lai starp sadalenes 0 punktu un rokeri/kompensatoru(kāda nu kuram motoram uzbūve) var iebāzt kaut ko hotj pusmilimetru biezu, bet tomēr.
ja kompensatorus neizspaida, tad (it īpaši ja kompensatorus sajauc vietām) ļoti iespējams kāds/vai visi vārsti būs nedaudz atvērti, kad tiem būtu jābūt aizvērtiem, tā kādu brīdi padarbojoties motoram ligzdas izdegs un būs :emo:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Sajaukti vietām netika, bet ko nu tur vairs spriest - dirsā darbs un materiāls. :doh:
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
to 4 cilindrīgo draņķu gadījumā laikam lētāk būs citu galvu paņemt, nekā esošajai sēžas restaurēt :hahaha:
nē nu tu jau vari mēģināt kaut ko izpulēt, bet es teiktu ka tu būsi vairāk nopisies nekā jēgas :lol:
a kā tu tā, centies tēlot motoristu, bet to, ka kompensatori jāizspaida nezināji?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Cik reizēs no gadījumiem ir bijis tā, ka izdeg sēžas? Nostāvot kādu laiku, kompensatori tāpat zaudē to spiedienu, kā arī, kamēr uzpumpē degvielu, t.i., piedarbina, tad jau kaut cik motors ir izkustējies un sastājies vietā. Nedomāju, ka tik traģiski būtu viņam :)