dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Ainikis
Ziņojumi: 98
Pievienojies: 28 Jūl 2014, 15:44
Braucu ar: E36
Atrašanās vieta: Liepāja
kri rakstīja:M50B25

Brīžiem, pirmo reizi no rīta pielaižot dzinējs noraustās, it kā kāds pods nestrādātu un noslāpst. Laižot ar otro reizi iet kā pulkstenis. Auksts iet ļoti labi, silts jūtami sliktāk. Silts brīžiem braucot uz maziem apgriezieniem sāk raustīties (tāpat kā, kad strauji atcērt sajūgu), pēc 2000RPK raustīšanās beidzas.

Kļūdu nav.

Uz ko skatīties? Patēriņš it kā normāls. Sveces nomainīju, labāk nepalika.
Kompis mēdz nerādīt detaļas kas uz beigām iet.
Ja saki ka zupu nerij, tad skan pec klokenes apgriez. Dachika vai sadalenes dachiks.
Visticamak klokenes.
Ja tev ir siemens vadiba tad tikai un vienigi jaunu dachiku, ja bosh tad var likt ari letos dacgikus.
Instagram : AINARSLIPARTS
students ar BMW
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 27 Apr 2015, 15:31
Sveiki, man ir problēma. m42b18 dzinējs. Pastāstiet , kas varētu būt par vainu, ka aukts nešķiļās, ilgi jāgriež. Tomēr siltam viss ok. Bet, kad auksts piešķiļās īsti uz visiem strobiem negrib strādāt. Samainīju sprauslas, sveces, degvielas sūkni un maģistrālei galā vārstu. Bet īsti lāgā negrib šķilties. Nezinu , kas vēl varētu būt par vainu..Sajūta ir , ka degvilas nepietiek. Lūdzu palīdziet.
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
pamegini samainiit klokenes un sadalenes deveju, biezi ir taa ka vinji cakarejas!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 
students ar BMW rakstīja:Sveiki, man ir problēma. m42b18 dzinējs. Pastāstiet , kas varētu būt par vainu, ka aukts nešķiļās, ilgi jāgriež. Tomēr siltam viss ok. Bet, kad auksts piešķiļās īsti uz visiem strobiem negrib strādāt. Samainīju sprauslas, sveces, degvielas sūkni un maģistrālei galā vārstu. Bet īsti lāgā negrib šķilties. Nezinu , kas vēl varētu būt par vainu..Sajūta ir , ka degvilas nepietiek. Lūdzu palīdziet.
varbut vajaga sakt ar to ka mashinu piesledz pie kompja un parbauda visu a nevis mainit visu pec kartas :gigigi:
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Dj_Zii rakstīja:
students ar BMW rakstīja:Sveiki, man ir problēma. m42b18 dzinējs. Pastāstiet , kas varētu būt par vainu, ka aukts nešķiļās, ilgi jāgriež. Tomēr siltam viss ok. Bet, kad auksts piešķiļās īsti uz visiem strobiem negrib strādāt. Samainīju sprauslas, sveces, degvielas sūkni un maģistrālei galā vārstu. Bet īsti lāgā negrib šķilties. Nezinu , kas vēl varētu būt par vainu..Sajūta ir , ka degvilas nepietiek. Lūdzu palīdziet.
varbut vajaga sakt ar to ka mashinu piesledz pie kompja un parbauda visu a nevis mainit visu pec kartas :gigigi:
ir ta masina vairakas reizes slegta kludu nav un tas kas bijis bojaats nomainiits!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
students ar BMW
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 27 Apr 2015, 15:31
Es jau vispirms piesledzu pie kompja un kļūdas neizmeta.
Profila bilde
siicic
Ziņojumi: 163
Pievienojies: 13 Mar 2015, 09:09
Braucu ar: E46 Touring
Atrašanās vieta: Sigulda
siicic rakstīja:Dzinējā(m52b20) parādījusies nepatīkama "takšķēšana", auksts kluss, bet kad ir darba temperatūrā ritmiski ir tas troksnis, kad palielina apgriezienus apklust.
Eļļas līmenis ir, bet domāju ka varbūt jāpamēģina ieliet sintētika? :rolleyes:
Viņš ir kļuvis skaļāks un man dikti nepatīk...
Varbūt ir kāds Siguldietis, kurš dzirdot, varētu pateikt, kas par vainu?
I don`t like bass, I love it!
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
students ar BMW rakstīja:Es jau vispirms piesledzu pie kompja un kļūdas neizmeta.
problēma jau ir tā, ka datordiagnostika nav tikai kļūdu nolasīšana
Profila bilde
Artūrs.K.
Ziņojumi: 44
Pievienojies: 04 Mar 2015, 21:37
Braucu ar: E36 M52 B28
Atrašanās vieta: Rīga
Sveicināti.

Situācija sekojoša, m52 b28 kad piedarbina eļļas lampina pēc kādas sekundes tikai nodziest, agrāk ta nebija respektivi uzreiz nodzisa kā tikko piešķil. Jautājums pa ko tas varetu liecināt( eļļas limens kārtībā), filtru neskatījos.
Profila bilde
Emik
Ziņojumi: 216
Pievienojies: 04 Dec 2011, 09:13
Braucu ar: 318 e36,e46
Nomaini ellu un ellas filtru

Sent from my BLASTER using Tapatalk
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre
Artūrs.K. rakstīja:Sveicināti.

Situācija sekojoša, m52 b28 kad piedarbina eļļas lampina pēc kādas sekundes tikai nodziest, agrāk ta nebija respektivi uzreiz nodzisa kā tikko piešķil. Jautājums pa ko tas varetu liecināt( eļļas limens kārtībā), filtru neskatījos.
Taa ir arii tad, kad motoru piedarbina pec tam, kad tikko noslapets?
Taas sekundes laikaa negrab Kompensatori?
Profila bilde
Artūrs.K.
Ziņojumi: 44
Pievienojies: 04 Mar 2015, 21:37
Braucu ar: E36 M52 B28
Atrašanās vieta: Rīga
Kapteinis rakstīja:
Artūrs.K. rakstīja:Sveicināti.

Situācija sekojoša, m52 b28 kad piedarbina eļļas lampina pēc kādas sekundes tikai nodziest, agrāk ta nebija respektivi uzreiz nodzisa kā tikko piešķil. Jautājums pa ko tas varetu liecināt( eļļas limens kārtībā), filtru neskatījos.
Taa ir arii tad, kad motoru piedarbina pec tam, kad tikko noslapets?
Taas sekundes laikaa negrab Kompensatori?

Nav starpibas silts vai auksts. Neēsmu ieklausijies skaņās. Smainīšu tulīt filtru, tad redzēs ko rādīs.
Profila bilde
Artūrs.K.
Ziņojumi: 44
Pievienojies: 04 Mar 2015, 21:37
Braucu ar: E36 M52 B28
Atrašanās vieta: Rīga
Artūrs.K. rakstīja:
Kapteinis rakstīja:
Artūrs.K. rakstīja:Sveicināti.

Situācija sekojoša, m52 b28 kad piedarbina eļļas lampina pēc kādas sekundes tikai nodziest, agrāk ta nebija respektivi uzreiz nodzisa kā tikko piešķil. Jautājums pa ko tas varetu liecināt( eļļas limens kārtībā), filtru neskatījos.
Taa ir arii tad, kad motoru piedarbina pec tam, kad tikko noslapets?
Taas sekundes laikaa negrab Kompensatori?

Nav starpibas silts vai auksts. Neēsmu ieklausijies skaņās. Smainīšu tulīt filtru, tad redzēs ko rādīs.
Samainiju filtru itkā uzreiz nodziest, jaskatās kā būs ar aukstu, filtrs bija drausmigs.
Profila bilde
NiC3
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 31 Mai 2015, 19:54
Braucu ar: 318tds 97.g. touring
Sveiki dargie e36.lv biedri...!!! :bmw:

ir tada lieta ka man gar viennu sprauslu spiez degvielu garam.....
man ir BMW 318 tds 1997 gads 1.7 dizelis
viss jau ta butu zinams ka pie vina tikt klat...tik problema ir tada ka spiez garam pie pasa motora un ta ir ta sprausla pie kuras pieet elektonika...

un pats galvenais jautajums ir sads...
---- ka var to vadinu iznemt un ka vispar var dabut nost to sprauslu ?? jo degvielas trubinas ka pieet klat tik nonemtas bet nekadigi netiku skaidriba ar to ka lai pasu sprauslu nonem....tur pie pasa motora iet liels apmeram 22" izmera uzgriezinis jeb uzrgriezna atslegu!!


ir nepieciesama liela palidziba saja jautajuma jo degvielas paterins protams ar to palielinas un motora telpas vidusdala ir notaskita ar degvielu!!!
Attēls
PROBLEMA IR AR 16to un 21o numuru attela ka ari tas kas starp viniem ir ta sprausla kuru man vajag nonemt un aplukot vainu vina ir tikai japievelk jab ari blive beikta ka spiez garam gaisa burbilisus???!!!!
to 16to kas ir tas vadins velos zinat ka nonemt un ka ari pasu sprauslu
Pēdējais labojis NiC3 - 05 Jūl 2015, 21:34, kopā labots 3 reizes.
Profila bilde
taurings
Ziņojumi: 172
Pievienojies: 24 Mai 2014, 19:23
Braucu ar: Zilu kūtiņu
Atrašanās vieta: Saldus
nu Tur ir bik ķēpa ar to sprauslu. lai viņu atskrūvētu taisīju speciālu muciņu. paņēmu 22 MM muciņu pārgriezu uz pusi un iemetināju kādi 10cm trubu pa vidu. vēl vajadzēja izgriezt muciņai sānā caurumu, pa kuru to vadu ar visu štekeri izvilkt ārā.

PS. Smidzinātāju pašu ārā neesmu ārdijis. Paņēmu no Omegas 2,5 dīzeļa ieliku. vienīgā atšķirība bija tā ka štekeris nedaudz savādāks, bet vienu maliņu notrinot viss samaucās vnk fantastiski. :drink:
Profila bilde
NiC3
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 31 Mai 2015, 19:54
Braucu ar: 318tds 97.g. touring
taurings rakstīja:nu Tur ir bik ķēpa ar to sprauslu. lai viņu atskrūvētu taisīju speciālu muciņu. paņēmu 22 MM muciņu pārgriezu uz pusi un iemetināju kādi 10cm trubu pa vidu. vēl vajadzēja izgriezt muciņai sānā caurumu, pa kuru to vadu ar visu štekeri izvilkt ārā.

PS. Smidzinātāju pašu ārā neesmu ārdijis. Paņēmu no Omegas 2,5 dīzeļa ieliku. vienīgā atšķirība bija tā ka štekeris nedaudz savādāks, bet vienu maliņu notrinot viss samaucās vnk fantastiski. :drink:
njaa...es ar kko tadu iedomajos tik man nav mucina tada un nav metinamais...

Tev aribbija pirms nomainiji to sprauslu ta ka iespiezot gazi lidz galam tad apgriezieni lidz kadiem 2.5k aizoet normali bet pectam ir brivgajiens un atlaizot pedali gazes apgriezieni aozoet atpakal uz 2.5k taka noraustas bezmazvai....
Profila bilde
gin4a
Ziņojumi: 69
Pievienojies: 07 Okt 2011, 20:33
Braucu ar: 318i
Atrašanās vieta: Limbaži, Smiltenes nov.
Sveiki.
Problēma tāda - nebij nekādu problēmu, simtiem km nobraukti, piestāts ik pa brīdim, darbināts bieži.. atbraucu mājās, pa nakti nostāv un no rīta nelec... starteris griež, bet motors nelec...
Svecēm dzirkstele ir!
Degvielas sūknis bij doma, ka čupā... Pagriežu aizdedzi un sūknis tākā neslēdzas iekšā, bet tas tika kaut kad mainīts.
Pieliek testeri pie sūkņa vadiem un sanāk, ka nepienāk nemaz strāva. Releju izņem un tur strāva ir.. releju izjauc un pārbaudot viss itkā kārtībā izskatās un ar testeri padarbojoties arī liekas, ka viss čotka...
KKur starpā tā pēkšņi var nelaist strāvu cauri? Kā īsti to visu pārbaudīt, ja iespējams kaut ko nepareizi darijis... ?
Jautāju vai kādam nav tā gadijies un ja atrisināts, tad kas pa hui*u tur ir?
p.s 1.8i nemotors! :lol:
Profila bilde
activity
Ziņojumi: 364
Pievienojies: 18 Apr 2011, 00:33
Braucu ar: BMW 325T
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 4
 
gin4a rakstīja:Sveiki.
Problēma tāda - nebij nekādu problēmu, simtiem km nobraukti, piestāts ik pa brīdim, darbināts bieži.. atbraucu mājās, pa nakti nostāv un no rīta nelec... starteris griež, bet motors nelec...
Svecēm dzirkstele ir!
Degvielas sūknis bij doma, ka čupā... Pagriežu aizdedzi un sūknis tākā neslēdzas iekšā, bet tas tika kaut kad mainīts.
Pieliek testeri pie sūkņa vadiem un sanāk, ka nepienāk nemaz strāva. Releju izņem un tur strāva ir.. releju izjauc un pārbaudot viss itkā kārtībā izskatās un ar testeri padarbojoties arī liekas, ka viss čotka...
KKur starpā tā pēkšņi var nelaist strāvu cauri? Kā īsti to visu pārbaudīt, ja iespējams kaut ko nepareizi darijis... ?
Jautāju vai kādam nav tā gadijies un ja atrisināts, tad kas pa hui*u tur ir?
p.s 1.8i nemotors! :lol:
Paskaties sūkņa drošinātāju, tas ir vēl pirms releja...
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
jau vairakas reizes esmu to teicis, ka relejs var ari but metams. tad iet, tad neiet. vienk nomaini to
...
High octane
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 30 Mar 2015, 15:42
Sveiki lieta tada ka comam bija 325 lkm 94 gada ar m50 motoru tika ieswapots 2.8 bet visu laiku ka pielaiz paneli deg check lampina kas veretu tur but nebutu kautkas savienots isti vai aizdedze? vai vienkarsi jauzmet pie kompja?