dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Maa
Ziņojumi: 398
Pievienojies: 28 Aug 2014, 16:02
Braucu ar: Zilo Brinumu
sveiki.
Ko notiek?
bembis ,virs 3500rmp sāk raustīties /tā itkā butu sveces beigtas/ nu tikai ,ja dod pilnu CUKURU. pakāpeniski ceļot nē.
,bet sveces parbaudiju ,labas, GMM tas nav ,jo rmp brīvgaitā nelaksta.
un braucot ar nemainīgu ātrumu arī viss OK :super:
varbūt svečvadi ? ja JĀ ,kā var svečvadus pārbaudīt ?
M42
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
Profila bilde
Lavriks
Ziņojumi: 648
Pievienojies: 22 Okt 2014, 16:36
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: Rīga
Maa rakstīja:sveiki.
Ko notiek?
bembis ,virs 3500rmp sāk raustīties /tā itkā butu sveces beigtas/ nu tikai ,ja dod pilnu CUKURU. pakāpeniski ceļot nē.
,bet sveces parbaudiju ,labas, GMM tas nav ,jo rmp brīvgaitā nelaksta.
un braucot ar nemainīgu ātrumu arī viss OK :super:
varbūt svečvadi ? ja JĀ ,kā var svečvadus pārbaudīt ?
M42
tas ir M42 :lol: man čomam arī raustās,bet tukšgaitā, kad brauc viss ok! :yes:
:lol:
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 
svečvadus parasti pārbauda vizuāli.. un var redzēt kur pārogļojušies dēļ caurumiem izolācijā..

pārējā laikā - skaties kur sūc gaisu klāt
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Profila bilde
Maa
Ziņojumi: 398
Pievienojies: 28 Aug 2014, 16:02
Braucu ar: Zilo Brinumu
pec vārstu vāka blīves maiņas sāka raustites vairāk ,bet pirms tapat raustījās ./maiīju jo viena o sveces blīvēm laida ēļļu cauri.
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
Profila bilde
markskise
Ziņojumi: 406
Pievienojies: 14 Aug 2013, 16:02
Braucu ar: E36 m54b25 325Ti
identiska šaize! Kur ir normala diagnostika?
kaspars26 rakstīja:
halle14 rakstīja:Sveiki!
Mana problēma ir tāda , ka tikko pielaistai mašīnai viss ok , bet pabrauc kādu gabalu līdz nākošajam krustojumam , vai luksaforam , sākās problēmas , jo izņemot no ātruma un atstājot tukšgaitā sāk lēkāt apgrizieni , un tā amplitūda ir tāda , ka tikai līdz 1000 apgrieziniem un ne augstāk , piedevām ir arī slāpšana nost , pēdējās pāris dienas , bez slāpšanas nost neiztikt . Tātad , nav ne mazākās nojausmas , kas varētu būt pie vainas , varbūt ir kādi ieteikumi , kas pie vainas vai kā to novērst ?
Pat nobraucot vairākus km , pie liela ātruma nekas nemainās , jo agrāk bija , kas līdzīgs , bet ne tik bieži , un kad tika nobraukts lielāks gabals viss pēc tam itkā bija ok , vismaz tajā pašā dienā.
Varbūt kādam ir bijis , kas līdzīgs ???
Paldies jau iepriekš :) :bmw:
sveiks sac ar gaisas masas meritaju tad klokvarpstas deveji - rekomendeju braukt uz diagnostiku - ta sanaks daudz letak :)
Profila bilde
Jurka
Ziņojumi: 191
Pievienojies: 17 Jūn 2015, 02:09
Braucu ar: 328T
Atrašanās vieta: Dobele
Reputācija: 3
 
M52b28 pec jaudigaku sadalenu uzstadisanas, paradijies troksnis vanosa, un var redzet ka pie 3,5 k apgriezieniem korpus lokas. Kas pa joku?
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Profila bilde
Maa
Ziņojumi: 398
Pievienojies: 28 Aug 2014, 16:02
Braucu ar: Zilo Brinumu
Laurikbmw rakstīja:
Maa rakstīja:sveiki.
Ko notiek?
bembis ,virs 3500rmp sāk raustīties /tā itkā butu sveces beigtas/ nu tikai ,ja dod pilnu CUKURU. pakāpeniski ceļot nē.
,bet sveces parbaudiju ,labas, GMM tas nav ,jo rmp brīvgaitā nelaksta.
un braucot ar nemainīgu ātrumu arī viss OK :super:
varbūt svečvadi ? ja JĀ ,kā var svečvadus pārbaudīt ?
M42
tas ir M42 :lol: man čomam arī raustās,bet tukšgaitā, kad brauc viss ok! :yes:

Problem SOLVED - jauni svečvadi un aidā
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
Profila bilde
moofaka
Ziņojumi: 127
Pievienojies: 06 Nov 2013, 15:05
Braucu ar: e36, e60
Atrašanās vieta: Rīga
kāds lūdzu var paskaidrot kas šis pa agregātu kur ir nolūzis vadiņš.
ķip pieliekot klāt dzinējs rūc zem 1k bet kad atvieno tad 1.2k apgriezieni.
dzinējs neiet man uz maziem apgrizieniem, burbuļo, kad iedod čībā tad iet, un nav izmaiņu pievienojot to sūdu klāt.
gmm tas nav, jo novienojot uzreiz nevienmērīgi sāk strādāt dzinējs.
cik lasu te vienam līdzīga problēma, pārbaudīšu svečvadus, bet man tāpat interesē kas tas pa agregātu kuram nav vadiņš klāt.
paldiess

1.8Is
image.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
emcix
Ziņojumi: 92
Pievienojies: 19 Apr 2015, 22:38
Braucu ar: Netīru putekļusūcēju
Atrašanās vieta: Kuldīga
moofaka rakstīja:kāds lūdzu var paskaidrot kas šis pa agregātu kur ir nolūzis vadiņš.
ķip pieliekot klāt dzinējs rūc zem 1k bet kad atvieno tad 1.2k apgriezieni.
dzinējs neiet man uz maziem apgrizieniem, burbuļo, kad iedod čībā tad iet, un nav izmaiņu pievienojot to sūdu klāt.
gmm tas nav, jo novienojot uzreiz nevienmērīgi sāk strādāt dzinējs.
cik lasu te vienam līdzīga problēma, pārbaudīšu svečvadus, bet man tāpat interesē kas tas pa agregātu kuram nav vadiņš klāt.
paldiess

1.8Is
image.jpg
Tukšgaitas regulators.
Profila bilde
moofaka
Ziņojumi: 127
Pievienojies: 06 Nov 2013, 15:05
Braucu ar: e36, e60
Atrašanās vieta: Rīga
emcix rakstīja:
moofaka rakstīja:kāds lūdzu var paskaidrot kas šis pa agregātu kur ir nolūzis vadiņš.
ķip pieliekot klāt dzinējs rūc zem 1k bet kad atvieno tad 1.2k apgriezieni.
dzinējs neiet man uz maziem apgrizieniem, burbuļo, kad iedod čībā tad iet, un nav izmaiņu pievienojot to sūdu klāt.
gmm tas nav, jo novienojot uzreiz nevienmērīgi sāk strādāt dzinējs.
cik lasu te vienam līdzīga problēma, pārbaudīšu svečvadus, bet man tāpat interesē kas tas pa agregātu kuram nav vadiņš klāt.
paldiess

1.8Is
image.jpg
Tukšgaitas regulators.

paldies.
viņš var ietekmēt to ka man sāk auto iet pēc 2k apgriezieniem?
Profila bilde
moofaka
Ziņojumi: 127
Pievienojies: 06 Nov 2013, 15:05
Braucu ar: e36, e60
Atrašanās vieta: Rīga
moofaka rakstīja:
emcix rakstīja:
moofaka rakstīja:kāds lūdzu var paskaidrot kas šis pa agregātu kur ir nolūzis vadiņš.
ķip pieliekot klāt dzinējs rūc zem 1k bet kad atvieno tad 1.2k apgriezieni.
dzinējs neiet man uz maziem apgrizieniem, burbuļo, kad iedod čībā tad iet, un nav izmaiņu pievienojot to sūdu klāt.
gmm tas nav, jo novienojot uzreiz nevienmērīgi sāk strādāt dzinējs.
cik lasu te vienam līdzīga problēma, pārbaudīšu svečvadus, bet man tāpat interesē kas tas pa agregātu kuram nav vadiņš klāt.
paldiess

1.8Is
image.jpg
Tukšgaitas regulators.

paldies.
Laikam atradu vainu, izskrūvēju sveces, visas vienā eļļā. :(
High octane
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 30 Mar 2015, 15:42
Sveiki kads atri nevar pateikti m52 indukcijas spoles atskiras 2.0 2.5 2.8 vai visiem vienadas?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Visiem vienādas. Tik M50 spoles neder uz M52 (uz pārejas M52 der), jo skrūvju caurumu attālumi atšķiras.
Profila bilde
Agris36
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 30 Jūl 2015, 02:37
Atrašanās vieta: Rīga
Pirms pāris dienām izmaucu ar savu 318i pa lietu un pēc izbraukšanas cauri dziļai peļķei parādījās tāda problēma - kad uzsāku braukt ar pirmo ātrumu, mašīna traki raustās, iemetot otrajā robā raustās mazāk, taču ne sūda neiet, pedāli var spiest līdz galam, taču apgriezieni ceļas ļoti lēni, pēc 2k aiziet normāli, ar trešo līdzīgi. Tad izdarbināju un pielaidu no jauna, viss bija ideāli, bet pēc piecām min atkal atsākās tas murgs un tā visu laiku. šodien jau palika labāk, raustās tikai ar pirmo, bet iemetot otrajā jau ir Ok. Normāli var uzsākt tikai tad, ja iemetot pirmajā dod līdz 3k un neatlaižot līdz galam sajūgu iemet otrajā. Man liekas ka pie vadiem ticis ūdens un kkas uz īso, bet varbūt tikai sakritība. Čoms saka, ka jāmaina motora spilvens. Kas tā varētu būt par kaiti?
Profila bilde
erviins
Ziņojumi: 274
Pievienojies: 04 Jan 2015, 01:05
Braucu ar: 2 e36 kupejaam
Reputācija: 1
 
Pābaudi štekeri zondei vai tur nav zaļais iemeties un vai netiek slapjums iekšā.
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2170
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Agris36 rakstīja:Pirms pāris dienām izmaucu ar savu 318i pa lietu un pēc izbraukšanas cauri dziļai peļķei parādījās tāda problēma - kad uzsāku braukt ar pirmo ātrumu, mašīna traki raustās, iemetot otrajā robā raustās mazāk, taču ne sūda neiet, pedāli var spiest līdz galam, taču apgriezieni ceļas ļoti lēni, pēc 2k aiziet normāli, ar trešo līdzīgi. Tad izdarbināju un pielaidu no jauna, viss bija ideāli, bet pēc piecām min atkal atsākās tas murgs un tā visu laiku. šodien jau palika labāk, raustās tikai ar pirmo, bet iemetot otrajā jau ir Ok. Normāli var uzsākt tikai tad, ja iemetot pirmajā dod līdz 3k un neatlaižot līdz galam sajūgu iemet otrajā. Man liekas ka pie vadiem ticis ūdens un kkas uz īso, bet varbūt tikai sakritība. Čoms saka, ka jāmaina motora spilvens. Kas tā varētu būt par kaiti?
Man ir identiski tieši tāda pati problēma, tikai ar 2.5 motoru, neesmu vel ticis skaidrībā, kas par mēsliem
Viens no maniem variantiem - Kaut kur dzirksteli sit uz masu, varētu būt kāda pīpīte indukcenei beigta, varbū kāds vads kaut kur bojāts un bliež pa teiksim vārstu vāku, bet to vel neesmu atradis.
Profila bilde
Agris36
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 30 Jūl 2015, 02:37
Atrašanās vieta: Rīga
edzis rakstīja:
Agris36 rakstīja:Pirms pāris dienām izmaucu ar savu 318i pa lietu un pēc izbraukšanas cauri dziļai peļķei parādījās tāda problēma - kad uzsāku braukt ar pirmo ātrumu, mašīna traki raustās, iemetot otrajā robā raustās mazāk, taču ne sūda neiet, pedāli var spiest līdz galam, taču apgriezieni ceļas ļoti lēni, pēc 2k aiziet normāli, ar trešo līdzīgi. Tad izdarbināju un pielaidu no jauna, viss bija ideāli, bet pēc piecām min atkal atsākās tas murgs un tā visu laiku. šodien jau palika labāk, raustās tikai ar pirmo, bet iemetot otrajā jau ir Ok. Normāli var uzsākt tikai tad, ja iemetot pirmajā dod līdz 3k un neatlaižot līdz galam sajūgu iemet otrajā. Man liekas ka pie vadiem ticis ūdens un kkas uz īso, bet varbūt tikai sakritība. Čoms saka, ka jāmaina motora spilvens. Kas tā varētu būt par kaiti?
Man ir identiski tieši tāda pati problēma, tikai ar 2.5 motoru, neesmu vel ticis skaidrībā, kas par mēsliem
Viens no maniem variantiem - Kaut kur dzirksteli sit uz masu, varētu būt kāda pīpīte indukcenei beigta, varbū kāds vads kaut kur bojāts un bliež pa teiksim vārstu vāku, bet to vel neesmu atradis.
Atradu problēmu - caura gaisa kolektora gumija.
Attēls
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2170
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Nu tev laikam tāda vienkāršāka problēma, man ar gofru gan viss ir kārtībā :D
Profila bilde
Agris36
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 30 Jūl 2015, 02:37
Atrašanās vieta: Rīga
edzis rakstīja:Nu tev laikam tāda vienkāršāka problēma, man ar gofru gan viss ir kārtībā :D
Gofru salīmēju, nekur nelaiž garām, pabraucu 30min, viss bija ok, tagad atkal atsākās tā problēma nekāpj apgriezieni.
Pamēģināju arī atvienot tukšgaitas štekeri, nekas nemainas.
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 
Agris36 rakstīja:
Atradu problēmu - caura gaisa kolektora gumija.
Attēls
Bija tieši šī pati vaina arī manam 1.8 ;)
Vienkārši kārtīgāk aptin to trubu :D :hahaha:
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super: