dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
Garajs rakstīja:Bet karsējot jau jebkurā gadījumā paliek cietas trubas, netā?

Sent from my E560 using Tapatalk
Pēc dotā info grūti minēt, bet iespējams temp. devējs atteicies :rolleyes:
Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas
gribētos pamatīgi nolamāties, bet ne šeit. :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:
nesen iepirktais dzinējs un tiko pievienotā pravotka.
salēju visus šķidrumus un sāku atgaisot dzesi.
kad viss bija izdarīts no priekiem domāju jāuzfilmē atmiņai savs gara darbs - un žopa :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:
tiklīdz nedaudz uzdevu uz gāzes troses sāka klabēt dzinējs.
kad nopirku un aizvedu uz garāžu pamanīju ka 5 cilindra ieplūdes vieta izskatās ar ūdens tvaika nosēdumiem, bet par cik pārdevējs teica ka viss būs labi turpināju darbus.
tagad kad mēriju kompresiju visos cilindros bija ap 11bar izņemot 5tais cilindrs kurā bija 8,5bari.
ja man būtu jāmin es teiktu - vainīga blīve.
bet pirms tam gribu dzirdēt jūsu viedokli.
un lūk video.
vienā no viņiem ir tieši uzfilmēts kā sākās klaboņa.
otrais pēc kompresijas mērīšanas.
https://youtu.be/rohdAo377mg
https://youtu.be/alFnAdNFjAE
gudri dirst nav malku cirst
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 
Uzgriežņi sabērti iekšā. :lol:
Skumji.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas
Jānis.P rakstīja:Uzgriežņi sabērti iekšā. :lol:
Skumji.
ne šajā gadijumā....
visus cilindrus izpūtu ar kompresoru, pirms liku ieplūdi izgriezu ar roku lai viss ir kārtībā.
liekot visu kopā pavadīju ļoooti daudz laika jo visu darīju no sirds. Un tas nav pirmais swaps lai nezinātu ko daru!
gudri dirst nav malku cirst
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05
Izklausijas jau pec dzenisa, vai ari nevar saprast? :D norauj karteri un paskaties sales

Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas
nuugjis rakstīja:Izklausijas jau pec dzenisa, vai ari nevar saprast? :D norauj karteri un paskaties sales

Sent from my LG-P710 using Tapatalk
šķiet ka viena šāle nedaudz klabēja jau no sākuma.
gudri dirst nav malku cirst
pikstulis
Ziņojumi: 66
Pievienojies: 25 Apr 2013, 15:19
Braucu ar: 325i
Būs jāapbēdina, bet tā skan nolocits vārsts!
Gadās ka iekrīt kautkas kad liek ieplūdi...
Bet dīvaini ka piektajā ir vispār kompresija kaut kāda ...
Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas
pikstulis rakstīja:Būs jāapbēdina, bet tā skan nolocits vārsts!
Gadās ka iekrīt kautkas kad liek ieplūdi...
tas nav iespējams!!!!!
dzinējs darbojās 20min un viss bija labi.
gudri dirst nav malku cirst
pikstulis
Ziņojumi: 66
Pievienojies: 25 Apr 2013, 15:19
Braucu ar: 325i
rupu rakstīja:
pikstulis rakstīja:Būs jāapbēdina, bet tā skan nolocits vārsts!
Gadās ka iekrīt kautkas kad liek ieplūdi...
tas nav iespējams!!!!!
dzinējs darbojās 20min un viss bija labi.
Tad būs tev vien jārauj karteris nost un jāskatās kas tur notiek...
Vēl starterim un spararatam var uzmest aci kas notiek ar zobiem...
Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas
pikstulis rakstīja:
rupu rakstīja:
pikstulis rakstīja:Būs jāapbēdina, bet tā skan nolocits vārsts!
Gadās ka iekrīt kautkas kad liek ieplūdi...
tas nav iespējams!!!!!
dzinējs darbojās 20min un viss bija labi.
Tad būs tev vien jārauj karteris nost un jāskatās kas tur notiek...
Vēl starterim un spararatam var uzmest aci kas notiek ar zobiem...
Tu laikam joko par spararatu un starteri :super:
gudri dirst nav malku cirst
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
vairak gan izklausas ka tiesam kaut kas cilindra metajas, :hahaha:
tas ka ar gaisu tur kaut ko nedaduz papus nenozime ka dabusi uzgriezni no cilindra ara ja tads tur ir iemests un griezot ar roku tik pat labi vins var nekur nekerties
Profila bilde
Norča
Ziņojumi: 169
Pievienojies: 14 Jūl 2013, 05:57
Nolocīts vārsts !
Metināšanas darbi, kvalitatīvi! Salacgrīvā, 26694556

http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
pikstulis
Ziņojumi: 66
Pievienojies: 25 Apr 2013, 15:19
Braucu ar: 325i
Tu laikam joko par spararatu un starteri :super:[/quote]
Kāda sakarā jokoju? Kā es varu zināt ko tu tam motoram esi darījis... Ja jau tu tik pārliecinoši saki ka nau vārsts nolocits (kad to ļoti labi var dzirdēt) tad ir tikai variants ka karteri kautkas iemests... Vai ir uzlikts spararats ar starteri kuriem zobi neatbilst... Un tad līdzīgus trokšņus taisa... :bye:
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Lieta sekojosha ienaca bmw m40 1.8 ar slimibeni 805 2 CH sastāvs atgāzēs pārsniedz pieļaujamo robežvērtību. Ta ari neiebraucu lamda svaiga sprauslas labas. Pie kompja sledzu viss ok. Kur vainu mekleet?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Inferno rakstīja:
Inferno rakstīja:M43B18.

Radušās problēmas ar pāreju uz tukšgaitu. Pusē gadījumu noslāpst braucot un izspiežot sajūgu, ja atļauj apgriezieniem nokristies līdz ~800. Pēc tam uzreiz šķiļot klāt mēdz normāli pielekt, mēdz atkal noslāpt, ja netur augstākus apgriezienus. Tāpat esmu ievērojis, ka lai uzsāktu vai normāli brauktu jāgriež līdz 1.7-2k, jo pie zemākiem sāk rīstīties un raustīties it kā jau sāktu slēgties iekšā tukšgaita or smth. Pēc 2k un uz augšu (ne)iet labi.

Pagaidām nekādu likumsakarību tam visam neesmu atradis, tas viss notiek pilnīgā randomā. Var nobraukt 20km un nekā, var uz katra krusta atkal šķilt klāt :doh: Rīt protams braukšu pētīt to visu pasākumu sīkāk, pagaidām ir aizdomas uz gāzes trosīti, tukšgaitas devēju, gmm, sadalenes devēju, droseles stāvokļa devēju utt, bet vajag kādas konkrētākas idejas. Zbal jau ar to šujmašīnu jāties. Ja nebūs ātrs un lēts risinājums, lidināšu to dzelzi miskastē un kraušu iekšā M50B25, savādāk zb jau! :gigigi:
UP!

Pēc šodienas izsecināju, ka šī problēma sāk izpausties apmēram tad, kad temperatūras bultiņa sāk iet ārā no zilās zonas, t.i. siltam motoram.
Skaties, kas ar zondi.
māriņš rakstīja:
burkans29 rakstīja:Dūmi balti!
Kā jau teicu, nemāku par eļlu un antifrīzu teikt, jo esmu vien nobraucis ar auto 300km. Bet uzmetīšu aci tam.
degvielas patēriņš ap 14l/100km.
Balti dūmi ir tad ja dzese iet cilindros.
Kad pielaists paturi ar roku patruboku un uzgāzē, ja patruboki paliek cieti tad viss skaidrs.
Bet nu siltam motoram!
Tiec galā ar patēriņu, tad arī tik ļoti nedūmos. Arī skaties, kas ar zondi, gaisa piesūkšanu.
Razbainieks
Ziņojumi: 222
Pievienojies: 05 Jūn 2011, 12:25
Braucu ar: cbr600rr
Reputācija: 1
 
Apgriezienu lasītājs - kur tāds atrodas? Nestrāda ne tahometrs ne degvielas pateriņa mērītājjs, šad un tad praustas kkas.
(Spidoo jau mēģināju mainīt ) tuvakajā laikā jaukšu ārā dzinēju, pie reizes taisot strokeri gribu sataisit to suuda problemu ar tahometru.
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 
NVM pārpratu..
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
Bez kompja, ir iespējams saprast kā M52TUB25 dzinējam pareizi pieslēgt lamba zondes? It kā ir uzraksti 3 Omi un 5 Omi, taču uz "otriem" spraudņiem, protams, nekā :doh:
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Paskaties shēmā, kuros ECU pinos jāpienāk konkrētai zondei, izzvani vadus, tad arī sapratīsi.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
kas pa prikolu varētu bū? uzliku m52 iepludi atpakal m50 vieta.motors m52. tagad kad pielaizh baigi augsti apgriezieni paris minutes(kkur 1.5k), tad noraustas paris reizes un normalizejas. itka iepludes vaina diezvai jo gadu atpakal ar to iepludi viss ok bija. nav adaptejies? kgan nobraukti jau kadi 150km tochn. dazreiz ari kad izspiez sajugu, pacelas uz kadiem 1.2-1.3k un normalizejas uzreiz