dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2170
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Nylon rakstīja:
Agris36 rakstīja:Nav gluži dzinēja problēma, bet kautkas atgadījās ar pečku. Jau pāris dienas nepūš silto, lai gan vēl nedēļu atpakaļ varēja normālu pirti uzkurināt salonā. Šodien parādījās tāda sīcoša skaņa paneļa vidū. Izslēdzot pečku vai pat izdarbinot mašīnu tā skaņa kādu laiciņu vēl turpinas.
Kas tā varētu būt par problēmu?
nu interneta diagnostikai vismaz jāzina, kāda ir pečka un kāda mašīna

Tai skaņai tur ir jābūt, tikai oriģināli ļoti klusai, tā, ka viņu nedzird. Ja nu tev tā skaņa palielinājusies līdz kaitinošam līmenim, tad iesaku paprovēt citu panelīti.

Par silto gaisu visticamāk pečkas vārsts, vel jau arī var atgadīties, ka termostats
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Paga, nedaudz skaidribas - ezis atbild tikai un vienigi par ventilatora griesanos. Varsti motortelpa tikai un vienigi par to cik daudz siltais antifrizs plust caur peckas radiatoru.
A panelitis to visu dirige.
A klusa siksana ir normala, peckas paneliti ir mazs ventilators, kas pus salona gaisu uz temperaturas daciku, lai panelitis zinatu cik silts ir...
Tas ventilators strada lidz masina "aizmieg" - apmeram 5min pec aizdedzes izslegsanas.
Profila bilde
lagzdinsh
Ziņojumi: 120
Pievienojies: 20 Nov 2014, 08:30
Atrašanās vieta: Pārdaugava
Reputācija: 2
 
M52B28 salēju kastroli 10w40, tagad šad tad pēc nelielas paslānīšanas ieklabās kompensators!
No algas domāju saliet Liquimoly 10w40 + liquimoly CERATEC
Kāda jums pierezde ar ceratec, var liet tai nikosila pārklājuma motorā?
Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas
vai dēļ šādām šālēm var klabēt dzinējs ?
Attēls
Attēls
kustinot ar roku nekustējās.
gudri dirst nav malku cirst
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
rupu rakstīja:vai dēļ šādām šālēm var klabēt dzinējs ?
Attēls
Attēls
kustinot ar roku nekustējās.
Nee noteikti ka nee..... vinas praktiski bez izdiluma izskataas.... bet atpakal tapat neiesaku likt!
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
nu pizģets tām šālēm ir, vai klab dēļ viņām - hz nav 100%, man ar bišku trakākām šad tad kādu klakšķi izdeva, pats pamanāmākais ir tas, ka pailgi pēc piestartēšanas vēl deg eļļas lampiņa.
'vel kas var klabēt ir virzuļi pret cilindriem, ja pārāk liels zazors starp virzuli un cilindru.
p.s. km-motors acis vēl nav skaidras pēc jaungada svinībām? :lol: tak kapars spīd jau, kāds bez diluma? Šādi sadilušas sāles jau vairs normāli neturas klanī nemaz no deformācijas :hahaha:
Red
Ziņojumi: 34
Pievienojies: 01 Dec 2015, 18:38
Red rakstīja:E36 M43 1.8i sāka šodien lēkāt apgriezieni tukšgaitā

Iedarbinot aukstu stāv visu laiku uz kādiem 1,8k un uzsilis nekrīt lejā, pagāzējot uz vietas līdz kādiem 3,5k vai pabraucot sāk lēkāt no 1 - 1,5 uz augšu un atpakaļ un tā visu laiku.

Siltajā laikā šādu problēmu nebija, zonde nupat nomainīta, gaisa gofra arī. Tukšgaitas apgriezienu regulators, t.i tas mazais pipļuks ar 2 skrūvēm kas ieskrūvēts ieplūdes sistēmā? Kaut kur kāda truba piesūc gaisu?

Šitam motoram arī tukšgaita regulējas ar vakuuma palīdzību t.i membrānas n šīt?

- man bija 2trajam golfam 2e2 karbulis kas regulējās ar membrānu un tosola temperatūru...

Up, konstatēju, ka apgriezieni sāk lēkāt uz augšu uz leju, kad kādu brīdi padarbināts tukšgaitā un motors sasniedzis kaut kādu minimālo darba temperatūru.

Pēc kā vadās tukšgaitas regulators? Pēc tosola temperatūras? Varētu būt kāds burbulis sistēmā. Rīt mēģināšu noraut rūcošam tukšgaitas regulatoru un skatīšos pēc izmaiņām.

Tukšgaitas regulators ir šis? Bilde ņemta no neta, bet mans M43 izskatās identiski.

http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... n78c3b.jpg
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 
Red rakstīja:
Red rakstīja:E36 M43 1.8i sāka šodien lēkāt apgriezieni tukšgaitā

Iedarbinot aukstu stāv visu laiku uz kādiem 1,8k un uzsilis nekrīt lejā, pagāzējot uz vietas līdz kādiem 3,5k vai pabraucot sāk lēkāt no 1 - 1,5 uz augšu un atpakaļ un tā visu laiku.

Siltajā laikā šādu problēmu nebija, zonde nupat nomainīta, gaisa gofra arī. Tukšgaitas apgriezienu regulators, t.i tas mazais pipļuks ar 2 skrūvēm kas ieskrūvēts ieplūdes sistēmā? Kaut kur kāda truba piesūc gaisu?

Šitam motoram arī tukšgaita regulējas ar vakuuma palīdzību t.i membrānas n šīt?

- man bija 2trajam golfam 2e2 karbulis kas regulējās ar membrānu un tosola temperatūru...

Up, konstatēju, ka apgriezieni sāk lēkāt uz augšu uz leju, kad kādu brīdi padarbināts tukšgaitā un motors sasniedzis kaut kādu minimālo darba temperatūru.

Pēc kā vadās tukšgaitas regulators? Pēc tosola temperatūras? Varētu būt kāds burbulis sistēmā. Rīt mēģināšu noraut rūcošam tukšgaitas regulatoru un skatīšos pēc izmaiņām.

Tukšgaitas regulators ir šis? Bilde ņemta no neta, bet mans M43 izskatās identiski.

http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... n78c3b.jpg
Tieši tā! Man tāda pati problema,tikai uz m40;)
Red
Ziņojumi: 34
Pievienojies: 01 Dec 2015, 18:38
Nesapratu atbildi!
Tieši tā - par ko?
Ka tas ir tukšgaitas regulators vai ka vadās no tosola temperatūras etc?
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
Ja nu kādām pēc svētkiem garlaicīgi, tad :drink: :

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unit BMWTNR HW SW-FSW ERRORS / SHADOW-MEMORY
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DME -> 7.500.255 15 E3 8 errors / 13 errors

(tipa tekošās kļūdas)
DME -> A9/E1 - Engine-throttle output-stage shutoff after diagn. error
6E/72 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 1
6F/B2 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 2
71/B1 - Signal, throttle sensor, potentiometer 2
41/78 - Signal, inlet-camshaft sensor
28/61 - Plausibility, signal, brake-light switch/pedal-travel sensor
76/B8 - Plausibility, signal, engine-throttle sensor, potentiometer 1/2
9A/B2 - Signal, ox.sensor before cat.conv., bank 2, min. value undershot

Shadow-memory: (kļūdas atmiņā)

A9/E1 - Engine-throttle output-stage shutoff after diagn. error
6E/72 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 1
6F/B2 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 2
71/B1 - Signal, throttle sensor, potentiometer 2
41/78 - Signal, inlet-camshaft sensor
28/61 - Plausibility, signal, brake-light switch/pedal-travel sensor
76/B8 - Plausibility, signal, engine-throttle sensor, potentiometer 1/2
9A/B2 - Signal, ox.sensor before cat.conv., bank 2, min. value undershot
32/14 - Activation, solenoid valve, fuel-circuit changeover
85/08 - Signal, CAN ASC 3
34/02 - Activation, solenoid valve, exhaust flap
7E/12 - Activation, solenoid valve, tank-leak diagnosis pump
7F/02 - Activation, solenoid valve, suction-jet pump


manuprāt augšējās lambdas tiešām nav saslēgtas kā vajag. Jo met kļūdu, dīviani ka tikai vienai.
Pa lielam jau saprotu, kas tur rakstīts. Mazums, varbūt kādam aiz gara laika ir ko piemest. ;)
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 
Red rakstīja:Nesapratu atbildi!
Tieši tā - par ko?
Ka tas ir tukšgaitas regulators vai ka vadās no tosola temperatūras etc?
Tas ir tukšgaitas regulators tev ;)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Vai nu es esmu sapisies tajos m43 vai viņa bildē apvilktais ir droseles stāvokļa devējs
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre
Brivgaitas regulators
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
vienam no tiem mazmotorsūdiem bija kaut kur tur sānā droselei vienkārši shrotcuts, kas apiet droseli. šitāds ar trubu točna bija m40.
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre
Man m43 šķiet, ka ar tāds bija
Profila bilde
Anderss
Ziņojumi: 657
Pievienojies: 22 Apr 2011, 14:35
Braucu ar: E90 style65
Kvelsveces mirst pa vienai tak ne nejau visas uzreiz un pie kompja piesledzot redz šo vai nē ?
Red
Ziņojumi: 34
Pievienojies: 01 Dec 2015, 18:38
Kapteinis rakstīja:Brivgaitas regulators
Attēls
Jā, jau noskaidroju ka tas ir droseles stāvokļa devējs! ;)

Noņemot droseles stāvokļa devēju, kad apgriezieni sāk lēkāt no 1-1,8k, apgriezieni paliek stabili augšā uz 1,8k
Uzliekot atpakaļ atkal turpinās augšā/lejā/augšā

Kapteinis, kurā vietā šito zarazu meklēt, es pus stundu skatījos un tā arī nespēju ieraudzīt... ?
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre
Red rakstīja:
Kapteinis rakstīja:Brivgaitas regulators
Attēls
Jā, jau noskaidroju ka tas ir droseles stāvokļa devējs! ;)

Noņemot droseles stāvokļa devēju, kad apgriezieni sāk lēkāt no 1-1,8k, apgriezieni paliek stabili augšā uz 1,8k
Uzliekot atpakaļ atkal turpinās augšā/lejā/augšā

Kapteinis, kurā vietā šito zarazu meklēt, es pus stundu skatījos un tā arī nespēju ieraudzīt... ?
Zem ieplūdnieka, seko trubai
Attēls
Red
Ziņojumi: 34
Pievienojies: 01 Dec 2015, 18:38
Ok,

un ko man te masķeri-lomasķeri ir sadarījuši? :doh: :grrr: :lol:

-abas trubas noglušītas ar korķiem.
Attēls
Kaut kādi vakuumi, jeb pieminētā droseles apsilde?
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre
Izskatās pēc droseles apsildes. Skaties, ka drosele nav aizsalusi :lol: