dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Tur kads kkadu gateri sataisijis. Pielaizot aukstu temp dachiks jau lidz galam stav. Udensuknis bij ar plaisam to nomainiju. Konstateju ka nav termostata. Kkad pabraucu ta pavairaak. Temp dachiks to nostajas ka jabuut to uzkapj lidz galam bet sarkans neiedegas. Ar eljas lampu ar citplanetiesi spelejas pielaizot. Deg sarkana eljas lampinja braucot vinja pazuud. Vairak atstiepjot vinja iedegas dzeltena. Motors skan ka sadilis dizelis. Mana ideja ir ka elja iet dzes skidrums jo limenja vieta jau taka 2 limenji. Dzeseshanas sistemu sagaisot ar kka isti neizdodas. Taka kuzavs tiri labs gribas daudz maz atdzivinaat to motoru. Galvas blive jau iegadata. Cik reizes mainiit elju pec blives mainjas lai dabutu ara to elju ar udeni?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Labāk nomainu motoru. :hahaha:
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Uk tas nav tik viegli. Lv jau ta butu izdarijis. Instrumenti lai noceltu galvu man buus bet ne lai veiktu swapu.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
intis
Ziņojumi: 477
Pievienojies: 13 Mar 2011, 20:28
Braucu ar: M3 US;325TDS
Atrašanās vieta: MurMastiene
igorio100 rakstīja:Sveiki !
nopirku kupeju 318is pec dokumentiem ieliks ir no anglja 325i vanos.
Jautajums kapec motors negriez vairak pa 5,5k apgriezienu ? :drink:
Ja m52, tad varbūt nav vadi salikti pareizi priekš speed signal.
Attēls
jagris
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 17 Apr 2015, 10:12
intis rakstīja:
igorio100 rakstīja:Sveiki !
nopirku kupeju 318is pec dokumentiem ieliks ir no anglja 325i vanos.
Jautajums kapec motors negriez vairak pa 5,5k apgriezienu ? :drink:
Ja m52, tad varbūt nav vadi salikti pareizi priekš speed signal.
Driizak jo nav pieslegts abs bloks pie m52 vadibas bloka
Profila bilde
e36richijs
Ziņojumi: 195
Pievienojies: 03 Okt 2013, 18:43
Braucu ar: E36 1.8
Atrašanās vieta: Ogre
Problēma sekojoša iedarbinot dzinēju ,apgriezieni lēka 0-1000 robežā tad nostājās un uz maziem apgriezieniem uzsakot trīc mašīna pēctam viss ok !
Kas tas vertu būt gaisas masas mēritājs ?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 
jagris rakstīja:
intis rakstīja:
igorio100 rakstīja:Sveiki !
nopirku kupeju 318is pec dokumentiem ieliks ir no anglja 325i vanos.
Jautajums kapec motors negriez vairak pa 5,5k apgriezienu ? :drink:
Ja m52, tad varbūt nav vadi salikti pareizi priekš speed signal.
Driizak jo nav pieslegts abs bloks pie m52 vadibas bloka
Viens un tas pats, bet pareizi ir speed signāls nav.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
e36richijs rakstīja:Problēma sekojoša iedarbinot dzinēju ,apgriezieni lēka 0-1000 robežā tad nostājās un uz maziem apgriezieniem uzsakot trīc mašīna pēctam viss ok !
Kas tas vertu būt gaisas masas mēritājs ?
Brauc uz diagnostiku, daudz variantu. Kas pa dzinēju?
Profila bilde
dvp
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 23 Jan 2012, 17:52
Braucu ar: 328 Touring
Nāku pēc palīdzības

Vakar braucot gan uz bendzīnu/gāzi M52b28 tukšgaitā vibrē , sajūta tāda kad tulīt slāps bet nenoslāpst ( apgriezieni stāv mierīgi ). Braucot jebkurā atrumā mašīna neiet , iet pa tukšo raustoties , paatrināties ar auto nereāli. Bija pāris līkumi kad mašīna pat noslāpa. Atvienoju GMM , bez uzlabojumiem. Uz atro uzmetu aci vakuma trubām , viss ok , gmm gofra dzīva. Aizdomas krīt uz spolēm/svecēm , bet varbūt kāds var ieteikt vel iespējamos variantus. Brīžiem mašīna gāja ok , bet lielāko daļu no brauciena mašīna negāja/ šūpo , vienvārdsakot viss slikti :lol: Ir bijušas daudz žurkas 6cyl gan 4 cyl , bet ar šādu gļuku neesmu saskāries.



Sveces neesmu mainijis 20k +

:lol:
bouncin' with 68' chevy
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Degvielas sūknis ja ir gāze atkrīt
Sadalenes devējs
Kloķenes devējs
Profila bilde
dvp
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 23 Jan 2012, 17:52
Braucu ar: 328 Touring
-AF- rakstīja:Degvielas sūknis ja ir gāze atkrīt
Sadalenes devējs
Kloķenes devējs
tnx par padomiem. kloķenes devējs laikam tas gan nebūs , bet sadalenes devēju gan laikam vajadzētu pārbaudīt. Pirmdien būs brīvāks laiks , pieķeršos pie diagnostikas , padalīšos ar rezultātiem :) :sarunats:
bouncin' with 68' chevy
kexxx
Ziņojumi: 52
Pievienojies: 26 Aug 2015, 12:23
dvp rakstīja: tnx par padomiem. kloķenes devējs laikam tas gan nebūs ...
tikai nesaki, ka uzlikts jauns, neoriģināls... :lol:
Profila bilde
dvp
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 23 Jan 2012, 17:52
Braucu ar: 328 Touring
stāv oem , neesmu mainijis :lol:
bija šāda problēma m52b20 , dzinējs negribēja lekt , ar lielām grūtībām dēļ kloķenes devēja.
Auto lec perefekti , šodien nobraucu 10km bez problēmām, bet pēc 10km atkal sākās šī problēma.
bouncin' with 68' chevy
Profila bilde
dvp
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 23 Jan 2012, 17:52
Braucu ar: 328 Touring
dvp rakstīja:stāv oem , neesmu mainijis :lol:
bija šāda problēma m52b20 , dzinējs negribēja lekt , ar lielām grūtībām dēļ kloķenes devēja.
Auto lec perefekti , šodien nobraucu 10km bez problēmām, bet pēc 10km atkal sākās šī problēma, kā ar jūtu kad auto gausāks palicis
bouncin' with 68' chevy
Profila bilde
tomaats
Ziņojumi: 172
Pievienojies: 01 Sep 2013, 14:53
Braucu ar: netīru kūti
Atrašanās vieta: Lielvārdes
M52B28 , kādām jābūt pretestībām strādājošiem sadelenes un kloķenes devējiem? :rolleyes:
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 
Tos laikam ar testeri nevarēja īsti pārbaudīt..
JG1990
Ziņojumi: 106
Pievienojies: 19 Mar 2011, 19:15
Braucu ar: e36 Touring
Jautājums tiem kas ir darījuši,

Ar kādiem spēkiem pievelkat skrūves pamata un klaņu šālēm?

Autodata ir, bet interesē viedoklis no reālās pieredzes.
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48
Laikam īsti pareizi nav, bet vaļā nenāks, ja saskrūvē iekšā līdz jūti ka ir līdz galam un sākas stiepšana, tad 90° uztaisi :super:
Profila bilde
Baker
Ziņojumi: 267
Pievienojies: 03 Feb 2015, 14:38
Reputācija: 1
 
JG1990 rakstīja:Jautājums tiem kas ir darījuši,

Ar kādiem spēkiem pievelkat skrūves pamata un klaņu šālēm?

Autodata ir, bet interesē viedoklis no reālās pieredzes.


Šeit var atrast. Vienīgi, ja nemaldos, mērvienības jāparveido, jo viņš nestāsta par Nm.
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 
JG1990 rakstīja:Jautājums tiem kas ir darījuši,

Ar kādiem spēkiem pievelkat skrūves pamata un klaņu šālēm?

Autodata ir, bet interesē viedoklis no reālās pieredzes.
Klana 50-55nm, pamata 70-80nm