2.5 tds kedes

Profila bilde
Rūsiņs
Ziņojumi: 72
Pievienojies: 06 Jan 2013, 01:33
Braucu ar: e36 tuuuringu :D
Atrašanās vieta: Jelgava

07 Jan 2013, 15:10

sveicinati biedri!
interese tada lieta
ka motoram nomainit kedes ar visiem mierinatajiem zobratiem un parejo nepieciesamo tai lietai!
sakiet ludzu kadas izmaksas uz materialiem un kadas izmaksas varetu but lai to visu nomainitu!
jo pasam mainit kedes sauba mac kad nesaliksu precizi!
pateicos jau ieprieks par atsaucibu :)
EVIL-FLY
Profila bilde
korsa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1363
Pievienojies: 10 Jūn 2011, 20:59
Braucu ar: Pilnpiedziņu
Atrašanās vieta: Rīga;Koknese, Helsinki
Reputācija: 3
 

11 Feb 2013, 21:10

Kāpēc domā, ka jāmaina ķēde? Aizdedzes leņķis dikti lēkā? Esi pārbaudijis?
Nēesmu īpaši daudz dzirdējis, ka mainītu tās ķēdes. Nedomāju, ka tas ir lēts prieks. Kad saskāros Somijā ar jaunu detaļu cenām, intereses pēc apjautājos par dažādām detaļu cenām, un cik atminos, tad pilns komplekts-ķēdes, visi mierinātāji, zobrati un vēl tur visi loriņi, kas nāk līdzi, bija kkas ap 400 € :o Nezinu cik Latvijas bāliņi par to visu prasa. Un cik vēl pats darbs.
Varbūt tas mans norādītais cipars ir stipri maldinošs, bet kkas tāds atmiņā stāv.
Man jau šķiet, ja ķēde ir izstiepusies tik tālu, ka tā jāmaina, tad jau visam motoram ir laiks "pie tēviem iet" :giggle:

P.S. Reku kko net'ā atradu:
http://www.estore-central.com/bmw-parts ... ing-Chain/
Profila bilde
Rūsiņs
Ziņojumi: 72
Pievienojies: 06 Jan 2013, 01:33
Braucu ar: e36 tuuuringu :D
Atrašanās vieta: Jelgava

14 Feb 2013, 15:28

tiri interese pec! vell jau nav jamaina! bet kad nomainis domaju bus pavisam cita dir..a jo tomer ja sakarto visass lietas ar kedem sukni tad tas autins atkal otro jaunibu ieguvis :))
paldies par info!
EVIL-FLY
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

14 Feb 2013, 16:36

ja atmiņā neviļ tad ķedei maiņas laiks benzīna motoriem ir 300 t/km,bet neviens to nedara līdz vīna sāk trokšņot. Reāli,benzīnam tur tādas budžeta varinats (ne pats lētākais) bija-ap 20ls pati ķēde,augšas apaksējais mierinātājs 12ls,augšējais spriegošanas cilindrs (nezinu kā sauc) 30ls, abi divi apakšējie mierinātaji bija katras ap 10ls/gab. + vēl ņemot nost priekšejo vāku kloķenei blīvslēgs + ķedes spriegotājam kaut kādas blīvites,nezinu neēsmu nekad mainijis,bet vajadzētu tās tur maksā kādi paris santimi. + vākam blīve vai uzmanīgi hermētiķis jāsamērē utt.

Dīzelim noteikti,ka mazāk daļu tāpēc daudz lētak. :hahaha:
Profila bilde
Rūsiņs
Ziņojumi: 72
Pievienojies: 06 Jan 2013, 01:33
Braucu ar: e36 tuuuringu :D
Atrašanās vieta: Jelgava

15 Feb 2013, 02:34

paldies beidzot kads kko pastasta :))
EVIL-FLY
Profila bilde
korsa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1363
Pievienojies: 10 Jūn 2011, 20:59
Braucu ar: Pilnpiedziņu
Atrašanās vieta: Rīga;Koknese, Helsinki
Reputācija: 3
 

16 Feb 2013, 15:35

Kobreti rakstīja:ja atmiņā neviļ tad ķedei maiņas laiks benzīna motoriem ir 300 t/km,bet neviens to nedara līdz vīna sāk trokšņot. Reāli,benzīnam tur tādas budžeta varinats (ne pats lētākais) bija-ap 20ls pati ķēde,augšas apaksējais mierinātājs 12ls,augšējais spriegošanas cilindrs (nezinu kā sauc) 30ls, abi divi apakšējie mierinātaji bija katras ap 10ls/gab. + vēl ņemot nost priekšejo vāku kloķenei blīvslēgs + ķedes spriegotājam kaut kādas blīvites,nezinu neēsmu nekad mainijis,bet vajadzētu tās tur maksā kādi paris santimi. + vākam blīve vai uzmanīgi hermētiķis jāsamērē utt.

Dīzelim noteikti,ka mazāk daļu tāpēc daudz lētak. :hahaha:
Nezinu gan vai dīzelim būs lētāk. Nezinu cik ķēdes ir benzīnniekam. Dīzelim, šķiet, divas. Un vai pietiek, ka nomaina ķēdi un mierinātājus? Ja jau ķēde izstiepusies, tad arī zobrati kloķenes, sadalenes un sūkņa galā būs padilušiem zobiem un jaunā ķēde vairs negulsies riktīgi virsū.
Profila bilde
Rūsiņs
Ziņojumi: 72
Pievienojies: 06 Jan 2013, 01:33
Braucu ar: e36 tuuuringu :D
Atrašanās vieta: Jelgava

16 Feb 2013, 17:48

tapec jau gaja jautajums par visu komplektu sakot no kedem zobratiem un beidzot ar visu nepieciesamo kas nak komplekta :)
EVIL-FLY
Profila bilde
r5sgt
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 30 Jūl 2011, 21:55
Braucu ar: 325tds
Atrašanās vieta: Ķekavas novads

18 Feb 2013, 14:05

viens variants ir ieiet tajā pašā eparts un iesist kodus no kataloga un apskatīties cik tas viss maksā, katrā ziņā man liekas ka lētāk sanāca nopirkt citu motoru, nemaz nerunajot par ciparu kas savāksies ar visiem zobratiem kopā.
Kapēc doma par maiņu? Staigā aizdedze vai grab? Vai izstiepusies tik tālu ka nevar ielikt aizdedzes momentu?
To jau visu var pārbaudīt sākumā ;)
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
Profila bilde
Rūsiņs
Ziņojumi: 72
Pievienojies: 06 Jan 2013, 01:33
Braucu ar: e36 tuuuringu :D
Atrašanās vieta: Jelgava

21 Feb 2013, 00:55

doma tada kad ir jasaved kau tiens 2.5 tds perfekta stavokli :P)
EVIL-FLY
Profila bilde
r5sgt
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 30 Jūl 2011, 21:55
Braucu ar: 325tds
Atrašanās vieta: Ķekavas novads

23 Feb 2013, 15:16

ķēdes nav īsti vājā vieta tam dzinējam ;)
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

25 Feb 2013, 09:22

Un kas tad ir tādas vājākās vietas 2.5tds dzinējam,kam būtu jāpievērš pirmkārt uzmanība? :rolleyes:
Profila bilde
korsa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1363
Pievienojies: 10 Jūn 2011, 20:59
Braucu ar: Pilnpiedziņu
Atrašanās vieta: Rīga;Koknese, Helsinki
Reputācija: 3
 

03 Mar 2013, 20:44

Šķiet visvājākā vieta tds'iem ir augstspiediena sūkņi(izdilušie plunžeri) un ir dzirdētas arī sūdzības par galvām. Biežāk dzirdēts, ka tieši tie motori, kas nāca pirms 96. gada bij tādi nīkulīgāki.
Pirms pats iegādājos tds, diezgan ievācu infu par tiem un beigās savelkot "rezumē" pirku jaunāku par 96. gadu.
Galvenais saprast vai motors nav "nojāts"
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

06 Mar 2013, 23:29

jā,bet varbūt tie motori ir tādi nīkulīgā,jo viņi ir vienkārši jau veci un pabraukti. :rolleyes:
Profila bilde
r5sgt
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 30 Jūl 2011, 21:55
Braucu ar: 325tds
Atrašanās vieta: Ķekavas novads

08 Mar 2013, 21:19

Vājās vietas ir vecā tipa sūkņa galva, plunžeris un dzinēja galva.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

08 Mar 2013, 22:05

r5sgt rakstīja:Vājās vietas ir vecā tipa sūkņa galva, plunžeris un dzinēja galva.
aha, un jaunais sūknis ir dieva dāvana ? :D ilgtermiņā tur viss ir slikti. simptomi atšķirīgi, bet kaitinoši...
Profila bilde
r5sgt
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 30 Jūl 2011, 21:55
Braucu ar: 325tds
Atrašanās vieta: Ķekavas novads

12 Mar 2013, 21:02

Tad varbut tad vari pateikt kur meklet vainu ja simptomi siltam ir taadi itkā beigts spararats, apgriezieni neleka, bet motors vienkarsi vibree, kaut spararats ir pat ļoti labs.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

12 Mar 2013, 21:06

sprauslas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
r5sgt
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 30 Jūl 2011, 21:55
Braucu ar: 325tds
Atrašanās vieta: Ķekavas novads

13 Mar 2013, 21:30

pēc kā tu to secini?
Nav nedz melnu dūmu, nedz grabēšanas, nedz kā,iet arī labi, turklāt visas sprauslas ir pārbaudītas, Drīzāk domaju ka tas ir saistīts ar elektroniku.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

14 Mar 2013, 09:12

Kas no elektonikas varētu radīt tādu defektu,ka motors vibrē? Tas nevarētu būt saistībā ar augstspiediena sūkni? Doma tāda,sūknim ir nedaudz neprecīzs aizdedzes moments un sūknis mēģina to ieregulēt vienmērīgā(precīzā) darbībā un pieslēdzot pie datora,diagrammā ir redzams kā aizdedze nedaudz lēkā.Tas varbūt rada to vibrāciju!? :rolleyes:
Profila bilde
g-sxr
Ziņojumi: 98
Pievienojies: 15 Sep 2012, 20:29
Reputācija: 1
 

09 Feb 2014, 15:17

korsa rakstīja:Šķiet visvājākā vieta tds'iem ir augstspiediena sūkņi(izdilušie plunžeri) un ir dzirdētas arī sūdzības par galvām. Biežāk dzirdēts, ka tieši tie motori, kas nāca pirms 96. gada bij tādi nīkulīgāki.
Pirms pats iegādājos tds, diezgan ievācu infu par tiem un beigās savelkot "rezumē" pirku jaunāku par 96. gadu.
Galvenais saprast vai motors nav "nojāts"

Pec pieredzes labakie motori ir 1995-1996 kas ir ar aluminija iepludnieku, vecakiem ir problemas ar suknu galvam bet jaunakiem viss ir problematisks, materials sudigaks vai vienkarsi notiti un nobraukti varak un.