Ar vai bez VANOS, + un - , kombinacija

Profila bilde
REzNAIS
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 11 Mai 2011, 13:26
Sveiki.
Ir plāns veidot auto neikdienas braukšanai. (driftam) Budžets diezgan ierobežots. (Ja nebūtu, liktu uzreiz S50B30 vai S50B32)
Apvaicājos, čaļi izteicās ka vajadzētu iztikt bez vanos. Respēktīvi kombinēt M52B28 bloku ar M50B20 vai B25 (bez vanos galvu).
Tātād, lūgums padalīties pieredzē un zināšanās?! Par vai pret vanoss, kapēc? Un cik reāli ir sakombinēt šadu motoru un vai tas ir efektīvi?
Profila bilde
djjys
Ziņojumi: 616
Pievienojies: 21 Okt 2011, 22:39
Braucu ar: Atejvaku
Vienozimigi bez vanos, Itka jau patikami ka ir tas vanos, bet vinsh medz biezi vien izbeigties un katru reizi pa 20ls pirkt gumijas blives nespesi!!! Par tam galvas un bloka saderibam neko nezinu iesaku iebazt virzuljus un klokeni no E46 330i un likt 2.8 kompi.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
paņem standarta m52b28 un miers.
Kombinēt, protams, var un pareizi visu sadarot var izcelt jaudu krietni virs stock b28, bet ja rodas šādi jautājumi, tad diezvai būsi spējīgs visu pareizi sarēķināt (nebūs noskrūvē, uzskrūvē variatns), saskrūvēt. +nedarot to pašam/bez iespējas daļas pirkt no vairumniekiem/poļiem, tad arī kombinēšana beigās būs 2x dārgāka kā stock b28.
Grozies kā gribi tāpat ar 1-1.5k ls jārēķinās tam trases auto, tāpēc iesaku paņemt kādu b28 ar vizuāliem defektiem/ rūsu, zem šīs summas būs vienas bēdu ielejas tehniskajā ziņā un neviens man neiestāstīs pretējo, vari nesapnņot nopirkt braucamu b25 pa 500ls (ja kāds tūlīt teiks, ka ir iepircis un ir ok, tad atbraucat man atrādīt to auto, es jums atklāšu nepatīkamas ziņas :lol: )
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
REzNAIS
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 11 Mai 2011, 13:26
skrūvēt prasmes ir, tikai ar info tā pašvaki. tātad sakombinējot šādas lietas, var iegūt efektivitāti!? jautājums bija par to vai ir iespejams m50 galvu sakombinet ar m52 bloku un atzistat vanos vai ne? un tapēc ir domāts forums, pareizi!?
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
īsumā:
kā jau minēju ja nav nekā, tad stock b28 ir labākais price/performance risinājums (pēc tam uzliekam b25 ieplūdes kolektoru un priekiem nav gala)
ja garāžas kaktā mētājas kāds b25 (b20 aizmirsti, nekas nav savienojams savā starpā):
* ja non vanos, tad liekam b28 kloķeni, klaņus, virzuļus tajā pašā blokā, noslīpējam bloku lai atgūtu vajadzīgo kompresijas pakāpi, ieplūdē ieliekam izplūdes sadaleni, aizvedam piekoriģēt ecu un gatavs
* ja vanos, tad viss iepriekšminētais, tik ieplūdē liekam m54b30 sadaleni.
Ja jau kaut ko ķimerēt, tad uzreiz labāk likt m54b30 apakšu, lai efekts ir tiešām jūtams.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
REzNAIS
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 11 Mai 2011, 13:26
djjys rakstīja:Vienozimigi bez vanos, Itka jau patikami ka ir tas vanos, bet vinsh medz biezi vien izbeigties un katru reizi pa 20ls pirkt gumijas blives nespesi!!! Par tam galvas un bloka saderibam neko nezinu iesaku iebazt virzuljus un klokeni no E46 330i un likt 2.8 kompi.
Virzulus kādā blokā likt, m50b20?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
djjjjjyjjsy varētu pastāstīt vēl kā tad tie vanosi birst nost katru trases dienu.
topika autors b20 blokus aizmirst, tiem virzuļa diametrs ir savs un viss.
un he9600 vai tad m54 sadalene derēs m52 "traukos"?
Profila bilde
djjys
Ziņojumi: 616
Pievienojies: 21 Okt 2011, 22:39
Braucu ar: Atejvaku
Man tik tagadejam ir vanos noklajies, runaju par pazinju auto, Vienam 2.5 kupeja vanos izbeidzas kad lieldienas uz vaciju uz men aizbraucam, otram skate beidzas nostaveja menesi kamer tika pie naudas hadeni sataisit, vanos pagalam. Logiski domajot jebkura gumija sprega stavot, un neticas ka vanosam kada special edition butu un kuru nekas neietekme!!! sorry par offtopick
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 
djjys rakstīja:Man tik tagadejam ir vanos noklajies, runaju par pazinju auto, Vienam 2.5 kupeja vanos izbeidzas kad lieldienas uz vaciju uz men aizbraucam, otram skate beidzas nostaveja menesi kamer tika pie naudas hadeni sataisit, vanos pagalam. Logiski domajot jebkura gumija sprega stavot, un neticas ka vanosam kada special edition butu un kuru nekas neietekme!!! sorry par offtopick
da labi, vienam urbim jau ļoti sen samainījām vanosam to blīvslēgus un vēl šo batdien iet ka nemetas :pupi:

un Beisan systems pasūtāmie blīvslēgi ir Teflon seal rings, značit kkas labaks un izsturīgāks par parastu gumiju
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
djjys
Ziņojumi: 616
Pievienojies: 21 Okt 2011, 22:39
Braucu ar: Atejvaku
es tik smalki nezinu, bet nu fakts ka tads, kad pirku tagadejo auto vinsh bija kadu laiku stavejis un nobraucu ap 2000km un izbeidzas vanos. varb vnk sakritiba gan man gan pazinjam, bet nu domas par vanosu krasi mainijushas, nekad nepirkshu auto ar vanosa dzineju, plits vainu iet vainu neiet, vanos nojuk patterins gaisa un ne vela neiet!!! :nenene:
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
seeingman rakstīja: un he9600 vai tad m54 sadalene derēs m52 "traukos"?
baidos tagad samelot, ar visiem "traukiem" 100% der, domāju ka arī jāder iekš m52, uz aci izskatās taspats. Precīzi pateikšu pēc kāda mēneša, kad tiks stutēts virsū.

par vanosiem - nu pārāk daudz vainas novel viņiem, 95% tā nemaz nav vanosa vaina. Mehāniski viņi izbeidzas tikpat bieži kā, piemēram, kloķenes šālas, tb ļooti stipri atkarīgs no ekspluatācijas un apkopēm, ja lejam iekšā lētāko pieejamo 10w40, par api klasifikācijām neko neesam dzirdējuši un eļļu mainam reizi 2-3gados, kad pienāk 10-15k, tad nav ko brīnīties, ka vanos ķīlē/klab.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
djjys
Ziņojumi: 616
Pievienojies: 21 Okt 2011, 22:39
Braucu ar: Atejvaku
Manam bmw ir elja vesta no vacijas Shell laikam bija un marka 5w40. ka tiko nopirku ta nomainiju. bet saku ka pec 2000km vnk beidzas vanos un ari veca elja pec krasas un biezuma izskatijas vel tiri laba!!!. kas vel ietekme vanosa blivslegus lai vinji nojuktu???
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
he9600 jau uzrakstīja ka jāskatās uz klasifikācijām sīkāk, nevis tikai huj-w-40, piebildīšu tikai to, ka ko var cerēt, ka ilgi braukts ar vecu sūdīgu eļļu, tgd ielejam labu un ceram ka motors pēkšņi atjaunosies?
un bieži vien gudrinieki nezin, kas ir vanos, kā tas darbojas un kas tas vispār ir, tāpēc saka ka vajagot braukt bez, tāpat kā turbo stutētāji nejēdz saregulēt vadību ar vanosu un saka ka vanos tikai traucējot turbīnai :hahaha:
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
interesanti kā tad tas vanos tik ātri varēja beigties :D:D gribētu redzēt kā tu to pārbaudīji, ka beidzās, jo reāli tur nav kam beigties, ja ieliek jaunas pareizās gumijas un viss pārējais darbojas un netraucē kā nākas, tad bez problēmām tamam kalpošanas mūžam pietiktu....
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
he9600 rakstīja:īsumā:
kā jau minēju ja nav nekā, tad stock b28 ir labākais price/performance risinājums (pēc tam uzliekam b25 ieplūdes kolektoru un priekiem nav gala)
ja garāžas kaktā mētājas kāds b25 (b20 aizmirsti, nekas nav savienojams savā starpā):
* ja non vanos, tad liekam b28 kloķeni, klaņus, virzuļus tajā pašā blokā, noslīpējam bloku lai atgūtu vajadzīgo kompresijas pakāpi, ieplūdē ieliekam izplūdes sadaleni, aizvedam piekoriģēt ecuun gatavs
* ja vanos, tad viss iepriekšminētais, tik ieplūdē liekam m54b30 sadaleni.
Ja jau kaut ko ķimerēt, tad uzreiz labāk likt m54b30 apakšu, lai efekts ir tiešām jūtams.
Kapec izpludes sadaleni ieplude jaliek? :rolleyes:
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
mļac, uz ātro esmu nepareizi uzrakstījis. Ieplūdes sadaleni izplūdē. :lol:
228 vs 240 grādi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
a metkas pēc tam būs jāliek ar pašam, ne? to jau nu točna ne kurš katrs var izdarīt
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
nu kaut kā salikt jau var,bet cik precizi toč nezinu. :giggle: savam kaut kā saliku,bet noteikti,ka viss šķībs un greizs bija. :doh:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
paga es runāju nevis par to ka salikt pēc esošajām metkām, bet ja in sadaleni ieliek EXā, tad esošās metkas neatbilst, ir jāmeklē sadalenes parametri un jāiestāda pēc grādiem
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
jap, jāliek ar grādu ripu un indikātoriem.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.