Galvas remonts
Sveiki! Vai kāds var pateikt cik apmēram varētu izmaksāt galvas blīve un vārsta gumijas jaunas priekš bmw e36 318 modelim. Un kas vēl būtu jāmaina kad ceļ nost galvu pie vienas reizes?
Galvas blīve maksā virs 10ls un vārstu blīvslēgi ap 5ls... Palabojiet, ja kļūdos!
Ja galvu ņem nost, tad ir ieteicams viņu slīpēt un vajag jaunas galvas skrūves (komplekta cena ap 10-15ls).
Ja galvu ņem nost, tad ir ieteicams viņu slīpēt un vajag jaunas galvas skrūves (komplekta cena ap 10-15ls).
skaidrs!un vēl kas jeb tas pa lielam ir viss?
Tātad jautājums motors m50b25 , kompresija ir ļoti,ļoti bēdīga, un nav vienāda, tas ir 1cilindrs - 14, otrais, 8,5, 3.cilindrs - 4 , un talāk svarstās 10 - 8 . Iespējamie varianti? :) kadēļ tā? Un kādas izmaksas apmēram? :) Un vai ir jēga ņemties?
Tev vajadzētu iepūst gaisu cilindros(tā saucamais leakdown tests) un saprast kur zuud kompresija, ja ir sadilis bloks tad domāju ka nav jēgas ņemties.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
PM.
beigas gredzeniem/blokam vai izdeguši vārsti.BimersZ rakstīja:Tātad jautājums motors m50b25 , kompresija ir ļoti,ļoti bēdīga, un nav vienāda, tas ir 1cilindrs - 14, otrais, 8,5, 3.cilindrs - 4 , un talāk svarstās 10 - 8 . Iespējamie varianti? :) kadēļ tā? Un kādas izmaksas apmēram? :) Un vai ir jēga ņemties?
varu palīdzēt ar remontu
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Remonts nebūtu nekas traģisks Vienkārši , ja izjaukšu un atklasies ka blokam čaw, tad diezgan steidzīgi jameklē būs jauna dvēselīte, jo tgd meklēju jaunu m50b25! Un velviens jautājums ja es atrodu tieši tādu motoru , es varu viņu iegādaties pliku? Vienkārši motors? :)
Kā to var dabūt gatavu? kāda veidā? :Pr5sgt rakstīja:Tev vajadzētu iepūst gaisu cilindros(tā saucamais leakdown tests) un saprast kur zuud kompresija, ja ir sadilis bloks tad domāju ka nav jēgas ņemties.
Kompresora šļūtenei uztaisa galu, kuru ieskrūvē sveces vietā. Pūš iekšā un skatās, klausās pa kurieni gaiss iet. Ja uz karteri, tad gredzeniem, blokam pipec. Ja uz ieplūdi, izplūdi, tad vārsti. Tā apmēram, sīki nezinu.
Sveiki! JAUTĀJUMS, m42B18 vai kāds zin precīzi cik daudz maximaāli var nofrēzēt galvu? bet tā lai vārsti neatstāj savus nospiedumus virzuļos!!!
neviens tev šādu infu nepateiks, kā la mēs zinam cik iepriekš reizes tā galva jau slīpēta.
un kam tev tāds info vajadzīgs? gribi iegūt dzinēju, kas visu laiku detonē?
un kam tev tāds info vajadzīgs? gribi iegūt dzinēju, kas visu laiku detonē?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
nu bija kkur minimālais galvas biezums norādīts. nezinu vai haynes manuālī vai kur redzēju. ir vēl OEM biezākas galvas blīves pieejamas.
kaut kāda huiņa... un kā viņš zinās, ka vārsti attiecīgajā brīdī nav pavērti?dogMa rakstīja:Kompresora šļūtenei uztaisa galu, kuru ieskrūvē sveces vietā. Pūš iekšā un skatās, klausās pa kurieni gaiss iet. Ja uz karteri, tad gredzeniem, blokam pipec. Ja uz ieplūdi, izplūdi, tad vārsti. Tā apmēram, sīki nezinu.
vienkāršāks variants ir ieliet NEDAUDZ eļļas cilindrā un tad mērīt kompresiju, ja kompresija momentā uzlabojas, tad vaina ir blokā, ja nekas nemainās, tad galvā