Galvas remonts

millers
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 11 Mai 2012, 13:14

12 Mar 2013, 17:33

Sveiki! Vai kāds var pateikt cik apmēram varētu izmaksāt galvas blīve un vārsta gumijas jaunas priekš bmw e36 318 modelim. Un kas vēl būtu jāmaina kad ceļ nost galvu pie vienas reizes?
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

12 Mar 2013, 17:44

Galvas blīve maksā virs 10ls un vārstu blīvslēgi ap 5ls... Palabojiet, ja kļūdos! :rolleyes:
Ja galvu ņem nost, tad ir ieteicams viņu slīpēt un vajag jaunas galvas skrūves (komplekta cena ap 10-15ls). ;)
Attēls
millers
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 11 Mai 2012, 13:14

12 Mar 2013, 19:49

skaidrs!un vēl kas jeb tas pa lielam ir viss?
BimersZ
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 28 Jan 2012, 22:06

12 Mar 2013, 20:06

Tātad jautājums motors m50b25 , kompresija ir ļoti,ļoti bēdīga, un nav vienāda, tas ir 1cilindrs - 14, otrais, 8,5, 3.cilindrs - 4 , un talāk svarstās 10 - 8 . Iespējamie varianti? :) kadēļ tā? Un kādas izmaksas apmēram? :) Un vai ir jēga ņemties?
Profila bilde
r5sgt
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 30 Jūl 2011, 21:55
Braucu ar: 325tds
Atrašanās vieta: Ķekavas novads

12 Mar 2013, 20:43

Tev vajadzētu iepūst gaisu cilindros(tā saucamais leakdown tests) un saprast kur zuud kompresija, ja ir sadilis bloks tad domāju ka nav jēgas ņemties.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

12 Mar 2013, 20:56

BimersZ rakstīja:Tātad jautājums motors m50b25 , kompresija ir ļoti,ļoti bēdīga, un nav vienāda, tas ir 1cilindrs - 14, otrais, 8,5, 3.cilindrs - 4 , un talāk svarstās 10 - 8 . Iespējamie varianti? :) kadēļ tā? Un kādas izmaksas apmēram? :) Un vai ir jēga ņemties?
beigas gredzeniem/blokam vai izdeguši vārsti.
varu palīdzēt ar remontu :hahaha:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
BimersZ
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 28 Jan 2012, 22:06

12 Mar 2013, 21:28

Remonts nebūtu nekas traģisks :D Vienkārši , ja izjaukšu un atklasies ka blokam čaw, tad diezgan steidzīgi jameklē būs jauna dvēselīte, jo tgd meklēju jaunu m50b25! Un velviens jautājums ja es atrodu tieši tādu motoru , es varu viņu iegādaties pliku? Vienkārši motors? :)
BimersZ
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 28 Jan 2012, 22:06

12 Mar 2013, 21:28

r5sgt rakstīja:Tev vajadzētu iepūst gaisu cilindros(tā saucamais leakdown tests) un saprast kur zuud kompresija, ja ir sadilis bloks tad domāju ka nav jēgas ņemties.
Kā to var dabūt gatavu? kāda veidā? :P
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

12 Mar 2013, 22:29

Kompresora šļūtenei uztaisa galu, kuru ieskrūvē sveces vietā. Pūš iekšā un skatās, klausās pa kurieni gaiss iet. Ja uz karteri, tad gredzeniem, blokam pipec. Ja uz ieplūdi, izplūdi, tad vārsti. Tā apmēram, sīki nezinu.
zhurka
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 17 Mai 2013, 14:43

17 Okt 2013, 00:39

Sveiki! JAUTĀJUMS, m42B18 vai kāds zin precīzi cik daudz maximaāli var nofrēzēt galvu? :bmw: bet tā lai vārsti neatstāj savus nospiedumus virzuļos!!! :supeer:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

17 Okt 2013, 07:27

neviens tev šādu infu nepateiks, kā la mēs zinam cik iepriekš reizes tā galva jau slīpēta.
un kam tev tāds info vajadzīgs? gribi iegūt dzinēju, kas visu laiku detonē?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 

17 Okt 2013, 08:40

nu bija kkur minimālais galvas biezums norādīts. nezinu vai haynes manuālī vai kur redzēju. ir vēl OEM biezākas galvas blīves pieejamas.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

18 Okt 2013, 06:53

dogMa rakstīja:Kompresora šļūtenei uztaisa galu, kuru ieskrūvē sveces vietā. Pūš iekšā un skatās, klausās pa kurieni gaiss iet. Ja uz karteri, tad gredzeniem, blokam pipec. Ja uz ieplūdi, izplūdi, tad vārsti. Tā apmēram, sīki nezinu.
kaut kāda huiņa... un kā viņš zinās, ka vārsti attiecīgajā brīdī nav pavērti?
vienkāršāks variants ir ieliet NEDAUDZ eļļas cilindrā un tad mērīt kompresiju, ja kompresija momentā uzlabojas, tad vaina ir blokā, ja nekas nemainās, tad galvā