Kompensātoru maiņa

Profila bilde
Aureora
Ziņojumi: 109
Pievienojies: 11 Mar 2013, 08:34
Braucu ar: sārtu rozi
Atrašanās vieta: Jelgavas

12 Mar 2013, 19:33

Sveiki.
Vēlētos uzzināt šādus tādus ieteikumus, kuri ir saskārušies ar kompensātoru maiņu iekš 1.8 litrāžas bmw. (m40 vecā tipa motors ar zobeni)
Jau kā 3 dienu klab kompensātori.
Vakar nomainīju eļļu (domāju, ka eļlas maiņa ko līdzēs), ar it kā ne to lēto - Mobil 1 eļļu ielēju 10W40, bet bez izmaiņām.
Kādu brīdi neklakšķ, bet pēc tam atkal sākās. (pat braucot tas notiek), tagad mašīnu noliku garažā, jo negribas dabeigt līdz galam, jo cik es zinu, ka var arī beigties tā, ka saliec vārstus....

Kāds varbūt ir saskāries ar to, un var ieteikt jau kaut ko, pirms sāku to darīt? Kādus var but knifus vai ko tādu....?

Paldies jau iepriekš. :sarunats:
Attēls
Profila bilde
Kopcis
Ziņojumi: 99
Pievienojies: 10 Mar 2012, 16:19

12 Mar 2013, 19:48

Tieši tāda pati problēma kā tev, bet braukāju. Gribētu dzirdēt padomu.
Pēdējais labojis Kopcis - 01 Mai 2015, 18:03, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Aureora
Ziņojumi: 109
Pievienojies: 11 Mar 2013, 08:34
Braucu ar: sārtu rozi
Atrašanās vieta: Jelgavas

12 Mar 2013, 19:52

Nu jā.
Tikai man gan kaut kā negribas braukāt, nepatīk šādas liekas skaņas, it īpaši vēl no motora telpas.
Nu es godīgi sakot nezinu ar to braukāšanu, jo cik es esmu dzirdējis tas var beigties ar vārstu saliekšanu, + iesppējams viņš tagad arī oat pūš/laiž garām jaunu pa kolektoru (bet varbūt es tagad muļķības saku).
Tāpēc gribu dzirdēt kas un kā ir, un kas ar to maiņu ir, cik tas var ilgi ievilkties un kas ir jāzin, kas pa knifiem utt.
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

12 Mar 2013, 19:57

m40 parasti ir izdilusi sadalene, rokeri un visbeidzot kompensatori tāpēc grab.
pūst neko nepūš garām, bet jaudas būs mazāk, dēļ mazāka/īsāka vārstu pacēluma
Profila bilde
Aureora
Ziņojumi: 109
Pievienojies: 11 Mar 2013, 08:34
Braucu ar: sārtu rozi
Atrašanās vieta: Jelgavas

12 Mar 2013, 20:06

Nu varētu vispirms mēģinātu tos kompensātorus nomainīt un rokerus, un tad skatīt tālāk.
Kādās cenās ir tie rokeri un kādā daudzumā ir?

Es pareizi zinu, ka vecajiem m40 motoriem ir 8 kompensātori uz katru cilindru 2 ?
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

12 Mar 2013, 21:05

lietotu labu sadaleni, rokerus atrast ir praktiski nereāli. Jaunu cena būs ekvilalenta auto vērtībai.
Vislietderīgāk būtu krāmēt iekšā m43 - nav problēmu ar galvas eļļošanu, ekonomiskāks, maksā tikpat cik m40 - kapeikas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Aureora
Ziņojumi: 109
Pievienojies: 11 Mar 2013, 08:34
Braucu ar: sārtu rozi
Atrašanās vieta: Jelgavas

12 Mar 2013, 21:40

Uz doto brīdi neesmu domājis par motora maiņu.
Es tā kā vēlētos sataisīt to pašu, nekādas problēmas jau man nav ar viņu, tik tagad kopš dzimšanas beidzot ir jāmaina tāda lieta kā kompensātori, un tāpēc lūdzu kādu, kas var ieteikt kādu padomu, kurš ir mainījis un ir saskāries varbūt ar kādu ķibeli vai ko tamlīdzīgu, lai zinātu iepriekš jau.
Attēls
Profila bilde
Kopcis
Ziņojumi: 99
Pievienojies: 10 Mar 2012, 16:19

12 Mar 2013, 21:51

Cik tas prieks maksātu iegādāties sadaleni un to nomainīt? ss.lv pagaidām neiet, nevar redzēt :lol:
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

12 Mar 2013, 22:33

Aureora rakstīja:Uz doto brīdi neesmu domājis par motora maiņu.
Es tā kā vēlētos sataisīt to pašu, nekādas problēmas jau man nav ar viņu, tik tagad kopš dzimšanas beidzot ir jāmaina tāda lieta kā kompensātori, un tāpēc lūdzu kādu, kas var ieteikt kādu padomu, kurš ir mainījis un ir saskāries varbūt ar kādu ķibeli vai ko tamlīdzīgu, lai zinātu iepriekš jau.
tak kā jau tev iepriekš minēja, problēma nav kompensatoros, bet sadales vārpstā, rokeros. m40 ir problēmas ar galvas eļļošanu, sadilst sadalene, rokeri un beigās izdauza kompensatorus. ieliekot tikai jaunus kompensatorus būs īslaicīgs efekts, drīz klaboņa atkal būs klāt kā likta.
pašā kompensatoru maiņā nekādu knifu nav, noņem rokeri un aiziet, dzinējs ļoti, ļoti vienkāršs.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Aureora
Ziņojumi: 109
Pievienojies: 11 Mar 2013, 08:34
Braucu ar: sārtu rozi
Atrašanās vieta: Jelgavas

12 Mar 2013, 22:57

hmmmm
Nu tad jau laikam būs jāsāk ar to ka jāņem vāks nost un jāsāk skatīties un darīties.
Jāsāk būs ar sadalenes maiņu un rokeriem...

Paldies pagaidām, kad kaut kas tikts izdarīts, atgriezīšos te un uzrakstīšu kas un kā.
Bet gaidīšu arī vēl kādu padomu. :)
Attēls
Profila bilde
siikais
Ziņojumi: 214
Pievienojies: 14 Mar 2011, 08:59
Braucu ar: e36.lv
Reputācija: 1
 

12 Mar 2013, 23:04

Varu piedavat sadaleni ar kuru nobraukti 1500km zinu jo pats pirku par 100ls atdosu pa 45ls un ari varu meginat atrast rokerus un kompensatorus... ari praktiski jauni.... ja kas pm
Profila bilde
alnitos
Ziņojumi: 101
Pievienojies: 14 Nov 2012, 00:00
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Dobele/ Jelgava

13 Mar 2013, 21:52

Čomam tiko tikšķēja kompensātori, nomainija sadaleni un visas parējād detaļas, kas bij jāmaina saistībā ar to un atstāja detaļās 290ls :D:D:D neviens īsti nesaprot kapēc viņš tā darija ja pa tādu naudu sanāk leilmotõrs
Puisim klēpī sēž meitene: mīļais, nosauc mani kaut kā mīļi.. –ak tu mana vistiņa! –kāpēc vistiņa?-tu sēdi man uz olām
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

14 Mar 2013, 08:37

varbūt viņu intresē braukāt ar labu mazmotoru ko pats ir pārlasijis nekā ar nezināmas izcelsmes lielmotoru! :yes:
Profila bilde
Aureora
Ziņojumi: 109
Pievienojies: 11 Mar 2013, 08:34
Braucu ar: sārtu rozi
Atrašanās vieta: Jelgavas

14 Mar 2013, 12:23

No vienas puses piekritīšu ''kristaps90'', pareizus vārdus jau izteica.
Protams, pa tādu naudu var nopirkt citu motoru un ielikt, bet godīgi sakot motoru pirkšana arī ir kā kaķīs maisā, un Tu nezini, kas tur ir.
Jo nu, motorā nevar ielīst, un Tu nezini cik ilgi viņš tev kalpos. Bet nu, tas tā, varbūt pateicu ko aplamu, bet tās ir tikai manas domas. - nopirksi motoru citu, un tam sāksies visādas maiņas vajadzīgas.....
Attēls
Profila bilde
Aureora
Ziņojumi: 109
Pievienojies: 11 Mar 2013, 08:34
Braucu ar: sārtu rozi
Atrašanās vieta: Jelgavas

16 Mar 2013, 02:38

Atvainojos par dubulto postu/ierakstu.
Ar manu problēmu viss kārtībā, nomainīta tika eļļa, laikam saeļļojās viss kā nākas un atkal stīgā.... :clap:
Attēls
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 

19 Apr 2013, 09:29

he9600 rakstīja:lietotu labu sadaleni, rokerus atrast ir praktiski nereāli. Jaunu cena būs ekvilalenta auto vērtībai.
Vislietderīgāk būtu krāmēt iekšā m43 - nav problēmu ar galvas eļļošanu, ekonomiskāks, maksā tikpat cik m40 - kapeikas.
100% piekrītu :clap:
Attēls
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

18 Sep 2013, 16:18

Es parasti pie ella maina skalo dzinejis ar 50/50 veca ella + diesel! Ja tiesi ta veca ella + diesel leju ieksa dzineja un piedarbinaju un lai ta strada 10-15 min. Diesel ir loti labs tirisana lidzeklis! Leju jauna ella un ta ir caurspidiga pat pec 5000km nobraukums!
Lv Ryder
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 08 Jūn 2015, 16:00

09 Jūn 2015, 12:24

Kā noteikt kompensatoru un rokeru nolietojumu? :bye:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

10 Jūn 2015, 00:32

Mājas metode kompensatoriem - izņem, un, ja vari ar pirkstu iespiest - beigts. Rokeris - nav ne jausmas.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

10 Jūn 2015, 03:14

dogMa rakstīja:Mājas metode kompensatoriem - izņem, un, ja vari ar pirkstu iespiest - beigts. Rokeris - nav ne jausmas.
rokeris ir tas pats kompensators
...