Restavret Gofra

ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

11 Apr 2013, 11:00

Sveiki visiem!

Vai kada ir labakaja veida restavaret gofru ?

Nr. 4 uz bilde:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15


Paldies!
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

11 Apr 2013, 11:02

Jāliek cita, kas ir vesela.
Attēls
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

11 Apr 2013, 11:21

Un cik ilgi ta jauna turesi ?
original manksa 30ls , vai zinat avi kaut kur varetu dabut to letak ?

Paldies!
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

11 Apr 2013, 11:42

Jātur. Kurš gads auto? Ja motors ir M40, tad man viena tāda lieka vesela mētājas. :gigigi:
Attēls
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

11 Apr 2013, 11:48

1995 318i M43 dzinejis! UZ bilde vari redzet ka tiesi izkatas. No M40 laikam gofra ir citada ?

Jauns jautajum :)
Ir labak restavret lotbalsti/sharniri vai labak uzlikt jauni originali ?
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

11 Apr 2013, 12:03

No M40 nederēs.

Labāk jaunus. ;)
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

11 Apr 2013, 12:08

uzliekam jaunu un aizmirstam, lietota izģērbsies pēc gada, beigās nekāda ekonomija nesanāks.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

11 Apr 2013, 12:13

Restavret maksa 20ls un jauni ari tik pat.
Valdis no Jalgava dot 3 gadi garanciaja uz restavretiem sharniri . Vai kads pie vianam ir bijis jau ?

Bukses ari gribetu restavret.

viewtopic.php?f=23&t=1184
Pēdējais labojis ivoka1981 - 11 Apr 2013, 12:18, kopā labots 1 reizi.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

11 Apr 2013, 12:18

nu mļe, parādi man kaut vienu e36 šarnīru, da poh ko hadenē, ko atmaksājas restaurēt. Ja nav jāmaina pr amortizatori un pr gultņi, tad e36 hadenes uzturēšanas izmaksas ir tikpat cik 3 golfam.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

12 Apr 2013, 21:21

Sveiki!
Man ir jauns jautajums :)

Dzinejs 1.8i M43 apgriezieni ir nestabilit!
Ko ir izdarits:
Cleaned ICV sensor, throttle body . Checked out and found good : CCV and the hose pipe, ICV`s hose pipes, air intake hose (brand new) . Engine diagnostic (OBDII) = no error codes at all!

May DME software reset or update would solve the problem ?

P.S Ceru ka angliski sapratat!
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

12 Apr 2013, 21:35

kaut kur tajā pārbaudīts/nomainīts sarakstā tomēr slēpjas vaininieks un diagnostika neaprobežojas ar kļūdu nolasīšanu (kas darās faktiskajos datos?).
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

12 Apr 2013, 21:39

Diagnostika ir uztaisita 2 reizes ar 2 dazadi skanneri :) . Abi divi neradiji kludos.
Varbut ka DISA valve ir vaina?
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

12 Apr 2013, 21:54

Are you a robot or a real person ? What is your favorite language in which you want to communicate ? bmw e36 OBD2 protocols do not support ... ;)
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

12 Apr 2013, 21:57

aizbrauc uz normālu diagnostiku, kur ne tikai nolasa kļūdas,bet arī ielūkojas faktiskajos datos.
disa ņepričom.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

12 Apr 2013, 23:16

1. kada ir tava dzimta valoda?
2. ka tu pārbaudīji CCV?
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

13 Apr 2013, 12:19

Sorry it was a typing mistake , OBD 1 is the correct one!
well I am from Bulgaria :) , if it is OK for you guys I can write in english, appreciate !
I chacked the CCV and its hose for a week ago and its OK!Cleaned the ICV and checked its hoses = OK. Just changed the air intake hose to a brand new. I run also tha vacum test with Carb&Choke cleaner = no changes in the REV, which meens that there is no vacuum leak .
Well I am hearing a slightly rattling noise coming from the DISA side ! Could that be the problem ?
Where could I make a normal diagnostic and how much it cost ?

Paldies ;)
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

13 Apr 2013, 12:53

I did check the CCV in the way described in the link :
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=445403
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

13 Apr 2013, 22:04

Latvian diagnostics not do. too far ... better to make it to this> http://www.youtube.com/watch?v=nOZTUnZO3F4

:D
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

14 Apr 2013, 00:53

:hahaha:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

15 Apr 2013, 08:05

ivoka1981 rakstīja:I did check the CCV in the way described in the link :
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=445403
That is how you check for a blocked CCV, in your case i'm afraid that the CCV membrane is damaged and the engine sucks in additional air trough that crack, which is not monitored by MAF, so that causes unstable idle rpms.
That is the most common problem, I also had this one on my former m52 engine.