Dzinēja maiņa no 1.8 uz 3.5
Gribētu zināt, kā ir ar šādu motoru .. Vai viņš derēs uz tām pašām paduškām, vai kkas ir jāpārmetina? Varbūt kāds ir tml kko veicis? Plus, vai kārba ar jāmaina..
P.s. tas 3.5 nav noteicošais.- tas ir kā piemērs,jo Zinu,ka 2.5 būs par maz..
Vnk nopirku,pa ziemu bija interesanti..,bet tagad gribas,lai būtu tākā ziemā arī vasarā:)
P.s. tas 3.5 nav noteicošais.- tas ir kā piemērs,jo Zinu,ka 2.5 būs par maz..
Vnk nopirku,pa ziemu bija interesanti..,bet tagad gribas,lai būtu tākā ziemā arī vasarā:)
tak lieto guugli, pilns nets ar visādiem motoru swapiem
BMW-Big Money Waste
Kāpēc gūglēt, ja šeit es domāmju, ka entuziastu netrūkst, kuri zin un kam varētu pajautāt...
4fun rakstīja:Gribētu zināt, kā ir ar šādu motoru .. Vai viņš derēs uz tām pašām paduškām, vai kkas ir jāpārmetina? Varbūt kāds ir tml kko veicis? Plus, vai kārba ar jāmaina..
P.s. tas 3.5 nav noteicošais.- tas ir kā piemērs,jo Zinu,ka 2.5 būs par maz..
Vnk nopirku,pa ziemu bija interesanti..,bet tagad gribas,lai būtu tākā ziemā arī vasarā:)
ja jau reiz ar 2.5 būs par maz, liec m52b28, m54b30, s50b30/32 utt nevis to arhaisko čuguna kluci (pieņemu, ka runa ir par m30)..
bet vispār, ņemot vērā to, cik nenopietni tas izklausās, iesaku vienkārši nopirkt citu auto.
Par tēmu - nederēs ne paduškas, ne kārba, un jā, kko tamlīdzīgu ir veicis e30.lv/burnout.lv jūzeris students, kas savā e30 m40b16 (vai b18?hvz) vietā iestūma m30b35. Tas pats nav, bet tamlīdzīgi ir.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
da labi viss šitais swaps izskatās pēc kkāda slima suņa murga, nopietns būvētājs nemeklē atbildes, pareizās receptes forumos bet risina tās pēc savas pieredzes
BMW-Big Money Waste
Eu idiņ slim.., kam tad nahuj vispār ir domāts forums ?? Es šito rakstīju, lai iegūtu atbildes uz saviem jautājumiem! Ja Tu neko par tādām lietām nezini, tad nekomentē. Ja gribi vnk kko uzrakstīt-aizsūtī CV tvnetam!
Es tavā vietā liktu 2.5TU vai 2.8. Būs pietiekami, lai ielas slīpētu. Uzliekot kādu 3,45 un uz augšu, būs pietiekami.
Kādu 3.5 gribēji likt?
Kādu 3.5 gribēji likt?
Bija doma no e38 kādu motoru dabūt.. , bet nu es domāju virs 94.gada nevis to vecos..
Jā dogma.. Tā arī būs jādara un jāliek, tas 2.5 vai 2.8 , jo es apvaicājos , vai ir traki ar v8 36tajā.. Un izmaksu ziņā tas būs 3reiz dārgāk par 2.8 ..
Tākā tā arī būs jādara.. Var būt kādam ir aizķēries kāds motorīts ar provodku?
Jā dogma.. Tā arī būs jādara un jāliek, tas 2.5 vai 2.8 , jo es apvaicājos , vai ir traki ar v8 36tajā.. Un izmaksu ziņā tas būs 3reiz dārgāk par 2.8 ..
Tākā tā arī būs jādara.. Var būt kādam ir aizķēries kāds motorīts ar provodku?
cik zinu tad TA un sertifikācija nelaiž cauri ar V8 lai arī viņš tur der un lien iekšā
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Ja Tu dabu hartge kroinsteinu rasejumus uz metieni vai dabu tuv sertifikātu litu tad liecina v8
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Nekādi kronšteini u.t.t. nedos tiesības uz sertifikātu, jābūt no rūpnīcas V8 un viss.
gan jāprecizē, ka TA nedabūšanai nav nekāda sakara ar to, ka tas motors tur nav nācis, bet ar to, ka ir jāiejaucas bremžu sistēmā, kas TA automātiski tiek novērtēts ar 3..
(par piemēru var paņemt to pašu e30 ar m30, tb, TA var dabūt, ja kronšteini ir taisīti pēc saskaņotiem rasējumiem)
(par piemēru var paņemt to pašu e30 ar m30, tb, TA var dabūt, ja kronšteini ir taisīti pēc saskaņotiem rasējumiem)
es te redzu tikai kaut kādu slapjo sapni. neko vairāk.
Bet čuguns tas ir sexigich. rakstīja:4fun rakstīja:Gribētu zināt, kā ir ar šādu motoru .. Vai viņš derēs uz tām pašām paduškām, vai kkas ir jāpārmetina? Varbūt kāds ir tml kko veicis? Plus, vai kārba ar jāmaina..
P.s. tas 3.5 nav noteicošais.- tas ir kā piemērs,jo Zinu,ka 2.5 būs par maz..
Vnk nopirku,pa ziemu bija interesanti..,bet tagad gribas,lai būtu tākā ziemā arī vasarā:)
ja jau reiz ar 2.5 būs par maz, liec m52b28, m54b30, s50b30/32 utt nevis to arhaisko čuguna kluci (pieņemu, ka runa ir par m30)..
bet vispār, ņemot vērā to, cik nenopietni tas izklausās, iesaku vienkārši nopirkt citu auto.
Par tēmu - nederēs ne paduškas, ne kārba, un jā, kko tamlīdzīgu ir veicis e30.lv/burnout.lv jūzeris students, kas savā e30 m40b16 (vai b18?hvz) vietā iestūma m30b35. Tas pats nav, bet tamlīdzīgi ir.
Nu nezinu, nezinu.dogMa rakstīja:Nekādi kronšteini u.t.t. nedos tiesības uz sertifikātu, jābūt no rūpnīcas V8 un viss.
Būtu aplasīta Alpina, bremzes un visas citas lietas, tad domājams ka varētu.. bet tur problēma to visu atrast un birokrātija, lai beigās piereģistrētu. - Nekas nereāls tas nav, bet parastam mirstīgajam tas būtu diezgan nereāli. Sanāk kosmoss
Iekopēts no likumi.lv
Motora maiņa pret tās pašas markas un modeļa cita veida motoru vai pret tā paša transportlīdzekļa tipa cita varianta (versijas) motoru
bmw un alpina ir 2 dažādi auto, nu nedabūsi TA nekādi ar v8 ja vin`s nebūs alpinas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tad jau tam pašam vajadzētu darboties arī uz Vaz un Lada, jo piemēram žigulī(Vaz) var ielikt ņivas (Lada) 1.7i motoru un skati iziet bez problēmām.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
ko jūs te jājaties. normāls atmosferiskais BMW motors
http://www.jaylenosgarage.com/cars/mcla ... ndex.shtml
http://www.jaylenosgarage.com/cars/mcla ... ndex.shtml