stūres pastiprinātāja problēmas
Nekur neatradu šādu tēmu un tapēc taisu jaunu. Steidzami vajag padomu jo īsti nesaprotu kas notika ar pastiprinātāju. šodien braucot pa pilsētu pamanīju ka stūre pēc iebraukšanas līkumos pati negribīgi griežas atpakaļ pat uzdodot gāzi. nu ne tā kā vienmēr. uz vietas piestartētam griezhas kā ar pastiprinātāju, bet braucot tas ir reāli pagrūti (kā bez pastiprinātāja.) fakti ko noskaidroju:
1)Eļlas līmenis pastiprinātājā ir.
2)siksnu griež.
3)sagriežot stūri līdz galam siksna vairs neiečīkstas.
4)arī nekādas noplūdes zem mašīnas nav.
reāli nesaprotu kas par problēmu jo itkā tak strādā, bet itkā nestrādā. kādi varētu būt varianti?
1)Eļlas līmenis pastiprinātājā ir.
2)siksnu griež.
3)sagriežot stūri līdz galam siksna vairs neiečīkstas.
4)arī nekādas noplūdes zem mašīnas nav.
reāli nesaprotu kas par problēmu jo itkā tak strādā, bet itkā nestrādā. kādi varētu būt varianti?
Sveiks, varētu būt pats sūknis, sākumā parasti ir Tevis aprakstītās problēmas, līdz ko nestrādā vispār. Izdilis pats sūknis un nespēj radīt spiedienu.
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Tad sanāk ka viņš var nobeigties pakāpeniski nevis tā vnk uzreiz?
Sūknis nomaināms atsevišķi vai ar kautko kopā? itkā ir donors no kā noņemt. kāds būtu vieglākais variants?
Sūknis nomaināms atsevišķi vai ar kautko kopā? itkā ir donors no kā noņemt. kāds būtu vieglākais variants?
Un kas varētu būt par vainu, ja viss griežas smuki ,tikai sūknis sīc? Eļļas līmenis nebija, to pielēju un stūre uzreiz vieglāk griezās, bet sīkšana nebeidzās?
Man tā pati problēma!
Bet tika noaminīta jana eļļa un vis gāja, līdz vienai diena, kad pēkši paliek stingra un td atkal normāla. Man nekas cits nenāk prātā kā sūknis- kas varētu būt pie vainas.
Bet tika noaminīta jana eļļa un vis gāja, līdz vienai diena, kad pēkši paliek stingra un td atkal normāla. Man nekas cits nenāk prātā kā sūknis- kas varētu būt pie vainas.
Sūkni var nomainīt atsevišķi. Papildus nav nekas vajadzīgs.
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Par sīkšanu runājot, tas rodas, kad eļļai tiek klāt gaiss. Apskaties vai bačokā gadījumā neveidojas burbuļi. Ja bija jāpielej eļļa, tas nozīmē, ka viņa pazūd un pa to vietu arī ierauj gaisu. Vājā BMW vieta ir bačoka divas trubas kuras 90% BMW ir eļļainas. Lai nebūtu sīkšana, sistēmai jābūt hermētiskai.
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Skaidrs, paldies
Cerams, ka sanāca izlīdzēt un noķēri domu, kam pievērst uzmanību, jo tā rakstot grūti izskaidrotuteo rakstīja:Skaidrs, paldies
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Man arī tur sulo! Esmu salicis hamutus, bet tāpat. Smērēt vēl hermētiķi vai ko tamlīdzīgu?activity rakstīja:Par sīkšanu runājot, tas rodas, kad eļļai tiek klāt gaiss. Apskaties vai bačokā gadījumā neveidojas burbuļi. Ja bija jāpielej eļļa, tas nozīmē, ka viņa pazūd un pa to vietu arī ierauj gaisu. Vājā BMW vieta ir bačoka divas trubas kuras 90% BMW ir eļļainas. Lai nebūtu sīkšana, sistēmai jābūt hermētiskai.
Nomaini trubas uz jaunām. Zieķēšana u.t.t. nelīdzēs, trubu galiem materiāls izstrādājies.
Sveiki!
Man ir galigi čupā jau stūres pastiprinātājs! e36 2.8 manuālis
Biju dabujis no 1.8isa, bet neder atšķirāss...
No kā varētu derēt? sakot no 6cilindru dzinejiem? vai jameklē tieši kas nāca priekš 2.8? jeb der arii sakot no 2.0 dzinējiem?
Paldies!
Man ir galigi čupā jau stūres pastiprinātājs! e36 2.8 manuālis
Biju dabujis no 1.8isa, bet neder atšķirāss...
No kā varētu derēt? sakot no 6cilindru dzinejiem? vai jameklē tieši kas nāca priekš 2.8? jeb der arii sakot no 2.0 dzinējiem?
Paldies!
ok! Būs tā jādara!dogMa rakstīja:Nomaini trubas uz jaunām. Zieķēšana u.t.t. nelīdzēs, trubu galiem materiāls izstrādājies.
noteikti no visiem m52 motoriem der, domaju ka no m50 ari dermartinsh03 rakstīja:Sveiki!
Man ir galigi čupā jau stūres pastiprinātājs! e36 2.8 manuālis
Biju dabujis no 1.8isa, bet neder atšķirāss...
No kā varētu derēt? sakot no 6cilindru dzinejiem? vai jameklē tieši kas nāca priekš 2.8? jeb der arii sakot no 2.0 dzinējiem?
Paldies!
M50 un m52 st. pastiprinātāja sūkņi atšķiras.
Cik +/- tās divas bačoka trubas varētu maksāt? un varbūt kāds var detaļu kodu iedot, būtu pavisam ideāli..?
Nu labi neviens neatbild nevaig ar cenas jau noskaidrotas un esmu jau pasūtijis jaunas trubas...
Tagad jautājums kādam kurš toč zinu, jo esmu Francijā un man nav ne kur mainīt ne ar ko (instrumenti), tapēc jautājums, cik easy vai arī nē to ir izdarīt uz ielas un donkrata un varbūt kāds jau zin kādi instrumenti man ir nepieciešami precīzāk kāda izmēra muciņas?
Sakiet ko gribiet zinu ka var aizdzīt uz servisu vienmēr bet jau noskaidroju ka par darbu man tie būs 80-100eur, tapēc domāju ka labāk pats nomainīšu kaut arī tas jādara uz ielas..
Kā arī kas jāievēro to darot, respektīvi, vai ir kāds triks ar šķidruma noliešanu vai vnk atskrūvē izgāz ārā, saskrūvē trubas un lej jauno iekšā?
ceru uz reāliem padomiem, paldies!
Tagad jautājums kādam kurš toč zinu, jo esmu Francijā un man nav ne kur mainīt ne ar ko (instrumenti), tapēc jautājums, cik easy vai arī nē to ir izdarīt uz ielas un donkrata un varbūt kāds jau zin kādi instrumenti man ir nepieciešami precīzāk kāda izmēra muciņas?
Sakiet ko gribiet zinu ka var aizdzīt uz servisu vienmēr bet jau noskaidroju ka par darbu man tie būs 80-100eur, tapēc domāju ka labāk pats nomainīšu kaut arī tas jādara uz ielas..
Kā arī kas jāievēro to darot, respektīvi, vai ir kāds triks ar šķidruma noliešanu vai vnk atskrūvē izgāz ārā, saskrūvē trubas un lej jauno iekšā?
ceru uz reāliem padomiem, paldies!
sveiki! kas par vainu kad stavot uz vietas tukshgaita sture grozas ka akmens, uzdodot gazi paliek normala, pec kada laika atkal cieta?
Šķidrumam līmenis?
Jaapielej liimenis un tad atgaiso! man bija pirms paaris h taa pat!