Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
elviic
Ziņojumi: 22
Pievienojies: 23 Sep 2013, 16:28
Braucu ar: 325i
ramyrez rakstīja:mainot motoru nomaini arii spilvenus-vinjiem noteikti buus zhopa kad atskruuveesi valjaa....(iesaku njemt "corteco")

Nu ir tā ka man mainot motoru ir atstāti vecie spilveni un apakšā paliktas šaibas lai būtu augstāk, jo savādāk skartos motors pie stieņa. Nu varbūt zin vai spilveni no 2.5 ir lielaki?... jo tie kas man stāv ir normālā stāvoklī, es nezinu vai mainīt spilvenus vai darīt kko ar stieni, jo skatē pilnīgi loģiski man izčakarēja šaibas zem spilveniem.
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Par kuru stieni Tu runā? Stabilizatora ? To vajag no 6 cil. Dzinēja.
Profila bilde
elviic
Ziņojumi: 22
Pievienojies: 23 Sep 2013, 16:28
Braucu ar: 325i
jep par stabilizātora stieni. nu tad domā es varu atstāt tos pašus spilvenus un mainīt tikai stieni vai arī tie atšķirās no 1.8 spilveniem?
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...
elviic rakstīja:
ramyrez rakstīja:mainot motoru nomaini arii spilvenus-vinjiem noteikti buus zhopa kad atskruuveesi valjaa....(iesaku njemt "corteco")

Nu ir tā ka man mainot motoru ir atstāti vecie spilveni un apakšā paliktas šaibas lai būtu augstāk, jo savādāk skartos motors pie stieņa. Nu varbūt zin vai spilveni no 2.5 ir lielaki?... jo tie kas man stāv ir normālā stāvoklī, es nezinu vai mainīt spilvenus vai darīt kko ar stieni, jo skatē pilnīgi loģiski man izčakarēja šaibas zem spilveniem.
man bija 1.8-es ieswapoju iekshaa 2.5 un uzliku spilvenu peec kataloga no 2.5 un motors nekaadam raamim klaat neskaraas-shodien tehniskajaa inspektoors baigi ciitiigi mekleeja shaibas man-bet man taadu nav :gigigi:
un stieni speciaali atstaaju no 1.8 is jo tas ir resnaaks(taatad labaaks kaa 2.5-un nekas mnanestriikeejas un neatduras :bye:
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
elviic
Ziņojumi: 22
Pievienojies: 23 Sep 2013, 16:28
Braucu ar: 325i
Paldies par padomu, meiģināšu tad sākumā spilvenus nomainīt :bmw:
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
vīri, nepieciešama jūsu palīdzība. :yes:

nevaru sagaidīt, kad varēšu ātrāk tomātnemotoru raut laukā, bet pirmstam jāatbrīvojas no otras bunžas, atstājot tik nepieciešamo m52b28 swapam..
stāsts ir tāds - jaunajai kupejai ir m44b16 tomāts, 97. gads,tanī tiks swapots m52b28, toties vecajā bunžā ir m50tub20. interesē, cik daudz no tā m50 motora derēs m52b28? reduktoru likšu S 3,45, no vecās bunžas tāpēc bija doma arī getragu no tā m50b20 paņemt.. kas vēl no 2.0 motora apkarināmā derētu uz 2.8? tas motors tāpat nevienam nav īsti vajadzīgs, tāpēc gribētos derīgās daļas atstāt :rolleyes:

un pats aktuālākais - ja es pērku m52b28, tad man viņu vajag tikai ar motortelpas pravodku ņemt? par cik šitam tomātam arī ir EWS.. nedaudz izmisums, googlējos, cik laiks atļauj, bet pie skaidrības neesmu ticis, taču gribētos ātrāk tikt vaļā no visa liekā, lai var iepirkt 2.8 motoru ar nepieciešamo komplektāciju un likt iekšā.. :rolleyes:

ceru, ka kaut cik sakarīgi izteicos :bye:
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Lielos vilcienos šādi.
No 6 cilindru bundžas ņem aizmugurējo tiltu (brzmzes/suporti utml.)
Paņem kulisi kārbai.
Iepērc jauno m52b28 dzinēju komplektā (it kā vari bez ģeneratora utml., bet labāk ņem ar visu apkarināmo)

Savā bundžā izmet to nemotoru ārā, ieliec m52b28 (ar visu ews utml. jo tas ir piešūts dzinēja vadībai, no tā 2.0 nederēs)
Vēl no 6 cilindru dzinēju paņem radiatoru.

Pa lielam ļoti elementāri veicams swaps.

Ja liksi getrag kārbu tad kardāns paliek Tavs, ja liksi ZF tad jāmeklē Tev būs ZF kulise/kardāns, vai vismaz tā pirmā daļa.
Ja kādi jautājumi, met PM, nekas sarežģits.
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
paldies Tev, ko vajadzēja, noskaidroju! :yes:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
sancix ar ko atšķiras 4cyl radiatori no 6cyl radiatoriem?
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Ar izmēru.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
You can swap everything over from the 6cylinder for your cooling system. The 4cylinder setup will work, but not with the 4cylinder electric fan assembly. When using the 4 cylinder radiator, the lower hose will work from either the 4 or 6 cylinder but the top hose from the 6cylinder must be used and cut to size. You can also have a custom hose made from silicone or aluminum.



Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
nu hvz, dzīvē vienīgā vērā ņemamā atšķirība radiatoriem ir auto ar kond./bez un manuālis/automāts.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Iespējams man nav taisnība :sarunats:
Bet ja stāv 6 cilindru radiators, noteikti liktu to.
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...
Lielie radiatori ir identiski-sawam kad taisiiju swapu tad veel besijos kad jaunu radiatoru pirku prieksh 1.8is bet beigaas nonjemot no donora 2.5-konstateeju kad tie ir identiski....iepluudes kolektoru liec no m50 motora :clap:
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
sigais
Ziņojumi: 437
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 23:59
Braucu ar: 318ti, 530d touring
Atrašanās vieta: Roja
Ir pāris jautājumi, par cik nekur forumā neatradu. sakarā ar m50b28 strokeri :bmw:
Kas ir vajadzīgs, lai no m50b25 uzbūvētu m50b28 strokeri ?
Kas notiek ar vadību, paliek tā pati, vai jāliek mappings ?
Un reāli cik tādam strokerim beigās salasās zs/nm ? :rolleyes:
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
he9600 rakstīja:nu hvz, dzīvē vienīgā vērā ņemamā atšķirība radiatoriem ir auto ar kond./bez un manuālis/automāts.
tiesi taa, reali tas pats radiators ir gan 4 cil gan 6 cil dzinejam. vispar ir radiatoriem atskiriba vel ar trubinjam kuras parplust no vienas puses uz otru, ir biezakas kuram cauri gaaja makaronveidigi silikona drankji, kas kjipa palidzeja skidrumam parplust no vienas puses uz otru (sen jau noteikti ir sabirushi un tikai aizblokjee dzeses sistemu) un tad ir mazliet saurakas trubinjas bet vairak.
nu tas taa lielu lomu nespelee atskiriibaas
...
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
sigais rakstīja:Ir pāris jautājumi, par cik nekur forumā neatradu. sakarā ar m50b28 strokeri :bmw:
Kas ir vajadzīgs, lai no m50b25 uzbūvētu m50b28 strokeri ?
Kas notiek ar vadību, paliek tā pati, vai jāliek mappings ?
Un reāli cik tādam strokerim beigās salasās zs/nm ? :rolleyes:
b28 kloķene/klaņi/virzuļi.
vadība var palikt tā paša, bet lai iegūtu rezultātu vajadzēs čipot.
par zigiem - ja pieņemam, ka stockam tiešām ir tie 192zs :lol: , tad ar visu remappingu b28 būs max 210-125zs, ja gribi vairāk, jālien galvā un jādomā par sadalenēm.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
sigais
Ziņojumi: 437
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 23:59
Braucu ar: 318ti, 530d touring
Atrašanās vieta: Roja
kā ar sadalēnēm no m50b20, esu dzirdējis ka ir labāk, bet tas tā pa ausu galam :)
no ka vispār tādam strokerim liek sadalenes ? :bmw:
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
m3 USA ;)
bet m54b30 iepludene pamataa ir tada pati kaa m3 usa, niecigas atskiribas, tik janogriez vanosa sazobe pa kadiem 5mm iisaka
...
Profila bilde
melaro
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 13 Apr 2013, 21:05
Braucu ar: m50b25
Atrašanās vieta: Rīga
Interesē mainīt m52b28 sprauslas uz kaut ko labāku. Kādi ir ieteikumi, un vai sprauslas neder, piemēram, no kāda e39 3.5-4.4 dzinēja?