M52 B25

Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

31 Jūl 2013, 22:35

Kapēc šiem motoriem ir uz bloka rakstīts 2.5 bet istenība šis motors ir 2.3????? :grrr:
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

31 Jūl 2013, 22:37

Tādēļ, ka tas ir 2.5 nevis 2.3 :doh:
Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

31 Jūl 2013, 22:42

bet visās vietas raksta ka M52 B25 ir 2.3 litru motori un ka viņiem ir 170 zirgaspeki ! :sad:
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

31 Jūl 2013, 22:43

kurās visās vietās? :doh: motors ir 2.5(2494cm3) ar 170zs
Profila bilde
Thomas
Ziņojumi: 134
Pievienojies: 07 Okt 2011, 17:08
Braucu ar: V6

31 Jūl 2013, 23:00

motors isteniba ir 2.5. Saistits tas ar rebrendingu, lai butu atskiriba, kad paradas 2.8 ar m52 motora ieviesanu, 192 zs versiju "deforseja" lidz 170zs, bet uzlabotas nm harakteristikas, ka ari ar dazam ekologijas normam.
Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

31 Jūl 2013, 23:10

Bet tad jau sanak ka M50 B25 ir labaks neka M52 B25 :doh:
UN kas notiek ja M52B25 uzliek M50B25 iepludes kolektoru?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

01 Aug 2013, 00:59

:bmw:
Pēdējais labojis Jānis.P - 07 Feb 2017, 19:58, kopā labots 1 reizi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
AizdomāmBagāts™
Ziņojumi: 208
Pievienojies: 09 Sep 2012, 18:48
Braucu ar: GU - 476
Reputācija: 1
 

01 Aug 2013, 02:25

Ar m50b25 ieplūdes kolektoru un kompi būs 192zs (kas nu no viņiem būs palicis). + Vanos.
Say "FUCK IT", before you kick the bucket! ...in safe enviroment.
Profila bilde
way
Ziņojumi: 239
Pievienojies: 29 Mar 2012, 14:16
Braucu ar: E39 M52B28
Atrašanās vieta: Kengarags

01 Aug 2013, 03:43

man liekas ka to modeli apzime ar x23 bet motors ir 2.5 litri ,kaut ka ta :lol:
<C> Way
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

01 Aug 2013, 08:02

AizdomāmBagāts™ rakstīja:Ar m50b25 ieplūdes kolektoru un kompi būs 192zs (kas nu no viņiem būs palicis). + Vanos.
Tik droši to saki, kaut gan mēģinājis neesi :gigigi: M50B25 ir bosch vadība, M52 ir siemens vadība. Ja uzliksi uz m52 bosch vadību (ar visiem devējiem), tāpat nekas nebūs labi, jo vanos nestrādās pareizi. Vajadzēs mainīt ieplūdes sadaleni. Un tad iespējams kaut kas notiks, bet apgalvot neņemos, jo neesmu to mēģinājis. Pateicu tikai atšķirības starp M50 vadību.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

01 Aug 2013, 08:04

Jānis.P rakstīja:man jau kādu laiku interesē kas notiktu ja uz m52b25 uzliktu m50b25 vadību, būtu kārotie 192hp?
Nu protams jau ka nebūs, bet par topšu motoru stokā ņiprāks iznāks? vai vispār pilnīgā tūtā un nekāda jēga čakarēties? :rolleyes:
Nedari to! M50 ir salīdzinoši sūdīga vadība. Es ieteiktu atstāt dzimto m52 vadību, jo tā darbojas daudz precīzāk.
Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

01 Aug 2013, 18:44

bet ja man paliek visa vadība no M52 bet tikai ieplūdes kolektors ir no M50?
Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

01 Aug 2013, 18:55

dogMa rakstīja:
AizdomāmBagāts™ rakstīja:Ar m50b25 ieplūdes kolektoru un kompi būs 192zs (kas nu no viņiem būs palicis). + Vanos.
Tik droši to saki, kaut gan mēģinājis neesi :gigigi: M50B25 ir bosch vadība, M52 ir siemens vadība. Ja uzliksi uz m52 bosch vadību (ar visiem devējiem), tāpat nekas nebūs labi, jo vanos nestrādās pareizi. Vajadzēs mainīt ieplūdes sadaleni. Un tad iespējams kaut kas notiks, bet apgalvot neņemos, jo neesmu to mēģinājis. Pateicu tikai atšķirības starp M50 vadību.
Best vaitad bosh vadiba nav tiem M50 B25 kuriem nav vanus? tem kuriem ir vanus vaitad viniem visiem nav simens vadiba?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

01 Aug 2013, 20:54

Tikai M50B20TU (ar vanosu) ir SIEMENS vadība no M50 saimes, pārējiem ir BOSCH, neskatoties uz to, vai ar vanosu, vai bez.

M52B25 + M50B25 ieplūdes kolektors.. Ieguvums būs tikai pie praktiski max apgriezieniem, bet pie zemiem apgriezieniem tikai zaudēsi griezi. M52 ieplūdes kolektors ir veidots tā, lai gaiss "pareizāk" ieplūstu cilindros, līdz ko iegūstam atsaucīgākus zemos apgriezienus.
Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

01 Aug 2013, 22:21

bet ja es uzlieku M50B20 ieplūdes kloektoru ?
man vajaga dabūt labu uzravienu ko tu man vari ieteikt?
cik daudz laba un cik daudz slikta dara čips kompi?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

01 Aug 2013, 22:32

tumovs3 rakstīja:bet ja es uzlieku M50B20 ieplūdes kloektoru ?
man vajaga dabūt labu uzravienu ko tu man vari ieteikt?
cik daudz laba un cik daudz slikta dara čips kompi?
Vēl sūdīgāk, kā ar M50B25 ieplūdi.
Ja gribi labāku uzrāvienu, tad vislētāk būs ielikt M52B28. Čip(s)i galīgi nepalīdzēs. Čips ir nepieciešams, ja veic tiešām izmaiņas pašā motorā, ieplūdē vai izplūdē, vai gāzu sadales mehānismā. Brauc ar M52B25 un priecājies, ka iet ;)
Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

01 Aug 2013, 22:38

bet man atkal ir cilveki teikuši ka M50 B20 iepludes kolektoram ir Trubas un ka deļ ta viņš ejot labaku!
es ta jūtu ka es ar ši motora iegadi esu iebraucis ritigas auzas! :doh:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

02 Aug 2013, 08:03

Kādas "trubas"?
M52B25 ir ļoti labs motors, kamēr brauc uz benzīna. Ja sūdzies par "iešanu", aizbrauc uz diagnostiku, lai paskatās, kas pa štellēm, varbūt vienkārši kāds devējs aizgājis pie dieviem, un tāpēc jauda pazudusi.
Profila bilde
Thomas
Ziņojumi: 134
Pievienojies: 07 Okt 2011, 17:08
Braucu ar: V6

02 Aug 2013, 10:08

Tik tiesam, normals motors, pirmkart jauztaisa diagnostika, ne tikai ar kompi piesledzoties, bet pilna si varda nozime. Un kas attiecas uz cipu - viennozimigi ir verts, celiens paradas daudz atrak un apgriezienus atrak uznem.BET likt cipu uz defektivu motoru ir stulbi, jo tas var tikai pasliktinat visu. Isak sakot, saved kartiba to motoru, vai sliktakaja gadijuma nomaini, ja piem. tur vairs nav kompressijas un tad jau doma par uzlabosanu, bet varbut ari ta pietiks
Profila bilde
Imagine
Ziņojumi: 240
Pievienojies: 29 Jūl 2013, 16:53
Braucu ar: green, black, green

02 Aug 2013, 16:15

A reāli braucot var just atšķirību starp m50b25 un m52b25? Vai arī viņi iet puslīdz vienādi? :bmw: