M52 B25

he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

05 Aug 2013, 12:59

dogMa rakstīja:Projekts labs, bet izmaksas arī jaukas. Uz bez zināšanām šādu projektu diez gan grūti realizēt :super:
Kā tukšgaitā darbojas?
ja rēķina tikai pašu dzinēju izmaksas šitam setupam praktiski nekādas ja pats skrūvē, pats ilgi nevarēju notirgot b28 kloķeni/klaņus/virzuļus nācās atdot pa 70ls.
b25nv sadaleni kopā ar iepl kolektoru pirku pa 20ls
blīves, blīvslēgi ap 100ls, ja maina gredzenus, šāles, ķēdes spriegotājus 300ls
galvas plaknes līdzināšana, bloka slīpēšana 30ls
izpl kolektori 20ls
bez m20 sajūga var iztikt ja pašreizējais labs, zs tas tāpat nepalielina.

i togo, ja jau ir m50nv ko ņemt par pamatu, tad var palīst pat zem 500ls un tiešām neviens b28 līdzi netiks. Ja ir vanos dzinējs, tad viss taspats, tik ieplūdē liekam m54b30 sadaleni.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
RF_
Ziņojumi: 398
Pievienojies: 17 Jūl 2013, 17:27
Braucu ar: nolaistiem logiem

05 Aug 2013, 13:20

Tādam projektam vel pēc tam ir jēga likt turbo klāt, ja maks ļauj ?
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

05 Aug 2013, 13:25

ja tagad būs pacelta kompresijas pakāpe, tad lai uzliktu turbo atkal jāšķel dzinējs pušu un jāliek neslīpēts bloks vai jāliek pabieza metāla blīve lai samazinātu kompresijas pakāpi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
RF_
Ziņojumi: 398
Pievienojies: 17 Jūl 2013, 17:27
Braucu ar: nolaistiem logiem

05 Aug 2013, 15:28

Un bez turbo cik tādam poniji ir iekšā ? Interesē man, jo gribas kaut ko jaudīgāku par 1.6 iekrāmēt :lol:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

05 Aug 2013, 16:39

he9600 rakstīja:ja rēķina tikai pašu dzinēju izmaksas šitam setupam praktiski nekādas ja pats skrūvē, pats ilgi nevarēju notirgot b28 kloķeni/klaņus/virzuļus nācās atdot pa 70ls.
b25nv sadaleni kopā ar iepl kolektoru pirku pa 20ls
blīves, blīvslēgi ap 100ls, ja maina gredzenus, šāles, ķēdes spriegotājus 300ls
galvas plaknes līdzināšana, bloka slīpēšana 30ls
izpl kolektori 20ls
bez m20 sajūga var iztikt ja pašreizējais labs, zs tas tāpat nepalielina.

i togo, ja jau ir m50nv ko ņemt par pamatu, tad var palīst pat zem 500ls un tiešām neviens b28 līdzi netiks. Ja ir vanos dzinējs, tad viss taspats, tik ieplūdē liekam m54b30 sadaleni.
Kas ar vadību? Standarta?
Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

05 Aug 2013, 19:27

jauki jau to visu paklausīties bet nu tema jau sakas par M52B25 ko mes ar vinu varam izdarīt tadu lai iet zvera! ;)
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 

05 Aug 2013, 20:23

nezinu man nepatīk tas m52b25 dzinējs, katrā gadījuma es tadu neķīlētu :gigigi:

jāuzprasa cik daudz tu saproti no dzinēja uzbūves, un arī pārējās mašīnas uzbuves un kā katrs auto mezgls ietekmē pārējo mezglu darbību???? tad tik tālāk var runāt par kaut kādu ķīlēšanu :vecis:

kā arī ko tu domā ar lai ietu zvērā??? 200zs vai 400zs??? :smoke:
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

05 Aug 2013, 20:48

es zinu to ka palielinot auto jaudu man nepietiks ar tam kiškam kas ir motora man bus nepieciešami labaki virzuļi, varstu vietas jaslipe, jamaina kloķene ka ari jauna ķede jaliek motoram 06B-1GL un nejau kautkads ķinietis bet gan rex pro, jamaina iepludes sistema un ispludes sistema un lai tas vis nebutu pa velti ari ir jauzlabo kompis lai tam visam butu jega,
230hp ir tas nepieciešamais ar 400hp latvija nau ko darit!
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 

05 Aug 2013, 21:04

es zinu to ka palielinot auto jaudu man nepietiks ar tam kiškam kas ir motora
nevis nepietiks ar tām kiškām, bet no tām kiškām neizspiedīsi baigo jaudu.

tīri intereses pēc kādu summu esi gatavs atdot, lai sasniegtu tos 230 lopus??? un vai detaļas liksi jaunas jeb meklēsi lietotas, nu virzuļus, izplūdi utt.???
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

05 Aug 2013, 21:26

to kas nebus pakļauts riskam, salust vai parlus to pirkšu lietotus, bet lietas kas ir pakļauts ļoti lielai slodzei pirkšu jaunu!
es nevelos salikt kopa un pec 100km man vis izjuk
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

07 Aug 2013, 16:15

Nav ne vainas m52b25 dzinejam, runajot par to mazo varsta kata diametru tas ir tikai plus vārsti ir veiglāki, tehniski dzelžos nekas nav tur deforsets , iet m52 labak par m50 ja viss ir kartībā pat papiros 0-100 ir vienāda, ja apriko abus dzinejus ar vienadiem koletoriem iepl\izpl nočipo m52 ir jaiet labāk, m52 ir vieglākas iekšas, un labāk novada karstumu.
Savlaik manam 323 ar m50 iepludi ,zirnekli 328 sprauslam kas nebija nepieciesams bet vnk bija virsū un cipu neviens 325 vietu ieradīt nevarēja.
e36
Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

07 Aug 2013, 19:16

Tu reali tagad apgazi visu iepriekš teikto par to ka M52B25 ir galigs suds! :o
varbut tev ir kadi pieradijumi? :clap: :drink:
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

07 Aug 2013, 19:46

Ja m52b25 ir sūds tad arī m52b28 ir sūds ar lielāku tilpumu un sprauslām..mans 323 reāls pierādījums.
e36
Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

07 Aug 2013, 19:52

bet principa ja es uzlieku M52B28 kompi tas vispar kautko maina?
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

07 Aug 2013, 20:05

Nepareizi darbosies ja darbosies.
e36
Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

07 Aug 2013, 20:08

bet ja visus vadus nomaina tapat?
nu bet čipošana jau parasti visu neatrisina!
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 

07 Aug 2013, 20:35

540i rakstīja:Ja m52b25 ir sūds tad arī m52b28 ir sūds ar lielāku tilpumu un sprauslām..mans 323 reāls pierādījums.
varu derēt ka tam tavam 323 ar tiem uzlabjumiem tā pat bija max ap 200zs, savukārt 328 ar visu šito virsū būtu īzzī pari 200hp. ja ir nauda jebkuru dzinēju var uzķīlēt tā ka pa gaisu ies :D

p.s cik paskatījos interneta plašumos ļoti, ļoti maz cilvēku tjūnē m52b25 dzinējus, parasti tomēr izvēlas b28 vai m50 2.5 motorus, tas jau arī par kko liecina ;)

p.p.s nesaku ka 323 slikts dzinējs, bloķi virsū un tad kad iegriež abarotus iet uz urrraaaa, spēj tik stūrēt :D
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1744
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 

07 Aug 2013, 21:32

m52b25 apakša + m50 bezvanosa galva ar bosch vadību. kompresijas pakāpe sanāk lielāka nekā m50, vieglāks alumīnija bloks. Varētu būt labi. :rolleyes:
Pēdējais labojis Jānis.P - 07 Aug 2013, 21:33, kopā labots 1 reizi.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

07 Aug 2013, 21:33

nu joptvaju te tak var sasieties savas domas nezinu ko tagad darit ir jega M50B20 bloka bast M52B28kiškas ar visu galvu?
un ja ja tad kadu kompi man jaliek virsu?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1744
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 

07 Aug 2013, 21:34

b20 blokā nederēs virzuļiem diamets nepasēs.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram