Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

Profila bilde
Svenczio
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 08 Mar 2015, 10:45
Braucu ar: sedanu
Jautājums sekojošs-tika nomainits motors,no m43b16 uz m42,stāsts ne par to,tātad radiatora viss saliets utt,testējot pa rajonu/pasportojot temperatura viss okey,kā uzbrauc uz šosejas sāk kāpt,nomainiju udenssukni un termostatu,nočakarējos,bet šķiet ka sanāca atgaisot,pabraucu kadas 5-10min,viss normali,tureejaas darba temperatura,un tad peksni atkal sāka kāpt.. Nav tomer kartigi atgaisots? Nu vel liekot termostatu aizmirsu par to bultinu,bet cik papetiju veco,tad nesapratu ko vinja vareetu mainit,par šito ari apgaismojiet mani!Paldies!!
Profila bilde
Canibal
Ziņojumi: 282
Pievienojies: 15 Sep 2014, 20:44
Braucu ar: Flinstonu vāģi
Reputācija: 3
 
Skaties vai tev pečka silda visu laiku. Vai karst gaiss nāk, es lieku uz atgaisošanas vainu. Pats, kad pirmoreiz atgaisoju, ļoti mocījos, beigās tāpat aizbraucu pie Kaliks, lai slīpumā atgaiso :hahaha: . Galvenais ir purnu ļoti augstu pacelt, tb. uzbraukt lielā slīpumā.
Pēdējais labojis Canibal - 12 Feb 2016, 09:04, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 
Vēl vajag paskatīties vai pečkas radiators netek.
Profila bilde
Svenczio
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 08 Mar 2015, 10:45
Braucu ar: sedanu
Pečka kaut kādu tur siltu gaisu moka ārā :D kur tas pečkas radiators atrodas?
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 
Pečkas korpusā, pie vadītāja labās kāja aukstāk pie paneļa.
Profila bilde
Svenczio
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 08 Mar 2015, 10:45
Braucu ar: sedanu
nu iepriekš pusgadu braukāju bez problēmām,šaubos vai tur varētu būt tā vaina
Profila bilde
Canibal
Ziņojumi: 282
Pievienojies: 15 Sep 2014, 20:44
Braucu ar: Flinstonu vāģi
Reputācija: 3
 
Nu paskaties to radiatoru, vislabāk izej cauri visam tosola rotācija ceļam cauri, ja vari.
Bet saku, izdari vēlreiz šādi
Gropiks » 09 Okt 2015, 21:27

1.iedarbinam auto
2.uzdzenam auto slīpumā lai purns ir gaisā (lai atgaisošanas skrūve augstākais punkts )
3. Uzsildam motoru līdz darba temperaturai lai atveras termostats.
4.ieslēdzam salonā silto gaisu max.
5. Atskruvejam vaļā atgaisošanas skrūvi un lejam pa uzpildes caurumu iekšā dzesēšanas ščidrumu, tik ilgi kamēr sāk nākt vienmerīga plusma no atgaisošanas cauruma bez burbuļiem , skruvejam ciet atgaisošanas skrūvi .
Profila bilde
Svenczio
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 08 Mar 2015, 10:45
Braucu ar: sedanu
Okey,pēdējais jautājums, kam domāta tā termostata bultiņa?? Jo es ieliku uz ''haļavu'',tas neko ietekmēt nevar?
Profila bilde
alen
Ziņojumi: 155
Pievienojies: 22 Jūl 2013, 12:17
Kā pareizāk izskalot dzesas sistēmu? Auto gadu nostāvēja nekustināts, tagad lēnām sāku visu darīt un noņemot termostatu, paveras bēdīga aina , ka antifrizs ir pie termostata ir kā nedaudz šķidrā/sabiezējums. vajadzētu iztīrīt/izskalot sistēmu?!
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 
alen rakstīja:Kā pareizāk izskalot dzesas sistēmu? Auto gadu nostāvēja nekustināts, tagad lēnām sāku visu darīt un noņemot termostatu, paveras bēdīga aina , ka antifrizs ir pie termostata ir kā nedaudz šķidrā/sabiezējums. vajadzētu iztīrīt/izskalot sistēmu?!
viewtopic.php?f=21&t=667
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
exx89
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 17 Nov 2011, 13:41
Braucu ar: 318is
Lieta taada, ir dzinejs M52B28TU kas ielikts e36. Braucot pilsētā temperatūra normas robežas viss ir labi, izbraucot uz šoseju krīt, izslēdzot pečku paliek labak.. Braucot ar 4 robu kur apgriezieni ap 4k ari šosejas režīma ok, bet piemeram braucot ap 110 un iespežot gāzi nokrīt un pec tam paceļas ja tureet ap 3.5k apgriezienu. Kas varētu but par vainu? Termostats jauns uzlikts šodien.

P.S vai tas varētu būt sakara ar pečkas vārstiem? Jo man tur ir viss amputēts iekša, respektivi palika tikai korpuss iekša viss izrauts
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
exx89 rakstīja:Lieta taada, ir dzinejs M52B28TU kas ielikts e36. Braucot pilsētā temperatūra normas robežas viss ir labi, izbraucot uz šoseju krīt, izslēdzot pečku paliek labak.. Braucot ar 4 robu kur apgriezieni ap 4k ari šosejas režīma ok, bet piemeram braucot ap 110 un iespežot gāzi nokrīt un pec tam paceļas ja tureet ap 3.5k apgriezienu. Kas varētu but par vainu? Termostats jauns uzlikts šodien.

P.S vai tas varētu būt sakara ar pečkas vārstiem? Jo man tur ir viss amputēts iekša, respektivi palika tikai korpuss iekša viss izrauts
termostats tas ir!
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
KM-Motors rakstīja:
exx89 rakstīja:Lieta taada, ir dzinejs M52B28TU kas ielikts e36. Braucot pilsētā temperatūra normas robežas viss ir labi, izbraucot uz šoseju krīt, izslēdzot pečku paliek labak.. Braucot ar 4 robu kur apgriezieni ap 4k ari šosejas režīma ok, bet piemeram braucot ap 110 un iespežot gāzi nokrīt un pec tam paceļas ja tureet ap 3.5k apgriezienu. Kas varētu but par vainu? Termostats jauns uzlikts šodien.

P.S vai tas varētu būt sakara ar pečkas vārstiem? Jo man tur ir viss amputēts iekša, respektivi palika tikai korpuss iekša viss izrauts
termostats tas ir!
vai limenis nav
Profila bilde
exx89
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 17 Nov 2011, 13:41
Braucu ar: 318is
nu tak uzrakstiju JAUNS BEHR termostats šodien ielikts. līmenis normāā
Profila bilde
EE-7878
Ziņojumi: 170
Pievienojies: 20 Jan 2013, 19:24
exx89 rakstīja:nu tak uzrakstiju JAUNS BEHR termostats šodien ielikts. līmenis normāā
Atgaisoji kartigi ?
Profila bilde
exx89
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 17 Nov 2011, 13:41
Braucu ar: 318is
Nu nezinu kas nozime kaartigi, bet karsts gaiss nak..

Pirms termostata nomaiņas bija sliktaak, tagad ir gandriz labi.. bet vistiek kkas ne tas
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05
Ka ir ja izrauj kiskas tiem varstiem uz pecku, visu laiku karstu gaisu putis?

Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Profila bilde
Bubsons
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 05 Jūn 2014, 12:37
Braucu ar: e36, e46
kad pečka būs ieslēgta tad karstais uz max visu laiku
Profila bilde
Svenczio
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 08 Mar 2015, 10:45
Braucu ar: sedanu
Problēma tāda pēc swapa m43>m42 aukstai mašīnai kad pragriež atslēgu/tikko pielaiž temperatūras dačiks rāda jau mazliet uz zilā-mazliet mazliet pāri pirmajai baltai līnijai.Nezinu,bet manuprāt arī mazliet gļuko.temp sensoru ieliku jaunu,problēma nav mainijusies. :rolleyes:
Profila bilde
krums
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 29 Okt 2013, 14:26
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga
Stāsts tāds, dzinējs m52b28 viss bija kārtībā mašīnai vajadzēja samainīt radiatoru jo viņš bija nokalpojis savu laiku, bet ar dzesēšanu nebija nekādas problēmas, uzliku jaunu radiatoru pie viena ūdens sūkni un termostatu, atgaisoju kārtīgi karstu gaisu pūš viss ok, un tagad, kad stāv piemēram propkās sāk celties temperatūra kā nedaudz sanāk pabraukt kādus 100m uzreiz temperatūra ir uz 92 grādi mufte arī ļoti labi strādā, kādi varianti ? :doh:
Attēls