Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

ciruliss
Ziņojumi: 23
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 22:12
Braucu ar: M40B16
Atrašanās vieta: Kuldīga
Termostats točna strādājošs? Kā arī sistēmā tosols ir līmenī + labi atgaisots?
Man termostats ir izravēts, tā daļa kura noslēdz lielo loku, tā ir izgriezta, jo savādāk bija sūce, jo termostata lielākais riņķis kalpo arī kā tāda blīve...
Ar to līmeni nezinu kā ir, tīrot to trauku vienkārši nevarēju atrast, kur ir tās min un max atzīmes, tapēc gāžu gandrīz pilnu..
Par atgaisošanu, kad pārbaudīju patrabokus, atgaisoju šādi - atradu kalniņu uzdzinu priekšu gaisā un tad atrāvu korķi un uzlēju šķidrumu...bēt pečka strādā kā nākas siltais gaiss ir..

Update:
Pamēģināju to triku ar piltuvi, tikai piltuves vietā bija nogriezta pet pudele, kārtīgi iespiedu iekšā, pārplūdi aizpiedu ar pirkstu, tā lai tikai gaiss cirkulētu caur to pudeli un guess what, ūdens līmenis cilājās un mazi ar leliem burbuļiem bija.
Profila bilde
bosiks11
Ziņojumi: 181
Pievienojies: 28 Jūn 2011, 19:57
Braucu ar: M42
Atrašanās vieta: VALMIERA,UK - Birmingham
Termostatam jabut ieksa 500000% bez vina nekas nesanak ,, tas tev nav Moskvič kuram poh..bija ir vai nav , bmw motriem bez termostata dzesesanas sitem vienk nedarbojas,,!!! Par atgaisosanu :doh: atkartošos bet tas tev nav Moskivič un padomju remontesasna iemnas atstaj kam citam !!!
Tatad kopsavilkums ,atliec atpakal termostatu , saved vissu tur kartiba ka bija ,ka nakas un atgaiso šadi !! -

1.Aukst motors,piejejam maximali pilnu dzesesanas sitemu .
2.Aizskruveta atgaisosasanas skruve bet atskruvets radiatora vaciņs
3.(iesledzam salona apsildi uz karsto *respektivi lai trubas kuras iet uz salona radiatoru butu atvertas)Spaidam truba -(tas kuras no radiatora uz blokiem iet ) sekojam lidzi dzeses skidruma limenim(turam maximali pilnu ) ,so trubu spaidisanas procesu turpinam apm 10min
Pec tam atkal parbaudam dzes.skid.limeni lai butu max . aiztaisits radiatora vacins un protams ari atgaisosasns skruve !
4.Darbinam motoru ,apm 2min, (mierigi bez gazesanas , norm.motora apgriezienos)-
5.Noslapejam dzineju pirmais ataisam tikai atgaisosans skruvi un izlaizam gaisu , tad aiztaisam atgaisosans skruvi un ataisam radiatora vacinu parbaudam limeni un pec vajadzibas pielejam !!
P.s So procesu turpinam tikmer kamer motors ir uzsilis lidz darba temperturai !! Aceramies nekadas gazešanas,braukašanas,utt gaisu izlaizam ,limeni apskatamies un pielejam tikai kad dzinejs ir noslapets,(nedarbojas)


Ja darisi tiesi ka seit teikts efekts garentets 99.9%
ciruliss
Ziņojumi: 23
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 22:12
Braucu ar: M40B16
Atrašanās vieta: Kuldīga
Termostatam jabut ieksa 500000% bez vina.....
Paldies, šodien nesanāks šito pārbaudīt, bēt pēc iespējas ātrāk to izdarīšu un tad uzrakstīšu rezultātu. :sarunats:
Profila bilde
klimpis
Ziņojumi: 280
Pievienojies: 07 Apr 2011, 19:27
Reputācija: 1
 
nesaprotu prieskam kautkas jaspaida ,kam tad suknis vajadzigs ,cik esmu gaisojis nekad nau bijusas problemas vnk. atskruve attgaisosanas skruvi un paturi nedauzd abarotus , lai suknis izdzen visu gaisu un vis :rolleyes:
Profila bilde
bosiks11
Ziņojumi: 181
Pievienojies: 28 Jūn 2011, 19:57
Braucu ar: M42
Atrašanās vieta: VALMIERA,UK - Birmingham
paveeicas tas nozime !! :hahaha:
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 
interesanti, kas tad var notikt? protams ja gaiso stundu un nevar atgaisot, tad nav labi, man parasti izdodas atgaisot max 5-10min laikā.. :rolleyes:
he9600
Ziņojumi: 1949
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 36
 
ciruliss rakstīja:
Termostats točna strādājošs? Kā arī sistēmā tosols ir līmenī + labi atgaisots?
Man termostats ir izravēts, tā daļa kura noslēdz lielo loku, tā ir izgriezta, jo savādāk bija sūce, jo termostata lielākais riņķis kalpo arī kā tāda blīve...
Ar to līmeni nezinu kā ir, tīrot to trauku vienkārši nevarēju atrast, kur ir tās min un max atzīmes, tapēc gāžu gandrīz pilnu..
Par atgaisošanu, kad pārbaudīju patrabokus, atgaisoju šādi - atradu kalniņu uzdzinu priekšu gaisā un tad atrāvu korķi un uzlēju šķidrumu...bēt pečka strādā kā nākas siltais gaiss ir..

Update:
Pamēģināju to triku ar piltuvi, tikai piltuves vietā bija nogriezta pet pudele, kārtīgi iespiedu iekšā, pārplūdi aizpiedu ar pirkstu, tā lai tikai gaiss cirkulētu caur to pudeli un guess what, ūdens līmenis cilājās un mazi ar leliem burbuļiem bija.
Tā kā tev ir pārplūdes bačoks, tad no priekšas celšanas jēga apaļa 0, un liekot iekšā piltuvi pārplūdes trubu spiest ciet nevajag, ja jau tāpat spieda pa korķi, tad agri vai vēlu uzkāps līdz tai piltuvei - ja arī tad ir gaisa burbuļi un pēc brauciena uzreiz atraujot korķi vaļā dzeses sķidrums viegli ož pēc benzīna - rauj nost galvu, ved uz pārbaudi plaisām. Tiesa pirms tam vajag ielikt termostatu, pārbaudīt (izņemt un pārbaudīt gultņus un spārniņus, protams, pie tā darba es uzreiz mainītu) ūdenssūkņa stāvokli, atgaisot kā iepriekš minēts (protams, daudz kas ir lieks, pārsarežģīts, bet priekš pirmājām reizēm labāk šādi)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ciruliss
Ziņojumi: 23
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 22:12
Braucu ar: M40B16
Atrašanās vieta: Kuldīga
Paldies, problem solved, korķis netur un sistēmā vēl kaut kur bija gaiss, tagad var griezt kaut vai pilnu pulksteni un ūdens turas bačokā, phew.. :lol:
:super: :supeer:
Profila bilde
bosiks11
Ziņojumi: 181
Pievienojies: 28 Jūn 2011, 19:57
Braucu ar: M42
Atrašanās vieta: VALMIERA,UK - Birmingham
ar termostatu ? un ko nozime korkis netur???? :rolleyes:
ciruliss
Ziņojumi: 23
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 22:12
Braucu ar: M40B16
Atrašanās vieta: Kuldīga
bez termo...
gar korķi dzeses šķidrums sulojās, pie atgaisošanas vajadzēja novilkt līdz pēdējam, bet tagad ir ok...paņemšu labāk jaunu korķi cik tad viņš tur maksā...
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
vaitad gruuti arii termostatu ielikt--- cik tad vinsh tur maksaa? :D:D
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 
lētāk nekā tas korķis maksā :D
Profila bilde
bosiks11
Ziņojumi: 181
Pievienojies: 28 Jūn 2011, 19:57
Braucu ar: M42
Atrašanās vieta: VALMIERA,UK - Birmingham
ciruliss rakstīja:bez termo...
gar korķi dzeses šķidrums sulojās, pie atgaisošanas vajadzēja novilkt līdz pēdējam, bet tagad ir ok...paņemšu labāk jaunu korķi cik tad viņš tur maksā...
A tew nekadi neienak doma galva kapec tur sulojas tas skidrums ???? :giggle: Un klausi ko saku brakat bez termostata noteikti nav prata darbs , jo pavvisam driz mess tevi seit redzesim jau ar jaunu topiku ... :clap:
ciruliss
Ziņojumi: 23
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 22:12
Braucu ar: M40B16
Atrašanās vieta: Kuldīga
A tew nekadi neienak doma galva kapec tur sulojas tas skidrums ???? :giggle: Un klausi ko saku brakat bez termostata noteikti nav prata darbs , jo pavvisam driz mess tevi seit redzesim jau ar jaunu topiku ... :clap:
viss būs, jāsagaida nākošais mēnesis...tādā ziņā nēesmu kapeiku pi****.... :lol:

Update:
Termostats un korķis pie vainas nebija, galva... :sad:
Vakar tas viss tika nopirkts samainīts un atkal izpūta ūdeni, nemanāmi...
tikko iepirkts tāds pats motors uz maiņu ;)
morp
Ziņojumi: 26
Pievienojies: 28 Aug 2011, 22:23
Sveiki! Mana problema ir sekojosa, braucot pie atruma 140km?h momentali uzcelas temperatura, un izdzina tosolu, pirms tam tosols sistema bija uz min atzimes pieleju, un bija norm, dienu atbraucu un tad saka varities, atdzeseju atgaisoju, bet tgd ir ta motors pie lieliem abgriezieniem kamer ir veja plusma nekarst nomet apgriezienus sak celties temperatura, un kad iesledz pechku pus aikstu gaisu, termostatam izurbu 2 caurumus bet tapat, temperatura celas un pus aukstu gaisu pechka. un otra truba pec termostata ir auksta, kaut ari vinai jabut karstais un termostata ir caurumi/ ludzu pasakiet kas tas var but.
manas idejas izpusta galvas blive, vai galva kada sprausla ir iegajis kads gruzis. jau ieprieks paldies.

Braucot ar atrumu 140km?h motora temperatura uzcelas uz max. pirm dienas pieleju tososolu jo praktiski nebija.
Makamais solis, atdzeseju motoru atgaisoju sistemu, tas pats
Nakamais solis, braucot ar atrumu 120km/h temperatura norm bet pechka push aukstu gaisu, tiko ka nomet apgrieizinus temperatura celas bet ne lidz maksimumam.
nakamais solis, nonemu termostatu izurbu divus caurumus 4mm diametrs, tas pats.
nakamais solis, truba kas iet no bachoka karsta, trubu kas iet pec termostata auksta, kaut ari termostata caurumu, znachit nav termostats.
Manas idejas, izpusta galvas blive, bet pie ellas tosols nav-vairak ideju nav, varbut kaut kas ar pechku? vai kas cits? ceru uz jusu atsauksmi, PALDIES.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9806
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Uzliec jaunu termostatu, nevis urb un citādi ņirgājies :)
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
diezgan tuvu termosttatam, moz uudenssuuknis? termostatu labaak mainiit nevis urbinaat, moz shis vispaar neveras valjaa...
peedeejais variants gaisoshanas probleemas.
morp
Ziņojumi: 26
Pievienojies: 28 Aug 2011, 22:23
bet pirms tas nirgashanas bija tieshi tas pats, temperatura celas un pechka puta aukstu gaisu? bet pie lieliem apgriezieniem kad normali velc temperatura necelas tikai kad nomet atrumu? :((
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
paskaties vai uudens cirkulee ieksh uzpildaama ba4oka augshpusee.

moz kaads kaadreiz pastas gaazis iekshaa un viss aizsereejis. bet principaa jau braucot aatri nekarst, tad vainu kautkas aizsereejis sisteemaa vai pareizi jaatgaiso.
morp
Ziņojumi: 26
Pievienojies: 28 Aug 2011, 22:23
tgd ar tiem caurumiem termostata sanak ka vinsh visu laiku ir vala, un truba ir auksta? un atgaisots tieshi ta ka bija aprakstits gramata, un kpc temp ir normala pie atruma 110, 120, bet kad nomet celas bet ne kidz galam> varbut galvas blive? varbut galva kada sprausla ticis gruzis un aizgajis ciet?