Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05
peckas varsts nokilejis?


Sent from my iPhone using Tapatalk
sorins
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 30 Okt 2014, 01:54
Braucu ar: TDS
nuugjis rakstīja:peckas varsts nokilejis?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kā viņu var pārbaudīt?
Profila bilde
ResnaisLV
Ziņojumi: 80
Pievienojies: 09 Jūl 2015, 12:54
Braucu ar: 318is LAGUNA, 328
2.8 motors.
Ātri uzkarst, kur varētu būt problēma? Termostars?
Profila bilde
Ruudolfs
Ziņojumi: 536
Pievienojies: 15 Jūn 2015, 10:46
Braucu ar: 320Ci
Reputācija: 1
 
ūdenssūknis varētu būt
Profila bilde
KA-91
Ziņojumi: 712
Pievienojies: 04 Dec 2012, 21:14
Braucu ar: darba auto
Atrašanās vieta: Rīga
Nerāda temperatūru instrumemtu panelī. Kurš daučiks par to atbild un kur atrodas? Nerāda arī degvielas līmeni. Pirms visu jauca ārā, šķiet rādīja :gigigi:
Profila bilde
Grunte
Ziņojumi: 934
Pievienojies: 08 Okt 2014, 22:12
Braucu ar: 320icoupe
Reputācija: 2
 
KA-91 rakstīja:Nerāda temperatūru instrumemtu panelī. Kurš daučiks par to atbild un kur atrodas? Nerāda arī degvielas līmeni. Pirms visu jauca ārā, šķiet rādīja :gigigi:
Apskaties drošinātāju ;)
Profila bilde
thejudge
Ziņojumi: 151
Pievienojies: 06 Sep 2013, 15:57
Braucu ar: pakaļu pa zemi
Help!

Braucu no jūrmalas pa šoseju un tiku līdz luksaforiem aiz spices. sāka kāpt temperatūra,uzkapa līdz 100grādiem. apstājos un izčurāja radiators. Nomainiju radiatru ,bet nekādi nevar atgaisot. visu daru kā te rakstīts. Lieta tāda,ka viņš sāk vārīties un karsto gaisu nepoūš. visu laiku nāk ar spiedienu arā un kopa ar gaisu pa atgaisošanas skrūvi . izplešanās traukā arī burbuļo takā traks. kas divaini,radiators ir auksts. bet trubas karstas,atskaitot mazo loku. dzinējs m52b25. mufta arī nesaslēdzās pie temperatūras.
kas pa vainu? sūknis? blīve? nesaprotu ...
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
Profila bilde
Lavriks
Ziņojumi: 648
Pievienojies: 22 Okt 2014, 16:36
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: Rīga
thejudge rakstīja:Help!

Braucu no jūrmalas pa šoseju un tiku līdz luksaforiem aiz spices. sāka kāpt temperatūra,uzkapa līdz 100grādiem. apstājos un izčurāja radiators. Nomainiju radiatru ,bet nekādi nevar atgaisot. visu daru kā te rakstīts. Lieta tāda,ka viņš sāk vārīties un karsto gaisu nepoūš. visu laiku nāk ar spiedienu arā un kopa ar gaisu pa atgaisošanas skrūvi . izplešanās traukā arī burbuļo takā traks. kas divaini,radiators ir auksts. bet trubas karstas,atskaitot mazo loku. dzinējs m52b25. mufta arī nesaslēdzās pie temperatūras.
kas pa vainu? sūknis? blīve? nesaprotu ...
man bija m50b20 lidziga situacija, galvas blive pateica chau, jo laicigi nepamainiju termomuftu ;)
:lol:
Profila bilde
thejudge
Ziņojumi: 151
Pievienojies: 06 Sep 2013, 15:57
Braucu ar: pakaļu pa zemi
Laurikbmw rakstīja:
thejudge rakstīja:Help!

Braucu no jūrmalas pa šoseju un tiku līdz luksaforiem aiz spices. sāka kāpt temperatūra,uzkapa līdz 100grādiem. apstājos un izčurāja radiators. Nomainiju radiatru ,bet nekādi nevar atgaisot. visu daru kā te rakstīts. Lieta tāda,ka viņš sāk vārīties un karsto gaisu nepoūš. visu laiku nāk ar spiedienu arā un kopa ar gaisu pa atgaisošanas skrūvi . izplešanās traukā arī burbuļo takā traks. kas divaini,radiators ir auksts. bet trubas karstas,atskaitot mazo loku. dzinējs m52b25. mufta arī nesaslēdzās pie temperatūras.
kas pa vainu? sūknis? blīve? nesaprotu ...
man bija m50b20 lidziga situacija, galvas blive pateica chau, jo laicigi nepamainiju termomuftu ;)
Tas scenārijs bez variantiem? vai man ir vēl pastāv naiva cerība?
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
Profila bilde
Lavriks
Ziņojumi: 648
Pievienojies: 22 Okt 2014, 16:36
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: Rīga
thejudge rakstīja:
Laurikbmw rakstīja:
thejudge rakstīja:Help!

Braucu no jūrmalas pa šoseju un tiku līdz luksaforiem aiz spices. sāka kāpt temperatūra,uzkapa līdz 100grādiem. apstājos un izčurāja radiators. Nomainiju radiatru ,bet nekādi nevar atgaisot. visu daru kā te rakstīts. Lieta tāda,ka viņš sāk vārīties un karsto gaisu nepoūš. visu laiku nāk ar spiedienu arā un kopa ar gaisu pa atgaisošanas skrūvi . izplešanās traukā arī burbuļo takā traks. kas divaini,radiators ir auksts. bet trubas karstas,atskaitot mazo loku. dzinējs m52b25. mufta arī nesaslēdzās pie temperatūras.
kas pa vainu? sūknis? blīve? nesaprotu ...
man bija m50b20 lidziga situacija, galvas blive pateica chau, jo laicigi nepamainiju termomuftu ;)
Tas scenārijs bez variantiem? vai man ir vēl pastāv naiva cerība?
ja nav balta meesla uz ellas korka un ellas limenja raditaja tad vel varetu izglabt kko ;)
:lol:
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 
Pērkot jaunu radiatoru (lielo), kuru firmu vislabāk izvēlēties? Kādas ir atsauksmes? :rolleyes:
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
pkts
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 15 Sep 2016, 10:07
Braucu ar: pirkstu pa dirsu
Problēma tāda, ka, izbraucot mazāku gabalu, daļa dzesēšanas šķidruma tiek izspiesta kaut kur pa izplešanās bačoka apakšu. Braucot lielākus gabalus viss ok, nekas nepazūd. Kas varētu būt par vainu?
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs
maartyd rakstīja:Pērkot jaunu radiatoru (lielo), kuru firmu vislabāk izvēlēties? Kādas ir atsauksmes? :rolleyes:
Nissen! :super:
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
maartyd rakstīja:Pērkot jaunu radiatoru (lielo), kuru firmu vislabāk izvēlēties? Kādas ir atsauksmes? :rolleyes:
Es domāju BEHR būtu tāds ļoti labs variants..
Par NISSEN dzirdētas gan labas gan sliktas atsauksmes
Kaut kād man piedāvāja kkādu Ķīnu ar nosaukumu "AQUA..." (vai "ava...", kkas tāds, neatceros), tip arī esot normāls
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 
Nylon rakstīja:
maartyd rakstīja:Pērkot jaunu radiatoru (lielo), kuru firmu vislabāk izvēlēties? Kādas ir atsauksmes? :rolleyes:
Es domāju BEHR būtu tāds ļoti labs variants..
Par NISSEN dzirdētas gan labas gan sliktas atsauksmes
Kaut kād man piedāvāja kkādu Ķīnu ar nosaukumu "AQUA..." (vai "ava...", kkas tāds, neatceros), tip arī esot normāls

Behr maksa ka 3 nissen un 6 thermotec(kinas) radiatori :D
Profila bilde
tomysss
Ziņojumi: 46
Pievienojies: 05 Mar 2016, 17:05
Braucu ar: e30 Coupe 89er
Lieta tāda - tikko ieswapots dzinējs m50b25. Joks tajā, ka tipa atgaisojām, bet tāpat karst augšā. Viens no simptomiem ir - braucu un pečku uzrauju uz maksimumu silto, karstums parādās, pasilda, tad atkal pūš auksto gaisu. vai varētu būt, ka tur vēl ir kāds liels gaisa burbulis, kas arī veicina pečkas raustīšanos no siltā uz auksto un vai šis gaisa burbulis var radīt motora karšanu?
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 
Jā, sāc ar kārtīgu atgaisošanu.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Da1ris
Ziņojumi: 524
Pievienojies: 10 Nov 2014, 20:57
Braucu ar: DiamondSchwarz
Reputācija: 2
 
Vel jo projām neesmu ticis galā ar karšanu.Pec tosola maiņas parādījās problēma,atgaisoju visu pareizi,stavot uz vietas nav problēmu,sakot braukt,izplešanas traukā,sak burbuļot viss,un kāpj temperatūra.Burtiski 2min pastāvot ar noslāpētu mašīnu viss atkal ir normali,piestartejot temperatūra nokrīt līdz normai.Vabrut kāds var palīdzēt?Motors m43b18
Profila bilde
Da1ris
Ziņojumi: 524
Pievienojies: 10 Nov 2014, 20:57
Braucu ar: DiamondSchwarz
Reputācija: 2
 
Tad nu problēma vēl joprojām ir...pēc antifrīza maiņas sākas problēmas ar temperatūru,brīžiem uzkāpj nokrit apstājoties mašīnu noslapejot burtiski uz dažām min.,mašīna sāk dzesēt un viss ir kārtībā un tā uz rinki.Nomainiju gan tormastatu,gan ūdens sūkni,problema palika tāda,ka izplešanās trauka ir spiediens un dzen ārā,pečka vspar nesilda(dalītā, bet nav digitālā)Radiotoram apakša arī auksta.Atgaisot arī nevar jo vainu dzen ārā tosolu un tas ir pilnīgi kā strūklaka ar spiedienu,vai arī tikai tvaiku un tā visu laiku.Ja nu kādam varbūt ir vēl kāds variants,būšu ļoti priecīgs par jebko ieteikto..Motora m43b18
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 
Da1ris rakstīja:Tad nu problēma vēl joprojām ir...pēc antifrīza maiņas sākas problēmas ar temperatūru,brīžiem uzkāpj nokrit apstājoties mašīnu noslapejot burtiski uz dažām min.,mašīna sāk dzesēt un viss ir kārtībā un tā uz rinki.Nomainiju gan tormastatu,gan ūdens sūkni,problema palika tāda,ka izplešanās trauka ir spiediens un dzen ārā,pečka vspar nesilda(dalītā, bet nav digitālā)Radiotoram apakša arī auksta.Atgaisot arī nevar jo vainu dzen ārā tosolu un tas ir pilnīgi kā strūklaka ar spiedienu,vai arī tikai tvaiku un tā visu laiku.Ja nu kādam varbūt ir vēl kāds variants,būšu ļoti priecīgs par jebko ieteikto..Motora m43b18
Ja Tev gāzējot sāk burbuļot antifrīzs radiatorā (bačokā, kur pielej līdz līmenim), tad neko labu nevaru pateikt - blīve vai plaisa galvā..
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super: