atskiriba starp 323 un 325?
veletos uzzinat kada ir atshkiriba starp shiem dzinejiem,ja neskaida jaudu!
ir dzirdets,ka to 323 var viegli partaisit par 325,saprotu ka abi ir 2.5litru motori,bet deforseto 2.5(170zs) varot partaisit par pilnvertigu 2.5 ar 192zs!
varbut kads ir zinoshaks,vai ari tas ir kartejais blefs,ko man ir ''gudri'' cilveki stastijusi
ir dzirdets,ka to 323 var viegli partaisit par 325,saprotu ka abi ir 2.5litru motori,bet deforseto 2.5(170zs) varot partaisit par pilnvertigu 2.5 ar 192zs!
varbut kads ir zinoshaks,vai ari tas ir kartejais blefs,ko man ir ''gudri'' cilveki stastijusi
Slinkums tagad pārlasīt topiku, bet šķiet, ka te bija diezgan daudz kas izskaidrots - viewtopic.php?f=6&t=2169
Pēdējais labojis Klavz - 28 Okt 2013, 16:38, kopā labots 1 reizi.
mekleju zinas topicos,neko neatradu,pedejais ieraksts bija ja nemaldos 2008gada un tur nekas tolkam nebija pateikts
Ir pilns ar info te pat vnk ik pa mēnesim kāds uzjautā slinkums atkārtoties...
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=6&t=2169
Te noteikti kkas ir...
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=6&t=2169
Te noteikti kkas ir...
e36
sorry,tiesham tur ir daudz kas,pastastits!
paldies par noradem!
paldies par noradem!
tajā topikā tā arī nekas īpaši gudrs nav uzrakstīts, tikai dažu daudz maz saprotošu un dažu jefu lekšanās, par to, kas iet labāk.
patiesība ir tā, ka BMW taisa sūdīgus motorus, jo borējot blokus zavodā, netiek likts pressure plate (galvas imitācija), līdz ar to, kad motors ir gatavs un galva ir virsū, galvas skrūvju spriegojums deformē bloka materiālu ap cilindriem, un cilindri vairs nav perfekti apaļi, lūk arī izskaidrojums, kāpēc gandrīz visi BMW ēd eļļu - cits vairāk cits mazāk, reti kurš par brīnumu neēd vai ēd tik maz, ka īpašnieks nepiefiksē.
Augstāk minētais + vēl dzinēja komponenšu sliktais izsvarojums, ieplūdes/izplūdes kanālu sliktā un nevienādā forma ir iemesls, kāpēc visi tie motori iet tik dažādi.
Tāpēc arī lašariki mūzdien strīdās, ka viņu IS cērtot tur to un šito ārā
Labi, par tēmu 323 motors ir modernāks dzinējs par m50 un ar to arī labāks.
Atšķirības 323 ir alumīnija bloks(labāka siltuma novade no cilindriem) ar nikasila pārklājumu cilindros(labāka slīdamība nekā čuguna cilindriem), vieglāka virzuļu grupa, sadales vārpstas ar papildus veidojumiem izsvarojumam, siemens vadība(labākas adaptācijas, degmaisījuma kontrole) gan jau vēl kaut ko piemirsu, bet nu tehniskā ziņā pa lielam viss.
rezumē ir tāds, ka m52 ir viennozīmīgi labāks un visi želejinieki ar "bet tur tācu ir tikai 170 zirgi, manam 325 ir 193hp bla bla bla" var iet atsisties pret sienu, atceramies vecu teicienu "horsepower sells cars, torque wins races" un arī prikols skatīties max zirgspēkus, cik bieži jums tā mašīna būs max zirgu apgriezienu diapazonā, svarīga ir tieši griezes momenta līkne un tās izliekums, nevis atkal maksimālais lielums.
patiesība ir tā, ka BMW taisa sūdīgus motorus, jo borējot blokus zavodā, netiek likts pressure plate (galvas imitācija), līdz ar to, kad motors ir gatavs un galva ir virsū, galvas skrūvju spriegojums deformē bloka materiālu ap cilindriem, un cilindri vairs nav perfekti apaļi, lūk arī izskaidrojums, kāpēc gandrīz visi BMW ēd eļļu - cits vairāk cits mazāk, reti kurš par brīnumu neēd vai ēd tik maz, ka īpašnieks nepiefiksē.
Augstāk minētais + vēl dzinēja komponenšu sliktais izsvarojums, ieplūdes/izplūdes kanālu sliktā un nevienādā forma ir iemesls, kāpēc visi tie motori iet tik dažādi.
Tāpēc arī lašariki mūzdien strīdās, ka viņu IS cērtot tur to un šito ārā
Labi, par tēmu 323 motors ir modernāks dzinējs par m50 un ar to arī labāks.
Atšķirības 323 ir alumīnija bloks(labāka siltuma novade no cilindriem) ar nikasila pārklājumu cilindros(labāka slīdamība nekā čuguna cilindriem), vieglāka virzuļu grupa, sadales vārpstas ar papildus veidojumiem izsvarojumam, siemens vadība(labākas adaptācijas, degmaisījuma kontrole) gan jau vēl kaut ko piemirsu, bet nu tehniskā ziņā pa lielam viss.
rezumē ir tāds, ka m52 ir viennozīmīgi labāks un visi želejinieki ar "bet tur tācu ir tikai 170 zirgi, manam 325 ir 193hp bla bla bla" var iet atsisties pret sienu, atceramies vecu teicienu "horsepower sells cars, torque wins races" un arī prikols skatīties max zirgspēkus, cik bieži jums tā mašīna būs max zirgu apgriezienu diapazonā, svarīga ir tieši griezes momenta līkne un tās izliekums, nevis atkal maksimālais lielums.
arī besī, kad visi zirgus skaita, tik nav bijis neviens stock 2.5 kas izkostu manu 2.3, nu vismaz pagaidām , protams tagad sanāk zīmēšanās , bet nu bija interesanti palasīt, kad kāds to visu konkrēti izstāsta
Pa to kvalitāti pirmo reizi dzirdu, nebiju tādai informācijai uzdūries...
e36
paldies par info,bus japaliek vien pie 323
celiens apmierina,vnk gudrisi man te pa smadzenem braukaja
celiens apmierina,vnk gudrisi man te pa smadzenem braukaja
viss uzrakstits pareizi, bet sito gan tu kaukur no kada esi dzirdejis, vai salasijies neapstiprinatu infu, teoretiski taa varetu buut, bet ne dzineja blokam.seeingman rakstīja:tajā topikā tā arī nekas īpaši gudrs nav uzrakstīts, tikai dažu daudz maz saprotošu un dažu jefu lekšanās, par to, kas iet labāk.
patiesība ir tā, ka BMW taisa sūdīgus motorus, jo borējot blokus zavodā, netiek likts pressure plate (galvas imitācija), līdz ar to, kad motors ir gatavs un galva ir virsū, galvas skrūvju spriegojums deformē bloka materiālu ap cilindriem, un cilindri vairs nav perfekti apaļi, lūk arī izskaidrojums, kāpēc gandrīz visi BMW ēd eļļu - cits vairāk cits mazāk, reti kurš par brīnumu neēd vai ēd tik maz, ka īpašnieks nepiefiksē.
Augstāk minētais + vēl dzinēja komponenšu sliktais izsvarojums, ieplūdes/izplūdes kanālu sliktā un nevienādā forma ir iemesls, kāpēc visi tie motori iet tik dažādi.
Tāpēc arī lašariki mūzdien strīdās, ka viņu IS cērtot tur to un šito ārā
Labi, par tēmu 323 motors ir modernāks dzinējs par m50 un ar to arī labāks.
Atšķirības 323 ir alumīnija bloks(labāka siltuma novade no cilindriem) ar nikasila pārklājumu cilindros(labāka slīdamība nekā čuguna cilindriem), vieglāka virzuļu grupa, sadales vārpstas ar papildus veidojumiem izsvarojumam, siemens vadība(labākas adaptācijas, degmaisījuma kontrole) gan jau vēl kaut ko piemirsu, bet nu tehniskā ziņā pa lielam viss.
rezumē ir tāds, ka m52 ir viennozīmīgi labāks un visi želejinieki ar "bet tur tācu ir tikai 170 zirgi, manam 325 ir 193hp bla bla bla" var iet atsisties pret sienu, atceramies vecu teicienu "horsepower sells cars, torque wins races" un arī prikols skatīties max zirgspēkus, cik bieži jums tā mašīna būs max zirgu apgriezienu diapazonā, svarīga ir tieši griezes momenta līkne un tās izliekums, nevis atkal maksimālais lielums.
ir taa ka skruvspiles iespiezhot detalju izurbjot caurumu tad pec atlaisanas ir ovaals, (taa rupji runajot) bet blokam tas viss notiek bez nekada spiediena.
itkaa jau teoretiski tu pareizi spried, tik taa speka pakape tiek izdalita uz vairakam skruvem, lidzarto tas apgalvojums nau adekvats
...
Nē, adekvāts neesi tu, galvas pievilkšanas spēks ir diezgan liels, ja tu aizdomātos, ka gava netiek ar krūvspīlēm spiest klāt pie bloka, bet gan tiek vilkta no skrūvju vītnēm un galvas skrūvju vītnes blokā atrodas diezgan tuvu cilindriem.
Tātad skrūves velk materiālu ap skrūvju vītnēm uz augšu un tas rezultējās ar deformācijām cilindra sienās, kas ir tieši atkarības no bloka materiāla struktūras.
Pareiza tehnoloģija ir uzlikt biezu metāla plāksni ar caurumiem virs cilindriem (caurumiem jābūt nedaudz lielakiem par cilindriem, lai varētu brīvi borēt un honēt) un plāksni pievilkt ar tādu spēku, ar kādu tiks pievilkta galva, pēc tam izborēt vajadzīgo bore size un izhonēt, tad noņemot plāksni cilindra sienas nebūs vairs perfekti cilindriskas (tas viss protams nav ar aci redzams bet ar indikatoru izmērams) , bet uzliekot īsto galvu un pievelkot, tās atkal būs perfektas
Tātad skrūves velk materiālu ap skrūvju vītnēm uz augšu un tas rezultējās ar deformācijām cilindra sienās, kas ir tieši atkarības no bloka materiāla struktūras.
Pareiza tehnoloģija ir uzlikt biezu metāla plāksni ar caurumiem virs cilindriem (caurumiem jābūt nedaudz lielakiem par cilindriem, lai varētu brīvi borēt un honēt) un plāksni pievilkt ar tādu spēku, ar kādu tiks pievilkta galva, pēc tam izborēt vajadzīgo bore size un izhonēt, tad noņemot plāksni cilindra sienas nebūs vairs perfekti cilindriskas (tas viss protams nav ar aci redzams bet ar indikatoru izmērams) , bet uzliekot īsto galvu un pievelkot, tās atkal būs perfektas
kads sakars galvas liksanai ar skruvspili? es tik to ieminejos kaa piemeru par ovalitati.
katraa zinjaa velreiz varu apgalvot, teoretiski tev ir taisniba, taa varetu buut, bet pirms tu saktu raut cilindra sienas kopaa tu sen jau butu apravis vitnes.
esi pats merijis ar mikrometru jauna dzineja cilindra sienas pec bloka galvas pievilksanas?
katraa zinjaa velreiz varu apgalvot, teoretiski tev ir taisniba, taa varetu buut, bet pirms tu saktu raut cilindra sienas kopaa tu sen jau butu apravis vitnes.
esi pats merijis ar mikrometru jauna dzineja cilindra sienas pec bloka galvas pievilksanas?
...
bļeģ es runāju par deformācijām pāris sotku līmenī nevis cilindra raušanu kopā, ja cilindrs tiktu rauts kopā, tad virzulis noklemmētu un basta
un kā man izmērīt tās jauna dzinēja cilindra sienas pēc bloka galvas pievilkšanas, ja galva taču ir virsū?
un kā man izmērīt tās jauna dzinēja cilindra sienas pēc bloka galvas pievilkšanas, ja galva taču ir virsū?
Pēdējais labojis Liss - 29 Okt 2013, 07:13, kopā labots 1 reizi.
Redzi galvas skrūvju tuvumu cilindra sienai?
http://www.google.nl/patents/US6152090?hl=nl
un rekur ir patents bloka dizainam lai novērstu cilindra sienas deformāciju
un rekur ir 10. evolūcijas bloks ar attiecīgu tehnoloģiju
http://www.google.nl/patents/US6152090?hl=nl
un rekur ir patents bloka dizainam lai novērstu cilindra sienas deformāciju
un rekur ir 10. evolūcijas bloks ar attiecīgu tehnoloģiju
pēdējās dienās baigi daudz ir lasīts par M52B25 jaudas celšanu, jeņķu forumi runā, ka liekot M50 ieplūdnieku zaudē griezi nedaudz, bet iegūst gala zirgus un tas nenotiekot uzreiz, jo kompis dzinējam itkā ir pielāgojies, cik tur taisnības, nezinu, bet fakts kā tāds - M52 ieplūdniekam ir stipri mazāki kanāli, līdz ar to, ir mazāk gaisa, jaudas ..
tiem, kas draudzējas ar angļu valodu - http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... cial%20m50
tiem, kas draudzējas ar angļu valodu - http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... cial%20m50
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
been there done that, esmu licis savam 323 m50 ieplūdi, apakšā tur neko īpaši nezaudē, vismaz ar pakaļu just nevar, nu tas ir pie nosacījuma, ka motoram viss strādā kā vajag, nevis pusizdilis vanos u.c. sūdi.
ar standarta kolektoru visi m52 pēc 5500 rpm ir miroņi, bet ar m50 ieplūdi limiteru pat prasās pacelt uz 7500 -8000, pareizi jau tas nav, bet tas motors to var izturēt.
Un siemens ms41 vadība pilnu adaptācijas procesu veic 70 - 100 nobrauktu kilometru laikā.
ar standarta kolektoru visi m52 pēc 5500 rpm ir miroņi, bet ar m50 ieplūdi limiteru pat prasās pacelt uz 7500 -8000, pareizi jau tas nav, bet tas motors to var izturēt.
Un siemens ms41 vadība pilnu adaptācijas procesu veic 70 - 100 nobrauktu kilometru laikā.
tātad jēga ir, nevis kā vienā iepriekšminētā topikā saka, ka navseeingman rakstīja: ar standarta kolektoru visi m52 pēc 5500 rpm ir miroņi, bet ar m50 ieplūdi limiteru pat prasās pacelt uz 7500 -8000, pareizi jau tas nav, bet tas motors to var izturēt.
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
gan jau pameritu no apaksas, ja gribetu.seeingman rakstīja:bļeģ es runāju par deformācijām pāris sotku līmenī nevis cilindra raušanu kopā, ja cilindrs tiktu rauts kopā, tad virzulis noklemmētu un basta
un kā man izmērīt tās jauna dzinēja cilindra sienas pēc bloka galvas pievilkšanas, ja galva taču ir virsū?
galvanais nevajag iespringt!!
tev vienkarsi nau reala praktiskaa saprasana par matrealu stiepibam utt. tu tik esi salasijies kaukadu infu kaukur un tad te atkartojies. un to ka virzulis nosprustu ja butu parak liela ovalitate, to pat saprot berndarznieki
starpcitu tavaa pirmajaa skruves ir pataalu no cil sienam. tas vel nau tuvu.
starpcitu bmw aluminija blokiem ir diezgan laba castin ally kvalitate salidzinajumaa ar daziem citiem autinjiem
ar tevim gruuti uzturet veseligu sarunu, tavaa uztveree tu esi vienigais kurs kauko zin, paarejie ir loshi un neko nezin, un tiklidz tev kads kauko iebilst, taa tu tur saac iestresot otraa galaa un sist galvu pret pogam
...
citats no viena cita foruma. veel vins kkur bija ielicis dyno izdruku pirms un pec. bet nevareju tagat atrast uz atro.Azbests rakstīja:tātad jēga ir, nevis kā vienā iepriekšminētā topikā saka, ka navseeingman rakstīja: ar standarta kolektoru visi m52 pēc 5500 rpm ir miroņi, bet ar m50 ieplūdi limiteru pat prasās pacelt uz 7500 -8000, pareizi jau tas nav, bet tas motors to var izturēt.
With just the inlet manifold, you'll gain around 20-25bhp but your bottom end to mid-range torque will suffer a small bit as you still have the same fuelling and ignition maps even if you are getting more unrestricted air.
The re-map sorts out all that though and adds some more to the top end too of cours as well as raising your rev limit as the engine is now able to breath much better at high rpm especially if you fit some S52 cams
To get the best gains from all this on a 323, a 328 exhaust is needed too really.
Some people report good gains on 328s with M3 exhausts and some say the M3 exhaust manifolds are an improvement but I can only see these making a big difference if the head is ported out to match the S50 primaries.
If you went the whole hog on a 328 engine with a good filter like a DaveF or something, M50 inlet, bbtb, cams, S50 manifolds and good aftermarket M3 exhaust system and all mapped to suit, I reckon you could be touching 250-260bhp relatively easily as just cams, remap and inlet makes about 240 or so.
Is a 328 worth all that when you could just get an M3 Evo and have over 300 out of the box remains to he seen though
I've done the inlet, bbtb, cams and re-map on an E30 with an M52b28 and it did go extremely well though. M52 was worth it in that I think as it was a nice light engine and 200-250bhp was ideal power without going too mad on the type of car it was.
...
Viens no labākajiem topikiem un jēdzīgākajām diskusijām:super: