325i galva

Profila bilde
Mik7
Ziņojumi: 19
Pievienojies: 01 Nov 2013, 10:11
Braucu ar: 325i

04 Nov 2013, 21:09

Varbūt kādam ir 2.5i galva ar vanosu un vēlas pārdot?
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

04 Nov 2013, 21:12

Kam Tev 325i galvu, ja savas nav, ka veido jaunus topikus pie esošām pirkt/pārdod sadaļām?! :emo: :lol:
d[-_-]b
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 

04 Nov 2013, 22:05

kuru galvu? M50TU, M52?

un palabojiet ja kļūdos, bet gadijumā B20/B25/B28 nebija vienādas galvas?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Profila bilde
Mik7
Ziņojumi: 19
Pievienojies: 01 Nov 2013, 10:11
Braucu ar: 325i

04 Nov 2013, 23:58

325 BMW rakstīja:Kam Tev 325i galvu, ja savas nav, ka veido jaunus topikus pie esošām pirkt/pārdod sadaļām?! :emo: :lol:

Topik beidz topīt
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

05 Nov 2013, 08:04

Azbests rakstīja:kuru galvu? M50TU, M52?

un palabojiet ja kļūdos, bet gadijumā B20/B25/B28 nebija vienādas galvas?
B25TU, B28 galvas ir vienādas. Iespējams, ka M52B25 arī, bet neesmu pārliecināts.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

05 Nov 2013, 23:00

m52b25 un m52b28 ir vienādas
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 

12 Nov 2013, 22:56

m50b25 var uzlikt m50b20 galvu??
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

12 Nov 2013, 23:00

Nedari to ;) Atšķiras.
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 

12 Nov 2013, 23:08

ja vinam ir vanos tad skaitas m50b2.5TU?? tad der tikai no tada galva??
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

12 Nov 2013, 23:11

m50 ar vanosu skaitas m50tu.....
...
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

12 Nov 2013, 23:45

Der no M50B25TU (ar vanosu), M52B25, M52B28.
Var uzlikt arī no M50B25, bet nāksies izslīpēt vietu ieplūdes sadalenei galvas priekšgalā.
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 

13 Nov 2013, 23:40

m50b25 izslipet jau nebutu problema, bet vanosam neietekmes neko ka varstiem kati resnaki? 2.5 vanos galvu jau tik viegli laikam nevares dabut vismaz nesmu atradis.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

14 Nov 2013, 08:05

Nav dzirdēts, ka ietekmētu.
Pats labu laiku braucu ar tādu setupu, nebija problēmu.
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 

27 Nov 2013, 09:06

kādam komentāri, kāpēc jāliek m50b25 galva no 2.0, calis raksta ka tipa lielāka kompresija, taisnība vai bullshit?
links
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... delgi.html
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

27 Nov 2013, 11:05

Degkamera B20 ir mazāka, pieļauju, ka kompresijas pakāpe palielinās, nevis pati kompresija. Pārbaudīts nav, runāju tikai teorētiski, bet Bauskā čali arī baigi lielīja B20 galvas uz M50B25, tjip asāks paliekot u.t.t., tieši pie zemiem rpm, bet neko negribu teikt, jo man liekas, ka īsti labi tur nekas nesanāk.
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 

27 Nov 2013, 17:05

hmmm pats neko tadu mēģinājis nesmu, bet viena lieka 2.0 galva ir, mož pa ziemas garajiem vakariem būs jāpaeksperimentē :D un ja vēl ieliktu 2.8 kloķeni utt. velns varētu sanākt kaut kas interesants, bet vai labs :lol:

jāpagaida vēl kāda viedoklis, tā lai nav dirsā darbs un materiāls :D
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

27 Nov 2013, 17:10

Kāpēc cilvēki tērē naudu būvējot sporta galvu un pulē degkameras, vai tad lai neigūtu lielākas? :rolleyes:
Vispar te interesanti.. :lol:
http://mk1.lv/viewtopic.php?f=12&t=2582&start=10
e36
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

28 Nov 2013, 07:47

Degkameras tilpumu samazināt (tb pacelkt kompresijas pakāpi) vieglāk ir noslīpējot bloku. Vai nu pi*djoš par to b20 galvu vai tas dzinējs ir galīgi garām, b20 ir daudz mazāki iepl/izplūdes kanāli, vārsti, b28 noteikti normāli netiks piebarots.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

30 Nov 2013, 00:02

uz maziem apgrizieniem jau piebarots tiks, uz augstiem būs pohuj rudzi ja atstāj oriģinālo ieplūdes kolektoru, varbūt pat čutj labāk, jo nebūs tik liels slieksnis starp kolektora izvadu un galvas kanālu.
un jā, kompresijas pakāpes palielināšana vislielāko ieguvumu dod tieši uz maziem rpm.
540i kur tu esi redzējis, ka kāds, būvējot sporta galvu, taisa lielāku degkameru? Pulē, lai nebūtu nekādu zaģiru, kur gaisam teorētiski veidot virpulīšus un aizķerties, kā arī lai uzdegums neveidotos.
Lielākus taisa ieplūdes/izplūdes kanālus, bet arī tur galvenais faktors nav "lielāks=labāks", kanālam jābūt pareizas formas un ar pareizu šķērsgriezuma laukumu attiecībā pret sēžas iekšējo diametru. Kā arī nekādi sliekšņi grumbuļi u.c. sūdi nav vēlami. Tieši šī pati 2.5 galva, par ko ir šis topiks, ir ĻOTI briesmīgi kanāli no rūpnīcas, pēc sēžām ir sliekšņi ~1-2mm, lējums ir ļoti raupjš, izplūdes kanāli DRAUSMĪGI neatbilst izplūdes kolektora kanāliem, m52 gadījumā arī ieplūdes kanāli galīgi neatbilst, galīgi dirsā.
Tālāk bildes no personīgā arhīva:
tā pati 2.5 galva, nākusi no m52b28, pirmā fāze izplūdes kanālu pielīdzināšana izplūdes kolektora izmēram, ļoti labs piemērs, cik tur viss ir slikti.
Attēls
diemžēl bildes ar gatavo rezultātu no tās galvas nav, toties ir piemērs no rollera galvas, kā tas viss beigās izskatās:
pirms
Attēls
ieplūde
Attēls
izplūde
Attēls
Profila bilde
sigais
Ziņojumi: 437
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 23:59
Braucu ar: 318ti, 530d touring
Atrašanās vieta: Roja

30 Nov 2013, 01:22

tīk labi izpulēts :clap: :super: