Izplūdes upgrade
Ko labu izdariit ar 325 izpludi kurai jau kati izgriezti laukaa-skan kaa pirlniigs stock-gribas smukaaku skanju-kad bija 535i tad risinaajums bija pavisam vienkaarsh takaa v8
BMW_The Ultimate Repair Bill
Acis sāp, lasot topika nosaukumu ...
Pēdējais labojis Rons - 18 Nov 2013, 18:24, kopā labots 1 reizi.
Ko tur iemetinājā vietā?
uuuuunnnnnnnnn kas ta tajā nosaukumā tāds? nemāki iztulkot ko upgrade nozīmē?Rons rakstīja:Kur šobrīd ir rižie moderi ? Acis sāp, lasot topika nosaukumu ...
pa tēmu tas ka kati izgriezti nenozīmē ka būs labāka skaņa. katu vietā ieeliec kautkādus normālus rezonatorus, izgriez vidējos klusinātājus un galā kādu remus, gpower bunduli un būs skaņa ja gribi baigo rēķoņu un trobeli (kā riisu vāģiem), tad liec kadu lēto "sporta" bunduli galā
p.s v8 skaņu, pat kko attāli līdzīgu no 6cyl nekad nedabūsi
BMW-Big Money Waste
Nu skaidrs-tad vnk griezt aaraa katalizatora bunduli ar blakusbunduli un vietaa likt lielu ugunslaapeetaaju ja?
BMW_The Ultimate Repair Bill
Pēdējais labojis Rons - 18 Nov 2013, 18:25, kopā labots 1 reizi.
Tev laikam kautkada problema ir ka shita ar muti braukaa!!!ej bernus maaci nevis cilveekus iespejams ar lielaku dzives pieredzi kaa tev! nesaprotu kas tie ir pa standartiem forumos braukt virsuu visiem ,nod..st,aizvainot utt-kapeec tas nenotiek dziivee? trolj
BMW_The Ultimate Repair Bill
iesit jau sev pāris reizītes pa ģīmi, nesaprotu kāda jēga piesieties pareizrakstībai forumos, un šis jau nau tas gadiijums kad bija uzraxtiits tā ka neko saprast newarRons rakstīja:Tu vari sist pa savu tukšo pauri kamēr nelabi paliek
nu tev jau ir divi kati, un tie sīkie klusinātāji, visu to nah un vietā labus rezonatorus (vēlams ne pašu lētākos). Skaņu arī maina izplūdes kolektors, es savam uzliku no m52. Aiz rezonatoriem vēl vari iemetināt X-pipe.ramyrez rakstīja:kaidrs-tad vnk griezt aaraa katalizatora bunduli ar blakusbunduli un vietaa li
karoč re ku mans 2.5 glušaka setups- m52 koletori (izvīlēti), katu vietā rezonatori, aiz rezonatiriem pāris cm attālumā X-pipe, un gala bundulis G-Power (divas trubas iekšā, divas ārā) un skaņa mani ļoti apmierina, nav baigais trobelis, skaņa braucot samēra klusa un dobja, bet atvelkot db biki pāri normai, bet tik maz ka inspektori piever acis parasti
p.s ja kas tas ir uz m50b25 motora
Pēdējais labojis Slim - 16 Nov 2013, 14:36, kopā labots 4 reizes.
BMW-Big Money Waste
Kāds cits pielaboja, bet seko līdzi savam rakstītajam. Ja sāp acis, atej no kompja un paskaties tālumā, relaksē acis.Rons rakstīja:Tu vari sist pa savu tukšo pauri kamēr nelabi paliek.Slim rakstīja:uuuuunnnnnnnnn kas ta tajā nosaukumā tāds? nemāki iztulkot ko upgrade nozīmē?Rons rakstīja:Kur šobrīd ir rižie moderi ? Acis sāp, lasot topika nosaukumu ...
augšā lapai AR LATVIJU SIRDĪ ! un topika nosaukums izSplūdes up..
p.s. Dogma jau izlaboja.(tikai neizdzēsa manu postu)
Gan jau ka saprati manu domu, tik izliecies par muļķi. Pie kompja pavadu mazāk laika, kā citi.
Beidzot es varu pateikt, to ko man ir teikuši Rona kungs pietiek spamot, ja par glušakiem nekā nevari uzrakstīt tad kāpēc vispar virini šādas tēmas un spamo par burtu izkārtojumu vārdos
BMW-Big Money Waste
tas ka tu taa es i izdarijis nebut nenoziimee ka taa ir labi. ar izputeju vispar var viskautko sadarit un nau viens pareizais veids. izgriezot katalizatorus (atvieglo auto elposhanu) un aizvietojot tos ar klusinatajiem, nevis tuksiem bunduljiem, vai taisnam trubam, pamataa ir labakais ko var izdarit, nemainot kolektoru. var likt palielinata diametra trubas, bet tad rekjinies ar papildinatu toksn, bez gaitas izmainjam.Slim rakstīja:iesit jau sev pāris reizītes pa ģīmi, nesaprotu kāda jēga piesieties pareizrakstībai forumos, un šis jau nau tas gadiijums kad bija uzraxtiits tā ka neko saprast newarRons rakstīja:Tu vari sist pa savu tukšo pauri kamēr nelabi paliek
nu tev jau ir divi kati, un tie sīkie klusinātāji, visu to nah un vietā labus rezonatorus (vēlams ne pašu lētākos). Skaņu arī maina izplūdes kolektors, es savam uzliku no m52. Aiz rezonatoriem vēl vari iemetināt X-pipe.ramyrez rakstīja:kaidrs-tad vnk griezt aaraa katalizatora bunduli ar blakusbunduli un vietaa li
karoč re ku mans 2.5 glušaka setups- m52 koletori (izvīlēti), katu vietā rezonatori, aiz rezonatiriem pāris cm attālumā X-pipe, un gala bundulis G-Power (divas trubas iekšā, divas ārā) un skaņa mani ļoti apmierina, nav baigais trobelis, skaņa braucot samēra klusa un dobja, bet atvelkot db biki pāri normai, bet tik maz ka inspektori piever acis parasti
p.s ja kas tas ir uz m50b25 motora
m52 izpludes kolektoru uz m50 vispar nau jegas likt. un to x savienojumu reali ari nau jegas likt.
iznjmtie katalizatori jau taa padaris skanju labaku, un tad sadarot kko ar gala bunduli panaksi gala rezultatu, nau obligati japerk cits, vari padarboties ar savu esosho.
visi tie kas saka ka g-power utt utt bundulkji baigi krutie un ko tik nee, paskaidrojiet ar ko vinji ir tik kruti, ja neskaita ka neruses. tadu pashu setapu kads vinjos ieksaa var iebuvet parastajaa bundulii.
...
upgrade- uzlabojums. Pagaidām nekas šajā topikā par uzlabojumierm nav bijis vis kas te ir apstāstīts ir tikai priekš lielākas trobeles taisīšanas.
izgriezot katalizatorus ir vienigais realais upgreids ko var izdarit, atvieglot gaazu izpludi.
ja grib iet dzilak ir jasak mainit kolektori bet ne jau uz m52
izpludes diametrs ir ok preks attiecigaa dzineja un nau nepiecieshams mainit uz lielaku.
ja gribas kko sadarit ar izpludi, tad jedzigakais variants ir nopirkt m3 kolektorus un talak jau sadarit lietas pec pasha velmeem.
ps m3 kolektori nebut nau perfekti, izpludes garumi atskiras par diezgan ieverojamiem daudzumiem. var saakt vinjus parveidot un taisit vienadus, bet tadaa gadijumaa es saaktu buuvet no nulles.
viennozimigi es uzskatu ka lietderigakais butu m3 kolektors, un ari poarejaa izputeja dalja ar klusinatajiem katalizatoru vietaa
ja grib iet dzilak ir jasak mainit kolektori bet ne jau uz m52
izpludes diametrs ir ok preks attiecigaa dzineja un nau nepiecieshams mainit uz lielaku.
ja gribas kko sadarit ar izpludi, tad jedzigakais variants ir nopirkt m3 kolektorus un talak jau sadarit lietas pec pasha velmeem.
ps m3 kolektori nebut nau perfekti, izpludes garumi atskiras par diezgan ieverojamiem daudzumiem. var saakt vinjus parveidot un taisit vienadus, bet tadaa gadijumaa es saaktu buuvet no nulles.
viennozimigi es uzskatu ka lietderigakais butu m3 kolektors, un ari poarejaa izputeja dalja ar klusinatajiem katalizatoru vietaa
...
Paldies par atbildeem-itkaa ir skaidrs ap ko te viss grozaas-man jociiga skanja saakas pie 4k apgr-tjipa turbine-svilpj labi:D
Runaajot par taa saukto daargo galu-es personigi vienreiz atflekseeju remus bunduli un vinjam iekshas nearko neatskiiraas no bunduljiem kurus tirgo uz vienibas gatves-bet nu tas taas-es saaku domaat kad tieshaam vareetu atgriezt oem bunduli un paarpakot(nedaudz parmetimaat)to-kr4 car eksperimenteet,ja nu rezultata nav tad var ari iekjert kaadu no videejaa liimenja
Runaajot par taa saukto daargo galu-es personigi vienreiz atflekseeju remus bunduli un vinjam iekshas nearko neatskiiraas no bunduljiem kurus tirgo uz vienibas gatves-bet nu tas taas-es saaku domaat kad tieshaam vareetu atgriezt oem bunduli un paarpakot(nedaudz parmetimaat)to-kr4 car eksperimenteet,ja nu rezultata nav tad var ari iekjert kaadu no videejaa liimenja
BMW_The Ultimate Repair Bill
sākuma jautājums arī bija par trobeles taisīšanu, ne par performance izplūdes sistēmas taisīšanuyanks rakstīja:vinjos ieksaa var iebuvet parastajaa bun
BMW-Big Money Waste
gribu redzēt kā tu panāksi pārveidojot savu stock glušaku, tādu skaņu kā manam G poweramArmando rakstīja:visi tie kas saka ka g-power utt utt bundulkji baigi krutie un ko tik nee, paskaidrojiet ar ko vinji ir tik kruti, ja neskaita ka neruses. tadu pashu setapu kads vinjos ieksaa var iebuvet parastajaa bundulii.
Ar ko viņi tik kruti, nu ir kruti un viss, viens uzliek sporta glušaku pa 40ls, cits nopērk lietotu remusu vai poweru pa 100ls
un vari te neburtot pa m52 kolektoriem x pipu utt. kā es gibu tā taisu. un pateiksu ka ar manu izplūdi velk labāk kā stock
BMW-Big Money Waste
visi tik gudri, ka pisec...
Lasot Armando tekstu, sākuma likās ka būs kaut kas sakarīgs, bet tikai daži jautājumi: kāpēc no x-pipe nav jēgas?, kāpēc nav jēgas likt m52 izplūdes kolektorus?
Un Slim vispār tik krāmē savus rezonatorus un x-pipe, tu vispār zini ka katram elementam izplūdē ir jābūt noteiktā attālumā no izplūdes vārsta cepurītes, un tas attālums ir atkarīgs no cilindra tilpuma un pie kādiem apgriezieniem gribi izmainīt griezi, respektīvi sataisot izpūtēju pa savam var visu sapist tā ka jaudas būs mazāk nekā stokam un stoka izpūtējs vispār arī nav tas labākais.
Vissvarīgākais izpūtējā ir attālums no vietas, kur kolektora stabules saplūst vienā trubā līdz pirmajam bundulim, izpūtēja svarīgi ir panākt, lai katrs izplūdes vilnis aiz sevis veidotu attiecīgajā brīdī vakuumu, kas palīdzētu raut ārā izplūdes gāzes un iekustinātu ieplūstošo gaisu ieplūdē, vārstu pārsedzes brīdī.
Lasot Armando tekstu, sākuma likās ka būs kaut kas sakarīgs, bet tikai daži jautājumi: kāpēc no x-pipe nav jēgas?, kāpēc nav jēgas likt m52 izplūdes kolektorus?
Un Slim vispār tik krāmē savus rezonatorus un x-pipe, tu vispār zini ka katram elementam izplūdē ir jābūt noteiktā attālumā no izplūdes vārsta cepurītes, un tas attālums ir atkarīgs no cilindra tilpuma un pie kādiem apgriezieniem gribi izmainīt griezi, respektīvi sataisot izpūtēju pa savam var visu sapist tā ka jaudas būs mazāk nekā stokam un stoka izpūtējs vispār arī nav tas labākais.
Vissvarīgākais izpūtējā ir attālums no vietas, kur kolektora stabules saplūst vienā trubā līdz pirmajam bundulim, izpūtēja svarīgi ir panākt, lai katrs izplūdes vilnis aiz sevis veidotu attiecīgajā brīdī vakuumu, kas palīdzētu raut ārā izplūdes gāzes un iekustinātu ieplūstošo gaisu ieplūdē, vārstu pārsedzes brīdī.
man tads jautajums, ka ir ar tam izpludes sistema kura ebaya tirgo, bet vinam nenak zonde, tad jau sanak ka motors normali nedarbosies, un paterins bus liels? vai ir kads kas to ir darijis?
No vārsta kāta līdz vietai, kur cilindri saplūst kopā vienā trubā.seeingman rakstīja:visi tik gudri, ka pisec...
Lasot Armando tekstu, sākuma likās ka būs kaut kas sakarīgs, bet tikai daži jautājumi: kāpēc no x-pipe nav jēgas?, kāpēc nav jēgas likt m52 izplūdes kolektorus?
Un Slim vispār tik krāmē savus rezonatorus un x-pipe, tu vispār zini ka katram elementam izplūdē ir jābūt noteiktā attālumā no izplūdes vārsta cepurītes, un tas attālums ir atkarīgs no cilindra tilpuma un pie kādiem apgriezieniem gribi izmainīt griezi, respektīvi sataisot izpūtēju pa savam var visu sapist tā ka jaudas būs mazāk nekā stokam un stoka izpūtējs vispār arī nav tas labākais.
Vissvarīgākais izpūtējā ir attālums no vietas, kur kolektora stabules saplūst vienā trubā līdz pirmajam bundulim, izpūtēja svarīgi ir panākt, lai katrs izplūdes vilnis aiz sevis veidotu attiecīgajā brīdī vakuumu, kas palīdzētu raut ārā izplūdes gāzes un iekustinātu ieplūstošo gaisu ieplūdē, vārstu pārsedzes brīdī.