Izplūdes upgrade

Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...

15 Nov 2013, 15:34

Ko labu izdariit ar 325 izpludi kurai jau kati izgriezti laukaa-skan kaa pirlniigs stock-gribas smukaaku skanju-kad bija 535i tad risinaajums bija pavisam vienkaarsh takaa v8

BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

15 Nov 2013, 21:07

Acis sāp, lasot topika nosaukumu ... ;)
Pēdējais labojis Rons - 18 Nov 2013, 18:24, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Emzī
Ziņojumi: 772
Pievienojies: 08 Apr 2012, 00:15
Braucu ar: 323i cabrio
Atrašanās vieta: Jelgava

15 Nov 2013, 21:12

Ko tur iemetinājā vietā?
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 

16 Nov 2013, 09:06

Rons rakstīja:Kur šobrīd ir rižie moderi ? Acis sāp, lasot topika nosaukumu ... ;)
uuuuunnnnnnnnn kas ta tajā nosaukumā tāds? nemāki iztulkot ko upgrade nozīmē? :doh:

pa tēmu tas ka kati izgriezti nenozīmē ka būs labāka skaņa. katu vietā ieeliec kautkādus normālus rezonatorus, izgriez vidējos klusinātājus un galā kādu remus, gpower bunduli un būs skaņa :super: ja gribi baigo rēķoņu un trobeli (kā riisu vāģiem), tad liec kadu lēto "sporta" bunduli galā :gigigi:

p.s v8 skaņu, pat kko attāli līdzīgu no 6cyl nekad nedabūsi
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...

16 Nov 2013, 09:54

Nu skaidrs-tad vnk griezt aaraa katalizatora bunduli ar blakusbunduli un vietaa likt lielu ugunslaapeetaaju ja?
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

16 Nov 2013, 10:46

:sad:
Pēdējais labojis Rons - 18 Nov 2013, 18:25, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...

16 Nov 2013, 10:57

Tev laikam kautkada problema ir ka shita ar muti braukaa!!!ej bernus maaci nevis cilveekus iespejams ar lielaku dzives pieredzi kaa tev! :nenene: nesaprotu kas tie ir pa standartiem forumos braukt virsuu visiem ,nod..st,aizvainot utt-kapeec tas nenotiek dziivee? :gigigi: trolj
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 

16 Nov 2013, 12:08

Rons rakstīja:Tu vari sist pa savu tukšo pauri kamēr nelabi paliek
iesit jau sev pāris reizītes pa ģīmi, nesaprotu kāda jēga piesieties pareizrakstībai forumos, un šis jau nau tas gadiijums kad bija uzraxtiits tā ka neko saprast newar :lol:
ramyrez rakstīja:kaidrs-tad vnk griezt aaraa katalizatora bunduli ar blakusbunduli un vietaa li
nu tev jau ir divi kati, un tie sīkie klusinātāji, visu to nah un vietā labus rezonatorus (vēlams ne pašu lētākos). Skaņu arī maina izplūdes kolektors, es savam uzliku no m52. Aiz rezonatoriem vēl vari iemetināt X-pipe.

karoč re ku mans 2.5 glušaka setups- m52 koletori (izvīlēti), katu vietā rezonatori, aiz rezonatiriem pāris cm attālumā X-pipe, un gala bundulis G-Power (divas trubas iekšā, divas ārā) un skaņa mani ļoti apmierina, nav baigais trobelis, skaņa braucot samēra klusa un dobja, bet atvelkot :pupi: db biki pāri normai, bet tik maz ka inspektori piever acis parasti :D

p.s ja kas tas ir uz m50b25 motora ;)
Pēdējais labojis Slim - 16 Nov 2013, 14:36, kopā labots 4 reizes.
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

16 Nov 2013, 14:05

Rons rakstīja:
Slim rakstīja:
Rons rakstīja:Kur šobrīd ir rižie moderi ? Acis sāp, lasot topika nosaukumu ... ;)
uuuuunnnnnnnnn kas ta tajā nosaukumā tāds? nemāki iztulkot ko upgrade nozīmē? :doh:
Tu vari sist pa savu tukšo pauri kamēr nelabi paliek. :yes:
augšā lapai AR LATVIJU SIRDĪ ! un topika nosaukums izSplūdes up..

p.s. Dogma jau izlaboja.(tikai neizdzēsa manu postu) ;) :yes:
Kāds cits pielaboja, bet seko līdzi savam rakstītajam. Ja sāp acis, atej no kompja un paskaties tālumā, relaksē acis.
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

16 Nov 2013, 14:19

Gan jau ka saprati manu domu, tik izliecies par muļķi. Pie kompja pavadu mazāk laika, kā citi. ;)
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 

16 Nov 2013, 14:38

Beidzot es varu pateikt, to ko man ir teikuši :D Rona kungs pietiek spamot, ja par glušakiem nekā nevari uzrakstīt tad kāpēc vispar virini šādas tēmas un spamo par burtu izkārtojumu vārdos :doh:
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

17 Nov 2013, 00:19

Slim rakstīja:
Rons rakstīja:Tu vari sist pa savu tukšo pauri kamēr nelabi paliek
iesit jau sev pāris reizītes pa ģīmi, nesaprotu kāda jēga piesieties pareizrakstībai forumos, un šis jau nau tas gadiijums kad bija uzraxtiits tā ka neko saprast newar :lol:
ramyrez rakstīja:kaidrs-tad vnk griezt aaraa katalizatora bunduli ar blakusbunduli un vietaa li
nu tev jau ir divi kati, un tie sīkie klusinātāji, visu to nah un vietā labus rezonatorus (vēlams ne pašu lētākos). Skaņu arī maina izplūdes kolektors, es savam uzliku no m52. Aiz rezonatoriem vēl vari iemetināt X-pipe.

karoč re ku mans 2.5 glušaka setups- m52 koletori (izvīlēti), katu vietā rezonatori, aiz rezonatiriem pāris cm attālumā X-pipe, un gala bundulis G-Power (divas trubas iekšā, divas ārā) un skaņa mani ļoti apmierina, nav baigais trobelis, skaņa braucot samēra klusa un dobja, bet atvelkot :pupi: db biki pāri normai, bet tik maz ka inspektori piever acis parasti :D

p.s ja kas tas ir uz m50b25 motora ;)
tas ka tu taa es i izdarijis nebut nenoziimee ka taa ir labi. ar izputeju vispar var viskautko sadarit un nau viens pareizais veids. izgriezot katalizatorus (atvieglo auto elposhanu) un aizvietojot tos ar klusinatajiem, nevis tuksiem bunduljiem, vai taisnam trubam, pamataa ir labakais ko var izdarit, nemainot kolektoru. var likt palielinata diametra trubas, bet tad rekjinies ar papildinatu toksn, bez gaitas izmainjam.
m52 izpludes kolektoru uz m50 vispar nau jegas likt. un to x savienojumu reali ari nau jegas likt.
iznjmtie katalizatori jau taa padaris skanju labaku, un tad sadarot kko ar gala bunduli panaksi gala rezultatu, nau obligati japerk cits, vari padarboties ar savu esosho.
visi tie kas saka ka g-power utt utt bundulkji baigi krutie un ko tik nee, paskaidrojiet ar ko vinji ir tik kruti, ja neskaita ka neruses. tadu pashu setapu kads vinjos ieksaa var iebuvet parastajaa bundulii.
...
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 

17 Nov 2013, 00:39

upgrade- uzlabojums. Pagaidām nekas šajā topikā par uzlabojumierm nav bijis :lol: vis kas te ir apstāstīts ir tikai priekš lielākas trobeles taisīšanas.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

17 Nov 2013, 01:24

izgriezot katalizatorus ir vienigais realais upgreids ko var izdarit, atvieglot gaazu izpludi.
ja grib iet dzilak ir jasak mainit kolektori bet ne jau uz m52
izpludes diametrs ir ok preks attiecigaa dzineja un nau nepiecieshams mainit uz lielaku.
ja gribas kko sadarit ar izpludi, tad jedzigakais variants ir nopirkt m3 kolektorus un talak jau sadarit lietas pec pasha velmeem.
ps m3 kolektori nebut nau perfekti, izpludes garumi atskiras par diezgan ieverojamiem daudzumiem. var saakt vinjus parveidot un taisit vienadus, bet tadaa gadijumaa es saaktu buuvet no nulles.
viennozimigi es uzskatu ka lietderigakais butu m3 kolektors, un ari poarejaa izputeja dalja ar klusinatajiem katalizatoru vietaa
...
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...

17 Nov 2013, 08:20

Paldies par atbildeem-itkaa ir skaidrs ap ko te viss grozaas-man jociiga skanja saakas pie 4k apgr-tjipa turbine-svilpj labi:D
Runaajot par taa saukto daargo galu-es personigi vienreiz atflekseeju remus bunduli un vinjam iekshas nearko neatskiiraas no bunduljiem kurus tirgo uz vienibas gatves-bet nu tas taas-es saaku domaat kad tieshaam vareetu atgriezt oem bunduli un paarpakot(nedaudz parmetimaat)to-kr4 car eksperimenteet,ja nu rezultata nav tad var ari iekjert kaadu no videejaa liimenja
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 

17 Nov 2013, 09:12

yanks rakstīja:vinjos ieksaa var iebuvet parastajaa bun
sākuma jautājums arī bija par trobeles taisīšanu, ne par performance izplūdes sistēmas taisīšanu
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 

17 Nov 2013, 09:21

Armando rakstīja:visi tie kas saka ka g-power utt utt bundulkji baigi krutie un ko tik nee, paskaidrojiet ar ko vinji ir tik kruti, ja neskaita ka neruses. tadu pashu setapu kads vinjos ieksaa var iebuvet parastajaa bundulii.
gribu redzēt kā tu panāksi pārveidojot savu stock glušaku, tādu skaņu kā manam G poweram :D

Ar ko viņi tik kruti, nu ir kruti un viss, viens uzliek sporta glušaku pa 40ls, cits nopērk lietotu remusu vai poweru pa 100ls

un vari te neburtot pa m52 kolektoriem x pipu utt. kā es gibu tā taisu. un pateiksu ka ar manu izplūdi velk labāk kā stock
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

17 Nov 2013, 12:07

visi tik gudri, ka pisec...
Lasot Armando tekstu, sākuma likās ka būs kaut kas sakarīgs, bet tikai daži jautājumi: kāpēc no x-pipe nav jēgas?, kāpēc nav jēgas likt m52 izplūdes kolektorus?
Un Slim vispār tik krāmē savus rezonatorus un x-pipe, tu vispār zini ka katram elementam izplūdē ir jābūt noteiktā attālumā no izplūdes vārsta cepurītes, un tas attālums ir atkarīgs no cilindra tilpuma un pie kādiem apgriezieniem gribi izmainīt griezi, respektīvi sataisot izpūtēju pa savam var visu sapist tā ka jaudas būs mazāk nekā stokam un stoka izpūtējs vispār arī nav tas labākais.
Vissvarīgākais izpūtējā ir attālums no vietas, kur kolektora stabules saplūst vienā trubā līdz pirmajam bundulim, izpūtēja svarīgi ir panākt, lai katrs izplūdes vilnis aiz sevis veidotu attiecīgajā brīdī vakuumu, kas palīdzētu raut ārā izplūdes gāzes un iekustinātu ieplūstošo gaisu ieplūdē, vārstu pārsedzes brīdī.
Profila bilde
ruudzha
Ziņojumi: 215
Pievienojies: 05 Sep 2013, 15:29
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: code,bauska

17 Nov 2013, 21:13

man tads jautajums, ka ir ar tam izpludes sistema kura ebaya tirgo, bet vinam nenak zonde, tad jau sanak ka motors normali nedarbosies, un paterins bus liels? :nenene: vai ir kads kas to ir darijis? :supeer: :supeer: :yes:
Profila bilde
Wcoast
Ziņojumi: 315
Pievienojies: 09 Mar 2011, 10:08
Braucu ar: GU-325 & 525d
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 2
 

17 Nov 2013, 23:13

seeingman rakstīja:visi tik gudri, ka pisec...
Lasot Armando tekstu, sākuma likās ka būs kaut kas sakarīgs, bet tikai daži jautājumi: kāpēc no x-pipe nav jēgas?, kāpēc nav jēgas likt m52 izplūdes kolektorus?
Un Slim vispār tik krāmē savus rezonatorus un x-pipe, tu vispār zini ka katram elementam izplūdē ir jābūt noteiktā attālumā no izplūdes vārsta cepurītes, un tas attālums ir atkarīgs no cilindra tilpuma un pie kādiem apgriezieniem gribi izmainīt griezi, respektīvi sataisot izpūtēju pa savam var visu sapist tā ka jaudas būs mazāk nekā stokam un stoka izpūtējs vispār arī nav tas labākais.
Vissvarīgākais izpūtējā ir attālums no vietas, kur kolektora stabules saplūst vienā trubā līdz pirmajam bundulim, izpūtēja svarīgi ir panākt, lai katrs izplūdes vilnis aiz sevis veidotu attiecīgajā brīdī vakuumu, kas palīdzētu raut ārā izplūdes gāzes un iekustinātu ieplūstošo gaisu ieplūdē, vārstu pārsedzes brīdī.
No vārsta kāta līdz vietai, kur cilindri saplūst kopā vienā trubā.