m50b20
Tatad gribeju noskaidrot ko lai dara ar to m50b20 . Šķiet ka viņš isti neiet, ko varu tur uzlabot kas daudz neizmaksatu. Zinu ka vieglak iekramet 2.5 bet tadu lidzekļu šobrīd nav.
Ielej 98 benzīnu!
Ja salīdzina ar 2.5 iekrāmēšanu neko daudz lētāku Tu ar to 2.0 nepasāksi, lai būtu kkāda jēga.
Ja salīdzina ar 2.5 iekrāmēšanu neko daudz lētāku Tu ar to 2.0 nepasāksi, lai būtu kkāda jēga.
d[-_-]b
Nu ta jau lkm jaizdzivo lidz vasarai ar to pašu nabagu japamegina ar to 98.
Un velviens jaut. Tatad pastastat vai iepludes un izpludes kolektori neder no m50b20 non vanos uz m50b25 non vanos. Un ko vel neskaitot tur visu kas aiz kārbas nāk var atstat un nemainit
Un velviens jaut. Tatad pastastat vai iepludes un izpludes kolektori neder no m50b20 non vanos uz m50b25 non vanos. Un ko vel neskaitot tur visu kas aiz kārbas nāk var atstat un nemainit
derēt, der, bet b25 ir resnāki ieplūdes kanāli un lielāka drosele.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
A tada gadijuma es uz to b20 nevaretu uzlikt iepludnieku no 2.5 un un neietu labak? Aka ar sprauslam, nebutu jega likt ne?
Diža jēga nav, manam auto tas ir izdarīts un nekādu labumu no tā nejūtu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
liec īsāku reduktoru, pēc tam b25/28
jap, reduktors man tagad ir uzikts 4.27 un uz sausa seguma var daudz maz padriftot. Un krājas nauda m54 swapam
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Bija jau virsu 3.93 metinatais. Nu tad vienigais variants 2.5:D
pardo man to 3.93
Pārdod man to M50B20 (ja bezvanos) un piemetot naudu sanāks M50B25.