vajadziga palidziba
Sveiki laudis, ir loti liela nepieciesamiba pec gaisa masas meritaja un ja iespejams tuksgaitas regulatora un klokenes deveja uz testu, ja taa bus istaa vaina, esmu gatavs detalu atpirkt, ja nee tad vismaz atlidzinat par palidzibu jebkura gadijuma. Motors 2l vanos. Jo atrak jo labak, jo atkartota tehniska japaspej lidz jaunajam gadam iziet, paldies.
m50 vai m52?
labāk izstāsti kas par problēmu, varbūt varēs konkrētāk iespējami vainīgās detaļas nosaukt
Laikam m50, bet neesmu uz 100% parliecinats. Problema ir tada ka masinai staiga apgriezieni, lidz ar ko staiga ari co2 tehniskaja apskate, no normala lidz galigi nenormalam. Braucot ar gaitu viss ir kartiba, bet kad motoru brauksanas temp noslape un pec neilga briza laiz klat tad apgriezieni loti leka, un masina reizem grib ari slapt nost, kad izbrauc gabalinu tad nostabilizejas un staiga tikai tuksgaita kkur aptuveni 500-750 apgriezienu amplituda. Diagnostikaa rada ka viss ir kartiba, zonde ir pirms 2 ned nomainita, esmu interesejies pie vairakiem mehanikiem, visi nosauc tos pasus iespejamos vainigos, bet kurs no tiem ir istais to bez testa nevar zinat..... nu taa kaut kaa apmeram, nezinu vai saprati, jo pats neesmu ar auto motora lietam uz TU :)
Gan jau gaisa masas merītājs. To plastmasas gaisa gofru pačeko, vrb kkur kāda plaisa.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Nujaa uz vinu ari ir vislielakas aizdomas. Bet par cik vins pietiekosi daudz maksaa, tad taa uz labu laimi vinu pirkt ipasi negribaas :( Tad ir kadam varbut tomer uz testu??
80% ka piesūc gaisu, kaut kur tepat ir mans posts ar m50 iespējamajām vietām, kur piesūkt gaisu
šis ārī var būt dēļ tā, ka rauj gaisu? brīvgaita ir ok. Berot virsū to staigāšanu var just (kad virs 10 litriem, tad devu virsū, pēctam turēju vienmērīgi pedāli). Pirmo reizi šitā, nesaprotu, kur problēmu meklēt. Kompis neko neparāda.
Nu vot tur taa lieta, ka it ka nerauj, tas trubas un to gaisa masas meritaja gofru jau skatijas, jo bija jau aizdomas par to gaisu, bet nu neko neatrada :( tu liecies zinoss sajas lietas, varbut ir vel kadas idejas, vai varbut var sarunat ka tu uzmet aci?seeingman rakstīja:80% ka piesūc gaisu, kaut kur tepat ir mans posts ar m50 iespējamajām vietām, kur piesūkt gaisu
man ir kas ļoti līdzīgs, bet tas notiek tikai pēc lielajiem peļķu laikiem, vai pēc pēdējā sniega priekiem, motoram aukstam pielaižot viss čotka, bet kad motors ir uzsilis, noslāpē un atkal pielaiž, uzsākot braukšanu sāk raustīties un mēģina slāpt nost, vajag vairāk uzdot apgriezienus un viss aiziet. Un tas pazūd pēc pāris dienām vienmēr, es domāju, ka manā gadijumā tas ir kāds vaļējs vads, kuram tiek klāt mitrums, vai arī es ko smagi jaucu?
Nu pieļauju ka tava versija, jo neticas kad varetu mitrums nonakt uz svečvadiem.
Tatad noskaidroju ka motors ta ka tocna ir m50, tad varbut ir kadam tas detalas? :)
kloķenes devēju veselu maz ticams, ka noņemsi. ALU + čuguns sakožas. Bet nu cēsīs no mana vari pielaikot pārējās daļas...
varu paskatīties, tas "it kā liekas, ka nekur nesūc" no lietotāja puses, beidzas ar atrastām karājošām vakuuma trubām motortelpāaddict rakstīja:Nu vot tur taa lieta, ka it ka nerauj, tas trubas un to gaisa masas meritaja gofru jau skatijas, jo bija jau aizdomas par to gaisu, bet nu neko neatrada :( tu liecies zinoss sajas lietas, varbut ir vel kadas idejas, vai varbut var sarunat ka tu uzmet aci?seeingman rakstīja:80% ka piesūc gaisu, kaut kur tepat ir mans posts ar m50 iespējamajām vietām, kur piesūkt gaisu
principā šinīs brīvdienās (6dien - 7dien ) esmu pieejams
Ok, liksu aiz auss :) sodien aizbrauksu pielaikot vienu gaisa masas meritaju, un ja tas nebus pie vainas, tad versisos pie tevis pec palidzibas... :)
ir kāda gudrība kā var m43 1.6 atspriegot ķēdi nenemot apakšējo ķēdes vāku nost??? Jo 1.6 nav tehniskaa cauruma vākā kā piem 1.8 ........ Vajag nomainīt kompensatorus. Bet apaksu raut nost negribas. Varbūt ir kāds saskāries ar šādu sikumu? Paldies.
kompensatorus var nomainīt neņemot nost sadales vārpstu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.