Apgriezienu peldēšanas problēmas
Tada beeda, pec akisa atvienosanas un pievienosanas nakamaja diena saka peldet apgriezieni (peld tikai kad stav uz vietas un kad temperaturas bulta nav vairs zilaja zona)
Kas varetu but par lietu?
auto 325
Kas varetu but par lietu?
auto 325
Tātad peld siltam motoram...Zonde?
Diagnostika.
Minējumu var būt daudz, sākot ar gaisa piesūkšanu beidzot ar zondēm un gaisa mērītājiem.
Minējumu var būt daudz, sākot ar gaisa piesūkšanu beidzot ar zondēm un gaisa mērītājiem.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
es lieku uz zondi, bet variantu tiesam ir loti daudzpixman rakstīja:Tada beeda, pec akisa atvienosanas un pievienosanas nakamaja diena saka peldet apgriezieni (peld tikai kad stav uz vietas un kad temperaturas bulta nav vairs zilaja zona)
Kas varetu but par lietu?
auto 325
...
galvenais, ka interesanti, ka viss ir noticis pēc aķīša atvienošanas...
reālākais zonde, bet moš arī esi kādai trubiņai plaisu dabūjis un gaiss tiek un tādēļ arī raustās.
reālākais zonde, bet moš arī esi kādai trubiņai plaisu dabūjis un gaiss tiek un tādēļ arī raustās.
VIsdrīzāk, ka problēma jau ir izsenis, t.i., vadības bloks jau bija adoptējies, ieņēmis attiecīgās vērtības un tāpēc viss bija ok. Tagad atvienojot, atkal visas regulācijas nostājas pa nullēm un metas kāda kļūda dēļ kādas/kādām beigtām komponentēm. Tagad būtu īstais laiks, lai aizbrauktu uz diagnostiku
LAI NECEPTU JAUNU TEMU-jautašu šeit
Lieta sekojoša auto nevienmērīgi strāda
-kad nav uzsilis rīstās,peld apgriezieni
-kamēr silst gāzei minimali pieskārties nedrīks,tā teikt jāzāģē,ja pieskarās ļoti maz sāk svaidīt apgriezienus diapazonā no 400-2000 cenšās noslāpt
-sācis dūmot tieši,kad silst,ja sak čakarēt to gāzes pedāli,tad sit arā zilus dūmus.
-kad uzsilst izplūdes gāzes nenormāli smird pec degvielas,tāda sajūta ja pieliks uguni un viss aizdegsies.
-degvielas patēriņš iet kosmosā ap 20l pilsētā
-neverās vispār
tad nu tā,metu aizdomas visu laiku uz zondi,jo pēdēju reizi kad liku pie kompja bija (lambda problems),bet tas bija tad kad gaisa mērītās arī bija beigts,tapēc doma bija,ka tas gļuks dēļ mērītāja! Tad nu sodien beidzot saņemos un samēriju to zondi-viss notiek un apsilde darbojā! Spoles,sprauslas,g mērītās,brīvgaitas regulātors,detonācijas devējs,visi temperatūras devēji,tā pati zonde un droseles stāvokļa devējs nomērīti viss tip-top Bet te sākas interesantakais,ka kloķenes devējs kuram pretestībai bija jabūt 1280 Om parādija tikai 5xx Om kļuda drīkst būt tikai +- 10%,tai pasā laikā sadalenes devējs uzrādija 12xx Om TIPO viss notiek
Vai tas vispār ir iespējams,ka šie devēji var pussprāgt??? Un vai dēl viņa var parādities šādi simtomi??
Paldies jau iepriekšpar atbildēm
Lieta sekojoša auto nevienmērīgi strāda
-kad nav uzsilis rīstās,peld apgriezieni
-kamēr silst gāzei minimali pieskārties nedrīks,tā teikt jāzāģē,ja pieskarās ļoti maz sāk svaidīt apgriezienus diapazonā no 400-2000 cenšās noslāpt
-sācis dūmot tieši,kad silst,ja sak čakarēt to gāzes pedāli,tad sit arā zilus dūmus.
-kad uzsilst izplūdes gāzes nenormāli smird pec degvielas,tāda sajūta ja pieliks uguni un viss aizdegsies.
-degvielas patēriņš iet kosmosā ap 20l pilsētā
-neverās vispār
tad nu tā,metu aizdomas visu laiku uz zondi,jo pēdēju reizi kad liku pie kompja bija (lambda problems),bet tas bija tad kad gaisa mērītās arī bija beigts,tapēc doma bija,ka tas gļuks dēļ mērītāja! Tad nu sodien beidzot saņemos un samēriju to zondi-viss notiek un apsilde darbojā! Spoles,sprauslas,g mērītās,brīvgaitas regulātors,detonācijas devējs,visi temperatūras devēji,tā pati zonde un droseles stāvokļa devējs nomērīti viss tip-top Bet te sākas interesantakais,ka kloķenes devējs kuram pretestībai bija jabūt 1280 Om parādija tikai 5xx Om kļuda drīkst būt tikai +- 10%,tai pasā laikā sadalenes devējs uzrādija 12xx Om TIPO viss notiek
Vai tas vispār ir iespējams,ka šie devēji var pussprāgt??? Un vai dēl viņa var parādities šādi simtomi??
Paldies jau iepriekšpar atbildēm
pareizi
Benzīns.. 1992g
dūmo arī kad brauc kārtīgā kalnā,attiecīgi kad parādās slodze!
5dienā autiņu noliku,7dienā šķiļot lai brauktu uz mājām no vasarnīcas,šīs te viss sākās! pie tam pats sākums bija traģisks gāja uz 3 vai X stobriem melni dūmi.. Kā spiedu gāzi tā slapa nost,tad palenām sakačaju un kad dabūju kārtīgu apgriezienus iespiedu tā kārtīgi tad aizgāja,bet vot sākās viss šitais gemarojs ZB jau rakastīt !
HELP
Benzīns.. 1992g
dūmo arī kad brauc kārtīgā kalnā,attiecīgi kad parādās slodze!
5dienā autiņu noliku,7dienā šķiļot lai brauktu uz mājām no vasarnīcas,šīs te viss sākās! pie tam pats sākums bija traģisks gāja uz 3 vai X stobriem melni dūmi.. Kā spiedu gāzi tā slapa nost,tad palenām sakačaju un kad dabūju kārtīgu apgriezienus iespiedu tā kārtīgi tad aizgāja,bet vot sākās viss šitais gemarojs ZB jau rakastīt !
HELP
pēc apraksta spriežot m50 ar vanosu (detonācijas devējs).
vajadzētu pieslēgt pie kompja, velk uz čurājošu sprauslu, sadalenes/kloķenes devēja gļukiem vai pat mehānisks defekts (biedē zilie dūmi, nomēri kompresiju)
vajadzētu pieslēgt pie kompja, velk uz čurājošu sprauslu, sadalenes/kloķenes devēja gļukiem vai pat mehānisks defekts (biedē zilie dūmi, nomēri kompresiju)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Es arī sāktu ar kārtīgu diagnostiku, bet kloķenes devējs var arī lēnām mirt, t.i., neprecīzu signālu dot, līdz kamēr vispār nedod. Man, kad sprāga nost kloķenes devējs, arī braucot pēkšni apgriezieni no 400-2000 lēkāja, tad normalizējās, bet palika par drausmīgu kamieli. Atvienojot aķi, uz kādu laiku viss ok, līdz kamēr pavisam nosrpāga un pielaist nevarēja.
Par dūmiem, cilindra nestrādāšanu - kā jau he9600 teica - sprausla vai mehānisks defekts.
Par dūmiem, cilindra nestrādāšanu - kā jau he9600 teica - sprausla vai mehānisks defekts.
OKey paldies par atbildēm
sāksim ar to,ka nomainīsism kloķenes devēju,un tad skatīsies vai simptomi beigsies vai paliks!
sāksim ar to,ka nomainīsism kloķenes devēju,un tad skatīsies vai simptomi beigsies vai paliks!
Kapēc neapmeklē diagnostiku. Ietaupīsies laiks un nauda.
Tieši tā. Aizbrauc 2dien pie Ulda uz Mārupi un visu sīki uzzināsi.
Es tev silti ieteiktu pirkt oriģinālu kloķenes devēju :) Maksā vairāk, bet toties garantija, ka strādās korekti.
Es tev silti ieteiktu pirkt oriģinālu kloķenes devēju :) Maksā vairāk, bet toties garantija, ka strādās korekti.
ar diagnostiku nav problēmas pašam ir kabelis,tikai aizdevu draugam,un šis aizdeva citam draugam utt paies laiks kamēr noķers rokā
vēl jau viss nav zaudēts,jāapskatās atstarpe starp devēju un zobratu varbūt tur viss vaļā! Bet lai nu kā,esmu lasijis,ka var arī dūmot deļ tā devēja.
un he9600 mīzošu sprauslu tā pat jau nevar nomērīt? itkā visas sprauslas,pēc mērīšanas strādāja!
vēl jau viss nav zaudēts,jāapskatās atstarpe starp devēju un zobratu varbūt tur viss vaļā! Bet lai nu kā,esmu lasijis,ka var arī dūmot deļ tā devēja.
un he9600 mīzošu sprauslu tā pat jau nevar nomērīt? itkā visas sprauslas,pēc mērīšanas strādāja!
naudu jau tā pat esmu ietaupijis ar testerīti ar testerītiRuu rakstīja:Kapēc neapmeklē diagnostiku. Ietaupīsies laiks un nauda.
ir M42 kloķenes devējs,jāpamēra tas ko saka,varbūt var ko saķīmiķot
m50b25 bez vanosa 1992gads. detonacijas deveji tip top visshe9600 rakstīja:pēc apraksta spriežot m50 ar vanosu (detonācijas devējs).
vajadzētu pieslēgt pie kompja, velk uz čurājošu sprauslu, sadalenes/kloķenes devēja gļukiem vai pat mehānisks defekts (biedē zilie dūmi, nomēri kompresiju)
kompresiju ari nomerīšu
Ja var jautāt, kas pa kabeli un softu?
m50b25 non vanos un detonācijas devēji? Drīkst uzzināt ecu numura pēdējos 3 ciparus? Kaut kā dzīvē tāds nav manīts, tev tur nav ķīmija kaut kāda?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kā man pirmsākumos.. 413 BOSCH kompis, bet ar parasto plīts galvu un vanosa solenoīdu zem ieplūdes kolektora paslēptu