Apgriezienu peldēšanas problēmas

Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
Provēsim.
ps.ar ko labāk mazgāt?
ar dīzeli
benzinu
vai kautko līdzīgu wd40
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
dogMa rakstīja:Ja tikai pie tukšgaitas apgriezieniem ir problēmas, skaties tukšgaitas vārstu ;) Pirmajā reizē vari mēģināt to samazgāt. Ja nelīdz, mainam nost.
a kāds vispār zin kā tas tukšgaitas vārsts darbojas un kad viņš ir jāmazgā?
ar sapistu/ aizdirstu tukšgaitas vārstu apgriezieni parasti vai nu stāv paaugstināti vai pazemināti, ļoti reti ir tā ka apgriezieni ir tik zemi, ka auto raustās.
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
seeingman rakstīja:
dogMa rakstīja:Ja tikai pie tukšgaitas apgriezieniem ir problēmas, skaties tukšgaitas vārstu ;) Pirmajā reizē vari mēģināt to samazgāt. Ja nelīdz, mainam nost.
a kāds vispār zin kā tas tukšgaitas vārsts darbojas un kad viņš ir jāmazgā?
ar sapistu/ aizdirstu tukšgaitas vārstu apgriezieni parasti vai nu stāv paaugstināti vai pazemināti, ļoti reti ir tā ka apgriezieni ir tik zemi, ka auto raustās.

arī taisnība,iepriekšējam e36,m40 1,8i man apgriezieni ar čakarējās,un bija vai nu lieli,vai arī slāpa nost auto,šitā nelēkāja kā šim auto.
Ha,un tagad pats interesantākais.skatoties attēlā,gumijas truba NR.11 nāk no gaisa gofras un aiziet uz tukšgaitas regulātoru,(tā pat kā manam vecajam motoram m40),bet manējam m43,b18 1997.05 dzinējam tā truba nāk no gaisa gofras,bet aiziet viņa uz degvielas maģistrāli. skatamies attēlā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
labojums.re kur šitā man ietTruba NR 18,nāk no gaisa gofras un ieiet tai degvielas maģistrālē
ps.un kas tas par ventīli (nr 14 un nr 15 :gigigi: )mošk var uzpumpēt taka riepu :D :D :D (joks :gigigi: )
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis vairis.v - 04 Mai 2013, 22:00, kopā labots 1 reizi.
Attēls
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
un re kur mans tukšgaitas regulātors :o
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
un re kur saraksts,no kādiem modeļiem man der tas tukšgaitas regulātors laikam sākot no 1995 gada 10 mēneša
(tik tā īsti nesaprotu tos tilpumus,kas te rakstīts.Mošk kāds var pārtulkot tos ccm uz 1.6,1,8 2.0 litri motoriem) :supeer:



Modelis Jauda Tilpums
BMW 3 (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 (E36) 85 KW/115 PS 1796 ccm
BMW 3 (E36) 103 KW/140 PS 1895 ccm
BMW 3 (E46) 77 KW/105 PS 1596 ccm
BMW 3 (E46) 77 KW/105 PS 1895 ccm
BMW 3 (E46) 87 KW/118 PS 1895 ccm
BMW 3 Compact (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 Compact (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 Compact (E36) 77 KW/105 PS 1895 ccm
BMW 3 Compact (E36) 103 KW/140 PS 1895 ccm
BMW 3 Coupe (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 Coupe (E36) 103 KW/140 PS 1895 ccm
BMW 3 Coupe (E46) 77 KW/105 PS 1596 ccm
BMW 3 Coupe (E46) 87 KW/118 PS 1895 ccm
BMW 3 Kabriolets (E36) 85 KW/115 PS 1796 ccm
BMW 3 Touring (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 Touring (E36) 85 KW/116 PS 1796 ccm
BMW 3 Touring (E46) 87 KW/118 PS 1895 ccm
BMW 5 Touring (E34) 85 KW/115 PS 1796 ccm
BMW Z3 (E36) 85 KW/116 PS 1796 ccm
BMW Z3 (E36) 85 KW/116 PS 1895 ccm
BMW Z3 (E36) 87 KW/118 PS 1895 ccm
BMW Z3 (E36) 103 KW/140 PS 1895 ccm
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
tas nau riepu uzpumpejamais, pie taa var pieslegt parbaudit degvienas spiedienu sliedee, vecakiem tads nenaca un bija japarbauda spiediens merot trubinjas. taa vakuma trubinja kas pieiet pie bendz padeves sliedes, ir vakuma varstam, ar to tiek regulets rupji sakot bendzina spiediens sliedee
par to brivgaitas regulatoru tika minets, ka vins nosprust pie parak atverta vai aizverta stavoklja, bet netika piemints ka padiluma delj vins nespej ar pirmo ienjemt savu pareizo stavokli pret attiecigajiem rpm.
...
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
Nu intereses pēc rīt noskrūvēšu to tukšgaitas regulātoru,apskatīšos,kāds viņš tur ir :yes:
mošk kautko tā maigi un prātīgi var patīrīt :clap:
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
tur droshi var njemt un tirit, tur nekas nau jatira pratigi un uzmanigi, nu proitams saprata robezas ;)
...
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
Armando rakstīja:tur droshi var njemt un tirit, tur nekas nau jatira pratigi un uzmanigi, nu proitams saprata robezas ;)

nu mēģināsim,bet ja godīgi,neizskatās,ka tur kautko diži varētu iztīrīt,
ja nu vienīgi gar to blīvīti,kaz nāk starp viņu un droseli,var piesūkt gaisu,un mošk tāpēc diršās tie pagriezieni.Rīt jaskatās :clap: :drink:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
kungi un dāmas.iesakiet kādu labu mazgāšanas lidzekli,kas notīrītu uzdegumus (kaut kas līdzīgs kvēpiem) no tukšgaitas regulātora bez mehāniskas iejaukšanās un plus vel saeļļotu...(pieejamu auto,veikalos nevis e bay) :supeer:
Attēls
Profila bilde
zefīrs™
Ziņojumi: 157
Pievienojies: 06 Dec 2012, 20:09
Braucu ar: Datorpeli pie galda!
pamegjini ar šķīdinātāju, ja nepalīdz tad atstāj iemērktu dīzeļa+petroleļļas maisijumā uz nakti rīt varēsi smuki notīrīt :P :super:
Profila bilde
vairis.v
Ziņojumi: 499
Pievienojies: 11 Jūl 2011, 18:34
Braucu ar: e39
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 3
 
šķīdinātājs nederēs,jo man tas vārsts ir no kautkāda plastmasas sakausējuma.ar dīzeli varētu pamēģināt
Attēls
Profila bilde
Anderss
Ziņojumi: 657
Pievienojies: 22 Apr 2011, 14:35
Braucu ar: E90 style65
ar karburatora tiritaju vari meiginat laikam
Profila bilde
jurik89
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 03 Jūn 2012, 20:18
Braucu ar: e38
Kādi simptomi ir, ja beigts tukšgaitas regulators?
Problēma sekojoša:
Piemēram, braucu ar 3. ātrumu, pārslēdzos uz 4., un momentā kad izspiežu sajūgu apgriezieni palecās līdz 3k un ļoti lēnām krīt. Tā tas notiek jebkurā ātrumā.
Profila bilde
KV_
Ziņojumi: 2628
Pievienojies: 06 Apr 2011, 14:00
Atrašanās vieta: Jelgava
Reputācija: 1
 
Jurik89 dv V8 ieliekam tev ;)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
putns26 rakstīja:kungi un dāmas.iesakiet kādu labu mazgāšanas lidzekli,kas notīrītu uzdegumus (kaut kas līdzīgs kvēpiem) no tukšgaitas regulātora bez mehāniskas iejaukšanās un plus vel saeļļotu...(pieejamu auto,veikalos nevis e bay) :supeer:
poliuretāna putu (makrofleksa) tīrītājs, ja nav plastmasas virsmu, var izmantot sacietējušu putu tīrītāju, tas ir niknāks, bet saēd arī plasmasu :hahaha: uz plastmasa var izmantot nesacietējošu putu tīrītāju
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Kad man peldēja apgriezieni, iztīrīju brīvgaitas regulātoru ar Carb and Choke cleaner. Problēmu atrisināja.
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
protos
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 04 Dec 2013, 10:51
Sveiki.
Mani laikam arī apsēdusi šī pati problēma.
Pa vasaru sanāca izdzīt autiņu cauri jaukajām Rīgas ielu upēm un kopš tā laika sākās jautrība.
Biju aizdzinis uz servisu - atrada un nomainīja cauru gaisa gofru, sākumā viss normāli bija, bet tad atkal vecā kaite atgriezās. Aizdzinu vēl pie elektriķa pie kompja pieslēgt - nodzēsa rādītājus, bet kļūdu it kā nekādu nebija. Izteicās, ka tukšgaitas devējs varētu nestrādāt kā nākas.
Līdz šim visu laiku bija pazemināti apgriezieni - izņemot no roba un sākot bremzēt auto slāpa nost. Uz šosejas jau nekas, bet pilsētā kaitinoši tomēr. Tagad, kad sākās aukstums, viss atkal mainījās - tagad atkal stāv nedaudz paaugstināti apgriezieni 800-1200.
Vai tā arī varētu būt tā pati problēma ar tukšgaitas dačiku?
Un kur īsti to meklēt motortelpā, lai varētu apskatīt un apčubināt?
Profila bilde
DeaWolf
Ziņojumi: 89
Pievienojies: 18 Sep 2013, 12:13
Braucu ar: E46, 2.8
Atrašanās vieta: Rīga, Ziepniekalns
Man ir tā, ka kad ir mitrs gaiss, apgriezieni lēkā. Gribās uzlikt uz diagnostiku bet , lai tas būtu pa brīvu jāpagaida, kad draugam servisā būs mazāk darba :lol:
Viss nāk ar laiku, nevar gribēt visu uzreiz.