M50B25 vai M52B28
Gribu pārcelt iekšas E36 2.0 kupejai. Tā kā esmu braucējs,kam patīk līkumos iet slīpi,vēlos uzzināt,kurš no šiem būtu labāks tieši street driftam? M50B25 vai M52B28 ? Un varētu arī kāds ieteikt,ja zin,kur var iegādāties par saprātīgu cenu.(Būtu vēlams + kārba)
Pilnīgs haoss!
M50 dēļ tā, ka nav VANOS. Tepat forumā var nopirkt, useris Karrlo manuprāt piedāvā.
Es par m52b28. Iet labak un atrast laba kartiiba vieglak ( nerunaajam par cenu). Pasham ir stoker m50b28, iet labi bet ja but vel viena iespeja swapot va taisit strokeru tad es Izveeleju swapot m52b28, vai m54b30
Stock variantā es teiktu ka m52b28 viennozīmīgi ir labāks.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Kapēc vanoss ir slikts?
Vanos ekonomija!
Vanos mazos rpm jauda!
Vanos mazos rpm jauda!
vanos noteikti nenozīmē ekonomiju, cik es esmu braucis ar m50b25 non vanos un taadu pashu ar vanosu apriikotu dzinēju ar vanosu vienmēr patēriņš vidēji bijis par 1.5 - 2 litriem lielāks un šie skaitļi nav iegūti tikai no diviem auto...
es ieteiktu likt to pašu m50b25 bezvanosu, motors vienkāršāks, lētāks, mazāk čakara un cimperlības
es ieteiktu likt to pašu m50b25 bezvanosu, motors vienkāršāks, lētāks, mazāk čakara un cimperlības
kurš pērk 2.5 vai 2.8 un domā par ekonomiju, jauda un ekonomija nav savienojami jēdzieni
bet tā ja salīdzina 2.5 bez un ar vanosu es izvēlos 2.5 ar vanosu, piemēram manam motoram nekad nav bijušas problēmas ar kaut kādiem dačikiem, gaisa masas mērītājiem utt, labi zonde nosprāga un pats vanoss sarestaurēts, tā lai strāda kā nākas, bet tā no problems.
i ikdienai patīkamāk griežas, jo nav jākurina lielos rpm, lai ietu uz priekšu kā nākas
bet tā ja salīdzina 2.5 bez un ar vanosu es izvēlos 2.5 ar vanosu, piemēram manam motoram nekad nav bijušas problēmas ar kaut kādiem dačikiem, gaisa masas mērītājiem utt, labi zonde nosprāga un pats vanoss sarestaurēts, tā lai strāda kā nākas, bet tā no problems.
i ikdienai patīkamāk griežas, jo nav jākurina lielos rpm, lai ietu uz priekšu kā nākas
BMW-Big Money Waste
sini tema buss cik motoru tik viedoklu
esmu braucis ar visiem ieprieks minetiem dzinejiem un man personigi patik m52b28 ja runa iet par stoku ne pavelti vins ir jaunaks un ir izaudzis no m20b25 tapat ka m50b25
turbo protams labak m50b25 bez vanosa
esmu braucis ar visiem ieprieks minetiem dzinejiem un man personigi patik m52b28 ja runa iet par stoku ne pavelti vins ir jaunaks un ir izaudzis no m20b25 tapat ka m50b25
turbo protams labak m50b25 bez vanosa
Pass, tikai jaskatas no kura liksi ieksa to 2.8, ja no e38, tad vajadzes tos stiprinajumus no savejaa atstat, bet viss ok ar to, pieskruve un gatavs.
Sent from my HUAWEI P6-U06
Sent from my HUAWEI P6-U06
No e38 arī karteris neder.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Dzīvē ar 2.8 nav braukts, bet reāli pēc cipariem jau tikai +/- 40Nm labāks par 2.5bezvanoss
Vai tiešām tas ir tik jūtami ?
Vai tiešām tas ir tik jūtami ?
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Pat ļotami. M50B25 bezvanosu nevar salīdzināt ar M52B28. Manuprāt, ir vērts piemest to kapeiku, lai ieliktu 2.8.
Kārba no divlitrīgā der tam 2.8? Kāds varbūt,kas ir mainījis jau,varētu ierakstīt te,ko uzzreiz pie reizes vajadzētu nomainīt,kas pass un kas nepass.
Pilnīgs haoss!
Viss der
Sent from my GT-I8260 using Tapatalk
Sent from my GT-I8260 using Tapatalk
tik skaties, ja ir bijusi ZF kārba, tad kardāns un kulise uz Getrag nederēs
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com