Galva no mazāka tilpuma motora

zogs
Ziņojumi: 241
Pievienojies: 28 Nov 2012, 15:53

25 Mar 2014, 23:02

motors m60b40

motoram galvā plaisa, garažā mētājas m60b30 motors, doma ir no tā uz b40 likt galvu

galvas kā tādas vienādas, atšķiras ieplūdes kolektoru lūku lielums, ieplūdes vārstu lielums un degkameras platums

ieplūdes lūkas pavīlētu lielākas
degkamera laikam pat labāk, ka mazāka(par 5mm diametrā) lielāka kompresija
bet ar ieplūdes vārstiem tolkam neko neizdarīs, tie ir par 3mm diametrā mazāki kā b40 motoram, tad jautājums, vai vispār motora darbībā jutīs tos mazos vārstus, un vai ir ieteicams likt vienu galvu orginālo(b40) otru b30 vai tomēr abas likt b30?
Tas viss būtu pielīdzināms ka uz m50b25 uzliktu m50b20 galvu, cik zinu viss derot, bet kā ar jaudas maiņu ar mazāka tilpuma galvu?

b40
Attēls
b30
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Manuprāt, tur viss būs slikti.
Motors strādās nevienmērīgi. Lai V8 strādātu pareizi, jābūt nosacīti 2 identiskām galvām.
Profila bilde
archey88
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 28 Aug 2013, 20:26
Braucu ar: E36
Atrašanās vieta: Jelgava
Neiesaku likt atšķirīgas galvas. darīt to var. Brīvgaita domājams ka tā nejutīs bet Gaita nekas labs nevar būt! Eksperimenta pēc var pamēģināt.
316i 2000.gada sedans ~104zs (Ekomopedka, dibenbīdis)
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
Profila bilde
Frikadele
Ziņojumi: 67
Pievienojies: 05 Aug 2012, 00:39
Braucu ar: e36 coupe
Abas galvas bija domātas no 3l, takā atšķirīgas viņas nebūš.