Dzinēja degvielas sprauslas
1. Kā var noteikt vai sprausla sulo un netur spiedienu. Vai pietiek izraut visu reiku, pagriezt aizdedzi un gaidīt minūti, lai kautkas nopileetu? vai suuknis tajā brīdī turēs 3bar, jeb taadu spiedienu sasniedz tikai braucot?
2. Ja uz sprauslām kodi ir vienādi tas nozīmē arī ka viņas būs vienādas ražības? salīdzinot m50b25 ar m52b20
2. Ja uz sprauslām kodi ir vienādi tas nozīmē arī ka viņas būs vienādas ražības? salīdzinot m50b25 ar m52b20
man ar gribētos zināt
varu atbildet sprauslas no 2,5 un 2,0 ir vienadas atskiribas pilniba nau! un suknis dod vairak ka 3barus ja nemaldos 6barus bet pie magistralem stav viens sudz kas talak dod tikai 3barus! ka sprauslas parbaudit to tew nepateiksu gan!
bet kuraa briidi reikaa sasniedz 3 bar? tikliidz pagriez atsleegu? mlin buutu kaa m52 tas ventiils galaa, tad mieriigi nomeeriitu :)
diezgan atri!
Nomērīt var tāpat, vajag t-gabalu kurā ieskrūvēt manometru un ielikt pienākošajā šļaukā. Teorētiski vajadzīgajam spiedienam jāparādas pagriežot atslēgu, bet labāk nedaudz pagriest starteri un tad skatīties.Agris rakstīja:bet kuraa briidi reikaa sasniedz 3 bar? tikliidz pagriez atsleegu? mlin buutu kaa m52 tas ventiils galaa, tad mieriigi nomeeriitu :)
Izraujot maģistrali pastāv riks ka kada sprausla izlidos no spiediena jo gals vairs nebalstas pret ieplūdes kolektoru.
Ja sprauslas tek tad to protams var redzēt.
Spiedienam jabūt ap 3bar, noraujot vakuma trubiņu no spiediena regulatora, reikas galā, spiedienam jāpieaug.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
PM.
un ja to spiedienu palielina,labums ir?
ir ja palielina gaisa daudzumu
Nevajag vinnu palielinat, man ar walbro degv sukni pagriezot aslegu bija 4bar, caur visssu rgulatoru 3,5 bar, norma 2,6 2,8..., gazejot viss ok tuksgaita nesadega un paaugstinats co.. izpludes gazzesvilks25 rakstīja:un ja to spiedienu palielina,labums ir?
e36
Varbut jau ir bijis jautajums bet!
Motoram 2.5 un 2.0 sprauslas atskiras vai degvielas padevi regule kompis?
Motoram 2.5 un 2.0 sprauslas atskiras vai degvielas padevi regule kompis?
atšķiras
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
cik saprotu atskiras raž'īgums vīņam vai vel kkas?
omegai starpibu nejutu kad nomainiju no 2.6l sprauslam uz 3,0l
omegai starpibu nejutu kad nomainiju no 2.6l sprauslam uz 3,0l
Un kur lambdas? Lambdām vajadzēja "redzēt" , ka ir par treknu un nogriezt mazāku degvielas iesmidzināšanas laika reizinātāju.540i rakstīja:Nevajag vinnu palielinat, man ar walbro degv sukni pagriezot aslegu bija 4bar, caur visssu rgulatoru 3,5 bar, norma 2,6 2,8..., gazejot viss ok tuksgaita nesadega un paaugstinats co.. izpludes gazzesvilks25 rakstīja:un ja to spiedienu palielina,labums ir?
Principā, kas notiek, palielinot spiedienu. Motora vadība ir programmēta atvērt sprauslas uz noteiktu laiku - (~3-40 ms) atkarība no slodzes/RPM attiecības, pie lielāka spiediena, šajā laikā, kamēr sprausla ir atvērta caur to izšļācas lielāks daudzums degvielas, nekā ir sākotnēji paredzēts, tas pats notiek arī liekot lielākas sprauslas.
Reāli, ja viss motoram ir kārtībā, tad no tā vien patēriņam/jaudai mainīties nevajadzētu.
Tāpat arī 2.8 motoram degvielas karte ir "zemāka" nekā m52 2.5 motoram, tikai dēļ tā, ka ražīgāki inžektori.
bullshit, lambdas korekcija nav bezgalīga. Ja būs labs treknais, tad neko tur lambda nespēs izdarīt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu pietiekoši liela viņa IMO ir, lai pielāgotos degvielas spiediena pacelšanai no 2.8 uz 3.5bar.
Nu ja vēl plusā tam ieliktas super duper sprauslas tad ir kā ir.
Var būt kļūdos, bet liekas, ka bija 2 adaptācijas ar degvielu, skaitītājs un reizinātājs.
Nu ja vēl plusā tam ieliktas super duper sprauslas tad ir kā ir.
Var būt kļūdos, bet liekas, ka bija 2 adaptācijas ar degvielu, skaitītājs un reizinātājs.
par sprauslām runajot,varam parunāt arī par degvielas reikas spiediena regulātoru. ka sanāk viņs pie vakuma atver abradku?
EDIT
EDIT
nju kautkad jau vinsh atver. jaapadomaa logjiski.. kad ir lielaaks vakums? tad kad augstaaki apgriezienivai mazaaki ?
teoreetiski pie mazajiem apgriezieniem vinjam vajadzeetu buut atveertam un pie augstaakiem apgriezieniem nedaudz aizveeerties.- vismaz man taa liekas. kautkad viens staastiija bet neatceros...
teoreetiski pie mazajiem apgriezieniem vinjam vajadzeetu buut atveertam un pie augstaakiem apgriezieniem nedaudz aizveeerties.- vismaz man taa liekas. kautkad viens staastiija bet neatceros...
Vislielākais vakums ir tad, kad bremzē ar motoru.
Tukšgaitā ir ~ -0.8bar
unvakums gandrīz vispār nav (ja ir laba ieplūde tad vakums tiešām nav) pie gāzes grīdā.
Tukšgaitā ir ~ -0.8bar
unvakums gandrīz vispār nav (ja ir laba ieplūde tad vakums tiešām nav) pie gāzes grīdā.
kā viņu nodefektēt?
paskaties vai vakuma trubiņa virsū , ja saki ka pilna motortelpa ar sniegu - mierīgi varēja noraut - trausla maza šlauciņa uz maza pisīša bez hamuta