Ierobežotājs
Sveicināti! Ir viena MAN nepatīkama problēma. Citiem varbūt būtu vienalga, bet kas tas par BMW ar kaut kādu sloooow ierobežotāju? Zemāk ir manis uzfilmēts video, kāds man ir ierobežotājs. Kāpēc tas tāds ir? Jo cik es pameklēju youtubē, tad citiem 2.0 motoriem ir normāls utututut.. Atšķiras vadības blokos kaut kas, kaut kāds čips, vai kaut kas aizgājis pa pieskari? Neesmu pro, tapēc citreiz riktīgi atvelkot un ielaižot redlainā drausmīgi sabremzējās. Idejas, ieteikumi, risinājumi? Tikai nesmejaties..
smiekli smiekliem,bet ja jau jautā,tad es a to gribētu zināt,jo manam 2.5 grabeklim a šitā ir!
A uzzināju to kurjiozā veidā,sanāca nejauši vienam priekšā izlīst un vajadzēja ātri paatrināties,ta i iespiedu pedāli grīdā,bet vai tavu brīnumu pēc dažām sekundēm gandrīz stūri pagaršoju savu,no tā ka aizgāja redlaina un viss,tā kā būtu atmetis pedāli!
A uzzināju to kurjiozā veidā,sanāca nejauši vienam priekšā izlīst un vajadzēja ātri paatrināties,ta i iespiedu pedāli grīdā,bet vai tavu brīnumu pēc dažām sekundēm gandrīz stūri pagaršoju savu,no tā ka aizgāja redlaina un viss,tā kā būtu atmetis pedāli!
coupe 2.8
kautkas tur nau manam ieprieksejam 2,5 bija utu tu tu tu!!! bet pie taa ut tu tu tu tapat masina sabremzejas jo beidzas patrinajums! sac spiest autins cel cel un cik tad vins cels un pie ierobezotaja vairs necel! tas ir gals un ta tam vaidzetu but!
nu man nebij tās skaņas,vnk mierā nometās un viss,tik tahometrs otrā galā gandrīz zemē mētājās
toreiz nebij ilgi laika domāt metu 3 un atkal grīda un aizgāja ka nosmird! Kopš tās reizes pat tad kad sanāk tā iespiest ar vienu aci vaktēju to tahometru un nelaižu vairāk par 5 , 5,5
toreiz nebij ilgi laika domāt metu 3 un atkal grīda un aizgāja ka nosmird! Kopš tās reizes pat tad kad sanāk tā iespiest ar vienu aci vaktēju to tahometru un nelaižu vairāk par 5 , 5,5
coupe 2.8
takeshi rakstīja:kautkas tur nau manam ieprieksejam 2,5 bija utu tu tu tu!!! bet pie taa ut tu tu tu tapat masina sabremzejas jo beidzas patrinajums! sac spiest autins cel cel un cik tad vins cels un pie ierobezotaja vairs necel! tas ir gals un ta tam vaidzetu but!
Tas ka paātrinājums vairs nav ir skaidrs, bet man jau tur sanāk bremzēšana, patiešām kā atmestos. Es pat skatījos kkur video pat 1,8 ir normāli robežotāji. Kaut kas jau nav, bet kas?
paātrinājums vairs nav,jo tiek atslēgta degviela un aizdedzetakeshi rakstīja:kautkas tur nau manam ieprieksejam 2,5 bija utu tu tu tu!!! bet pie taa ut tu tu tu tapat masina sabremzejas jo beidzas patrinajums! sac spiest autins cel cel un cik tad vins cels un pie ierobezotaja vairs necel! tas ir gals un ta tam vaidzetu but!
tur galīgi nav kaut kas!
Personīgi man ierobežotājs tik smuki skan,ka varētu visu dienu redlinā braukt
es gan parasti saudzeju reizēm tikai netīšam sanāk aizgriezt. un pie ta mpan ierobežotājs ir arda tiešā nozīmē pie 1 rmpRuu rakstīja:Nu man reizi mēnesī arī gribās uzkurināt tā ka visi saprot ka tas ir BMW, ne kaut kāds Opeļs.
man ir apmēram šītā
Tātad. Kā jau man ir beigta zonde, tad nopietns BMW diagnostiķis man teica, lai nomainu zondi un SVECES un tad var diskutēt tālāk..
nu nez vai tur tā problēma,jo man toč visam jābūt čikiniekā,jo pirms kādiem laikam 3 mēnešiem tika uzstādīta jau bosch zonde un visas 6 bosch sveces!
coupe 2.8
Bosch zonde un Bosch sveces jau nav tās labākās.
man ari taa bija, kad nopirku auto. respektivi Tev ir 6 katli, bet spidometrs(merinstrumentu panelis) no 4 cilindrinieka...Kobreti rakstīja:nē,bet man ir tā patās
es uzliku sev isto un tagad viss ideali (nav vairs 1,5 reizes vairak )
zinu zinu negibas pirkt paneli,bet negribās arī netā meklēt kā to apiet
Vienīgais, kā apiet - ielikt citu paneli
Vēl var ielikt arī 4cilindru motoru
par teemu:
viens no iepriekseejiem bmw 320 arii bija ar leenu ierobezotaaju,un cik zinaams tas bmw weel joprojaam kalpo godam taa ka vainas tur nekaadas nevareetu buut atceros ka man pasam bija izbriins ka nav taa kaa vajadzeetu buut,vieniigi ja nu tas ierobezotaajs pats ir iznemts...(vismaz taadas zinas bija par manu konkreeto bmw).bet tici man tas neko loti nemaina un nemeklee kaski kur taa nav
viens no iepriekseejiem bmw 320 arii bija ar leenu ierobezotaaju,un cik zinaams tas bmw weel joprojaam kalpo godam taa ka vainas tur nekaadas nevareetu buut atceros ka man pasam bija izbriins ka nav taa kaa vajadzeetu buut,vieniigi ja nu tas ierobezotaajs pats ir iznemts...(vismaz taadas zinas bija par manu konkreeto bmw).bet tici man tas neko loti nemaina un nemeklee kaski kur taa nav
Lai arī tas ir smieklīgi, bet es gribu BMW cienīgu ierobežotāju.. Šis jau ir izsmiekls.
nu kādas bij tai brīdi pieejamas tādas arī liku,jo vnk vajadzēja! Es nevaru atļauties atstāt mašīnu izjauktu uz laiku!Ruu rakstīja:Bosch zonde un Bosch sveces jau nav tās labākās.
coupe 2.8
nu nesakiet nebiju tādā pāli kad lasiju,bet USA dzeki ar prestībām ņemās! Bet vairs protams,kad vajag tad atrast nevardogMa rakstīja:Vienīgais, kā apiet - ielikt citu paneli
off/topiks taisam jaunu sadaļu par paneļiem.
kam tew to ierobezotaju vajag?Ruu rakstīja:Lai arī tas ir smieklīgi, bet es gribu BMW cienīgu ierobežotāju.. Šis jau ir izsmiekls.