Uzlabojumi

lisovskis4
Ziņojumi: 10
Pievienojies: 23 Dec 2013, 20:21
Braucu ar: E36 2.5TDS

01 Dec 2014, 18:27

Kā varētu pacelt e36 2.5TDS jaudu? Izņemot čipošanu.
Paldies jau iepriekšs. :super:
Alutinsh
Ziņojumi: 344
Pievienojies: 27 Nov 2014, 20:07
Braucu ar: Omegu un Kupeju

01 Dec 2014, 18:39

Turbīnu lielāku
Profila bilde
boris737
Ziņojumi: 722
Pievienojies: 17 Feb 2014, 17:28
Braucu ar: Compact
Atrašanās vieta: Zaķumuiža

01 Dec 2014, 18:40

atgriez sukni lidz galam vala
lisovskis4
Ziņojumi: 10
Pievienojies: 23 Dec 2013, 20:21
Braucu ar: E36 2.5TDS

01 Dec 2014, 18:41

Ap cik tā turbīne varētu maksāt?
Profila bilde
barons
Ziņojumi: 559
Pievienojies: 11 Mai 2013, 16:57
Braucu ar: Big Bang Chevy
Atrašanās vieta: pludmalē ar kokteili rokā
Reputācija: 5
 

01 Dec 2014, 18:56

Ņemot vērā topika pamatjautājumu un tavu jautājumu par turbīnas cenu, sniegšu tev nelielu apskaidrību par auto jaudas paaugstināšanu.

Turbīnas un citi augstas precizitātes izstrādājumi maksā adekvātu summu - es teiktu, ka kvalitatīvu, labu turbīnu tu zem 300eur noteikti neatradīsi. Lai uzliktu lielāku turbīnu tev visticamāk būs nepieciešamas specifiskas zināšanas, instrumenti, silta garāža (Ok, liriskas atkāpes pēc der arī auksta garāža, ja vien patīk saldēt knaģus. Man nepatīk.). Jaunai, lielākai turbīnai droši vien vajadzēs arī jaunu izplūdes kolektoru, kas maksās zināmas naudiņas - mazāk kā 100 EUR noteikti nē, bet šis būtu ļoti smieklīgi, jo domāju, ka reālās cenas būs vismaz 100 x 4. Ja izlemsi iet garo turbo ceļu, pieņemu, ka ātri vien sāks pēc kārtas lidot visi pārējie dzinēja komponenti - virzuļi, klaņi, kloķene, šāles, gredzei, utt. Arī tas tev maksās skaistu naudiņu, turklāt, ja vēlēsies tādus, kas nepalido tikpat ātri kā vecie komponenti, tev nāksies iztērēt vismaz četrciparu skaitli. Protams, lielākai turbīnei būs nepieciešams arī vairāk degvielas, lai veidotos pareizs degmaisījums. Standarta degvielas sūknis nez vai spēs to nodrošināt.
Paskatoties tavu pirmo postu, kur tu jautā par dzinēja klaboņu (nu kaut kur pirms gada), pieņemu, ka pats tu visu šo pereboru veikt nespēsi, tādēļ vajadzēs arī kādam samaksāt, lai tas tiek izdarīts. Ņemot vērā, ka esi 19 gadus vecs students, pieņemu, ka tavi naudas līdzekļi kvalitatīvam turbo projektam būs par īsu. Ja vien tu neesi kāda trekna jūrmalas papuča dēls, bet tad jautājums - kāpēc tu brauc ar e36?
Un tas viss iur pirms galvenā fakta, ka tds dzinējs principā priekš uzlabošanas ir sūds konkrēts.

Tāpēc iesaku vien pieturēties pie mana pirmā atbildes posta par lielu žileti un sēdekļa pārvalkiem ar liesmām :super:
lisovskis4
Ziņojumi: 10
Pievienojies: 23 Dec 2013, 20:21
Braucu ar: E36 2.5TDS

01 Dec 2014, 18:59

paldies vecīt par apskaidrību! ;)
Profila bilde
Janex325
Ziņojumi: 300
Pievienojies: 19 Aug 2013, 13:59
Braucu ar: 325 underground
Reputācija: 1
 

03 Jan 2015, 02:14

Kaads ir saveejam dzineejam licis papildus sprauslas jeb dual fuel rail system?
Autoserviss tavam E36

Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.

Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

10 Jan 2015, 00:36

un ko tev dos 2 sprauslas?
tā pat kā mudaxi līek uz 2.5 sprauslas no 2.8 un vēl tur sazin ko.
degviela bet gaisa NEDEG
lai būtu vairāk jaudas vajag vairāk degmaisījumam efektīvāk un ātrāk sadegt, tātad vajag vai nu uzlabot efektivitāti vai nu dot vairāk gaisa, degviela jau sekundāri pēc gaisa daudzuma piedzenas.