apgriezienu problēmas

krasons
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 09 Aug 2011, 18:38

23 Aug 2011, 21:27

Sveiki!
tatad nomainiju motora galvu, tajaa dineaa itkaa vis bija ok. pec kada laika vairs nevareeja dabuut apgriezienus. maksimaali var dabuut 5000 citreiz visus 6000. lidz tiem 5000 apbgriezieniem itkaa vis ok bet peectam sajuuta taada kad taka parlietu vai kads stobrs nessancee. citreic vispaar kad piespiez lidz galam pedali uzlec lidz 5500 apgriezieniem un tad taka nopmirtu lidz kadiem 4000 apgriezieniem :( motors 1.8i
kas varetu butu pa vainu ?
ar pielaisanu vis ok un brivgaita arii strada labi :)
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

23 Aug 2011, 21:50

pats mainiiji vai speciaalists? iespeejams ka sagadiijaas un kautkas no elektronikas nojuka..
krasons
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 09 Aug 2011, 18:38

23 Aug 2011, 22:30

nu jaa pats mainiiju nevien vienu reizi esmu mainijis bet kad taads gadijies pirmo reizi....
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

23 Aug 2011, 22:44

Par kuru 1.8 motoru iet runa? :rolleyes: Manam M40 bija tieši tāpat, pirms uzliku iztīrītu galvu ar tīriem vārstiem, nesadilušu sadaleni un rokeriem.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

23 Aug 2011, 23:06

1.8 motorīšiem (vecajiem laikam) bija tā, ka dēļ sadalenēm varēja būt tāda kaite. Motors normāli rūc, vai dzenis klaudz?
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

24 Aug 2011, 13:04

ja tev m42 tad sadalenēm leņķi nemainiji?
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

24 Aug 2011, 13:37

*nepareizas metkas
* benzīna trūkums, nomēri sūkņa ražību.
* ja m40 - izdedzis sadalītājs un begunoks (šim pievēršam īpašu uzmanību - izplatīts m40, m30, m20 motoriem), dilusi sadalene un rokeri (tad būtu jābūt dzenim no izdauzītiem komensatoriem)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
krasons
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 09 Aug 2011, 18:38

24 Aug 2011, 17:21

motors M40
nju del vecas galvas es uzliku sso jo bija dzenis vizmaz man izteica kad ta esot sadalenes vaina.. tagat nomainiiju ssso bet ssavaitaa ir bet liekas kad atradu vainu jo man diezgan baigi kustas ventilators , domaku kad kultnis jamaina...
ka var parbaudit vai pietiekami pieiet degviela? .. aa atcerejos tiko kad ieprieks ar veco galvu man bija saadi tikai kad dod virsu parsledzoties no pirma atruma ar otro nevareeja dabuut pilnus apgriezienus un arii mira nost ..
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

24 Aug 2011, 19:22

:doh: izdilušas sadalenes dēļ mainīt galvu
sūķņa ražību mēram šādi - ieliekam atplūdes trubiņu mērtraukā un uzņemot laiku iedarbinam dzinēju un gaidam 30sec, slāpējam nost un skatamies litrāžu, normāli būs ap litru, ja zem 0,7 tad mainam benz filtru (ja nav nesen mainīts), ja nelīdz, sūkni.
vēlreiz iesaku noraut sadalītāja vāciņu, begunoku vai nav izdeguši kontakti, lieku 90% uz aizdedzes sistēmas defektu. Kas ar svecēm, svečvadiem?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
krasons
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 09 Aug 2011, 18:38

24 Aug 2011, 19:50

okey pameginaassu ;) nu tie kontakti nekadi svaigie nebija.. daudzmaz notiiriiju Nu sveces ir daudzmaz normaalas, bet par sveccvadiem isti nemaku teikt tad jagaida nakts ;) kura vieta isti atrodas degvielas suknis ?
ssodien noveroju velvienu paziimi .. kad uzgazee liz galam un turot (spaidot) pedaaali pat lidz 3000 apgriezieniem mirst nots zem 3iis var notureet
man visvairak liekas kad iisti nepieiet degviela nu vizmaz tada skana ka buutu par maz un vel tapeec kad nevar notureet aukstaakus apgriezienus
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

24 Aug 2011, 22:17

Sūknis atrodas zem aizm. beņķa labajā pusē.
Bet, no sākuma pārbaudi ražību, kā ieteica he9600 ;)
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

12 Sep 2011, 20:40

Sveiki draugi :pupi:
Varētu jau pats izpīpet, bet varbūt kādam jau ta ir gadijies !
Mana problēma ir tāda ir man 320 E36 ikdienas mašīna smuka skaista sterila :giggle: bet sāka niķoties mazule mana :D
tātad braucot no darba no brīvības ielas uzbraucu uz lāčplēsā ielas korķis kā vienmēr :super: viss forši kā vienmēr :D
Okey tālāk braucot , iedegas lampiņa- degvielas '' O '' arī :super: neko velku pāri saliniekam tā zolīdi, nācu kā bembists :D uz Jūrmalas pusi ar domu neaizmirst piestat pirmajā TANKŠTELLĒ , kaut kur pirms tanka nu metri 500 sāk raustīties , nu tā ka degviela beigtos.
Nu neko kaut ka tur uz 20km/h uz putām iebraucu tankā ieleju 98E pa dvacāru , braucu talak uz Jurmalu tur atkal korķis viss super atkall :D :super:
bet problema: pirmstam man visu laiku aogriezieni staveja nu ap 800-1000 , bet tagad 0-500 un dreb visa bunža kā muscle car 6.0L psc :yes:
Kas tas varetu but sveces nedelu atpakal visiem visiem podiņiem jaunas saliktas :supeer: Doma : gaisa merītājs , lamdene or degvielas filtrs vai sūknis !!!!

Biju pagaiš nedēl pie kompja pieslēgties , kā jau man onkulis stāstija neko man te dižu nerādīs, bet lai sirds mierīgāka pieslēdza ----> VISS IR OKEY nekādu kļūdu , onkulis teica ja lamdene būtu slima to parādītu , bet taj arī ir viss ok .
Tāpēc varbūt ja kādas domas , versijas tad lūdzu droši pievienojas :bye: :clap: Thanks !
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
agaFu
Ziņojumi: 465
Pievienojies: 09 Mar 2011, 22:22
Braucu ar: m42+
Atrašanās vieta: Ērgļi

12 Sep 2011, 20:47

kas ar degv fitru? ir mainiits?
jaatjuunee m42
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

12 Sep 2011, 20:51

Nu nav nekas vēl mainīts, domāju sākt , un doma ir arī sākt ar to degvielas filtru domāju ka mūžā nav mainīts !
Lamdene nevarētu būt- Jo būtu liels CO2 smirdētu nemaņā pēc benzīna un protams patērīnš
Atliek gaisa merītājs :) Bet bet viss interesantakais ka tahometrs neraustās bet motors uz N strādā nevienmēŗīgi , bet kad dod iekšā tad iet normāli viss !
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

12 Sep 2011, 20:53

pamēģini ar dūri tā sirsnīgi padauzīt pa aizmugurējo beņķa pasažiera pusē.
Ja sūknis pie vainas, tad no tādas darbības varētu kaut kas mainīties.

Ā un man tikko bija tā ka zemi apgriezieni un raustās, bet dodot grīdā viss ok - piesūca gaisu.
Paņem matulaku vai kādu citu ļoti degošu aerosolu un papūt uz gofras un ieplūdes kolektora. Jā kādā vietā pūšot, palielināsies abaroti - tur piesūc gaisu.
Pēdējais labojis Liss - 12 Sep 2011, 20:55, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

12 Sep 2011, 20:54

Kāda no spolēm varbūt... Sāc ar nopietnu diagnostiku, aizbrauc ciemos pie uldisa. :yes:

Ja tas būtu sūknis, tad motors nerūktu vispār (visticamāk), jo sūknis vai nu griežas vai negriežas :rolleyes:
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

12 Sep 2011, 20:56

Sūknis ir aimugurē zem pakaļējā beņķa bākā ja?
un degvelas filtrs ir priekša kaut kur apmeram zem sofera beņķa rajona ?
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

12 Sep 2011, 20:58

Kas ir nopietna diagnostika šitiem E36 kā šķira neko īpašu nerāda tas kompis vispār !! viņam arī reāli nav ko rādīt ! :yes:
ULDĪTS kur viņu var meklēt ?
Bij arī doma par spolītēm , bet visi podi iet !!!!!!!!
Paldies
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

12 Sep 2011, 21:00

Sāc labāk ar matulaku - lētāka diagnbostika :clap:
Man bija beigtas gumijas micītes kas nāk uz pipšiem zem kolektora, kur citiem modeļiem ir paredzētas kaut kādas trubas vakuumam - abas saplaisājušas un pilnīgi lupatās. Un ja tev ir m52 motors tad tev varētu būt arī kartera ventilācijas brīnumam tjipa "oil catch tank" tā diafragma saplīsusi.
Profila bilde
agaFu
Ziņojumi: 465
Pievienojies: 09 Mar 2011, 22:22
Braucu ar: m42+
Atrašanās vieta: Ērgļi

12 Sep 2011, 21:00

marux rakstīja:Kāda no spolēm varbūt... Sāc ar nopietnu diagnostiku, aizbrauc ciemos pie uldisa. :yes:

Ja tas būtu sūknis, tad motors nerūktu vispār (visticamāk), jo sūknis vai nu griežas vai negriežas :rolleyes:
:nenene: nepiekritiisu par suukni. suuknis var straadaat,bet nenodrosina pietiekosu raziibu.
jaatjuunee m42