apgriezienu problēmas
Sveiki!
tatad nomainiju motora galvu, tajaa dineaa itkaa vis bija ok. pec kada laika vairs nevareeja dabuut apgriezienus. maksimaali var dabuut 5000 citreiz visus 6000. lidz tiem 5000 apbgriezieniem itkaa vis ok bet peectam sajuuta taada kad taka parlietu vai kads stobrs nessancee. citreic vispaar kad piespiez lidz galam pedali uzlec lidz 5500 apgriezieniem un tad taka nopmirtu lidz kadiem 4000 apgriezieniem :( motors 1.8i
kas varetu butu pa vainu ?
ar pielaisanu vis ok un brivgaita arii strada labi :)
tatad nomainiju motora galvu, tajaa dineaa itkaa vis bija ok. pec kada laika vairs nevareeja dabuut apgriezienus. maksimaali var dabuut 5000 citreiz visus 6000. lidz tiem 5000 apbgriezieniem itkaa vis ok bet peectam sajuuta taada kad taka parlietu vai kads stobrs nessancee. citreic vispaar kad piespiez lidz galam pedali uzlec lidz 5500 apgriezieniem un tad taka nopmirtu lidz kadiem 4000 apgriezieniem :( motors 1.8i
kas varetu butu pa vainu ?
ar pielaisanu vis ok un brivgaita arii strada labi :)
pats mainiiji vai speciaalists? iespeejams ka sagadiijaas un kautkas no elektronikas nojuka..
nu jaa pats mainiiju nevien vienu reizi esmu mainijis bet kad taads gadijies pirmo reizi....
Par kuru 1.8 motoru iet runa? Manam M40 bija tieši tāpat, pirms uzliku iztīrītu galvu ar tīriem vārstiem, nesadilušu sadaleni un rokeriem.
1.8 motorīšiem (vecajiem laikam) bija tā, ka dēļ sadalenēm varēja būt tāda kaite. Motors normāli rūc, vai dzenis klaudz?
ja tev m42 tad sadalenēm leņķi nemainiji?
*nepareizas metkas
* benzīna trūkums, nomēri sūkņa ražību.
* ja m40 - izdedzis sadalītājs un begunoks (šim pievēršam īpašu uzmanību - izplatīts m40, m30, m20 motoriem), dilusi sadalene un rokeri (tad būtu jābūt dzenim no izdauzītiem komensatoriem)
* benzīna trūkums, nomēri sūkņa ražību.
* ja m40 - izdedzis sadalītājs un begunoks (šim pievēršam īpašu uzmanību - izplatīts m40, m30, m20 motoriem), dilusi sadalene un rokeri (tad būtu jābūt dzenim no izdauzītiem komensatoriem)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
motors M40
nju del vecas galvas es uzliku sso jo bija dzenis vizmaz man izteica kad ta esot sadalenes vaina.. tagat nomainiiju ssso bet ssavaitaa ir bet liekas kad atradu vainu jo man diezgan baigi kustas ventilators , domaku kad kultnis jamaina...
ka var parbaudit vai pietiekami pieiet degviela? .. aa atcerejos tiko kad ieprieks ar veco galvu man bija saadi tikai kad dod virsu parsledzoties no pirma atruma ar otro nevareeja dabuut pilnus apgriezienus un arii mira nost ..
nju del vecas galvas es uzliku sso jo bija dzenis vizmaz man izteica kad ta esot sadalenes vaina.. tagat nomainiiju ssso bet ssavaitaa ir bet liekas kad atradu vainu jo man diezgan baigi kustas ventilators , domaku kad kultnis jamaina...
ka var parbaudit vai pietiekami pieiet degviela? .. aa atcerejos tiko kad ieprieks ar veco galvu man bija saadi tikai kad dod virsu parsledzoties no pirma atruma ar otro nevareeja dabuut pilnus apgriezienus un arii mira nost ..
izdilušas sadalenes dēļ mainīt galvu
sūķņa ražību mēram šādi - ieliekam atplūdes trubiņu mērtraukā un uzņemot laiku iedarbinam dzinēju un gaidam 30sec, slāpējam nost un skatamies litrāžu, normāli būs ap litru, ja zem 0,7 tad mainam benz filtru (ja nav nesen mainīts), ja nelīdz, sūkni.
vēlreiz iesaku noraut sadalītāja vāciņu, begunoku vai nav izdeguši kontakti, lieku 90% uz aizdedzes sistēmas defektu. Kas ar svecēm, svečvadiem?
sūķņa ražību mēram šādi - ieliekam atplūdes trubiņu mērtraukā un uzņemot laiku iedarbinam dzinēju un gaidam 30sec, slāpējam nost un skatamies litrāžu, normāli būs ap litru, ja zem 0,7 tad mainam benz filtru (ja nav nesen mainīts), ja nelīdz, sūkni.
vēlreiz iesaku noraut sadalītāja vāciņu, begunoku vai nav izdeguši kontakti, lieku 90% uz aizdedzes sistēmas defektu. Kas ar svecēm, svečvadiem?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
okey pameginaassu nu tie kontakti nekadi svaigie nebija.. daudzmaz notiiriiju Nu sveces ir daudzmaz normaalas, bet par sveccvadiem isti nemaku teikt tad jagaida nakts kura vieta isti atrodas degvielas suknis ?
ssodien noveroju velvienu paziimi .. kad uzgazee liz galam un turot (spaidot) pedaaali pat lidz 3000 apgriezieniem mirst nots zem 3iis var notureet
man visvairak liekas kad iisti nepieiet degviela nu vizmaz tada skana ka buutu par maz un vel tapeec kad nevar notureet aukstaakus apgriezienus
ssodien noveroju velvienu paziimi .. kad uzgazee liz galam un turot (spaidot) pedaaali pat lidz 3000 apgriezieniem mirst nots zem 3iis var notureet
man visvairak liekas kad iisti nepieiet degviela nu vizmaz tada skana ka buutu par maz un vel tapeec kad nevar notureet aukstaakus apgriezienus
Sūknis atrodas zem aizm. beņķa labajā pusē.
Bet, no sākuma pārbaudi ražību, kā ieteica he9600
Bet, no sākuma pārbaudi ražību, kā ieteica he9600
Sveiki draugi
Varētu jau pats izpīpet, bet varbūt kādam jau ta ir gadijies !
Mana problēma ir tāda ir man 320 E36 ikdienas mašīna smuka skaista sterila bet sāka niķoties mazule mana
tātad braucot no darba no brīvības ielas uzbraucu uz lāčplēsā ielas korķis kā vienmēr viss forši kā vienmēr
Okey tālāk braucot , iedegas lampiņa- degvielas '' O '' arī neko velku pāri saliniekam tā zolīdi, nācu kā bembists uz Jūrmalas pusi ar domu neaizmirst piestat pirmajā TANKŠTELLĒ , kaut kur pirms tanka nu metri 500 sāk raustīties , nu tā ka degviela beigtos.
Nu neko kaut ka tur uz 20km/h uz putām iebraucu tankā ieleju 98E pa dvacāru , braucu talak uz Jurmalu tur atkal korķis viss super atkall
bet problema: pirmstam man visu laiku aogriezieni staveja nu ap 800-1000 , bet tagad 0-500 un dreb visa bunža kā muscle car 6.0L psc
Kas tas varetu but sveces nedelu atpakal visiem visiem podiņiem jaunas saliktas Doma : gaisa merītājs , lamdene or degvielas filtrs vai sūknis !!!!
Biju pagaiš nedēl pie kompja pieslēgties , kā jau man onkulis stāstija neko man te dižu nerādīs, bet lai sirds mierīgāka pieslēdza ----> VISS IR OKEY nekādu kļūdu , onkulis teica ja lamdene būtu slima to parādītu , bet taj arī ir viss ok .
Tāpēc varbūt ja kādas domas , versijas tad lūdzu droši pievienojas Thanks !
Varētu jau pats izpīpet, bet varbūt kādam jau ta ir gadijies !
Mana problēma ir tāda ir man 320 E36 ikdienas mašīna smuka skaista sterila bet sāka niķoties mazule mana
tātad braucot no darba no brīvības ielas uzbraucu uz lāčplēsā ielas korķis kā vienmēr viss forši kā vienmēr
Okey tālāk braucot , iedegas lampiņa- degvielas '' O '' arī neko velku pāri saliniekam tā zolīdi, nācu kā bembists uz Jūrmalas pusi ar domu neaizmirst piestat pirmajā TANKŠTELLĒ , kaut kur pirms tanka nu metri 500 sāk raustīties , nu tā ka degviela beigtos.
Nu neko kaut ka tur uz 20km/h uz putām iebraucu tankā ieleju 98E pa dvacāru , braucu talak uz Jurmalu tur atkal korķis viss super atkall
bet problema: pirmstam man visu laiku aogriezieni staveja nu ap 800-1000 , bet tagad 0-500 un dreb visa bunža kā muscle car 6.0L psc
Kas tas varetu but sveces nedelu atpakal visiem visiem podiņiem jaunas saliktas Doma : gaisa merītājs , lamdene or degvielas filtrs vai sūknis !!!!
Biju pagaiš nedēl pie kompja pieslēgties , kā jau man onkulis stāstija neko man te dižu nerādīs, bet lai sirds mierīgāka pieslēdza ----> VISS IR OKEY nekādu kļūdu , onkulis teica ja lamdene būtu slima to parādītu , bet taj arī ir viss ok .
Tāpēc varbūt ja kādas domas , versijas tad lūdzu droši pievienojas Thanks !
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Nu nav nekas vēl mainīts, domāju sākt , un doma ir arī sākt ar to degvielas filtru domāju ka mūžā nav mainīts !
Lamdene nevarētu būt- Jo būtu liels CO2 smirdētu nemaņā pēc benzīna un protams patērīnš
Atliek gaisa merītājs :) Bet bet viss interesantakais ka tahometrs neraustās bet motors uz N strādā nevienmēŗīgi , bet kad dod iekšā tad iet normāli viss !
Lamdene nevarētu būt- Jo būtu liels CO2 smirdētu nemaņā pēc benzīna un protams patērīnš
Atliek gaisa merītājs :) Bet bet viss interesantakais ka tahometrs neraustās bet motors uz N strādā nevienmēŗīgi , bet kad dod iekšā tad iet normāli viss !
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
pamēģini ar dūri tā sirsnīgi padauzīt pa aizmugurējo beņķa pasažiera pusē.
Ja sūknis pie vainas, tad no tādas darbības varētu kaut kas mainīties.
Ā un man tikko bija tā ka zemi apgriezieni un raustās, bet dodot grīdā viss ok - piesūca gaisu.
Paņem matulaku vai kādu citu ļoti degošu aerosolu un papūt uz gofras un ieplūdes kolektora. Jā kādā vietā pūšot, palielināsies abaroti - tur piesūc gaisu.
Ja sūknis pie vainas, tad no tādas darbības varētu kaut kas mainīties.
Ā un man tikko bija tā ka zemi apgriezieni un raustās, bet dodot grīdā viss ok - piesūca gaisu.
Paņem matulaku vai kādu citu ļoti degošu aerosolu un papūt uz gofras un ieplūdes kolektora. Jā kādā vietā pūšot, palielināsies abaroti - tur piesūc gaisu.
Pēdējais labojis Liss - 12 Sep 2011, 20:55, kopā labots 1 reizi.
Kāda no spolēm varbūt... Sāc ar nopietnu diagnostiku, aizbrauc ciemos pie uldisa.
Ja tas būtu sūknis, tad motors nerūktu vispār (visticamāk), jo sūknis vai nu griežas vai negriežas
Ja tas būtu sūknis, tad motors nerūktu vispār (visticamāk), jo sūknis vai nu griežas vai negriežas
Sūknis ir aimugurē zem pakaļējā beņķa bākā ja?
un degvelas filtrs ir priekša kaut kur apmeram zem sofera beņķa rajona ?
un degvelas filtrs ir priekša kaut kur apmeram zem sofera beņķa rajona ?
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Kas ir nopietna diagnostika šitiem E36 kā šķira neko īpašu nerāda tas kompis vispār !! viņam arī reāli nav ko rādīt !
ULDĪTS kur viņu var meklēt ?
Bij arī doma par spolītēm , bet visi podi iet !!!!!!!!
Paldies
ULDĪTS kur viņu var meklēt ?
Bij arī doma par spolītēm , bet visi podi iet !!!!!!!!
Paldies
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Sāc labāk ar matulaku - lētāka diagnbostika
Man bija beigtas gumijas micītes kas nāk uz pipšiem zem kolektora, kur citiem modeļiem ir paredzētas kaut kādas trubas vakuumam - abas saplaisājušas un pilnīgi lupatās. Un ja tev ir m52 motors tad tev varētu būt arī kartera ventilācijas brīnumam tjipa "oil catch tank" tā diafragma saplīsusi.
Man bija beigtas gumijas micītes kas nāk uz pipšiem zem kolektora, kur citiem modeļiem ir paredzētas kaut kādas trubas vakuumam - abas saplaisājušas un pilnīgi lupatās. Un ja tev ir m52 motors tad tev varētu būt arī kartera ventilācijas brīnumam tjipa "oil catch tank" tā diafragma saplīsusi.
nepiekritiisu par suukni. suuknis var straadaat,bet nenodrosina pietiekosu raziibu.marux rakstīja:Kāda no spolēm varbūt... Sāc ar nopietnu diagnostiku, aizbrauc ciemos pie uldisa.
Ja tas būtu sūknis, tad motors nerūktu vispār (visticamāk), jo sūknis vai nu griežas vai negriežas
jaatjuunee m42