apgriezienu problēmas

Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

12 Sep 2011, 21:02

piekrītu par to ražību nepietiekami degvielu pumpē !!
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

12 Sep 2011, 21:13

seeingman rakstīja:Sāc labāk ar matulaku - lētāka diagnbostika :clap:
Man bija beigtas gumijas micītes kas nāk uz pipšiem zem kolektora, kur citiem modeļiem ir paredzētas kaut kādas trubas vakuumam - abas saplaisājušas un pilnīgi lupatās. Un ja tev ir m52 motors tad tev varētu būt arī kartera ventilācijas brīnumam tjipa "oil catch tank" tā diafragma saplīsusi.
nu varetu ari tas but , tu doma zem iepludnieka? vel an tur bij kaut kada gumijas truba karajas tipa sapratu ka ta ir kartera elposana vinja bija biskiit sakusuki es vinju nahren noravu , bet tas jau bij pirms menesa kad mainiju tas sveces , nomainot sveces ari bij vel ta hujna ka uz zemajiem raustijas ka sešlitrīgais , bet pec tam atstiepu normali izgriezu pazuda kadu laiku , tgad atkall staav staav uz 900rmp un pēkšņi uz 400-500 un dreb un burbuļo :(
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

12 Sep 2011, 21:28

StreetCustom rakstīja:Kas ir nopietna diagnostika šitiem E36 kā šķira neko īpašu nerāda tas kompis vispār !! viņam arī reāli nav ko rādīt ! :yes:
ULDĪTS kur viņu var meklēt ?
Bij arī doma par spolītēm , bet visi podi iet !!!!!!!!
Paldies
Check PM ;)
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

12 Sep 2011, 21:35

Dzenam uz normālu diagnostiku, kur diagnostika neaprobežojas ar kļūdu nolasīšanu.
Kas vispār tam auto par dzinēju? m50 vai m52? m52 jau var arī faktiskajos šo to labu nolasīt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

13 Sep 2011, 00:04

Varbūt vienārši sūknim filtriņš aizdirsies un nepietiekami degvielu dabūn? Kaut gan, ja braucot viss ok, tad citādāk.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

13 Sep 2011, 17:20

var jau būt sakritība,ka kaut kas cits nosprādzis,bet es liktu 60% uz sūkni,filtriem..sarāva visus sūdus,kas bākas apakša i wot neiet vairāk..
varbūt pat mistiskā veidā tik līdz sprauslām :hahaha:
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

14 Sep 2011, 07:53

14.09.2011 šodienas secinājumi :
Neko vēl neesmu mainijis , bet sākšu ar komresijas mērīšanu podos ! Ja visos ir kompresija 12 un vienaa ir 9 tad ir DIR*Ā, jo jārauj galva nost un jamaina vārstu saļņiki , kā arī jāslīpē, jo nav noglušīta recirkulācija un tur viss ir aizaudzis !
Tas ir minējums , tapēc šodien izmērsīšu kompresiju ! :clap:
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

14 Sep 2011, 08:11

Kompresijas spiedienam ar vārstu blīvslēgiem nav absolūti nekāda sakara.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

14 Sep 2011, 08:16

Būtu labāk ar matu laku sapūtis ap kolektoru, citādi vēl beigās točna sanāks tā ka pusi motora noaminīs, bet vaina izrādīsies saplaisājusi ieplūdes gofra :gigigi:
Nopietni saku, ka man bija tādi paši simptomi, novērsu gaisa piesūkšanu un atkal viss normāli.
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

14 Sep 2011, 19:28

KR4 jaunumi tadi !
Gofra ir vesala un trubinjas , kas iet uz gaisa meritaju arii 4otka :clap:
Izmeriju kompresiju visos podos idealniks 14 bar.
Izrādās : gaisa mērītājs beidzies , tas jāmaina :doh: :(
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

14 Sep 2011, 20:43

Nu vot - problēma gaisa padevē.
Pamēģini rullēt ar atvienotu GMM štekeri, moš būs labāk, nekā ar beigtu braukt.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

14 Sep 2011, 21:07

StreetCustom rakstīja:KR4 jaunumi tadi !
Gofra ir vesala un trubinjas , kas iet uz gaisa meritaju arii 4otka :clap:
Izmeriju kompresiju visos podos idealniks 14 bar.
Izrādās : gaisa mērītājs beidzies , tas jāmaina :doh: :(
to jau vareja ar testeri parbaudit, karoc ar to tev vajadzeja sakt ;) noraut ecu lielo kontaktu, un pie atiecigajiem kontakta piniem merit pretestibas un visu parejo, un stundinas laika zinatu ka gaisa masas meritajs :drink:
...
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

15 Sep 2011, 17:54

Ja norauj stekeri tad ir Dir*ā !! Jo tad kompis nerubī ar to gaisu cik dod , līdz ar to paterinš palielinās un nesadedzina kārtīgi benžu , sākas detonācija , šauj uguņus :D
Nu beigās jā norāvu to stekeri no gaisa mērītāja darbojas vienmērīgi - ZNAČIT :clap: mērītājs !!
Bet jau atradu pa pitnahu jaunu ar visu kodu , kādu vajag :clap:
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

15 Sep 2011, 18:05

nav meeriitaaj!!! kautkur jau rakstiju. ja meeriitaajs kautko meera tad meera, nepareizi meeriit laikam nevar.
ja norauj meeriitaaju un nekas nemainaas, tad vinsh ir beigts, jo nekas tak neizmainiijaas.
bet tu noraavi meeriitaaju un tev mainiijas, taatad meeriitaajs meerija!
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

15 Sep 2011, 18:11

Nu bet tad kā tu izskaidrosi ka motors dūc normāli , noraujot sānejo stekeri no paša mērītāja, kad uzliek atpakaļ atkall raustās !
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

15 Sep 2011, 18:22

kaads diagnostikjis 100% pateiktu. draugam ar bija beigta vakuma truba no vaaka uz gofru, kad shaada probleema bija.
izkaidrojums vareetu buut taads!
: ar gaisa masas meeritaaju nomeera gaisu ko iesuuc, bet sanaca ka caura truba, taapeec iesuuca vairaak nekaa nomeeriits.
noraujot meeriitajau, vinsh vadaas peec konstantaam veertiibaam no kompja, taapeec moz tad nejuut to plaisu tik ljoti.

domaaju ka saakt ar vakuma trubaa, to tev jebkursh diagnsotikjis pateiks. ja tur viss ok, tad tikai pie vinjiem.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

15 Sep 2011, 20:49

nu streetcustom jau pāris postus iepriekš minēja, ka braukā ar norautu kartera ventilācijas trubu, kas tur var strādāt normāli tādā gadījumā :gigigi:
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

15 Sep 2011, 21:02

StreetCustom rakstīja:Nu bet tad kā tu izskaidrosi ka motors dūc normāli , noraujot sānejo stekeri no paša mērītāja, kad uzliek atpakaļ atkall raustās !
kura gada auto?
Tak atvieno gaisa masas mērītaju no gofras un gaisa kastes
iedarbini dzinēju
ļauj tam strādāt kadas 30sec
izslēdz dzinēju(skaties iekšā merītāja)
pēc izslēgšanas 4sec laikā hot wire ir jāiekvēlojas!
uz aci var redzet ja viņš ir pušu.

Par temperatūras dačiku tagad no galvas nepateikšu kā nomērīt..lai gan tas toč nevar būt dēļ ta!

Ja viņs neiekvēlojas vai ir pārplisis redzot uz aci = dead
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

15 Sep 2011, 21:16

Agris rakstīja:kaads diagnostikjis 100% pateiktu. draugam ar bija beigta vakuma truba no vaaka uz gofru, kad shaada probleema bija.
izkaidrojums vareetu buut taads!
: ar gaisa masas meeritaaju nomeera gaisu ko iesuuc, bet sanaca ka caura truba, taapeec iesuuca vairaak nekaa nomeeriits.
noraujot meeriitajau, vinsh vadaas peec konstantaam veertiibaam no kompja, taapeec moz tad nejuut to plaisu tik ljoti.

domaaju ka saakt ar vakuma trubaa, to tev jebkursh diagnsotikjis pateiks. ja tur viss ok, tad tikai pie vinjiem.
Tur jau tā lieta, ka trubas ir veselas abas divas, kas iet no vaka uz gofru , gofra ari ir vesala !!!!!!!!
Vienk. man te gudrinieki stastija , ja meritajs ir PSC. tad vinjam iesledzas avarijas režīms un gaisu vairs nepūššš kā vajadzētu !
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Profila bilde
StreetCustom
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 13 Jūn 2011, 14:54
Braucu ar: BM E36 M3
Reputācija: 1
 

15 Sep 2011, 21:20

seeingman rakstīja:nu streetcustom jau pāris postus iepriekš minēja, ka braukā ar norautu kartera ventilācijas trubu, kas tur var strādāt normāli tādā gadījumā :gigigi:
reali tas kartera trubas ir pie D , ka viņas tur nav , tas neko nemaina tur ja nemaldos nak trīs trubas viena no mazākajām ir karte3ra elpošana , viņa bija pakususi un tur ļerpatojās nu es viņu norāvu , pielaižot motoru un aizpiežot to saucamo caurumu '' kartera elpošanu '' tāpat nekas nemainās un motors turpina tapat nevienmerīgi strādāt !
Drive - like you stole it BlackLove (BM)